poniedziałek, 9 kwietnia 2018

PHENOMENAL US - challenge 11

HOT : Po każdej stronie tęczy/On Both Sides of the Rainbow


Na dzisiejsze tęczowe wyzwanie grupy PHENOMENAL US trochę się osobiście naczekałam. Ponoszę całą odpowiedzialność za ten pomysł, bo to ja się na niego uparłam jeszcze zimową porą, gdy tylko zobaczyłam, że tęczowe paski i wielobarwne wzory będą w tym sezonie bardzo trendy. No i przede wszystkim chciałam przywołać wiosnę ich energią :) Przesunięcie terminu tematu spowodowało u mnie zmianę koncepcji, ale też pozwoliło ją dopracować, bo w międzyczasie znalazłam tę pasiastą bluzeczkę i zielony krótki płaszczyk, czy kurteczkę. Dzięki temu wszystko fajnie kolorowo wiosennie się zgrało :)



TĘCZOWE FENOMENALNE


"Skromność to świadomość siły, której się nie nadużywa."   
Władysław Grzeszczyk  

Ten cytat wypatrzyłam u Aliny Wajdy-Lamparskiej. Zastanowił mnie i doszłam do wniosku, że bardzo się z nim zgadzam. Zaobserwowałam, że przyciągają mnie osoby, które prezentują sobą wysokie wartości, są nawet w ocenie ogółu prawdziwymi osobowościami, a jednocześnie wyróżniają się skromnością, nie jej kokieteryjną czy fałszywą wersją, tylko taką szczerą i świadomą. Nie potrafiłam wcześniej tego nazwać, ale chyba właśnie chodzi tu o tę świadomość własnej siły, którą właściwie się rozporządza, o to, że ceni i szanuje się innych ludzi, nie okazując im swojej wyższości, nawet jeśli mamy ku temu powody w swoim, czy cudzym mniemaniu. W obecnych marketingowych czasach, gdy w kółko słyszymy, że wszystko jest na sprzedaż i my jesteśmy też towarem, chyba nie jest łatwo osobom skromnym. Szczęśliwie z moich obserwacji wynika jednak, że ta cecha zaczyna być doceniana, przestaje być często mylnie utożsamiana ze słabością, choć bywa, że spotyka się w pierwszym momencie z pobłażliwością, niedowierzaniem i powątpiewaniem w jej szczerość. Zresztą kto wie, może się tylko łudzę ;)


Trochę o stylizacji

Dzisiejsza stylizacja to ponownie zwyklak i w pewnym sensie fasonami klasyczny prostak, szalony jedynie kolorami i paskami. Bazą jest spódnica w pionowe paski. Nie wiem, może była kiedyś elementem stroju ludowego. Mnie jej wzór i kolorystyka kojarzy się z pasami łowickimi. Do niej bluzeczka z krótkim rękawkiem w pasy poziome utrzymana w podobnej kolorystyce. Dla kontrastu czerwone wysokie zamszowe kozaki i zielony krótki płaszczyk. Całości dopełnia torebka także w paski oraz przeciwsłoneczne okulary w białej oprawie. Ponieważ słońce prażyło niewiarygodnie, wszystkie kolory, szczególnie zieleń płaszczyka, nie są tak nasycone, jak w rzeczywistości. 


Zapraszam do obserwowania i do polubienia mojej strony na fb LUMPOLASTYLE

Dziś wszystko co mam na sobie pochodzi z second-handów.
Today I'm wearing everything from second-hand shops.

bluzka/blause - M&Co.
buty/shoes - Kmb.
spódnica/skirt - NN
torebka/bag - KATE SPADE New York
płaszczyk/coat - ATMOSPHERE

















Bardzo uszczęśliwia i motywuje mnie każdy ślad Twojej tu obecności, dlatego serdecznie dziękuję za odwiedziny na moim blogu i za wszystkie komentarze. Zapraszam do oglądania i czytania, a jeśli Ci się spodoba, do obserwowania :)


Every trace of your presence here makes me happy and motivates me, so thank you so much for visiting my blog and for all the comments. I invite you to watch and read, and if you like it, to observe :)

63 komentarze:

  1. Olu zjawiskowo-tęczowo. Mistrzyni zestawów o wyobrażni nie wspomnę ;-)
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu :) Cieszę się bardzo, że Ci się podoba :)) Buziaki :)

      Usuń
  2. Moim zdaniem ludziom skromnym żyje się trudniej i zwykle są niesłusznie niedoceniani gdyż nie chcą się "sprzedać". Stylizacja przepiękna i przywraca o kolorowy zawrót głowy :-) Spódnica jest fantastyczna !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Alu, na pewno żyję się im trudniej. Cieszę się, że moja tęczowa interpretacja tęczy Ci się podoba :) Buziaki :)

      Usuń
  3. Fajnie Ola! Kolorowo i wiosennie. Super spódnca. Taki motyw łowicki😉
    Swietne kolory. Zieleń uwielbiam. Perełka 👌

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Margo :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  4. Przecudownie, ta kolorowa stylizacja od razu przyciąga spojrzenia. Ta spódnica w połączeniu z tymi butami wygląda ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  5. Co do interpretacji oczywiście masz rację. Myślę, że na tym to właśnie polega, choć jest obecnie bardzo rzadkim zjawiskiem. Zestaw wyśmienity. Tylko artystyczna dusza mogła coś takiego wymyśleć. Wiosenne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Krysiu, ze Ci się podoba :), a artystyczna dusza fajnie gdy jest sprzymierzeńcem ;)

      Usuń
  6. Cudnie, paskowo i barwnie. O to właśnie chodzi - kolor i dobra energia Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  7. Olu, jest pięknie, tęczowo, kolorowo a płaszczyk świetnie podkreślił kolory.
    Pozdrawiam słonecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest takie powiedzenie ....sposob ubierania swiadczy o kreatywnosci :) W Twoim przypadku osiagasz szczyty kreatywnosci :) Paski ,paski i jeszcze raz paski ......oczywiscie ,ze tak bo jest pieknie,energetycznie ,odwaznie i modowo :)))) Olu podziwiam ,ale mam tak zawsze u Ciebie :))))) Buziaki Renata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozpieszczasz mnie swoimi komentarzami Kochana :) Dziękuję!!! :)

      Usuń
  9. Magia!!!Dla mnie super jest. Perfekcyjnie w każdym szczególe. Kolory zjawiskowe i takie energetyczne. A co do skromności to moim zdaniem wcale nie jest przereklamowana. Żyjemy w dziwnych czasach, ale to wcale nie oznacza, że musimy być takie jak większość.Prawdziwa siła jest w nas samych. Pozdrawiam Danka

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! I love your always colorful outfits! I hope you would like tip join my Fancy Friday link up party. Where are the clothes from?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you Nancy :) I'm from Poland & my clothes are from second-hand stores :)
      Kisses :*

      Usuń
  11. Nie wiem co napisać:!!!!wszystko zabieram od razu:)))a torebka idzie pierwsza:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpiękniejszy krótki komentarz Reniu :) Dziękuję :*

      Usuń
  12. Olu, jakaś Ty piękna i kolorowa kobita :)) I od razu widać, że się znasz. Po prostu się znasz i tylko podziwiać :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj Olu, od jakiegoś czasu śledzę Twojego bloga a dzisiaj pierwszy raz odważam się komentować. Zaglądam do Ciebie nie tyle z powodów modowych co dla tekstów, które zamieszczasz obok stylizacji. Piszesz pięknie, mądrze, refleksyjnie i zdążyłam już Cię polubić. Na zdjęciach z ostatniej sesji wyglądasz kolorowo i wiosennie. Nie jestem na bieżąco z modowymi trendami, ale Twój sposób bawienia się modą jest inspirujący także dla mnie. Pozdrawiam serdecznie i życzę wiecznej wiosny w serduchu. Barbara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Basiu bardzo z Twojego komentarza, takie komentarze powinnam sobie wydrukować i czytać w nierzadkich chwilach blogowego zwątpienia :) Dziękuję Ci bardzo i do zobaczenia :)

      Usuń
  14. Cudowna stylizacja i ta różnorodność pasków i jeszcze płaszcz zielony dobrany tak ja to zrobiłam do swoich pasków, super :) Wspólna synchronizacja w stylizacji :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak my mamy synchronizację i Tara z Olą Glazer też :)) Uwielbiam synchronizacje :)) Buziaki :))

      Usuń
  15. Twoje propozycje za każdym razem są niesamowite, ale dzisiaj jesteś Tęczową Królową.:) Przecudnie!!!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Basieńko :) Wiesz, że kocham kolory :)) Buziole Kochana :)

      Usuń
  16. Olu, you are simply the best! Miksujesz po mistrzowsku, chylę czoła:). Bardzo, ale to bardzo mi się podoba i ten soczysto zielony płaszczyk, to dla mnie wisienka na torcie. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No :) Płaszczyk trafił mi się w ostatniej chwili jak ślepej kurze ziarno, bo te 2 miesiące temu miał być w tym zestawie mój zielony płaszczyk puchowy :) Marnie teraz w tych lumpeksach, albo ja jestem wybredna, ale jak czegoś mi brakuje do stylówki, to nie ma bata, czeka na mnie :)) Buziaki Kochana :))

      Usuń
  17. Jednym z przykładów, czy tez jedną;) takiej skromności jest dla mnie Renia(Ven's Wife Style)... W tym Pytaniu na Śniadanie, pokazała niezwykłą klasę i skromność...Bez zadęcia, bez pychy... Szacun dla niej... Takich ludzi własnie szanuję:)
    Oczywiście jeszcze kilka takich dziewczyn z blogosfery znam wirtualnie i nie tylko np. Ciebie:D

    A Twa Tęcza jest magiczna!!! Pasiasta na maxa! I ciut ludowa... Skomponowana po mistrzowsku!!!
    Zielenie i czerwienie dominują! I pięknie całość wygląda:))
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ☺ właśnie Renię też miałam na myśli ☺ A ludowość cóż pociąga mnie nieco i chyba mam ochotę ją przemycać, ale tak żeby jednak nie trąciło Cepelią 😂 nie wiem czy mi się udaje i uda, bo poważnym sprawdzianem będzie Folk ☺

      Usuń
  18. Ślicznie i radośnie, tęczowo w każdym calu. Nieustająco podziwiam umiejętnośc mieszania wzorów i kolorów, i cieszy mnie twoje szczęscie do polowania. Torebka...ech...natomiast co do skromności - nie jest słabością, o nie, ale też nie jest wcale zbytnią cnotą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Kochana ☺ ze skromnością jak ze wszystkim co za dużo do dla kogoś zawsze nie zdrowo 😉 Mnie też to szczęście cieszy, choć dziś go nie miałam wcale, moze nie mam już potrzeb, tylko zachcianki 😂 Buziaki Kochana 😙

      Usuń
  19. Śliczna ta Twoja 'zaczynajka' ;) . Idealnie tęczowa i pomieszana. Kolory dobrałaś perfekcyjnie - nie wiem, w ogóle jak udało Ci się skompletować te trzy elementy - spódnicę, bluzkę i torbę - wyglądają jak z jednej kolekcji. Żywość płaszczyka fantastyczna :) .
    A skromność - zdecydowanie tak, takich ludzi lubię najbardziej :)
    Kisses - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie to kolorowe paskowe szczęscie mnie w tych lumpkach spotyka ☺ i płaszczykowe też ☺ Dzięki Margotko ☺ Buziaki 😙

      Usuń
  20. patrząc na te wszystkie paski, przypomniała mi się kolekcja Versace bodajże z 2011 roku.
    Fantastyczne są te paski na spódnicy, piękne kolory! Płaszczyk zgrywa się perfekcyjnie.
    Aż wyjmę jutro moje pasiaste spodnie i pomyślę, z czym je połączyć, poczułam się zainspirowana!

    OdpowiedzUsuń
  21. Olu, przepiękna z Ciebie tęcza, wszystko mi się podoba, bo wiesz jak bardzo lubię kolory i chętnie bym wskoczyła w taki zestaw. Buziaczki kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Olu jesteś niesamowita, za każdym razem wymyślasz coś fantastycznego :-) i tak właśnie wyglądasz :-) Super :-) Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  23. Olu Kochana cała jesteś tęczowa w tym zestawie, kolorów cała masa jak to w tęczy a harmonia jednak zachowana. Z przyjemnością oglądam te zdjęcia, świetna stylizacja 💝💙💚💛

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lilaku :) Takie miałam to szczęście, że to się zgrało :) Buziaki :)

      Usuń
  24. Ojej, faktycznie tęczowo, ale też stylowo! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Spóźniona jestem z komentarzami ale taki mam czas, że duzo na głowie.
    Bardzo mi się podoba. Spódnica zachwyca. Fajnie, że połaczyłaś paskowy pion z poziomem bluzki. Można by sie nawet pokusić o powiedzenie, że to sukienka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja spódnica zachwyca ☺ A mnie nachodzi sukienkowy zawrót głowy, więc takie pokuszenie bardzo mi w smak ☺

      Usuń
  26. Olu, genialna jest ta Twoja tęcza! Najlepsza ze wszystkich :) Świetna spódnica, bluzka, torebka, buty ... wszystko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu nareszcie odpowiedam :) Jestem uszczęśliwiona Twoją opinią :) Pozdrawiam Cię serdecznie :)

      Usuń
  27. Nadrabiam zaległości komentarzowe. Świetna stylizacja, paski równie dobrze wpisałaby się w folk, kolory mają mega moc. Buty, torba, płaszczyk, tu nic nie jest z przypadku, wszystko dobrze przemyślałaś i wyszło super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ☺ Często jest tak, że stylizacja wpisałaby się w kilka tematów ☺

      Usuń
  28. Twoja tęcza - piękna! Gra kolorów dobrana idealnie. Cudowny odcień zieleni...

    OdpowiedzUsuń
  29. 31 year-old Technical Writer Hedwig Ruddiman, hailing from Courtenay enjoys watching movies like "Low Down Dirty Shame, A" and Surfing. Took a trip to Historic City of Meknes and drives a Ferrari 275 GTB/4*S ART Spider. porada

    OdpowiedzUsuń