sobota, 21 maja 2016

Przykrótkie spodnie

Oswajanie kulotów ...

Dziś bez szaleństwa, dzień jak co dzień, za to w głębokiej trawie - stąd przykrótkie spodnie :)
Zaryzykowałam ich zakup, ponieważ kosztowały tylko 6 zł.
Skoro są, postanowiłam coś podziałać, nie wiedząc do końca czym się je je.
Nie było łatwo, więc nadal traktuję ten fason z wielką nieśmiałością.
Za to mam dużą satysfakcję, bo to kolejny już raz, kiedy wszystko bez wyjątku jest z lumpeksu :)
Zapraszam do polubienia mojego fanpage'u na fb :)

https://www.facebook.com/lumpolastyle/?ref=aymt_homepage_panel


NA TRENING






spodnie z second hand - New Look (nowe )
bluzka z second hand - FB sister
trampki z second hand - Champion
torebka z second hand - Esprit
zegarek z second hand






NA RATUNEK ;)




spodnie z second hand - New Look ( nowe )
bluzka z second hand - H&M
buty z second hand
torebka z second hand - Navyboot ( Remix )
zegarek z second hand





NA RANDKĘ





spodnie z second hand - New Look ( nowe )
bluzka z second hand - Madeleine ( naszyłam serce )
buty z second hand - Ella
torebka z second hand













1 komentarz:

  1. jak zwykle bardzo ciekawe propozycje pokazujace interesujace kompozycje, zapraszajace na zabawe z formami, kolorami poszczegolnych czesci kolekcji.
    kazda stylizacja ujawnia sekrety accessories jak torebki, buty, bransoletki...
    I jeszcze jedan krotki komentarz...jak pieknie spojrzec na styli.zacje "na trening" i "na randke" wykonana w ogrodzie, a nie w sportowym studio,i odpowiednio w kawiarni. Ubierajac sie, przygotowujac sie chcemy byc zawsze piekne, nie tylko w docelowym miejscu.

    OdpowiedzUsuń