środa, 6 marca 2019

Błękitny i żółty - kolory dopełniające dubeltowo

  Tytuł posta wiadomo, czego dotyka. Żółty i niebieski to dwa kolory, które dopełniają się, ale też dopełniają wspaniale tę stylówkę :)  Czyli jest to strzał w dziesiątkę dubeltówką, niby nierealne, ale się udało ;)



   W zasadzie to jest moja kolejna próba błękitu z karmelem, ale musiałam ją przełamać tym chłodnawym płaszczem, bo jakoś było mi nudno. Także specjalnie dla Was kupiłam i założyłam tę cudowną spódnicę ołówkową z wysokim stanem, mimo że to fason zupełnie nie dla mnie, bo na moich bryczesach nawet ujarzmionych na tyle, że wzrokowo nie podpadają, wciąż podjeżdżała mi do góry, mimo poprawiania. Idealna na siedzącą imprezę dla mnie. 
   
   Dziś nie będzie więcej pisania :) Miłego oglądania. 

   Oczywiście wszystko z lumpeksu, chociaż to coraz trudniejsze, bo chyba jest coraz gorzej z towarem, albo ja jestem wybredna, na pewno trudniej też dla plussize rozmiarów. Nie wiem do końca, ale faktem jest, że bardzo często wychodzę z pustymi rękami. Dlatego rzeczy w moich stylówkach będą się teraz wciąż powtarzać, mam nadzieję, że nie z odczuciem, cholerka, czy holenderka, a ta znowu to samo pokazuje :)))













46 komentarzy:

  1. Dla mnie ta stylizacja to " istota" mody :))) stylizacja ,ktora mozesz traktowac jako baze ,zmieniac jej elementy kazdego dnia a jednoczesnie ma w sobie ten rodzaj modowego szalenstwa,ktore powoduje to westchnienie zazdrosci,usmiech podziwu i blysk w oku :))))Jest fenomenalny mix kolorow i dodatkow :)) buziaki Renata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana, pisz tak do mnie zawsze :) Buziaki :)

      Usuń
  2. Mowisz ...masz :))))))))))))))))))))) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie!!!! Dla mnie to jest szczyt modowych umiejętności i kreatywności, by z tego, co w szafie "stare", ułożyć nowe, ułożyć zestaw tak zjawiskowy <3 buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. TE DWIE TOREBKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Pięknie połączyłaś te kolory, a efekt wyciągniętych rękawów wygląda niesamowicie :) ))))
    Buty idealne. Całość niby stonowana, bardzo elegancka, a przecież przez te wszystkie kontrasty i dodatki stworzyłaś coś innego, bardzo współczesnego i niezwykle oryginalnego.
    Kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie to wygląda. Bardzo mi się podoba to połączenie!
    Co do zakupów w SH mam podobne odczucia, kiedyś udawało mi się więcej rzeczy kupować, teraz bardzo rzadko zdarza się kupić coś naprawdę oryginalnego.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby wsystkie Wredne Zołzy były takie wredne, to świat byłby przepiękniasty :)))

      Usuń
  6. Po prostu bosko. Stylizacja bardzo, bardzo ciekawa, kolorystyka również zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam połączenie karmelu z błękitem, piękna spódnica , idealna do twojej figury. Zawsze zazdroszczę kobietom szczupłych ramion, wcięcia w pasie i zgrabnego tyłka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzièkuję Helenko ☺ Tak spódnica to niezła aktorka 😂

      Usuń
  8. Ech Ty, kobieto jedna. Te zestawienia kolorystyczne mnie urzekaja i zaskakują czasem - ten Żółty, boski - a ołówkowa u ciebie... no mam cię!!!!!!! I bardzo mi sie podoba sposób na rękawy płaszcza, niestety mnie jakoś okropnie przytyły ramiona i nic a nic nie da się zrobić . Piękne, piękne, piękne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja Cię mam, że możesz komentować ☺ Super!!!

      Usuń
  9. Prosto, z pomysłem, ze smakiem i wyczuciem. Jest super, bo Ty jesteś super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Niebieskości cudne, wszystko tak smacznie połączone.
    No i widzę nową fryzurę?
    Jestem za każdym razem oczarowana - bo czarujesz pięknie.
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basieńko ☺ Tylko włoski w golfie, nie nowa fryzurka, ale brana pod uwagę moze trochę ☺ Buziaki 😙

      Usuń
  11. Błękit jest cudny. W kombinacji z żółtym toleruję go w takiej ilości jak u Ciebie (w postaci torebki). Bardzo fajny look.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ola, ja to Ci zawsze zazdroszczę umiejętności do tworzenia tych warstw rozmaitych!!!
    Cudnie wyszło! Kolorystycznie też pięknie!!!
    Dwie torebki super pomysł, ale ja na bank jedną bym zgubiła:D:D:D
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. wygladasz obłędnie

    Wszystkiego dobrego z okazji Naszego święta!
    Zapraszam do siebie, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna stylizacja, poza tym kolory ladnie się uzupełniają. Błękitu w swojej szafie mam bardzo dużo, dobrze się w tym kolorze czuję. Świetne jest również połączenie koloru niebieskiego z kolorem żołtym. Błękit z szarościa może wyglądać trochę smutno, jednak wystarczy jedynie odrobina mocniejszego koloru i od razu stylizacja robi się ciekawsza.

    Mam tak poza tym bardzo podobny płaszcz. Kupiłam go sobie kilka dobry lat temu, był dość drogi, ale za to dobrej jakości. Nie żałuję bo jest jednym z moich ulubionych ciuszków w szafie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wpis. Świetna stylizacja. Wszystko fajnie ze sobą współgra. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podobają mi się to zestawienie. Błękit i żółty idealnie ze sobą współgrają.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo stylowo i oryginalnie. Świetne połączenie faktur i kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo inspirujący wpis. Genialna stylizacja. Udane zestawienie kolorystyczne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne połączenie :) Super pani wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawa stylizacja. Jedyne co bym w niej zmieniła to buty, Twoje wydają mi się za ciężkie. Gdybyś szukała innych butów to polecam ten sklep https://butymodne.pl/mokasyny-meskie-c147418.html Znajdziesz tam szeroki wybór butów męskich i damskich w bardzo dobrych cenach. Może akurat coś wpadnie ci w oko.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bezbłedna stylizacja! Wszystko świetnie ze sobą współgra

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak ciekawie dobrane kolory! Bardzo podoba mi się ta stylizacja :-) idealna na chłodne dni. Poza tym wybrała Pani kolory, które pasują do mnie i w których czuję się najlepiej. Jedynie co bym zmieniła to długość spódnicy, bo w takiej nie wyglądam zbyt korzystnie. Wolę trochę krótsze, jednak stylizacja jak najbardziej na plus :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Te kolory idealnie ze sobą współgrają

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawy wpis. Warto było tutaj zajrzeć

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta kompozycja kolorystyczna zachwyciła mnie w zupełności.

    OdpowiedzUsuń