poniedziałek, 23 kwietnia 2018

PHENOMENAL US - challenge 12

Kolorowe kratkowanki / Colourful plaid


Bardzo dziękuję za wszystkie rocznicowe gratulacje i życzenia oraz za wspaniałe komentarze do mojej pastelowo-kwiaciasto-babciowatej stylizacji. Dziś kolejne kratkowane wyzwanie fejsbukowej grupy PHENOMENAL US. Bardzo lubię te wyzwania i czekam na nie z niecierpliwością. Cieszę się z naszej bezkonkursowej reguły, bo gdyby to był konkurs, raczej nie brałabym udziału. Wystarczy mi, że ścigam się sama ze sobą, to mi daje wystarczająco popalić. Mam nadzieję, że ten Fenomenalny pomysł będzie trwał, że będzie się rozwijał w kierunku jeszcze większej ilości ciekawych interpretacji tematów, że coraz więcej uczestniczek weźmie udział w naszej zabawie, żeby poczuć tę frajdę z radosnego modowego kombinowania, wymyślania i przede wszystkim współdziałania :) Zachęcam i serdecznie zapraszam wszystkich chętnych, nie tylko blogerki :) Każda osoba, która chce przedstawić swoją swobodną interpretację naszych modowych tematów, jest w naszej grupie bardzo mile widziana. Osoby zainteresowane uczestnictwem, które nie są na FB, bardzo proszę o kontakt: olabonk1@gmail.com :) Postaram się na bieżąco informować o wszystkich działaniach grupy i wspierać merytorycznie :)



ZAKRATKOWANE FENOMENALNE

Trochę o stylizacji

Kiedy zapadła decyzja o tym temacie wiedziałam, że będę chciała pokazać ten niezwykły płaszczyk. Pomijając kołnierzyk, kieszenie i podszewkę, uszyty jest tylko z 3 części, tył w całości i 2 boki w całości z rękawami :) Wprawdzie brązowy kolor jest mało kolorowy, ale postanowiłam go zestawić z szarymi, biegającymi, niezwykle lekkimi i mięciutkimi Skechersami, które mają bardzo energetyczne różowe dodatki. Kiedyś usłyszałam, że nie ma butów "biegających", bo podobno żadne buty same nie biegają. Ja mam inne doświadczenia, ale kłócić się nie będę, bo nie lubię, a zresztą wszystko widać na załączonych obrazkach ;) Wracając do stylówki, wystarczyło "tylko" połączyć to w "spójną" całość ;) Nie było łatwo znaleźć to ogniwo łączące i już pomysł miał upaść, butki odpaść, gdy w końcu dopadłam tę intensywną różowo-chabrową kraciastą marynareczkę, też szytą na miarę. Zarzuciłam ją na biały podkoszulek na ramiączkach. Do tego założyłam eleganckie spodnie w brązową kratkę, w których podwinęłam nogawki. Dodałam kratkowaną mini torebeczkę szaro-czerwoną, okulary w różowych oprawkach i Lumpolowe kolorowe kratkowanki były gotowe. Taki kolejny warstwowy wygodny wiosenny zwyklak-codzienniak bardzo do biegania i do załatwiania spraw mniej, i bardziej poważnych może też :) Zwyklak zwykły, ale bardzo trendowaty, bo: zamieszanie kratek, kolory różowy i czekoladowy, sportowe obuwie, mini torebka, eleganckie marchewy, ale nonszalancko podwinięte i zwykły biały podkoszulek :) Z efektu, a może defektu końcowego Olusia jest nawet zadowolona :) Bo to taki eklektyzm, czy po prostacku mix wzorów, kolorów, stylów, który tak lubi, a który lansują projektanci. Kuszą eksperymentami i oryginalnymi połączeniami, namawiają do tego, by wiosną podejść do mody odważniej niż kiedykolwiek, by sięgnąć na dno szafy w poszukiwaniu zapomnianych ubrań i dodatków, dać im nowe życie i zabawić się w poszukiwanie całkiem nowych, ciekawych zestawień i rozwiązań :) Ja się do ich apelu całą sobą przyłączam, gorąco Was do tego zachęcam i życzę samych świetnych pomysłów oraz wspaniałej nieskrępowanej zabawy modą :)

Zapraszam do obserwowania i do polubienia mojej strony na fb LUMPOLASTYLE

Dziś wszystko co mam na sobie pochodzi z second-handów.
Today I'm wearing everything from second-hand shops.

żakiet/jacket - NN
buty/shoes - SKECHERS 
spodnie/pants - LIFE STYLE
torebka/bag - DANIEL RAY
płaszcz/coat - NN
okulary/glasses - NN


















Bardzo uszczęśliwia i motywuje mnie każdy ślad Twojej tu obecności, dlatego serdecznie dziękuję za odwiedziny na moim blogu i za wszystkie komentarze. Zapraszam do oglądania i czytania, a jeśli Ci się spodoba, do obserwowania :)


Every trace of your presence here makes me happy and motivates me, so thank you so much for visiting my blog and for all the comments. I invite you to watch and read, and if you like it, to observe :)

54 komentarze:

  1. Ola...uwielbiam :)))) Nie ma zadania,ktoremu nie jestes w stanie podolac ....mix kratkowy jest wdziecznym trendem ,ale wcale nie latwym ,ale prawda jest taka,ze efekty sa zawsze spektakularne .Wyglada sie przepieknie,oryginalnie,odwaznie i mlodo :)))) Twoj look jest tego najlepszym przykladem . Plaszcz ma ten fajny kroj ,ktory ja osobiscie uwielbiam ....mozna go nosic w tak rozny sposob,ze za kazdym razem mamy inny plaszcz ,spodnie "marchewki" tez uwielbiam i dokladnie z tego samego powodu. Nie wyobrazam tez sobie .zeby w szafie zabrako marynarki w krate a poniewaz roz w tym sezonie rzadzi to marynarka w takim kolorze jest absolutnie w punkt.3 elementy spiete wielkoscia kraty( plaszcz,marynarka i torba i kontrastowy element w postaci malej kratki na spodniach ,ktore swietnie kolorystycznie lacza sie z plaszczem :) Niby wszystko z innej bajki a jednak ...... piekna spojna ,laczaca sie w fenomenalna calosc stylizacja . Tak jak piszesz to look na kazda okazje no prawie :)))))))))))))) sportowe buty oczywiscie,ze tak:) czolenka jak najbardziej ,buty na slupku czemu nie :)))))) Moda daje nam nieograniczone mozliwosci wystarczy popatrzec na Ciebie i kopiowac :)))))))))))) buziaki slonko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, jak patrzyłam na Twoje kratki, szczególnie te ostatnie, to tak Ci zazdrościłam energii tego zestawu, na szczęście znalazłam częściowe pocieszenie w tym żakieciku :) Uwielbiam mieszać wzory i uwielbiam kolory, pod tym względem nigdy nie będę minimalistką, prędzej w krojach i fasonach, taki kompromis ;) Bardzo się cieszę, że to moje zamieszanie Tobie się podoba, to dla mnie bardzo ważne :)) Dziękuję i nadal kratkuję :))

      Usuń
  2. Po pierwsze torebka - mniam! cacko! Po drugie zestawienie kolorów - w życiu bym na takie nie wpadła. Po trzecie TY - radosna, cudna i pięknie zakratkowana. Piję kawę i tak sobie myślę, że w sumie to fajny ten poniedziałek. Pozdrawiam Cię ciepło - Agata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem przeszczęśliwa, że teraz wszystko w zasadzie jest dopuszczalne i mogę mieszać do woli, uwielbiam jak zestawienia kolorów mnie samą zaskakują, bo jeśli chodzi o wzory to już się niczemu nie dziwię :) Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. Woow to się nazywa kraciasta stylizacja! Najbardziej przypadła mi do gustu Twoja różowo-niebiesko-fioletowa marynarka i buty-taka kolorystyka pobudza do życia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak te kolorki są podobne do Twoich z plisowaną spódnicą, tak sobie pomyślałam jak je zobaczyłam, piękne i energetyczne, na szczęście ożywiają te brązy :)) Buziaki :)

      Usuń
  4. Niesamowite połączenie, aż zapiera dech w piersiach. Zgadzam się kraciasta stylizacja wygląda fenomenalnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezmiernie mi miło :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  5. Wielkie WOW!!!!Chylę czoła przed talentem Twym. wyglądasz zjawiskowo. Cudowne połączenie kratowości i kolorów. Dodatki dobrane idealnie. Jesteś Królową krat!!!Dla mnie bomba. Szczękę zbieram z podłogi. Buziaki, kochana.Pozdrawiam serdecznie Danka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu, zbieraj się w sobie migiem, bo czekam na Twoje kratkowanki!!! :)) Dziękuję Kochana :)

      Usuń
  6. Cudownie w lumpku można się super ubrać za grosze...Ja też zawsze coś fajnego w nim znajdę... Pozdrawiam kochana!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak Kasiu ☺ Od 2,5 roku nie byłam w innym sklepie ☺ Buziaki 😙

      Usuń
  7. Olu, rolkuję fotki od góry i do dołu, i z powrotem. I się zachwycam :)) Piękny zestaw, cudowne połączenie kratek i kolorów :) Bardzo, bardzo mi się podoba :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś bardzo mnie to cieszy ☺ Takie zabawy wzorami i kolorami to woda na mój młyn, prawdziwym wyzwaniem jest dla mnie minimalizm ☺ Buziaki 😙

      Usuń
  8. Stylizacja jak prosto z wybiegu, szok !!! Jak kolorowo i szaleństwo kratek. Jestem miło zaskoczona. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę z Twojego komentarza :) Dziękuję i serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Jeszcze niedawno takie połączenia wzorów byłyby nie do zaakceptowania. Teraz to całkiem normalne, a Ty zrobiłaś to po mistrzowsku Olu. Pozdrawiam Cię serdecznie. PS.Sorry, że nie wystąpiłam w wyzwaniu, ale ostatnio jestem strasznie zawalona robotą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu :) Ja się bardzo cieszę, że teraz już nie ma tych ograniczeń :) A Ty nadrobisz kiedyś swoje uczestnictwo w wyzwaniach z nawiązką, bardzo na to liczę :) Buziaki :)

      Usuń
  10. Fabulous! This is a great serie! Never knew that plaid on plaid could look that good!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku! Ile kratek wspaniałych!!! Nawet torebunia!
    Szałowo i stylowo wyszło Ola!!! Spokojnie na jakimś wybiegu mogłabyś się tak pokazać! Serio!
    I pięknie kolorystycznie całość skomponowałaś... Pięknie jest...:)))
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję moja koszulowa kratkowana królowo ☺ ❤

      Usuń
  12. Zanim rano wychodziłam na cały dzień, zdążyłam do Ciebie zajrzeć i całe szczęście, bo ta perfekcyjna stylówka pomogła mi przetrwać. Nie wiem właściwie nawet jakich słów używać, bo stworzyłaś absolutnie żurnalowe, streetlookowe CUDO !!!! Te wszystkie kratki idealnie zgrałaś i pięknie dobrałaś,a płaszcz nieziemski. Muszę taki uszyć ;) :D . Piękna sesja, piękna TY, piękny pomysł :))))) . Kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo liczyłam na to, że docenisz fason tego płaszcza ☺ a że doceniasz całość to wspaniaĺy gratis ☺ Dziękuję Kochana ☺

      Usuń
  13. Uwielbiam takie zestawienia niby wszystko osobno a jednak tworzy spójna calosc Piękne kolory marynarki o torebeczka cudo💖💖

    OdpowiedzUsuń
  14. Dopiero dzisiaj dotarłam do Ciebie Olu:))ale jak zwykle się nie zawiodłam:))Twoje wykratkowanie jest piękne:))zachwycam się Twoją marynarkę:))torebka do zabrania :)))ach co tu pisać wszystko mi się podoba:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach Reniu ☺ Cudnie, że jesteś i cudnie, że bierzesz udział ☺ Twoja pierwsza stylówka jest fenomenalna ☺ Buziaki Kochana 😙

      Usuń
  15. Pieknie Ci Olu w tym zakratowaniu!
    Kraty Ci abdolutnie sluża!!😁😁
    Kolory świetnie połączone. Wszysstko perfect. Nie znam sie na kratach ale baaardzo mi sie podoba😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się nie znam na kratkach ☺ ale ich używam jak caĺej tej mody ☺ licząc, że bezboleśnie ☺ Dziękuję Kochana buziaki 😙

      Usuń
  16. Zawsze patrzę z jaką lekkością ( bo takie sprawiasz wrażenie) przychodzi ci to warstwowe ubieranie i łączenie wzorów,. Różową marynarką jestem zauroczona :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ☺ Warstwowanie i mieszanie wzorów sprawia mi ogromną frajdę i przychodzi bez trudu, ale moze tez bez efektu 😂 Dziękuję i pozdrawiam serdecznie ☺

      Usuń
  17. Kolorowe kratkowanki to Twój żywioł Ola, dałaś czadu...
    Fajna marynarka a płaszcz /choć nie cierpię brązów/ porywam...pozdrawiam, buziaki...
    ...i jeszcze dodam, że super fotki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Basieńko :) Bardzo się cieszę, że płaszcz mimo brązu Cię przekonał :) Buziaki :)

      Usuń
  18. Świetnie udało Ci się połączyć różne rodzaje kratek. Tobie to zawsze wychodzi fenomenalnie. Bardzo ładna marynarka, płaszcz oczywiście też mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Haniu ☺ Cieszę się bardzo, że Ci się podoba ☺ Buziaki 😙

      Usuń
  19. Kratkowo bardzo u Ciebie, żakiet idealnie do butów, a płaszcz perełka, super, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie to mam lumpeksowe szczęście, lumpeksy kochają mnie z wzajemnością chyba :) W płaszczu jestem zakochana, choć to rzadkie uczucie do ciuchów u mnie ;) Buziaki :)

      Usuń
  20. Jestem ogromnym fanem kratki w niestandardowyc kolorach, więc koszula od razu przypadła mi do gustu. Podoba mi się też to iż zestawiłaś ze sobą różne kratki, p[rzez co jest ciekawie. Pozdrawiam Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  21. Ten płaszcz jest genialny! :) Zawsze, gdy chodzę z narzeczoną na "łowy" ja nie mogę nic dla siebie znaleźć, za to ona wychodzi z reklamówką skarbów. Ahhhh... kobiety! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba wynika z czegoś innego :) Moim zdaniem faceci jak mają coś fajnego, albo nawet niezbyt fajnego, a ulubionego, to noszą to aż do zdarcia, a kobiety częściej wymieniają garderobę :) Natomiast ja przez chwilę skupiłam się na poszukiwaniu ciuchów dla męża i nawet fajnie mi poszło, mimo, że chłopak wysoki, a może dlatego :) A płaszcz jest genialny :) Dziękuję :)

      Usuń
  22. Olu, świetny kratowy mix, baaardzo mi się podoba, całość wygląda rewelacyjnie i adidasy pasuja tu idealnie :-) Super, Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Martuś :) Bardzo się cieszę :) Buziaki :)

      Usuń
  23. Olu, Twoje kratkowanie najbardziej mi się podoba! jest rewelacyjne! płaszczyk mega! i całe reszta również :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu nie masz pojęcia jak mi jest miło ☺ Buziaki Kochana 😙

      Usuń
  24. Olcia jakie piękne kratki i jak je perfekcyjnie dobrałaś. Piekne kratkowanie i tak ładnie w nich wyglądasz:) Bardzo ten rózowy żakiecik, ach wszystko cudnem buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Kochana, że Ci się podoba :) Buziaki :*

      Usuń
  25. Witaj Olu kratke bardzo lubię na kimś sama nie za bardzo się w tym czuję, a może nie próbuję??? jej polubić , teraz spróbuję i zapraszam do mnie. całuski, serdecznosci, uściski.❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to mówią Danusiu: spróbuj, a zobaczysz ☺ Dzièkuje za odwiedziny, odwdzięczę się na pewno ☺❤😙🌷

      Usuń
  26. NO. Wiedziałam, że dasz coś cudownego... Ale wygrywa torebka, jest absolutnie piękna, ponadczasowa i z klasą. Jak Ty:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo oryginalny i nietuzinkowy styl. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajna stylizacja kraty zawsze budzą we mnie zachwyt :-)

    OdpowiedzUsuń