poniedziałek, 29 kwietnia 2019

Nie jestem waleczna.

Nie jestem waleczna świadomie i z wyboru.
Jedyna walka, jaką próbuję toczyć, to z sobą o siebie.
Temu wszystko jest podporządkowane.
Dziś miałam w głowie post długi do końca świata,
zbuntowany przeciwko wszelkim stereotypom,
także tym nowym, które się rodzą w kontrze do starych
i są jeszcze bardziej agresywne.
Wszystko dziś staje na ostrzu noża.
Nie ma przebacz.
Nie ma miętkiej gry.
Przeżyć mają i pewnie przeżyją tylko twardzi i silni.
Chyba zatem powinnam jeszcze szybciej z tego życia nauczyć się korzystać,
zanim mnie ono wypisze z siebie.
Wiem, że usłyszę, że słusznie ta naturalna selekcja i że tak było przecież zawsze.
I co z tego.

Jednak post jest krótki, bo tak boli mnie głowa, że brak mi najprostszych słów,
a co dopiero sformułowań.



15 komentarzy:

  1. Ale na przekór wszystkiemu w tym bezwzględnym świecie najszybciej odpadają ci z pozoru najsilniejsi,to nam słabym ,wrażliwym przydzielono rolę by wspierać, ogrzewać, pomagać przetrwać- i to jest nasza siła- bo w tym całym szaleństwie widzimy człowieka i sens człowieczeństwa. Ola dziękuję za każde napisane przez Ciebie słowo- i myślami jestem przy Tobie i czekam na przebudzenie wiosny w Twym sercu

    OdpowiedzUsuń
  2. Olu, nic nie musisz, wszystko możesz. Nie musisz być waleczna, masz prawo do słabości. Mam nadzieję, że wrócisz szybko do równowagi, czego Ci bardzo życzę. Olu ja tez walczę każdego dnia, walczę tak jak Ty o siebie, walczę bo mam dla kogo ale są chwile, że nie mam już siły ale dźwigam się bo tak bardzo chciałabym jeszcze pożyć. Wiem, że nic optymistycznego nie napisałam, ale po to Olu to napisałam, żebyś wiedziała, że takich osób walczących o każdy dzień jest bardzo dużo i damy rady wierzę w Ciebie i w każdego, że Tobie/nam kiedyś to słoneczko w końcu zaświeci.
    Mocno przytulam i dzielę się z Tobą siłą, która jeszcze się we mnie tli.pozdrawiam aga

    OdpowiedzUsuń
  3. Ola dbaj o siebie ...zawsze :)) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Olka znasz to powiedzenie że te słabe i giętkie drzewa przeżywają wichurę, mam nadzieję, że twoja szybko ucichnie i powitasz cudny słoneczny dzień, odetchniesz czystym powietrzem i każdy następny dzień będzie twoją mobilizacją do odkrywania swoich talentów, buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdyby tylko silni przetrwali, to świat byłby okropnie monotonny i niezywkle agresywny. Wszyscy jesteśmy 'ważcy' ;)
    Kisses- Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dasz radę! Masz pasję!!!
    Trzym się Ola i nie dawaj się!!!
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Olka! do cholery! weź się w garść!

    OdpowiedzUsuń
  8. Olu, kochana, jesteś artystyczna duszą i dlatego wrażliwość,delikatność jest nieodłącznym elementem Ciebie. Znam Twoje niepokoje, wątpliwości, zwątpienia ... mam to samo. Nie musimy być silne, chociaż wszyscy tego od Ciebie oczekuję, nie musimy dawać rady, możesz być smutna i mieć zły nastrój, dobrze, że potrafisz o tym pisać, wyrzucić to z siebie, ja nie potrafię i muszę to w sobie przemielić, wiedz, że nie jesteś sama, masz piękna duszę i osobowość ... i za to Cię kochamy! Ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przede wszystkim Ja powinno być najważniejsze. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć Ola :)
    To że tu jesteś już pokazuje jaka silna z Ciebie kobieta... mimo wszelakich słabości.
    Kocham wielopłaszczyznowość...
    Pozdrawiam - Kasia

    OdpowiedzUsuń
  11. Kobieta jest Człowiekiem, Olu Lumpolu i ma Prawo (Święte!!!) powiedzieć, co czuje i myśli...
    bez względu na to, w jakiejkolwiek Przestrzeni jest...

    życzę zdrowia i powrotu do formy sprzed iluś tam kg, która Siłą Twoją bez wątpienia jest...


    ps. podziwiam Twoją modową kreatywność w wyrażaniu siebie

    OdpowiedzUsuń
  12. Podpisuję się dokładnie pod komentarzem Agaty.
    Przecież wiesz Oleńko jak jest... Doświadczona okrutnie przez los, ciągle jestem oparciem dla Innych, a sama, walczę każdego dnia, by przetrwać...

    Dlatego "kibicuje" Ci cały czas.
    Myślę o Tobie często... I czekam cierpliwie na Twój powrót, taki prawdziwy.

    Wiesz, że uwielbiam Ciebie, Twoją kreatywność.
    Rozumiem też Twoje milczenie i ucieczki.
    Przytulam mocno.

    Moc buziaków!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gerçekten harika ve faydalı bir bilgi. Bu faydalı bilgiyi bizimle paylaştığınız için çok mutluyum. Lütfen bizi bu şekilde bilgilendirin. Paylaşım için teşekkürler.

    https://www.safetotosite.pro

    OdpowiedzUsuń