czwartek, 28 września 2017

Zielony welur i skromny folk / Green velvet and modest folk

"Lubię bawić się modą, łamać style, prowokować. (...) Wkładam rzeczy ekstrawaganckie, bo mi się podobają, a nie po to, by być zauważoną".  Monika Olejnik 

Z tych samych powodów ja wkładam LUMPOLI, to co oglądacie na blogu.
                             
Cytat pochodzi z wywiadu z Moniką w "Urodzie", który to wywiad posłała mi kochana Renia Jaz. 


Serdecznie dziękuję za komentarze do poprzedniego posta z tą bardzo zamieszaną stylówką w okolicy boho. Poważnie oberwałam i wciąż obrywam od koleżanek zza oceanu za dżinsy dzwony pod sukienką i za kompletnie niepasującą katanę do ślicznej sukienki. Po prostu zawsze wszystkiego u mnie za dużo. Dziś znów mieszam elegancki welur z prostymi elementami folkowymi, mieszam i próbuję się nie bać reakcji, choć to chyba dużo bezpieczniejszy zestaw. Na własne życzenie jestem już bardzo, bardzo zmęczona i chyba ponownie zagubiona, kołacze mi po głowie "co ja tutaj robię?" i jaki to ma sens, dlatego przyspieszam, żeby wygonić to co mam gotowe i na chwilę przynajmniej zwolnić, przemyśleć i zobaczyć co dalej. Jestem w bardzo złych miejscach ze sobą, choć nie opuszcza mnie nadzieja, że to tylko kolejny przejściowy kryzys, a nie ten ostateczny. 

Trochę o stylizacji

Ta stylizacja to kolejne trendowe i stylowe zamieszanie. Jest marynarka z pięknego zielonego weluru z lekko rozszerzanymi rękawami i długa spódnica elastyczna tuba z głębokiego zielonego, prawie czarnego aksamitu, z rozcięciem, które powinno być z przodu, ale mi bardziej pasowało z tyłu. Mamy więc coś jakby zielony aksamitno-welurowy total look. Przełamałam go surowymi elementami folkowymi, grubą szydełkowaną białą bluzką bez rękawów jakby wyciętą z wykrochmalonej serwety i prostą torebką kuferkiem w kolorowe jakby łowickie paski. Do tego czarne szpilki, broszka czerwony goździk i to by było na tyle :)

Dziś wszystko co mam na sobie pochodzi z second-handów.
Today I'm wearing everything from second-hand shops.

spódnica/skirt - NN
żakiet/jacket - H&M
bluzka/blause - TOGETHER
buty/shoes - PETER KAISER
torebka/bag - KATE SPADE New York












Bardzo uszczęśliwia i motywuje mnie każdy ślad Twojej tu obecności, dlatego serdecznie dziękuję za odwiedziny na moim blogu i za wszystkie komentarze. Zapraszam do oglądania i czytania, a jeśli Ci się spodoba, do obserwowania :)

Every trace of your presence here makes me happy and motivates me, so thank you so much for visiting my blog and for all the comments. I invite you to watch and read, and if you like it, to observe :)

31 komentarzy:

  1. Najpierw Ci padom,cobyś się dzioucha nie nerwowała tymi pańciami roztomajtymi zza oceanu. Co one wiedzą... swoją droga szukałam, nie znalazłam.
    Potem padom, że tera Ty mosz tyn som warunek, co go żech MArgot padała - coby mi to było przedostotni roz. Przedostaotni. Bo ja to wszystko chcę... mogę odpuścić dodatki, chce żakiet i spódnicę. Boskie po prostu... Boskie...Będę sniła, choć nigdy nie snię...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też liczę, że to przedostatni raz. Dziękuję Kochana.

      Usuń
    2. jeszcze chciałam coś bardziej osobistego, w sensie Twojego zmęczenia. Bo chwilowo chyba jest coś w naszym powietrzu takiego dziwnego, i Ty, jako wrażliwiec, pewnie szczególnie to łapiesz. Posmutaj ile trzeba, bo czasem trzeba, przynajmniej ja muszę, tylko nie mam komu...
      naprawdę piękne to jest, a ja jakies durne teksty i dresowki... potrzebuję Twojej kreatywnej obecności, bardzo. Bo nadajesz wieu rzeczom sens, nawet jeśli o tym nie wiesz. SPoko.

      Usuń
    3. Jeszcze raz Ci dziękuję. Czuję potworne wypalenie, ogólne, w tym blogowe, nie twórcze, bo pomysłów nadal mam mnóstwo, tylko nie czuję w tym radości, nie czuję sensu, pozytywy do mnie nie docierają, wracam do ostatniej piwnicy, nawet spać nie potrafię znów, tylko płakać, jak ja tego nie lubię, dlatego dziękowałam za każdy dzień kiedy było mi dobrze ze sobą, jak trzeźwy alkoholik, który dziękuje za każdy dzień trzeźwości.

      Usuń
  2. Ola! Jak to co tu robisz?! Zdajesz sobie sprawę ile osób inspirujesz?! Nakręcasz?!
    Jesteś taką iskierką, która nagle se pojawiła i wybuchła płomieniem!!!
    Te zza oceanu nie znajom sie:D

    Ten zestaw jest wspaniały! Żakeit mnie zaczarował! Ten welur i kolor!
    Cudownie wyszło...Z nutka retro..a to lubię:D
    Buziaki!
    I nie zniechęcaj się!!!:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Olu, te złe miejsca w nas będą wychodzić nie raz, nie jesteś z tym sama. Nie uciekaj, trwaj. Jesteś potrzebna ze swoimi pomysłami, kolorami , uśmiechem. Stylizacja na 6.
    Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam kiedyś w bardzo złych miejscach i czuję, że one po mnie wracają, wyciągają macki. Trzeba się cieszyć każdą chwilą, więc ja się widocznie już przez te 2 lata nacieszyłam, co było mi dane. Dziękuję Marysiu.

      Usuń
  4. Uwielbiam dwie rzeczy w Twojej dzisiejszej stylizacji - welur i kolory. Nawet, gdy nie są modne, wszelkiego rodzaju aksamity są moim ulubionym materiałem, a taki głęboki zielony z grantem, jak w torebce, uważam za jedno z najciekawszych połączeń kolorystycznych.
    Kocham taką odważną elegancję. Długa spódnica to nadal nie jest jakaś oczywistość, dlatego taki wybór do tej cudownej marynarki i bluzki jest bardzo atrakcyjna.
    Szpileczki i przede wszystkim ta cudowna torba są przepiękne.
    Kisses - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Olu, bardzo mi przykro, że czujesz się źle, płaczesz. My tutaj nie damy Ci tak się czuć ! Jesteś dla nas encyklopedią inspiracji. Jesteś nam potrzebna. Wiesz, ja nigdy bym Cię nie skrytykowała, bo nawet jak coś mi nie pasuje, to szukam, zastanawiam się i zawsze znajduję to coś. Coś co Ty już odkryłaś, a ja nie. Jesteś genialna w swoich pomysłach. Inspirujesz.
    Torebka Kate Spade w sh ??? No nie ! Szczęściara !!!
    ale Ty zgrabniutka jesteś. Cudownie Ci w tych welurach.
    Trzymaj się ! Nie daj się złym nastojom !
    Jakbys chciała pogadać, to jestem :) Nawet blisko :)
    Buziaki Olu :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Soniu. To taki ogólny kryzys, wyczerpanie, pozwolę sobie trochę odpocząć w końcu i zobaczę co dalej. Dzieki za dobre słowo. Buziaki.

      Usuń
  6. Fajna koronkowa bluzeczka, torebka odlot, a welur jest bardzo wdzięczny, choć za rzadko wykorzystywany. Całość bardzo elegancka, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Lumpola nagle nam "zeleganciała".Nie wiem jak do tego podejść, bo przyzwyczaiłam się do tych "odlotowych stylówek z głowy wziętych. Torebka marzenie. Buziaczki serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli nie jestem samotna w tym zagubieniu. Dziękuję i pozdrawiam Krysiu.

      Usuń
  8. No Olinku szperaczu cudowny. To tylko chwila. Więcej nie piszę, bo wiesz co chcę powiedzieć. Wiesia

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiem, ze jedna jaskółka wiosny nie czyni, ale daje znac, ze mieszkam za oceanem i uwielbiam Twoje stylizacje!
    Zaskakujesz, inspirujesz i po prostu zachwycasz!
    -Anita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyni, czyni Kochana, nawet czasem dostrzegam tych jaskółek trochę więcej ☺ Każde dobre słowo się liczy dla osoby o świeżym i kruchym poczuciu własnej wartości, dlatego bardzo Ci dziękuję i pozdrawiam ☺

      Usuń
  10. A niech sobie piszą i myślą co chcą, to co pokazujesz Olu bardzo Ciebie wyróżnia i tak trzymać, w końcu to są tylko propozycje i inspiracje :))) Fajny i elegancki zestaw (bardzo "grzeczny") i świetnie przełamany kolorkami torebki! Buziole!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie to tylko luźne propozycje, z których można czerpać lub nie, a nie mi je zmieniać 😂 Taka grzeczna się teraz robię, niektórych to nawet martwi ☺ Dzięki i buziaki ☺

      Usuń
  11. Nie wiem jak to sie stalo,ze przegapilam ten post ?:) Przeciez nigdy tego nie robie !!!!! Ola co tu duzo gadac ....jest pieknie:) Stylowo,dostojnie tak z klasa.Welwet sam w sobie jest piekny a jeszcze w zieleni to piekno najwyzszej wagi.Masz zmysl dodawania takich nietuzinkowych elementow ...folkowy top,super :) A torebka to raczej Balenciaga a nie Lowicz :)))))))))) buziaki i wybacz opoznienie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balenciaga ☺☺☺ Jak by nie było to Kate Spade 😉 Takie mam eleganckie wyskoki ostatnio ☺ Cieszę się, że Ci się podoba Kochana ☺ Za chwilę Odgrzewane Kotlety wiec wszystko będzie do odświeżenia i dam na to wyjątkowo dużo czasu 😂😂😂 Buziole 😙

      Usuń
  12. Lap oddech :)))) ......i wracaj :))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny ten żakiet Olu, jak i cały zestaw. Fajnie wszystko ze sobą łączysz, a jeśli chodzi o dodatki to jesteś razem z Renią Jaz moim numerem jeden (ex aequo) :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :) Taka opinia to dla mnie ogromne wyróżnienie :) Buziaki :)

      Usuń
  14. Podoba mi się taka stylizacja

    OdpowiedzUsuń