sobota, 14 kwietnia 2018

Pastele i kwiaty na drugie urodziny bloga :) / Pastels & Flawers for second anniversary of the blog

Bardzo dziękuję za wszystkie cudowne komentarze do mojej Tęczy :) Dziś, w dłuuuugiej przerwie między kolejnymi wyzwaniami PHENOMENAL US, następny zwyklak, tym razem pastelowy, kwiatowy i letni, no i choć zwyklak, bo tak planuję biegać bez okazji na co dzień latem, to dziś jest urodzinowy :) Czasem mogę w nim zamienić elegancki płaszczyk na dżinsową katanę :) 

Nie mogę uwierzyć, że to już 2 lata, i że wciąż ze mną wytrzymujecie, że znosicie dzielnie moje zmiany nastroju, zmieszane uczucia i słabą silną wolę :) Głębokie pokłony, gorące uściski, słodkie buziaki i fanfary dla Was! :) DZIĘKUJĘ! :)) 



Ogółem :)

Po dwóch, a nawet trzech miesiącach abstynencji wróciłam powoli do lumpeksów i zauważyłam, że przede wszystkim moje oczy podbiegają ku sukienkom, długim i przydużym, takim swobodnym, luźnym i kolorowym, często w klimacie vintage, przeważnie też w kwiaty oraz wszelkiego rodzaju i długości lekkim płaszczykom, kolorowym, pastelowym, takim minimalistycznym i tym trenczowatym :) Moje dużo wolniejsze tempo publikowania, bo z 2-3 postów tygodniowo przeszłam do jednego w tygodniu, pozwala mi na moje zakupy patrzeć bardziej pragmatycznie i nawet jeśli bardzo trendowo, bo tak lubię, to już nie tylko blogowo. Sama mam wrażenie, że chociaż moje stylizacje są nadal bardzo różnorodne i w ocenie niektórych odważne, to jednocześnie dużo bardziej przyziemne. Czasem dotykają streetstyle'u, na pewno też są coraz bliżej kategorii "ready to wear" :) Wygląda na to, że w przerwach między wyzwaniami będę Wam coraz częściej pokazywać moje zwyklaki codzienniaki, nawet prostaki, a nie szalone odlotowce. Zresztą w wyzwaniach też tak może się dziać. Ciekawa jestem Waszego odbioru i sama swojego z tym samopoczucia. Zastanawia mnie, czy będzie to dla mnie podcinanie skrzydełek, czy wręcz odwrotnie. Piszcie szczerze, uniosę to, albo nie :)

Trochę o stylizacji

Bazą tej stylizacji jest piękna perkalowa sukienka od Laury Ashley w białe, szarobłękitne i różowe kwiaty na fioletowym tle. Sukienka ma dekolt w kształcie spłaszczonej literki V, szeroki kołnierz, krótki rękaw i jest delikatnie przymarszczana w luźnej talii. Żeby sukienka pozostała królową, resztę elementów dobrałam bardzo prostych, pudełkowy leciutki błękitny płaszczyk, białe trampki i dużą lawendową torbę listonoszkę. Dodatki to okulary w białej ramce i kwiatowa broszka korespondująca z kwiatami na sukience.

Zapraszam do obserwowania i do polubienia mojej strony na fb LUMPOLASTYLE

Dziś wszystko co mam na sobie pochodzi z second-handów.
Today I'm wearing everything from second-hand shops.

sukienka/dress - LAURA ASHLEY

płaszcz/coat - BHS
buty/shoes - MISTRAL
okulary/glasses - TOP SHOP
róża/rose - NN
torabka/bag - YVES-ROCHER


















Bardzo uszczęśliwia i motywuje mnie każdy ślad Twojej tu obecności, dlatego serdecznie dziękuję za odwiedziny na moim blogu i za wszystkie komentarze. Zapraszam do oglądania i czytania, a jeśli Ci się spodoba, do obserwowania :)


Every trace of your presence here makes me happy and motivates me, so thank you so much for visiting my blog and for all the comments. I invite you to watch and read, and if you like it, to observe :)

79 komentarzy:

  1. Olu, Twoje stylizacje są świetne, odważne i udowadaniają, że kobieta w każdym wieku może wyglądać super. Śliczna sukienka, chociaż ja niedobrze się czuję w takiej długości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Haniu ☺ Mając Twoje nogi lubiłabym nawet mini ☺ Buziaki 😙

      Usuń
  2. Twoja sukienka to nie zwyklak:)))jest śliczna i Tobie w niej bardzo ładnie:)))Gratulacje z okazji rocznicy:)))nie trudno z Tobą wytrzymywać wręcz przeciwnie jesteś cudowną osobą:)))Pozdrawiam serdecznie i bardzo wiosennie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu ☺ To Ty jesteś cudowną osobą ☺ Buziaki Kochana 😙❤🌷

      Usuń
  3. Jak cudownie, że to dopiero dwa lata - bo jest szansa, że wciąż i wciąż Ci się nie znudzi - bo Twój blog czyni mnie zadowoloną, uszczęśliwia i wciąz zachwyca. A sukienka i cała reszta cudowna... wyglądasz tak dziewczęco, że chyba skocze do jakies studni z zazdrości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olej te studnie Kochana ☺ A ja na razie czuję blogową wiosnę, o czym świadczy choćby odwazne przyznanie sie do rocznicy, więc chwilę tu jeszcze poprzebywam ☺❤ Buziaki 😙

      Usuń
  4. Laura Ashley na zawsze pozostanie moją ulubioną firmą - inne przychodzą i odchodzą, są mniej lub bardziej trendy, ale LA nie musi - ten sklep to kwintesencja stylu powiedzmy angielskiego i jestem pewna, że nigdy się nie znudzi.
    Cudowna sukienka i piękne kolory. Do tego białe dodatki - cudownie. Jest taaaak letnio, świeżo, młodzieńczo - codziennie mogę oglądać takie stylizacje.
    HAPPY BIRTHDAY Sis - samych blogowych i nie tylko słodkości - kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakochałam się w tej sukience ☺ Jeden z moich najcudowniejszych łupów ☺ Dziękuję Margotko i ślę buziaki wiosenne 😙

      Usuń
  5. Cudnie świeżo i wiosennie. Kocham Twoje stylizacje i z okazji rocznicy życzę jeszcze wielu wielu lat i nie mniej udanych stylizacji na blogu. Bo że dla wielu z nas jesteś fascynującą inspiracją to nie muszę przypominać. Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alicjo, nie wiesz jak mi miło, gdy czytam Twoje słowa ☺ Po to stworzyłam bloga i cudnie gdy to powtarzasz ☺, bo jednak wciąż jestem melancholikiem, który każdy komplement 10 razy obróci na wszystkie strony i przenicuje, zanim łaskawie w niego uwierzy ☺ Buziaki 😙

      Usuń
  6. Piękna kiecka, piękne kolory, lubię takie odcinane niżej sukienki, świeżo, wiosenne i młodziutko, na pewno bym Ci ją ukradła:) pozdrawiam aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kradnij Aga, błagam ☺ Chyba zresztą musiałabyś ją ze mnie zerwać, bo teraz w niej nawet śpię 😉 Buziaki 😙

      Usuń
  7. Kolorowo, wiosennie, optymistycznie, milo popatrzeć na zadbaną, stylową kobietę. Życzę wytrwałości w blogowaniu, lubię do Ciebie zaglądać :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mi miło, że do mnie zaglądasz ☺ Z tym zadbaniem to tak różnie, ale na bloga się staram 😉 Pozdrawiam serdecznie ☺

      Usuń
  8. 2 lata:))) piekna rocznica.Ja patrze na te 2 lata nie tylko przez pryzmat Twojego blogowania ,ale takze nasze znajomosci,ktora dla mnie jest i bardzo wazna i bardzo inspirujaca :)Ciesza mnie te pastele i kwiaty w trendach ...sa bardzo kobiece i delikatne ,ale jednoczesnie daja nam mozliwos uzupelniania stylizacji z ich udzialem w ciezsze dodatki :) Twoja stylizacja jest wzorcowa : romantyczny nurt zmieszany ze sportowym :)Piekna ta sukienka i pastelowy plaszczyk do niej :) Urodzinowe buziaki ,zdolniacho :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy rok był dużo dłuższy, chyba kilkukrotnie ☺ Dla mnie nasza znajomość jest clue mojego blogowania, bo niezmiennie mnie wspierasz i inspirujesz jako blogerka, i jako człowiek ☺ Super, że jesteś Reniu ☺

      Usuń
  9. Ola cudnie, pięknie, wiosennie, zwiewnie. Czadowo!!!
    Przeurocze tenisowki!!!! Kradne je:))))
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Margo, tak jak nie oddam sukienki, nie oddam tez tenisowek, w nich tez teraz śpię ☺ Dzięki Kochana ☺ Śle buziaki 😙

      Usuń
    2. Tak myślałam,Ola, że bedziesz tych skarbow pilnie strzegła;)))
      I slusznie! Ja wobec tego odmałpię i bede szukać. Moze upoluje jakies cacuszko:))
      Pieknej niedzieli🌷🌷

      Usuń
    3. Na pewno się uda ☺❤👍 Pięknej niedzieli Tobie też Kochana ☺❤

      Usuń
  10. Gratki dla dwulatka ✌️ Sukienka zajebista. U mnie nastąpiło zamknięcie jedynego sh we wsi, więc moje oczy nie mają gdzie uciekać. Za to wyobraźnia takk. Nieustannie od lat marzą mi się vintage suknie, a jak przychodzi co do czego (do zakupów), to jakoś zapominam 😁😌

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to chyba będę Ci przypominać 😂 przynajmniej jeszcze raz to zrobię ☺ Takie suknie są wspaniałe, więc pozwalę oczom dalej na takie ucieczki ☺ Buziaki 😙

      Usuń
  11. Fabulous look! Youre creativity is inspiring! Have a great Sunday!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much ☺ Have a great Sunday, too ❤ Kisses 😙

      Usuń
  12. Dla mnie zwyklaki, codzienniaki są najlepsze, uwielbiam, a publikowanie przez Ciebie jednego posta tygodniowo też mi odpowiada. Wcześniej często za Tobą nie nadążałam :)) Poza tym wszystkiego najlepszego dwulatku, rośniej nam dalej zdrowo :))
    Sukienka zapiera dech w piersiach (przynajmniej w moich) także jak by Ci się znudziła, to pamiętaj o mnie. Cudownie wyglądasz, po całości :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuś ☺ Przyznam się, że sama też nie nadążałam 😉 Aktualne tempo jest dla mnie dużo zdrowsze, przyznaję ☺ Sukienkę chyba ponoszę do końca świata, bo cudna i świetnej jakości, więc nie do zdarcia ☺ Buziaki 😙

      Usuń
  13. sukienka bardzo podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Boże mój, jaka cudna ta supienka...

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz. Jak angielska lady. Wszystko perfekcyjnie do siebie pasuje, a zdjęcia są takie wiosenne i radosne, że aż się oczy same śmieją. Też chciałabym mieć taką pastelową kieckę. Gratuluje drugiej rocznicy blogowania. Jesteś inspiracja dla wielu pań. Pozdrawiam wiosennie Danka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu i czekam na Ciebie za tydzień w Kratkowankach ❤

      Usuń
  16. Piękna sukienka,całość świetna jak zawsze.Pastele to ,to co lubię.Stylowy i wygodny look,super☺

    OdpowiedzUsuń
  17. I to jest piękna Pani wiosna :) Bardzo mi się podoba i gratuluję wspaniałego bloga jak na 2 lata szybko się rozwija :) Same ciekawe propozycje na szalone stylizacje i tak trzymać :):) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za takie miłe słowa ☺ Buziaki ☺

      Usuń
  18. Przede wszystkim gratuluję, co do stylizacji to na pierwsze rzut oka skojarzyło mi się określenie "panna na pensji", coś w stylu nauczycielskiej stylizacji, bardzo grzecznej, może przez ten kołnierzyk. Kolory letnio-wiosenne, fajnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne skojarzenie ☺ Kupuję! ☺ Dziękuję za miły komentarz ☺

      Usuń
  19. Wow, Lumpolu szalejesz na wiosnę. Doprawdy pięknię, widać że wiosna Ci służy, od razu radość, pozytywne emeocje i fantastyczne pomysły. Tak trzymaj, pozdrawiam serdecznie Anna50+

    OdpowiedzUsuń
  20. Och,jaka słodka ta stylizacja! I widzę,że nie ja jedna porwałabym ją dla siebie, jest naprawdę cudna. Znowu inna Ty.Rozwijaj nam się dalej,równie owocnie,Dziecinko,jesteś dla wielu inspiracją. Serdeczne,wiosenne pozdrowienia Hanna Tołczyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie i zgoda ☺ Po takich komentarzach pobędę tu jeszcze chętnie ☺ Buziaki 😊

      Usuń
  21. przecudowne wiosenne kolory - lawenda to hit! Przepiękne kwiaty, no wszystko jest świetne <3
    Poza tym te zwyklaki są milion razy bardziej wystrzałowe od większości starannie dobieranych 'stylizacji' jakie widuję na blogach czy nawet jakie sama tworzę :) Gratulacje i życzę kolejnych dwóch albo i więcej owocnych lat blogowania i lumpeksobrania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ☺ Jedno spełnione życzenie warunkuje drugie więc muszą się spełnić oba ☺ Cieszę się, że Ci się podoba ☺ Buziaki 😙

      Usuń
  22. Nie mogłam dogonić Twoich postów, teraz z opóźnieniem ( zazwyczaj brak czasu) komentuję . Lubie Twoje spojrzenie na modę i Twoją jej interpretację. Dłuuuuuugiego blogowania :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że jesteś ☺ Ja Twoje też lubię ☺ Dziękuję i pozdrawiam ☺

      Usuń
  23. Odlotowa ta sukienka i te okulary czadowe - wiosennie i cudownie ... bardzo mi się podoba cała ta stylizacja. Ściskam serdecznie:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Dorotko ☺ Dziękuję i pozdrawiam wiosennie ☺

      Usuń
  24. Ola, to były piękne dwa lata znajomości z Tobą, jesteś cudowna, bloguj nam nadal i zarażaj swoimi pomysłami. Śliczna sukienka, bardzo podobają mi się jej kolorki. Super, super, super!!!Buziaki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basienko i same wzajemności moje :)) Buziaki :))

      Usuń
  25. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy!!! Myślałam że prowadzisz bloga ok 5 lat bo wielka profesjonalność przez Ciebie przemawia!!! Wyglądasz fantastycznie w tej ultra-kobiecej sukience, stylizacja rodem z Francji bo w tym kraju najwięcej kobiet nosi takie butki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mega komplement ☺ Dziękuję Alu ☺ W zasadzie to 2 mega komplementy bo i o wieku bloga 8 o Frsncji ☺ Baaardzo mi miło ☺ Buziaki 😙

      Usuń
  26. Olcia sukienkę masz zajebistą, padam z zachwytu i zazdroszczę, fason jest super i uwielbiam taki:) Laura Ashley to tu klasyka, Angielki bardzo lubią takie rzeczy. Ta firma tu jest dosyć droga czyli udało Ci się kochana szczęściaro. I jeszcze dodam ,jejku jak Ty w niej cudnie wyglądasz, nie mogłam tego nie napisać, bo się zachwycam, buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Joluś, udało mi się bardzo, bo sukienka jest pod każdym względem cudna, bo ładna, ale też wygodna ☺ Buziaki 😙

      Usuń
  27. Fantastyczne letnia sukienka. Ta ma piękny kolor, a jeszcze te kwiaty. Jest super. Jestem fanka długich i lekkich sukienek na letni czas.

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny, wiosenny pastelowy look- Jesteś zywym dowodem na to jakie cuda można znaleźć w lumepksach :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ależ ten czas leci Olu! Już tak dług się znamy? Szkoda, że nie w realu, ale może kiedyś się uda. Gratki kochana z okazji rocznicy! Lubię te Twoje zwyklaki, bo to nie są zwykle zwyklaki, tylko artystyczne podejście do ubrań:). Cieszę się, że teraz publikujesz raz w tygodniu, bo wcześniej nie nadążałam z komentowaniem. Buziaki Oluś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez się cieszę, ze zwolniłam poważnie, ale dłuży mi się ten tydzień niemiłosiernie,
      dobrze, ze nie robię zdjęć w zapasie już, bo pewnie znów nie wystarczyłoby mi cierpliwości :) Dziękuję Reniu i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  30. Olu droga Królowo SH, wyglądasz bajecznie pięknie. Suknia jak marzenie :)
    Gratulacje z okazji 2 rocznicy i króluj w blogosferze kolejne tysiąc laty. Odwiedzać Twój blog to wielka przyjemność.
    Przepraszam za opóźnienie, ale...
    Moc wiosennych buziaków!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basieńko Kochana, nie ma czegoś takiego jak opóźnienie :) Cudnie, że znalazłaś czas i siły, cieszę się, że jesteś, to zawsze radość :) Dziękuję Ci bardzo za piękny komentarz i pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  31. przepięknie! cudowne kolory!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale nam pięknie pląsasz Pani Wiosno!!!
    Taka radosna, rozświetlona i ukwiecona...:)))
    la, nawet nie wiesz jak się cieszę, że w odmętach netu trafiłam na Ciebie!
    Bloguj nam jeszcze ile się da!!!
    Buziaków moc przesyłam!!!:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana i wzajemnie :) Dajesz mi dużo radości :) Buziaki :)

      Usuń
  33. Wow!!! Oleńko zachwycam się całością:))) Sukienka jest obłędna i sama chętnie bym ją widziała u siebie :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam takie sukienki: długie, z kołnierzykiem, z luzem, a wzór jest rewelacyjny i te kolory! jednym słowem szał! tez bym w takiej pohasała :)Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Madziu ☺ W poniedziałek kratkujemy ☺❤

      Usuń
  35. Olu kochana, miliony buziaków i uścisków z okazji drugiej rocznicy bloga. Sukienka jest przecudna a Ty wyglądasz w niej tak pięknie, że napatrzeć się nie mogę, a tymi trampkami to jeszcze bardziej jest cool !!! Ściskam serdecznie Oleńko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu ☺ Bardzo się cieszę, że Ci się podoba ☺ Buziaki 😙

      Usuń
  36. Olu, pięknie wyglądasz w tej niebanalnej sukience, płaszczyk baby blue (tez mam w tym kolorze i kombinuję z czym go zestawić) i białe trampki sprawiają, że zestaw jest bardziej street style'owy. Miny nieziemskie ;-) Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Martuś :) Miny mam po tatusiu, który je ćwiczy przed lustrem ;) Buziaki :)

      Usuń
  37. Bardzo ładna stylizacja i przepięknie wyglądasz! Połączenie modnych pasteli z również innym trendem - kwiatami.
    Buty sportowe są fajnym urozmaiceniem ubioru, ale czy nie pokusiłabyś się np. o pastelowe szpilki do tego stroju, nawet i w klasycznym fasonie, ale w którymś pastelowym odcieniu jak np. tutaj - https://zoio.pl/obuwie/szpilki/szpilki-pastele? ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ta stylizacja jest zjawiskowa. A połączenie pastelowych kolorów wyszło tutaj idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  39. Wspaniale wyszło to zestawienie kolorów.

    OdpowiedzUsuń