wtorek, 12 grudnia 2017

Khaki almost total look

Dziękuję za wszystkie komentarze do poprzedniego zakratkowanego i cwanego posta. Dziś dla kontrastu coś na uspokojenie i załagodzenie trochę, czyli khaki prawie total look podbity pomarańczami i rudościami :)


Trochę o stylizacji

To będzie serio bardzo trochę, bo co tu dużo gadać. Tym razem nie inspirowałam się, albo tego nie pamiętam i nawet nie skupiłam się na trendach wyjątkowo, choć pewnie się przemyciły jakoś po kryjomu ;) Po prostu ubrałam się w oversizowy khaki kombinezon z długim rękawem i pinrollowanymi jak zwykle nieudanie nogawkami, i w prościutką ocieplaną bomberkę khaki z pomarańczową pikowaną podszewką. Do tego zarzuciłam rudy przedlumpeksowy kołnierz czy szal futrzany, uszyty samopas z kaptura po kurtce. Na nogach mam zamszowe botki dziobate i na szpilce, z podkreślonym stebnowaniem szwem z przodu i bardzo porządnie zacerowanymi na całej długości rzemieniem achillesami z tyłu. Torebka to taki niewielki usztywniany skórzany woreczek czy sakiewka na planie ośmiokąta, nie wiem dlaczego kojarzy mi się z granatem. Miało być spokojnie i chyba jest spokojnie, ale jak na wojnie ;) Za to wyjątkowo idealnie "dobrałam" kolorowo okulary ;) 


Zapraszam do obserwowania i do polubienia mojej strony na fb LUMPOLASTYLE


Dziś wszystko co mam na sobie z wyjątkiem futrzanego kołnierza 
pochodzi z second-handów.
Today except fur collar I'm wearing everything from second-hand shops.

kombinezon/overalls - GEORGE
buty/shoes - RIVER ISLAND
kurtka/jacket - NN
torebka/bag - NN



















Bardzo uszczęśliwia i motywuje mnie każdy ślad Twojej tu obecności, dlatego serdecznie dziękuję za odwiedziny na moim blogu i za wszystkie komentarze. Zapraszam do oglądania i czytania, a jeśli Ci się spodoba, do obserwowania :)



Every trace of your presence here makes me happy and motivates me, so thank you so much for visiting my blog and for all the comments. I invite you to watch and read, and if you like it, to observe :)

42 komentarze:

  1. Genialnie Oluś! Mam ostatnio słabość do takiej kombinacji kolorów! Pomarańcz, rudości, khaki - wszystko pięknie. Niby grzecznie, ale z pazurkiem:). MEGA! Pozdrawiam cieplutko, Renata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :) Miałam puścić jutro, ale mam kolejny kryzys blogowy, więc wyganiam i łapię motywację ;) Buziaki :)

      Usuń
  2. Bardzo lubię ten kolor:))w młodości byłam w nim zakochana:)))fantastyczne buty:)))całość jest świetna:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy ta kurtka jest dwustronna ?, a jeśli nawet nie, to ta druga strona też by tu świetnie zgrała noszona na wierzch. Lubię kombinezony, mam nawet bardzo podobny no i od razu przyszła myśl że nie będzie wisiał w szafie do wiosny :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zniknę metki to może być dwustronna :)) Ten pomarańcz w niej dotąd mi przeszkadzał, a tu rzeczywiście super się sprawdził :)

      Usuń
  4. Olcia super i granat jest cudowny:)Taki to mi się podoba. Fajnie zagrałaś kolorystykę i pomarańczowy z zielenią zabieram. Twój luzacki kombinezon jest super i Ty w tym kombinezonie. Kurtka jest superowska, musi być bardzo ciepła, zwracam ostatnio na to uwagę, bo nie wiem co się dzieję w Anglii, zimno jak diabli:)buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też zimno Joluś i jeszcze gorsze, prawie cały czas ciemno :( Buziaki Kochana :)

      Usuń
  5. Nigdy nie odważę się włożyć kombinezonu, a Tobie w nim cudownie. I świetnie zgrane kolory. Buty doskonale, szal też- taka przyjemna zazdrość mnie naszła...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to tak sobie przyjemnie wzajemnie zazdroskujemy :) Buziaki Kochana :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Aaaa nie pomyślałabym wcześniej, a teraz już tak myślę ☺ Dziękuję ☺

      Usuń
  7. No i tak po prostu, narzuciłaś na siebie parę ciuszków...i zajebiście wyszło!!!
    Nawet te czubki mnie nie rażą:D Bo coś się tam z tyłu plecie na tych szpilach...i rudzielec jakiś Cię otula:D
    Fajosko wyszło Ola!!!!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czubki dla czubka jak znalazł 😂 Ala jeszcze jak go otula rudzielec czego więcej trzeba ☺ Dziękuję Kochana ❤

      Usuń
    2. Hihihi:D No i czubki lubią trzymać się razem:D
      Buziaki!!!

      Usuń
  8. Nigdy nie zrozumiem jak to możliwe, żeby w SH były takie rzeczy - wszystko tak bardzo w trendach i takie oryginalne :) Torebka i buty !!!!! CUDOWNE !!!! To sznurowanie z tyłu, a kształt torby bardziej niż z ostatniej chwili :)))) Kombinezon idealny - a z tą kurtką i samopaśnym kołnierzem lepiej być nie może :))) Kisses - Margot :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana ☺ I tak nie wiem, co ja tutaj robię ... Buziaki 😙

      Usuń
  9. DLa mnie idealnie Olu, sama bym chętnie wskoczyła w ten zestaw.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba cała w jedną nogawkę Kochana 😂 Dziękuję i cieplutko podrawiam ☺

      Usuń
  10. Pięknie.

    ~~~~~>>>> Zapraszam do siebie.
    Miłego wieczoru xx, Bambi

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piękna z Ciebie pilotka wojskowa (tak mi się skojarzyło).Niestety wszystko jak zwykle.....super!!! Olu ukłony za Twoje zdolności i pasję tworzenia.Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi jakoś brakło tego w sumie trafnego skojarzenia, kończę się 😂😂😂 Cieszę się bardzo, że Ci się podoba, pozdrawiam serdecznie ☺

      Usuń
  12. wow ta stylizacja jest genialna:) pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Połączenie kolorów bardzo mi się podoba! No i w ogóle jakoś tak fajnie jest!

    OdpowiedzUsuń
  14. Podziwiam wszystkie Twoje stylizacje i Ciebie za inwencję, bardzo mi się podoba taki a'la militarny look. Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na przegraną wojnę z samą sobą ;) Buziaki Haniu :*

      Usuń
  15. Ola,bajka :) To piekny zestaw w pieknym kolorze a wlasciwie w 2 kolorach bardzo kontrastowych :)Od jakiegos czasu namawiam sama siebie na zakup kombinezonu....a teraz to juz nie dalas mi wyboru ,zmusilas mnie do zakupu :)))Bardzo konsekwentna ta Twoja stylizacja ...jeden element wyplywa z drugiego i nagle przelamanie dodatkiem w postaci torebki :)Ola jest fantastycznie...na luzie,w trendach,z nonszalancja i humorem :) Buziaki Olenka .Renata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana. Już na wiele Cię nie "namówię". Kończę się. Mój dobry czas się zmył, ale cudnie, że w ogóle był.

      Usuń
  16. Olu,wierze,ze to dopiero poczatek naszej zabawy z blogowaniem :)Czasami mamy pod gore,ale to nas nie odstrasza :) buziaki Olenko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest takie proste 😕 Nie mam pod górę wcale, raczej nie mam serca do niczego i radości z niczego, zmora po mnie zawróciła, może znajdę siły by wygonić co mam, a potem będę do Was zaglądać.

      Usuń
  17. Ola,ta zmora wraca i odchodzi !!! A blog to rodzaj pomocnej dloni,pamietaj o tym i nie odpuszczaj :)Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. Stylówka - pierwsza, co ja mówię! extra klasa. Nie dawaj się zmorze i ubieraj, miksuj i pokazuj. Ja się otrząsnęłam po ponad miesięcznym niebycie na blogu i opublikowałam zdjęcia z października (aaaa zielona trawa i słońce). Pozdrawiam ciepło (bo w takim cieniuteńkim kombinezonie ja bym zmarła, a Ty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym zmarzła ;) Moja zmora jest potężna, trudny zawodnik, wydarłam jej prawie 3 lata życia, to i tak cudnie. Mam w zapasie jeszcze trochę zdjęć, je raczej na pewno wypuszczę, bo szkoda marznięcia choćby, a potem nie wiem, ale za taki miły komentarz bardzo dziękuję. Buziaki.

      Usuń
  19. Świetny kombinezon i tak fajnie, kobieco a właściwie mega seksownie w nim wygladasz Olu. Bardzo udany zestaw i kolorystycznie i stylowo!!! Wow!!! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lilaku, ja seksownie??? To nie fair 😂😂😂 Buziaki Kochana 😙

      Usuń
  20. Świetna stylówka Olu :) Kombinezon bardzo, bardzo mi się podoba a torebką się zachwycam :) Buziole :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie jak na wojnie, tylko jak na wybiegu :-) Strasznie mi się podoba, wszystko. W sumie trzy kolory, prostota, elegancja - rewelacyjnie!!! Masz super wyczucie stylu. Buziaki ;-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale cudny komplement Martuś ☺ Dziękuję Kochana 😙

      Usuń
  22. 53 year-old Graphic Designer Harlie Tolmie, hailing from Lacombe enjoys watching movies like Only Yesterday (Omohide poro poro) and Shooting. Took a trip to Strasbourg – Grande île and drives a Prelude. Wiecej Bonusow

    OdpowiedzUsuń