niedziela, 15 lipca 2018

Wywiad dla Kobieta XL


Dziś chciałam Was nieśmiało zaprosić do przeczytania wywiadu ze mną Magdaleny Gorostiza dla Kobieta XL, portalu o wszelkich obliczach życia dla kobiet myślących, mających szerokie horyzonty, Kobiet XL duchem. To bardzo miłe ze strony Magdy, że wyszła do mnie z taką propozycją, że doceniła, to co robię, chociaż, chyba do końca nie była świadoma tego, co robi ;) Jestem Magdzie bardzo wdzięczna za takie doświadczenie, chociaż nie byłam i nadal nie jestem przekonana, czy to jest dobry pomysł. Nie czuję się autorytetem i nie lubię wypowiadać opinii, ale postanowiłam podjąć rękawicę, by upewnić się, że wypowiedzi publiczne nie są moją bajką ;)

Tutaj dla chętnych i życzliwych link do wywiadu, który może stanowić pewne podsumowanie jakiegoś etapu w moim blogowym życiu:  WYWIAD  DLA  KOBIETAXL

22 komentarze:

  1. Olunia brawo za wywiad. Zgadzam się ze wszystkim co powiedziałaś:) To prawda trzeba pokochać siebie i dać sobie luz, który lubimy,żeby dobrze się ubierać to trzeba dobrze czuć się w swojej skórze i w ubraniach, które na nią zakładany. Wszystkie udawanie wychodzi źle, bo tak jak mówisz to widać. Nieraz przyglądałam się kobietom w szpilkach i są swobodne, chodzą lekko i bez stresu...mam też w rodzinie przykład, moja mama całe życie na obcasach, ale jej to nie męczyło, to uwielbiała. Moja dawna dyrektorka szkoły, ona nie umiała prowadzić samochodu jak nie miała szpilek na stopach. To wszystko zależy od nas i tego jakie jesteśmy. Ja jestem retro luzakiem i tak jak Ty imprezowo założę i nieraz,żeby zobaczyć czy dalej potrafię chodzić w szpilkach, ale na co dzień kocham luz i wygodne buty , bo inny wizerunek to nie ja. Jeszcze raz gratuluję wywiadu Olunia i bije brawo, buziaki. Jutro dam moją szaloną błękitną stylizacje. Przepraszam, ale dałam upust retro:) zaszalałam. Nie wiem jak poradzić sobie z pareo do później, może u przyjaciółki na ogródku i komórkowe foty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo. Bez ściemy - bardzo fajny wywiad.

    OdpowiedzUsuń
  3. I bardzo się cieszę, że tę rękawicę podniosłaś! Super wywiad! Fajnie się czyta:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, wywiad idealnie o wszystkim co robisz i do czego zachęcasz innych. Super - kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
  5. o,chyba zginal moj komentarz :( w kazdym razie przeczytalam od pierwszej do ostatniej litery i jestem pod wrazeniem :))) fajnie,czytelnie i na temat :))))) buziaki REnata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No z tym na temat to do końca nie wiem 😉 ale pierwsze i ostatnie koty za płoty 😂

      Usuń
  6. Ola tak czy siak gratuluję,że zebrałaś "do kupy" to o czym wspominasz w swoich postach.Wyszło "zgrabnie" i rzeczowo.
    GRATULUJE!!! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie przypadkowe podsumowanie. Dziękuję ☺

      Usuń
  7. Przeczytałam. Ciekawy wywiad i taki prawdziwy, dla normalnych kobiet, i bez cudowania :) Bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuś, bo ja jestem takim zwyklakiem :))

      Usuń
  8. Udzieliłaś bardzo fajnych odpowiedzi w tym wywiadzie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Olu mądrze i na temat, mądra i fajna z Ciebie "kobitka". Życzę dalszych sukcesów w blogowaniu i wciąż nowych pomysłów na siebie i Twoje stylizacje, aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś dziękuję, teraz robię sobie przymusową dlugą przerwę w blogowaniu, do konca wakacji, ale nie zapominaj o mnie ☺

      Usuń
  10. Bardzo interesujący wywiad Ola, masz talent do niesamowicie ciekawego wyrażania swojego zdania, ja nie mam takowego, dlatego często piszę krótko. Buziaki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu ☺ Tym razem nie było wcale łatwo ☺

      Usuń
  11. Przyjemnie się czytało, mogłabym czytać Pani książkę o stylu. Niesmaczna jestem ponieważ za krótki był ten wywiad, zachciało mi się więcej pytań i opowieści :P Aż chce się więcej :):):) Gratuluję wywiadu !!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, chyba jesteśmy na Ty :)) Wiesz, trochę różnych dziwnych rzeczy pisałam na blogu, czasem z nudów możesz gdzieś tam wstecz zajrzeć, ale tylko z nudów ;)) I baaardzo dziękuję :)

      Usuń