poniedziałek, 27 listopada 2017

Bociek, który przesadził z żabami / A stork that exaggerated with frogs

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze do angielskiego dżentelmena. Dziś z dedykacją dla Tary długie czerwone kozaki, z jeszcze dłuższymi noskami :) Reszta oprócz torebeczki nie jest milczeniem, tylko jest po prostu totalnym zazielenieniem. To taki bociek, który się przejadł żabami, że aż mu wyłażą uszami :)




Trochę o stylizacji

Uwielbiam ostatnio zestawienie mocnej czy ciemnej zieleni z czerwienią, może przez skojarzenie ze świętami. Jeśli się uda, to podobną kolorystykę jeszcze pokażę, bo czuję się w niej jak ryba w wodzie, albo jak bociek w żabach :) Bazą tej stylizacji są właśnie te seksowne i modne czerwone zamszowe kozaki prawie zakrywające kolano, dalej już tylko 3 odcienie zieleni, od żywej jasnej leciutkiego, pikowanego jak kołdra płaszczyka, poprzez szmaragdową wełnianego golfa, do głębokiej aksamitnej, stretchowej spódnicy. Tym razem golf włożyłam luźno do spódnicy, a spódnicę założyłam, jak należy, czyli rozporkiem z przodu i gdyby się baaardzo wnikliwie przyjrzeć to w tym rozporku ponad butem można dostrzec zalążek imitacji kabaretek, bo przecież nigdy nie mów nigdy ;) Spódnica była już na blogu TU. Do tego mini torebka czerwona na zielonym pasku, także TU i to by było na tyle. Aaaa, już wiecie, że uwielbiam oversizy, przy ich okazji też modę na zbyt długie rękawy, bo z powodzeniem zastępują mi rękawiczki. Jestem z tej stylówki zadowolona i może tak będzie z następnymi przez jakąś dłuższą chwilę, byłoby cudnie, bo ile można marudzić  ;)


Dziś wszystko co mam na sobie pochodzi z second-handów.
Today I'm wearing everything from second-hand shops.

spódnica/skirt - GEORGE
sweter/sweater - M.G.C. Marc Gibaldi Company
buty/shoes - Kmb (new) 
torebka/bag - ARDO
płaszcz/coat - BASIC LINE

















Bardzo uszczęśliwia i motywuje mnie każdy ślad Twojej tu obecności, dlatego serdecznie dziękuję za odwiedziny na moim blogu i za wszystkie komentarze. Zapraszam do oglądania i czytania, a jeśli Ci się spodoba, do obserwowania :)

Every trace of your presence here makes me happy and motivates me, so thank you so much for visiting my blog and for all the comments. I invite you to watch and read, and if you like it, to observe :

57 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki Paula :) Sama się uśmiecham jak patrzę, z ulgą pożegnałam te beże ;)) Buziaki :)

      Usuń
  2. Fiu, fiu,fiu naprawdę pięknie!!!Wszystko tu gra, przemyślane,a jednocześnie nie sztampowe.
    Podziwiam,chociaż to zestaw nie dla mnie,niestety ;-))
    Torebka fantastyczna,golf cudny!To zabieram aaa i puchóweczkę tez poproszę,wszak za oknem dzisiaj ZIMA!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam za oknem teraz słonko ☺ Cieszę się, że Ci się podoba, mi zresztą też 😂 Buziaki 😙

      Usuń
  3. CUDOWNIE!!!!!!!!! Piekne kolory,piekne faktury,piekne zamaszystosci :)))) Ola ,to piekna unowoczesniona klasyka:))) Bo przeciez oversizowy sweter i taka tez spodnica to juz klasyka :))) Wszystko z ogromnym wdziekiem polaczylas ..... buty cudnie podkreslaja kolor spodnicy i jej pekniecie :)))))) takie bardzo,bardzo kobiece :))) Tak wlasnie ma byc w tym sezonie "arcykobieco " :)))No i karkolomne polaczenie puchowki z velvetem.....u Ciebie spektakularne :))))) Bardzo sie ciesze na te Twoja stylizacje ...... :))))) buziaki Renata

    PS: Uwielbiam :))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mi cudnie popisałaś ☺ Dziękuję Kochana i trochę teraz pokoloruję ☺ Buziaki ☺

      Usuń
  4. Cudowny bociek przejedzony żabami na długich czerwonych nogach. Wszystko super i kozaki i torebka i ta kurtka ogromna, piękne połączenie wszystkiego. No nie ma się czego "czepnąć", biorę wszystko jak leci:)

    pozdrawiam aga

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej i to wszystko z sh - brawo Olu! Piękny pikowany płaszcz, milusi golf i kobieca spódnica, a to wszystko w sosie nonszalancji - zachwyt:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Zatkało mnie... Może to z powodu zderzenia dwóch energetycznych kolorów. Napatrzeć się nie mogę. Tak, kolorystyka przypomina mi zestawienie typowo świąteczne, płaszczyk kojarzy się z ciepłą kołderką, kozaki z Mikołajem, czyli same cudowności. Płaszczyk jest cudowny !!! Piękny kolor i świetne pikowania, mega wyjątkowy. No ale kozaki ... Zakochałam się i będę się wgapiać w nie dzisiaj przez cały dzień. CUDOWNE !!!
    Ola, znowu cudowna, świetnie pokazana stylówa. Taka, że nawet jak nie mam czasu, to zapominam o tym, że nie mam czasu i muszę, po prostu muszę napisać jak świetna !

    Buziaki !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jednak jestem kolorowa i kontrastowa :) To jest mi najbliżej sercu i najlepiej mi chyba wychodzi, może, bo jest najłatwiejsze ;)) Dziękuję Soniu I nie chciałam zabierac Ci braku czasu, albo właśnie chciałam :)) Buziaki :)

      Usuń
  7. Ola, nie nadążam, cięzko zasuwałam cały weekend ( no nie na kasie w Biedronce, ale jednak), i nie zdązyłam sie odnieśc do poprzedniego zestawu, a tu już to cudo...Poprzednie zdązyłam tylko obejrzeć, i nie zdążyłam nabrać pewności co do tamtych dwukolorowych spodni. Tutaj... szmaragd to mój kolor, czerwony to mój kolor, greenery moje, aksamit mój, puchówka moja, szalone buty moje. I co teraz? Napaść Cię chyba powinnam, zabrać to wszystko i przytulić potem. Ech, Ty , Bocianko szalona... cudowne, piękne, boskie, chcę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale się cieszę, że tak trafiłam bez kompromisu w Twoje uczucia dobre :)) W swoje zresztą też, a wiadomo, ze jestem swoją największą marudą ;)) Buziaki weekendowy pracusiu :)

      Usuń
  8. Olcia jak zawsze super i podziwiam. Pięknie połączyłaś zieleń, bardzo podobają mi się te zielenie i czerwień. Masz super torebkę, buty ech wszystko, uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Joluś :) Też jestem zadowolona i nareszcie kolorowo uszczęśliwiona :))

      Usuń
  9. Kawałeczek kabaretki zauważyłam, a jakże hahaha . Te właśnie kolory, mają być może - o czym piszesz - taką moc właśnie dlatego, że kojarzymy je ze świętami, a może po prostu dlatego, że są piękne. Twoje dodatkowo ciekawe poprzez zróżnicowanie odcieni - cudownie to wygląda - ta soczysta kurtka i seksowny aksamit - po prostu super. O butach i torebce nie wspomnę, to jest mistrzostwo świata - kufereczek tak cudnie tutaj dodałaś. :)))) Super - nowocześnie, kolorowo i bardzo kobieco :))))) Kisses - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bravo Girl za kabaretkę zamgloną :)) Tak, te kolory mają taką moc, że nawet mi się chce, te beże, choćby najpiękniejsze ciągnęły mnie akurat ku dnu, tylko obserwuję swoje odczucia :) Niektórzy muszą tłumić i uspokajać swój ogień wewnętrzny, ja go muszę wciąż podsycać :( Dziękuję Kochana :) Buziaki :)

      Usuń
  10. Hahaha :D No przecież, że dla mnie! "Wielbicielki" czubów!:D:D:D
    A nawet wczoraj gadałam z koleżanką o butach z czubami. Okazuje się, że u szewca jest możliwość ich obcięcia:D

    Ale wtedy nie byłoby takiego boćka super!!! Przyznam szczerze, że te czuby przy tej całej reszcie nawet mnie nie rażą!
    Może dlatego, że miałam podobna spódnicę w liceum - zieloną, maxi atłasową:)))
    No i ta boska, strażacka czewień tez zrobiła swoje! I piękna, zieleń puchówki - seledynowa prawie:D

    Rewelka połączenie OLA! Ale wymodziłaś! Szczena opada i już!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze będzie u mnie tych czubów innych też niebawem, aż Cię przeczubimy na swoją stronę :)) Cieszę się, ze Ci się bociek wiecznie głodny podoba :) Buziaki Kochana :)

      Usuń
    2. No ja też jak i Tara - raczej nie "czubówna" ;-))) pojęcia nie miałam że można but obciąć i szewc takie rzeczy robi... Dało mi to do myślenia, bo mam absolutnie fantastyczne biżuteryjne butki sprzed 15 lat chyba, ale ten modny wtedy czuuuuubek mnie zniechęcał. Hmmm...
      W zieleni Ci pięknie, a przez te torebeczki to jak cokolwiek małego fikuśnego widzę w sh to od razu myślę "o, to dla Oli Lumpoli ;-D

      Usuń
    3. Kurde... Może tak być... Bo już mi się u Margot zaczęły podobać te fioletowe kozaki:D
      Buziole!!!

      Usuń
    4. Przez Ciebie, to nawet te czuby trochę polubiłam :D

      Usuń
  11. Mnie też te kolory kojarzą się ze świętami:)))pięknie wyglądasz:)))w butach się od razu zakochałam:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Czerwone kozaki... "zachorowałam" 😘

    OdpowiedzUsuń
  13. Fiu fiu, Olu wyglądasz rewelacyjnie - jak z żurnala ;-) Fantastyczne połączenie zieleni i czerwieni - extra. Nie mogę się napatrzec :-) WOW!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zwykle bomba. Pięknie kobieco nowocześnie. Masz talent dziewczyno!!!Alicja

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna całość, ładne kolory a taką welurową w odcieniu zieleni to ja mam długą sukienkę.
    Będzie u mnie za jakiś czas /tylko zrobi się prawdziwa zima/ długi płaszcz-parka właśnie w zieleni, spokojnej, butelkowej. Czuby - ja nie mam nic przeciw, jak były modne to nosiłam i nawet chwaliłam sobie. Buziaki Olu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już bardzo wyczekuję tego Twojego płaszcza, bo zieleń zawładnęła moim serduchem ☺ Dziękuję Basiu ☺

      Usuń
  16. Masz rację, świąteczne kolory, z tego zestawu jako kolory wolę czerwień, zieleń czasami lubię, ale nie jest to mój kolor, jeszcze ciemna ok, ale Tobie bardzo ładnie w tej kurteczce, ciekawie jest, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tak teraz naszło na zielono ☺ W zasadzie nie mam swoich kolorów, mam tylko nieswoje trochę, takie, w których najgorzej się czuję patrząc w lustro, czyli szarość, beż, brąz i czerń ☺ Buziaki ☺

      Usuń
  17. No jak ty potrafisz się bawić tą modą .Kolroy zieleni, i to jaskrawej i ta czewień mocna - zaskakujące ale SUPER. Pozdrawiam, buziaczki, serdecznosci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, ze Ci się podoba i dziękuję Danusiu :)

      Usuń
  18. Rewelacyjny zestaw Olu.Podoba mi się wyjątkowo - połączenie kolorów, materiałów,fasonów,kształtów - super wyszło! Buty świetne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Madziu ☺ Dziękuję i pozdrawiam ☺

      Usuń
  19. Olu, nic więcej nie powiem: jest cudnie!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj przytuliłabym te buty, pokaż je kiedyś po całości (może do gatek), jest mocno, czadowo, kolory zieleni i czerwieni są CUDNE!!! Śliczny zestaw i tak ładnie się uśmiechasz Olu :))) Buziaczki for you!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj do gatek to chudziaki nie spasłe na żabach boćki 😂 Cieszę się kochana, że Ci się podoba i ślę buziaki ☺

      Usuń
  21. Wyglądasz świątecznie, a zatem odświętnie... te dwa kolory współgrają idealnie :)
    Super Ola :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu ☺ Śliczne to Twoje nowe zdjęcie na fb ❤

      Usuń
  22. Golfy uwielbiam, zamsz kocham. To w zasadzie by mi wystarczyło ale Ty jeszcze dodajesz do tego świetną kurtkę i torebkę. Buty biorę z małą modyfikacją :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem, Tara sprawdziła, że taka modyfikacja jest nawet realna ;)) Buziaki :)

      Usuń
  23. Ta zieleń i czerwień razem rewelacja! Bardzo mi się podoba taka kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow, piękny kolorystycznie zestaw! Oleńko dzisiejsza stylizacja to majstersztyk :) Zachwycam się :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudnie Oluś! Jak Ty potrafisz nosić oversize'y kochana, to nie ma co gadać, można się tylko od Ciebie uczyć. Zieleń, to mój ulubiony kolor, więc dzisiaj wzdycham z zachwytu - fajnie połączyłaś różne faktury i odcienie. Brawo! A takie czerwoen kozaki chodzą za mną, że hej. Musze na takie zapolować:). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  26. Całość super! Zestawienie czerwieni i zieleni jest mega intensywne i u Ciebie wygląda bardzo świeżo:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Olu,dla mnie Twoje stylizacje to inspiracje, podglądam, uczę się. Co raz śmielej przemycam Twoje "modowe sztuczki" w moich zestawieniach, szczególnie zestawienia kolorystyczne. Bardzo fajnie wygląda sweter oversize włożony do węższej spódnicy na co bym nie wpadła :)Piękny uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Och, Kochana, wow! Jak to bywa w przypadku pokrewnych dusz, sama miałam wielką ochotę na zieleń z czerwienią do tego wyzwania :) stanęło na fuksji, ale w głowie była czerwień. Zaznaczam, że nie znałam tej Twojej stylizacji wcześniej:) Jest przepiękna, intensywna, inspirująca! Jak zawsze wyprzedzasz trendy :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Są takie stylizacje u wielu blogerk, które zapadają w pamięć na wieki i juz :D !!!! Ta jest właśnie jadną z nich. Wszystko kocham i kolory i faktury i całe to połącznie wszystkiego ze wszystkim. CUDOWNIE ZIELONA FENOMENALNA :) ))))) Kisses - Margot :) ))))

    OdpowiedzUsuń