piątek, 8 marca 2019

Taki mój Dzień Kobiet

     Dziś Dzień Kobiet, a ja od rana tonę w katarze i mam pokrzywkę na całym ciele, a tymczasem żadnego antidotum. Dodatkowo wysiadły nam świetlówki w biurze i pracujemy trochę na oślep, a poza tym wszystko cudnie, ale nagroda na pocieszenie się należy :) Dlatego puszczam sobie ostatnie zdjęcia, jakie mam gotowe, choć miałam się powstrzymać przynajmniej chwilę. Puszczanie nowego posta, to zawsze jest przyjemność :) Serio jestem bardzo zadowolona z tych moich ostatnich stylówek. Czyżby moja otyłość im służyła? ;) Na pewno służy im pogoda. Gdy będę musiała ubrać lżejsze rzeczy i odsłonić choć trochę ciała, będzie dużo gorzej, więc korzystam z chwili, chwilo trwaj :)))) Wszystkich tęskniących za latem przepraszam :)

     Oczywiście wszystko z lumpeksu i wszystko cudne, żadnego "łachmana" i "kiczu" ;) Tak się staram, żeby była ta szlachetność ;)))) Mam nadzieję, że zostanę przez krytyków modowych doceniona. Jednego plusa na insta już załapałam i noszę go z estymą w blogerskim sercu mym :) No niestety, właśnie chciałam opublikować tego posta na moim funpage'u i doczytałam komentarz pod poprzednim postem, nie ma już dla mnie nadziei!!!! :)))

     Jeszcze życzenia dla nas moje koleżanki kochane, kopiuję z fb i podpisuję się pod nimi wszystkimi rękami :) Autorem jest Paulina Kowalczyk.

       "Niech mężczyźni nie zaglądają Wam w dekolt, albo niech patrzą. Wyglądajcie jak lesbijka, matka-Polka, stara panna, jak blondi, feministka czy własna babcia. Palcie papierosy, nie palcie, módlcie się, przeklinajcie. Wpieprzajcie boczek, marchew, kaszankę, sałatę, salceson, mango. Pijcie piwo, kawę z mlekiem sojowym, melisę, wódkę lub sok pomidorowy. Wylaszczajcie się, albo niech się wam, kurwa, nie chce. Miejcie męża, dziewczynę, kochanka. Noście trampki, szpilki, glany, przetarte skarpety i babcine majtki. Albo stringi. I niech Wam żaden kretyn (ani kretynka) nie mówi, że cokolwiek jest lub nie jest kobiece."














42 komentarze:

  1. Śliczny ten Dzień Kobiet, chociaż trochę szary:). Niesamowicie ciekawa ta torba, chociaż duża, to szykowna niesamowicie, i co dla mnie ważne, nie jest skórzana:). Nieustająco zachwycają mnie te zdjęcia, na których masz podciągnięte rękawy płaszcza. Muszę coś z tym, już moim, różowym pomyśleć :). A zacytowane życzenia - to wiesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, że takie podciągnięte rękawy to fuj 😂 a za życzenia dziękuję, że mi je posłałaś i mogę się nimi dzielić ☺ Buziaki 😙

      Usuń
  2. No właśnie taka torba !!!! i takie buty !!!! BARDZO , BARDZO potrzebne :) )))))
    Kolorystyka bardzo subtelna, ale właśnie dlatego to wszystko wygląda cudnie, zwłaszcza, że trench ma niezwykły kolor i całość jest taka ... paryska. :) ))))
    Super - hahaha rękawy ekstra :D :D :D :D
    Kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te rękawy i ta niska "osoba" fatalna sprawa 😂😂😂 Dzięki Sis i zdrowiej!!!! ❤

      Usuń
  3. Super stylizacja - super pasuje :). Bardzo ciekawe również buty, możesz napisać skąd one?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ☺ Buty jak wszystko u mnie z lumpeksu a nazwa firmy jest w środku i nie umiem jej dobrze rozszyfrowac 😕

      Usuń
  4. Piękny zestaw na to nasze święto wybrałaś:))Pozdrawiam serdecznie i szybkiego pozbycia się dolegliwości życzę:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu ☺ Już jest lepiej, bo byłam w aptece ☺ Buziaki Kochana ❤

      Usuń
  5. I love your work. Your friend from Brasil. Vera Goslar 🇧🇷🌷

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł z podciągniętymi rękawami. Uwielbiam takie białe zestawy, a na nie narzucone płaszcze w innym kolorze. Torba to nie moja bajka, więc nie pochwalę :).Pozdrawiam Cię Olu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super Olcia!!! Kolorystyka piekna, moja ulubiona i cudnie wszystko razem sie komponuje. Torba czad!!!!😍😍

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyszło, jest elegancko:)))..mozna taki zestaw odkupic w calosci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana, i przykro mi, ale tego zestawu, ani jego elementòw nie można odkupić. Pozdrawiam serdecznie ☺

      Usuń
  9. A kto powiedział, że latem trzeba odkrywać ciało? Dajże spokój. ;)
    Niech nam nikt w dekolty nie zagląda! ;)
    Pozdrawiam pozytywną kobietę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podwójnie dziękuję za ten komentarz ☺ Trzeba odsłaniać o tyle żeby się nie przegrzać 😂 Byziaki 😙

      Usuń
  10. Bardzo lubię takie zestawienie kolorystyczne. Torba bardzo mi się podoba. Buty nie moja bajka. Cała reszta super. Gdzie Ty takie rzeczy wynajmujesz? Lumpeks chyba masz przedni. Odchudzać się nie musisz. Bardzo dobrze wyglądasz. Liczy się styl a Ty go niewątpliwie posiadasz. Świat to cała gama osób nie tylko szczuplutkich w rozmiarze 36.
    Pozdrawiam i życzę zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba ☺ Już coraz gorzej z tymi zdobyczami ☺ Pozdrawiam ☺

      Usuń
  11. Nie wiem komu dziekowac za mode na over size ? ale wiem komu dziekowac za swietne ich pokazywanie :))) Oversizy maja w sobie jakas szlachetnosc i zawsze wygladaja wybitnie . Taki jest Twoj dzisiejszy look .....wysmakowany,szlachetny i wybitny . Torba fajnie zamknela ten look....jest super ,buziaki Renata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana i nie zapominaj o mnie, bo jesteś dla mnie prawdziwym wsparciem, nie do przecenienia. Cudnie, że jesteś, moja wspaniała modowa niezastąpiona inspiracjo.

      Usuń
  12. A ja lubię te Twoje zamotania warstwowe!!!
    A wisienką tutaj jest ta torba! Niby torbisze, niby ocieplacz... Takie coś nieoczywiste i zaskakujące:D
    Do tego kolorki delikatne i jest miodzio!!!
    Buziole!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Edytko ☺ Ja uwielbiam te warstwowanie, ale nie wiem, czy mam jeszcze siły na blogowanie. Chociaż mimo tych wszystkich "krytyk" w ogromnej ilości w ostatnim czasie, gdy patrzę na zdjęcia moich ostatnich stylizacji, to odczuwam dużą przyjemność, po prostu te stylówki serio bardzo mnie samej się podobają. Szczerze mówiąc to nie mogę zrozumieć tej krytyki, więc chyba czas się wycofać, bo coraz bardziej "odlatuję" od rzeczywistości, a twardej dupy wciąż się nie dorobiłam, żeby mniej bolało przy spadywaniu 😂 Buziaki 😙

      Usuń
  13. Olu wszystko jest tu fantastyczne, wszystko razem i wszystko z osobna - super płaszcz, fantastyczne buty, których Ci zazdroszczę ;) świetna spódnica, torba ... no wszystko! kochana, i wszystkie go najlepszego , dużo zdrówka :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu, tak się cieszę z Twojego komentarza, bo serio i bardzo poważnie zaczynam pękać. Buziaki :*

      Usuń
  14. A te buty też masz z lumpeksu? Świetne są i z charakterem. Lubię stonowane kolorki, więc podoba mi się. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Madziu też z lumpeksu, od 3 lat nie kupuję nigdzie indziej, może to się kiedyś zmieni, ale na razie to mi wystarcza ☺ Tak butki sà swietne, musialam troche rozbić czuby, ale sa skórzane więc było to możliwe ☺

      Usuń
    2. Ja rzadko kupuję w Sh, w ogóle coraz mniej kupuję... ale za to wykorzystuję to co mam. Teraz nie rozstaję się z sukienką Telimeny (mojej mamy). Ma 30 lat i wciąż robi wrażenie. Takie kowbojki na dodatek skórzane z chęcią bym przygarnęła ;)

      Usuń
    3. Fajnie, że masz takie zapasy nostalgiczne i taką cudną niezmienną figurkę. Moje skoki wagi spowodowały, że nic z przeszłości nawet mojej niedalekiej mi już nie zostało, poza kilkoma parami butów.

      Usuń
  15. Dzień kobiet już za nami, sama sobie zrobiłam prezenty łącznie z kwiatami. A u Ciebie Olu stonowana kolorystyka, ale już styl bardziej odważny (jak to u Ciebie). Buty niesamowite, wciąż dla mnie trudne w moim wykonaniu, nie u kogoś. Rękawy podwinięte świetnie wyglądają. W sumie całość świetna i bardzo trendy!!! Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, że ja jestem trendowata jak tylko potrafię i na ile warunki pozwalają 😂😂😂 Dzięki dziewczyno Lilaku ❤

      Usuń
  16. Ach Olu, te Twoje omotania i pomysły są przecudne.
    Nadrabiam zaległości, są dni, że w ogóle nie odpalam laptopa.
    Moc buziaków!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baś, te dni bez laptopa są chyba bardzo piękne ☺

      Usuń
  17. Inspirujący wpis. Bardzo oryginalna stylizacja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Stylizacja bardzo ciekawa. Podoba mi się to trochę nietypowe połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne kowbojki! Niebanalne. W zasadzie taka trochę fantazja na temat. Lubię kowbojki, choć chwile kiedy musze je ściągnąć nie mając nikogo do pomocy są mocno stresujące. Czy z tymi Twoimi tez tak sie trzeba szarpać i męczyć żeby je zdjąć? Pozdrowienia. Anna.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy wpis. Stylizacja bardzo mi się podoba. Stylowo i oryginalnie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny płaszcz, szukam czegoś podobnego. Ciekawy wpis.

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba mi się bardzo Twój styl pisania

    OdpowiedzUsuń