piątek, 22 grudnia 2017

Cała dama z borsukiem / Lady with a badger

Dziękuję za wszystkie komentarze do mojej wyjściowej vintage futerkowej stylówki. Dziś obiecana druga z tych leżących blisko klasyki i nawet elegancji, utrzymana w ukochanych kolorach większości kobiet, tzw. klasykach, czyli czerni, bieli i szarości. Tak jak poprzednia, ta stylówka też jest moim wyjściowym zwyklakiem, tak chadzam na pewno na rodzinne imprezy :)




Trochę o stylizacji 

Ta stylizacja to połączenie bieli, czerni i szarości w futerkowym zmasowaniu. Jedyne akcenty w innych kolorach są ukryte "podklatkowo", to czerwone spody butów jak u Louboutina i bordowa podszewka futerka. Właśnie wyczytałam, że Polacy w budowaniu swojego stylu nie dojrzeli do kontrastowych podszewek, w przeciwieństwie, chociażby do Anglików. Nie jest Wam z tym łyso? Wiem, przy obecnej popularności barber shopów raczej na pewno nie. Co tam kolorowa podszewka, skoro broda przecudna :) Koniec dygresji i brodziastej pseudoagresji, można się przecież nie całować, całowanie jest  chyba przereklamowane, przynajmniej w kontekście szalonej mody na brody ;) Szarą wełnianą ołówkową maksi spódnicę z rozcięciem z tyłu, zestawiłam z krótkim i szerokim czarnym golfem. Na wierzch zarzuciłam białe futerko, które biegało już po blogu w zeszłym roku.Te wszystkie elementy plus czarne popsute muszkieterki, to rzeczy pokazywane kolejny już raz. Muszkieterki zamszowe zepsułam, usuwając z nich guziki i gumki za radą Madzi Pińskiej, zawsze ostatecznie się jej grzecznie słucham :) Niestety dziurki po gumkach zostały, ale mnie to nie przeszkadza, kiedyś je pokoloruję na czarno i wtedy będzie ze mnie naprawdę Cała Dama :) Nowościami są dekoracje, czyli kolejny, tym razem czarny futrzany kapelusz, dziwny, ogromny i bardzo ciepły, jak u Szalonego Kapelusznika, albo innego fajnego magika, taki w sam raz na królika, do kompletu z borsukiem ;)) Do tego futrzany szal trójkolorowy, podobny jak od Grażynki Wajdon, oraz futrzana torebka "z borsuka" w biało-czarne pasy z szarym futrzanym paskiem. Prawdziwym elegantkom polecam zamiast borsuka ładną czarną klasyczną torebkę, no i może zamiast golfa ładną bluzkę czy białą koszulę. Mam nadzieję, że Was taką podpowiedzią z mojej lumpolowej strony nie uraziłam :) Zdaję sobie sprawę, że ze mną modowo można czasem zgłupieć do reszty, albo "pójść na wrzosowisko i zapomnieć wszystko", oczywiście tylko na własną odpowiedzialność :) Spróbuję teraz trochę przyhamować z postami na chwilę, ale sama sobie nie wierzę ;)

Jeszcze raz Wszystkim życzę Wspaniałego Spokojnego Czasu Świątecznego :) 


Zapraszam do obserwowania i do polubienia mojej strony na fb LUMPOLASTYLE


Dziś wszystko co mam na sobie pochodzi z second-handów.
Today I'm wearing everything from second-hand shops.

buty/shoes - ATMOSPHERE 
spódnica/ skirt - BARISAL
torebka/bag - NN 
czapka/cap - NN
futro/fur - MASSIMO ROSSI
futrzany szal / fur scarf - NN















Bardzo uszczęśliwia i motywuje mnie każdy ślad Twojej tu obecności, dlatego serdecznie dziękuję za odwiedziny na moim blogu i za wszystkie komentarze. Zapraszam do oglądania i czytania, a jeśli Ci się spodoba, do obserwowania :)

Every trace of your presence here makes me happy and motivates me, so thank you so much for visiting my blog and for all the comments. I invite you to watch and read, and if you like it, to observe :

Przyłączam się całym serduchem do prośby o pomoc dla męża Ani z bloga  

http://wszystko-smaczne.pl

Wystarczy sms...

https://www.siepomaga.pl/zycieslawka




35 komentarzy:

  1. każdy ma jakiegoś bzika, każdy jakieś hobby ma... więc wybaczam kolejną doniczkę :):):)< jakbym miała coś do wybaczania...:):):):). Wytwornie, damowato, borsuka znalazłam dopiero na któreś tam fotce. I znów i przypomniałas o mojej futerkowej torebce, schowanej w czeluściach szafy, idę szukać. Jeśli kiedyś Margot da się namówić na uszycie mi takiego futerka ( chociaz obawiam się, że na świętego nigdy to będzie), to obowiązkowo z taką fuksjowa podszewką. Ta kropla koloru czyni całośc znacznie bardziej wyrafinowaną. Bez niej byłoby jakoś tak...szaro?
    Będę niecierpliwie czekac na kolejny post.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więcej doniczek na razie nie mam :) Za wszystkie żałuję ;) A takie czarne już chyba 4 widziałam i jedną choć mniejszą, i zgrabniejszą, podarowałam mamusi, bo w tej mi utonęła :) Nie kuś z nowymi postami, bo nie mogę wyskakiwać z przepełnionych lodówek :)
      Buziaki pasiaste zwierzaki :)

      Usuń
    2. Spoko. W sumie mam 3 lodówki ...

      Usuń
    3. hahah Anno, no i kto będzie przychodził do tego butiku? hahahah Ty, ja i ..... :)))) hahaha

      Usuń
    4. I całe mnóstwo kobiet zauroczonych Twoimi pomysłami.

      Usuń
    5. Czy to powinno być moje postanowienie noworoczne ???? ;) :))))

      Usuń
  2. Bardzo mi się podoba ta stylizacja, masz rację, jest "na elegancko" a buty na takim obcasie na zimę to prawdziwe wyzwanie. W czerni wokół twarzy jest Ci znakomicie /mnie raczej nie choć kupiłam czarną czapkę, zobaczę jak się sprawdzi/.
    Ani nie znam ale poczytam o co chodzi.
    Pozdrawiam cieplutko...buziaki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często ubieram muszkieterki na słupku do tego zestawu i tez jest super :) Och Basieńko, nie wiesz jak bardzo jestem na twarzy pokolorowana, zeby z tą czernią nie zniknąć ;) Ja Anię znam tylko z innych blogów :) Buziaki Basieńko i już bądź zdrowa :)

      Usuń
  3. Co się będę rozpisywać:)))Jesteś boska!!!!!Pozdrawiam serdecznie:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna dama w fajnym futerku. Pozdrawiam i życzę Ci kochana Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Olusia,co tu gdac jest pieknie :) Zimowo ,nastrojowo,oversizowo,futerkowo i bardzo modowo :) Spodnica jest genialna i swietnie zagrala z tymi futrzanymi dodatkami ,jesli oczwiscie futro mozna nazwac dodatkiem :))))) jest pieknie :) Buziaki i jeszcze raz dobrych swiat :)))Renata

    PS: Mam nadzieje,ze uda Nam sie pomoc Ani I Slawkowi jutro tez puszczam dla nich post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dziś mam aż 4 futrzane dodatki :))) Zatrzęsienie, wszystko czarno-białe co miałam :) Dziękuję Kochana i Wszystkiego Pięknego nie tylko świątecznie :)

      Usuń
  6. Białe futerko hahaha coś o tym wiem :)))) Są absolutnie cudowne :)))) No co tu dużo mówić wszystko cudownie eleganckie i te małe akcenciki czerwonawe - perfekcja. Ale ponownie zakochałam się przede wszystkim w kapeluszu !!!!!!!!!!!!! I swetrze !!!!! Takie krótkie szerokie swetrzyska są śliczne.
    Twój tekst hahahaha fajnie się czyta :)))) i jeszcze fajniej się śmieje :))))
    Wesołych Świąt :))))
    Margot :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz, a na te moje kapelusze już powoli brakuje określeń, doniczka, gar, wiadro, abażur, przy nich nawet torebka na głowie może się schować, takie budzą uczucia ;)))
      Więc szyj Kochana, żebym tę radochę mogła z Tobą dzielić :) Buziaki :) Wesołych :)

      Usuń
  7. Hahaha:D Biere te borsuki z zamkniętymi oczami!!!
    Piękne futrzaki! Każdy z osobna i wzięte razem:)))
    Jest retro i jest wspaniale!!!
    Buty dodały solidnego pazura..te niegrzeczne szpile i czerwone, diabelskie podeszwy...i guziczki...
    No...Podoba mi się i to bardzo!!!

    Wesołych i jakich tam Ci się zachce Świąt Ola!!!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie też Takich ☺ No wiem, że retrujące klimaty są Twoje, a guziki zniknięte ... 😂 Buziole 😙

      Usuń
  8. To mi się podoba - takie graficzne wydanie idealne na zimę. Z okazji Świąt życzę Ci Olu wszystkiego dobrego, dużo zdrówka i niesamowitych pomysłów na stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu ☺ Jeśli będzie zdrówko to reszta też na pewno ☺ Tobie też Wszystkiego Pięknego życzę 💚🎄❤

      Usuń
  9. Zima nie będzie straszna w tych futrzakach, śliczny zestaw. Pięknie kolorystycznie! <3 Olu Wesołych Świąt, Dużo uśmiechów!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My się zimy nie boimy ☺ Świàteczne buziaki Kochana 😙

      Usuń
  10. Kiedy przyjdą mrozy, odgrzebię ten post i od razu zrobi mi się cieplej;).
    Skąd Ty bierzesz te oryginalne kapelutki? To takie futrzane Włóczykije.
    No i do takiego stylu wykorzystałabym niektóre elementy tej stylizacji.

    Ale jest super, kobieco i ... ciepło!

    Buziaki świąteczne:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu :) Te kapelutki sobie wymyślam i wtedy spotykam je na swojej drodze, tymczasem działa to u mnie tylko z lumpeksowymi ciuchami, bardzo chciałabym przekuć to takie mówisz-masz czy myślisz-masz na inne aspekty mojego życia, chciałabym przestać bać się prawdziwych pragnień i marzeń :) Buziaki Kochana :) Włóczykij - SUPER :)

      Usuń
  11. No i git ;) Czapka ma fajowy fason, czerni i szarości łykam garściami, a całość imponująca i rozmachowa, jak zawsze u Ciebie ;) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozmachana 😂 Dziękuję Ci bardzo i ślę świąteczne buziaki 😙🎄

      Usuń
  12. Kochana borsukowa damo jesteś cudna i ta cała stylizacja. Zawsze podziwiam wszystko , kochana romantyczna duszyczko. Wiele świątecznych uścisków. Zdrowych pogodnych świąt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Joluś ☺ Tobie też Wspaniałych Świąt ❤

      Usuń
  13. Ta stylizacja prezentuje się świetnie.

    OdpowiedzUsuń