wtorek, 26 lutego 2019

Karmel, krem i róż

    Tak to ze mną jest, że jak mam zdjęcia gotowe, to one jakoś nie mają ochoty cierpliwie czekać na publikację, mają po prostu nieprzyzwoite parcie na szkło. Dlatego nie będę dłużej z nimi pogrywać i zrobię im tę przyjemność, może Wam się przy okazji też uda :)




      Ostatnio trochę się rozpisałam, tak na poważnie bardzo, dlatego dziś tylko obrazki o zwyklaku z męskimi spodniami w różową kratę. Podobno facet w takich spodniach wzbudzałby niesamowite zainteresowanie i zdziwienie, łagodnie mówiąc. Dlatego pewnie właściciel się ich pozbył szybko, bo są w idealnym stanie i w dodatku nie wymagają prasowania. Jeżeli tylko zwrócę na to uwagę, to okazuje się, że ja w nich także wpadam w oko, albo podpadam, naprawdę trudno mi się prześlizgnąć w nich "in blanco" ;) W zasadzie chciałam te spodnie zestawić wyłącznie z karmelem, czy camelem, ale jakoś inaczej wyszło i karmelowa jest tylko ta lakierowana torebka nówka z ciekawym zapięciem, reszta to rozbielone kremy. Po prostu zwykłe ubranie tylko fajne kolorowo :)
   
     Oczywiście wszystko z lumpeksu i tyle :) 















46 komentarzy:

  1. Wiedziałam, że tym płaszczem będziesz mnie wytrącała z równowagi !!!! WRRRRRRR :((((((
    Spodnie odlot odleciany :)))))))
    A całość idealnie piękna :) ))))))
    :D :D :D
    Kisses kreatorko trendów :) ))))))) - Margot :) ))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny płaszcz a torebka interesująca

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodnie wymiatają! :) A cały zestaw mega! Pozdrawiam Pola :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze zapewniasz przyspieszone bicie serca z podziwu i radości swoimi stylówkami<3 ten płaszcz jest przepiękny, nie dziwię się Margotce, że go chce:D ja też się ustawiam w kolejce:) niebanalnie i jest też trendowaty niedziewczynowaty róż! Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Słonko ☺ Ty mi zapewniasz ogromną radość komentarzami ❤

      Usuń
  5. Nasza Królowo - jest obłędniście. Nie znajduję innych słów.
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Płaszcz jest super, co za kolor, z jasnym golfem świetna całość, torebka też wpadła mi w oko. Spokojne kolorki przełamałaś różem i kratą, fajnie wyszło. Męskie spodnie powiadasz, mój M. ma w kratę czerwoną z granatem, krój podobny tylko to od piżamy więc...chyba nie uda mi się mu ich porwać. Pozdrawiam Ola i szacun za pomysł tej stylówki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basieńko ☺ Takie jasnojasne monolooki Tobie najpiękniej wychodzą ☺ ale zachwycam się ogromnie Twoimi kolorowymi szaleństwami ostatnio 💚

      Usuń
  7. Spodnie "wymiatają" świetna kolorystyka i krój ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Beze poczekaja na swoj czas a teraz podziwiajmy piekny mleczny duet z energetyczna rozowa krata :))) To tego rodzaju mix ,ktory zwraca na siebie uwage a jednoczesnie jest pelen klasy i modowej werwy :)))))Uwielbiam oversizy i uwielbiam zaskakujace polaczenia kolorystyczne .... tu wszystko jest ,wiec moge napisac jedno ...UWIELBIAM !!!!! buziaki Renata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję wezwana Kochana 💜 Co ja się nasłuchałam o tych spodniach od piżamy na fb 😂😂😂 a ja niemal w nich śpię ☺ Buziaki 😙

      Usuń
  9. Piękne kolry:))zestaw bardzo udany:))torebka cudo:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta torebka jest świetna

    Twoja stylizacja przypadła mi do gustu.

    Miłego dnia oraz zapraszam do siebie w wolnej chwili
    xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie jedna młodsza "Pani" powinna brać z Ciebie przykład. Brawo! Szkoda, że nie ma podanych marek ciuszków, identyczny golfik widziałam na stronie Venezia. Ja jeszcze bym pomyślała o dodatku na głowę, może jakaś delikatna chusta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są lumpeksowe ciuszki więc marki na nic, wypisuję je czasem dla zachęty tylko ☺ Dziękuję ☺

      Usuń
  12. Fajoskie są te portasy!!! Myślę, że facetowi by tak nie pasowały! A Ty stworzyłaś dzięki nim cudeńko stylówkowe!
    Ola, może nie uwierzysz, ale ja Ci szczerze zazdroszczę tej luzackiej nonszalancji! Tego płaszczycha! Nie umiem takich nosić! A chciałabym!
    Naprawdę ekstra całość! A ta zawieszka przy portkach i torba, to już cymes!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytko dzięki Kochana ☺ Kazde dobre słowo dziś na wagę złota ☺

      Usuń
  13. Wspaniała stylizacja. Odważnie i z klasą!

    OdpowiedzUsuń
  14. Krem, z krateczka z różem to idelany duet, Oleńka! Bardzo mi sie podoba. Taki powiew wiosny i radosci:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz fantastycznie w tym nonszalanckim zestawie! Podoba mi się bardzo Twój płaszczyk oraz niebanalne spodnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe połączenie. Ciekawie i z pomysłem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawe zestawienie. Łączy ze sobą różne style. Idealne na wyjście do miasta. Ja jednak lubię mniej odważny styl i coś bardziej skromnego, więc raczej nie czułabym się w takiej stylizacji komfortowo. Jednak pomysł bardzo mi się podoba. Może kiedyś odważę się zaszaleć z takim wydaniem :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. 38 yrs old Dental Hygienist Fianna Brumhead, hailing from Maple enjoys watching movies like "Craigslist Killer, The " and Urban exploration. Took a trip to Ilulissat Icefjord and drives a Sable. witryna internetowa

    OdpowiedzUsuń
  19. zainteresował mnie ten blog !

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się Twój styl pisania

    OdpowiedzUsuń