poniedziałek, 19 marca 2018

Minimum :)

Dzisiejsze wyzwanie grupy PHENOMENAL US na temat "MINIMUM :)" spróbuję zaliczyć przewrotnie używając minimum ..... słów, bo podobno, o czym warto pamiętać: "nic tak nie plami kobiety jak atrament" ;) Niepisanie jest dla mnie równie trudne, co skomponowanie stylizacji w stylu minimalistycznym, ale jednak możliwe do zrealizowania, w przeciwieństwie do tego drugiego, jak się okazuje :) Dlatego czytających moje posty przepraszam, oglądających zdjęcia zresztą podobnie, tylko z innych przyczyn, dziś niewyjaśnionych ;)




Maksymalnie minimalna stylizacja jak na mnie, bo .... bez skarpetek ;)


Zapraszam do obserwowania i do polubienia mojej strony na fb LUMPOLASTYLE

Dziś wszystko co mam na sobie pochodzi z second-handów.
Today I'm wearing everything from second-hand shops.

spodnie/pants - LIFE STYLE
golf/turtle neck - NN
buty/shoes - BANDOLINO
torebka/bag - NN
okulary/glasses - NN
płaszcz/coat - MAZUR (wełna z kaszmirem )




















Bardzo uszczęśliwia i motywuje mnie każdy ślad Twojej tu obecności, dlatego serdecznie dziękuję za odwiedziny na moim blogu i za wszystkie komentarze. Zapraszam do oglądania i czytania, a jeśli Ci się spodoba, do obserwowania :)

Every trace of your presence here makes me happy and motivates me, so thank you so much for visiting my blog and for all the comments. I invite you to watch and read, and if you like it, to observe :)

102 komentarze:

  1. Ola brak mi słów, wyglądasz interesująco ,nareszcie Ciebie widzę.... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny płaszcz!!! Robi wrażenie. Super te odbicia w lustrze. Minimalizm wystarczajacy:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że wystarczający :) Buziaki :)

      Usuń
  3. Rozbawiłaś mnie tymi skarpetkami okropnie :)))))). Super płaszcz. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie stylizacja bomba, jest minimum, spokojnie i klasycznie.
    Uśmiałam się "bez skarpetek" tak jak P.Dorota Wróblewska bez okularów, jakby była rozebrana hehe Ja często chodzę w sukienkach i w spódnicach a jak założę spodnie to też mój styl tzw. "bez skarpetek". A jak pojechałam w moje rodzinne strony to skandal, dlaczego mam na sobie spodnie hehe dziwnie wglądam. Wszyscy przyzwyczaili się, że w kieckach przejeżdżam :P Sami nie noszą spódnic, sukienek tylko spodnie i ciemne kolory. Pilnują mój styl abym nie zmieniła na ich ... uśmiałam się z tego. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma to jak siła przyzwyczajenia ☺ Cieszę się, że Ci się podoba ☺ Pozdrawiam cieplutko ☺

      Usuń
  5. Płaszcz przyciąga uwagę, super wyglądasz. Potrafisz zrobić ogromne wrażenie ;) Cudnie wyglądasz, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mi się milutko zrobiło po Twoim komentarzu ☺ Dziękuję ☺

      Usuń
  6. Ola, czasami przy prostych,minimalistycznych lookach wychodzi na wierzch wszystko .....szyk ,klasa,styl,wyczucie kolorow,znajomosc trendow :))) tak wlasnie jest, ABSOLUTNIE GENIALNIE :))) Golf,wysokie spodnie,dlugi plaszcz,mule..... przyprawilas mnie o zawrot glowy . Boska kobieto :))) buziaki Renata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś dla mnie bardzo łaskawa :) Dziękuję Kochana :)

      Usuń
  7. nie ma co ukrywać, płaszcz robi fenomenalną robotę.
    Świetny fason spodni!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogłam się doczekać, zeby go pokazać ;) Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Minimalnie, a jednak i na tej niwie potrafisz zaszaleć. Szczerze podziwiam. Płaszcz marzenie.Pod płaszczem też fajnie. Spodnie rewelacja. No co tu dużo pisać. Pięknie jest!!!!Pozdrawiam Danka

    OdpowiedzUsuń
  9. No kochana, dzisiaj jesteś perfekcyjna. Kupuję Cię w całości /ale zakładaj skarpety, bo zmarzniesz/...buziaki...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym bardziej, że znów w kolejne mrozy mamy awarię sieci ciepłowniczej ... ale co tam, wiosna tuż tuż :)) Może się okazać, że jeszcze kiedyś zostanę minimalistką, choć z pewnych powodów, jest to raczej nierealne :)

      Usuń
  10. Oleńko cudowny stworzyłaś zestaw :) Świetne spodnie :) Zachwycam się :))) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy przymierzasz się do zmiany fryzury ?bo w krótszym bobie wyglądałabyś fantastycznie!To prawda, minimalistyczne stylizacje nie są łatwe do stworzenia. Ty wykreowałaś perfekcyjny look, wyglądasz bardzo wytwornie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele lat nosiłam krótszego kręconego boba, bardzo podobnego do Reni Jaz, zaczęłam zapuszczać 3 lata temu w ramach catarsis i pożegnania z ciemną przeszłością, lubię moją fryzurkę teraz bardzo, ale już nie odczuwam przed bobem takiej fobii, więc kto wie ;)) Cieszę się, że podoba Ci się mój zestaw, bardzo się go obawiałam :)

      Usuń
  12. Olu, Olu, Olu i jak się znów nie zachwycać. Cokolwiek założysz, wyglądasz genialnie, cudownie:) Zdjęcia - bajka. Płaszcz wspaniały, ale musi mieć taką modelkę, jaką jesteś Ty :)
    Moc buziaków!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basieńko, bardzo bałam się tego tematu :) Tak, płaszcz to jeden ze wspanialszych łupów :) Buziaki :)

      Usuń
  13. Płaszcz jest bajeczny! I paskiem, i bez! Takie maxi płaszczycha uwielbiam!!!
    To co pod nim tez wygląda wspaniale! Taka gorzka czekolada z karmelem wyszła:))
    A klapki na obcasiku dodały pieprzyku:D
    Ola, Ty jak się za cos weżmiesz, to wymiata! Nie mów, że nie wyszło, czy coś... Bo wyszło i to z Minimum z wyższej półki!!!
    Buziole!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Kochana z Twojego komentarza, jak zresztą z każdego pozytywnego, bo może będę trochę mniej "ątpiąca" ;) Buziaki piękna :)

      Usuń
  14. Mnie się podoba bardzo, klasa, elegancja, szyk! Tak lubię najbardziej :)) Pięknie :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjna stylizacja, bardzo mi się podoba :) Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny płaszcz, moją uwagę zwróciły klapki. Mam podobne, jasne z wielkim czubem. Kupiłam nowe ze starej kolekcji z dawnych lat. Super wyglądasz Olu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haniu pamiętam te Twoje klapki, są super ☺ Dziękuję i pozdrawiam cieplutko ☺

      Usuń
  17. Olu bardzo fajnie przedstawiłaś temat, piękny płaszcz, częściowo schowane włosy zrobiły Ci fajną fryzurę, która Ci pasuje. Spodnie podkreślają bardzo dobrą figurę, powinnaś ją częściej pokazywać, ciesz się nią póki masz czym. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marzenko ☺ Z tą figurą to jak mawia mój kolega złudzenie apteczne oka ☺ a włosy fajnie wyglądają wlasnie tak włozone, krócej obcięte wywijałyby się odwrotnie, krnąbrne takie ☺ Buziaki ☺

      Usuń
  18. A beautiful coat! Very stylish and cozy. And looks chic!

    OdpowiedzUsuń
  19. Olka jaki super minimalizm, podoba mi się i pod płaszcz i jaki super płaszcz, Ty zawsze wszystko tak poskładasz, że nie można się nie zachwycać, buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo elegancka stylizacja. Tej zimy długie płaszczy królują i ja również jestem ich fanką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam wszystko długie i za długie ☺ Dziękuję i pozdrawiam ☺

      Usuń
  21. Minimalizm i elegancja w jednym:)))Pięknie wyglądasz:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Zacznę od zdjęć - są niewiarygodne :))))) To ostatnie zwłaszcza zapiera dech !!!! Twój pomysł przechodzi wszelkie pojęcie :) - Płaszcz taki trochę z Anny Kareniny - ale w niewiarygodnie nowoczesnym wydaniu. Przecież takie płaszcze dopiero pokazywał Chanel :) Cudownie !!!!:))))) Kisses - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach Ty mój słodziaku ☺ ale mi miło ☺ Buziaki 😙

      Usuń
  23. Pięknie Olu, jestem zachwycona płaszczem :). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  24. PERFEKCYJNIE - to jest mój komentarz "minimum".

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękno, szyk, elegancja, SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ola Ty lepiej załóż te skarpetki, może będzie mniej minimum, ale zdrowa będziesz. Ja w kozakach po mieszkaniu już latam bo ciągle mi zimno. A tak serio bardzo fajna minimalistyczna stylizacja. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie masz pojęcia ile mam teraz na sobie niezbyt twarzowych warstw 😂 Dzięki Bea ☺ Buziaki 😙

      Usuń
  27. Olu, no nie wiem czy jest to minimum, płaszcz maxi, spodnie maksymalnie fantastyczne, no i te buty - maksymalnie rewelacja! :) wyszło Ci na maksa a nie na minimum ;DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam!☺ Jednak jestem maksymalistką 😂 Dziękuję Madziu ☺

      Usuń
  28. Ależ przepiękny płaszcz!!! Stanowczo zbyt rzadko zaglądam do lumpeksów!!!
    Ola, Twój minimalizm podoba mi się na maxa :)!!!!
    Pozdrawiam serdecznie :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i co ja mam zrobić z tym minimalizmem ☺ Dziękuję Kochana ❤

      Usuń
  29. Oluś, jak Ty przepięknie wyglądasz w tym płaszczu, spodnie też cudo a brak skarpetek to już prawdziwe podkreślenie minimalizmu :-) Stylóweczka BOSKA !!! Buziaczki kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Podziwiam Pani figurę, urodę i śliczną buzię, którą nareszcie widać - i tak trzymać!!! piękna stylizacja pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wszystko fikcja literacka :) Obiecuję :) ale miło mi :)

      Usuń
  31. Kobieta tajemnica... w skrócie, patrząc na zdjęcia.
    Wspaniała, wymagająca, kobieca.
    Niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach Kasiu, co Ty mi tu fajnego piszesz :)) Buziaki :)

      Usuń
  32. Och, jaki szyk, czysto paryski. Minimalistycznie pięknie, chociaż w brązie:). Ani słowa więcej o rozmijaniu!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam o tych brązach ;)) Buziaki dziękczynne za pierwsze zdanie :)

      Usuń
  33. Uwielbiam minimalizm i proste zestawy, często dobrze dobrane 3-4 rzeczy mają większą moc niż natłok ubrań wzorów i kolorów. Świetny płaszcz (kolor marzenie) i rewelacyjny fason spodni, jedynie te butki zbyt filigranowe do całości. W minimalizmie Ci do twarzy Olu.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu :) Zawsze nosiłam potężne, ciężkie buciory, żeby zrównoważyć te najszersze partie ciała, teraz cieszę się tym, że przełamałam się do takich właśnie drobiazgów i nic innego mi samej jakoś nie pasowało :)

      Usuń
  34. Olu, wylądasz bosko w tym minimalu :-) absolutnie rewelacyjnie :-) (moje klimaty ;-)) Mogłabym podpiąć się pod wyzwanie z prawie wszystkimi moimi stylówkami :-) Pozdrawiam wiosennie, Marta :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuś czekałysmy na Ciebie i czekamy ☺ źebyś się podpięła ☺❤ Dziękuję Kochana ☺

      Usuń
  35. Jest elegancja i prostota. Płaszcz , golf spodnie w delikatną kratkę wszystko zgrało się minimalistycznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli udało się ☺ Super ☺ Dziękuję ☺

      Usuń
  36. ślicznie wyglądasz <3 super płaszcz!

    OdpowiedzUsuń
  37. Extra pomysły stylizacje wszystko na najwyższym poziomie!

    OdpowiedzUsuń
  38. 24 yr old Structural Engineer Alia Gallo, hailing from Cowansville enjoys watching movies like It's a Wonderful Life and Amateur radio. Took a trip to Longobards in Italy. Places of the Power (- A.D.) and drives a Outlook. Kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń
  39. Niesamowicie piszesz, super, pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  41. Rewelacyjny płaszcz, ponadczasowy krój i kolor.

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajne zestawienie kolorów

    OdpowiedzUsuń