poniedziałek, 4 marca 2019

PHENOMENAL US - CHALLENGE 42

Mam skrzywienie / I'm twisted

    Dziś nie będę się rozpisywać, bo miałabym tylko do pozłorzeczenia nieco, a po co? :) Powiem tylko, że tylu krytycznych uwag, nazywając to najdelikatniej na świecie, do moich ostatnich dwóch stylówek, w pewnej grupie na fb z Modą niestety tylko w nazwie nie dostałam przez cały czas blogowania, myślę, że nie dostałyśmy wszystkie razem dotąd. ( chociaż jest być może osoba, która przeżyła coś podobnego ). Niby było to dla mnie śmieszne i zabawne nawet, bo argumenty na różnym poziomie, ale jednak skończyło się kacem i podsumowującą wszystko myślą, którą poprzedziło działanie, a którą wypatrzyłam na fb u koleżanki Kasi i na tym fb też opublikowałam:
    
     "Chcę, byście wykrzyknęli takie bezgłośne „Dość!” za każdym razem, gdy ktoś będzie was obrażał. I cokolwiek zrobicie, nie brońcie się i nie wykłócajcie o obrazę. Nie ma głupszego sporu jak ten, gdzie przekrzykujecie się w kwestii tego, czy jesteście głupi, grubi albo brzydcy. Nie jesteście tacy, więc, na Boga, czemu dać się wciągać w spór was niedotyczący? Zatem poza bezgłośnym „Dość!”, które będziecie wykrzykiwać, słysząc każdą obelgę, chcę też, byście dodali bezgłośnie lub na głos: „To niedorzeczne” i odeszli."                                                                  BLISCY NIE ODCHODZĄ - Sylvia Browne

   Nadal uparcie i coraz bardziej skutecznie promuję otyłość. Ponieważ we wspomnianej grupie usłyszałam wielokrotnie, że wyglądam ciężko oraz że wyglądam na tęgą, i jeszcze, że w tych kraciastych różowych spodniach oczywiście od piżamy wyglądałabym dobrze, gdybym miała nogi VB ;))) więc proszę już nie zaprzeczać. Serio nie piszę tego kokieteryjnie, jak niektórzy sobie myślą. Mam w domu lustra, nawet jedno bardzo odchudzające, a w nim już też jestem potężna, co nie przeszkadza pokazywać Wam, że nawet będąc dużą, większą, coraz większejszą i nie przejmując się opiniami pań ze wspomnianej grupy, można fajnie, ciekawie i trendowato wyglądać. Tak uważam ani skromnie, ani nieskromnie, tylko po prostu tak ... byle jak. No bo jak? No bo tylko tak :) Sama się nie mogę nadziwić, że to piszę, no i powoli zaczynam wątpić, czyli wciąż łatwo we mnie zasiać zwątpienie, ale już go nie podlewam, więc nie urośnie chwaścisko, tylko zwiędnie sobie i tyle z niego :)




    Wymyśliłam to wyzwanie na własne pokaranie, nie jest to takie pierwsze i pewnie nie będzie ostatnie. Dlatego nie myślcie sobie Kochane, że my wybieramy tematy pod nas, bo są dla nas łatwe, czy bo jesteśmy na nie przygotowane, o nie, nie byłoby przecież wtedy zabawy :))) W piątek powiedziałam dziewczynom, sorki, nie mam pomysłu, nie mam z czego, nie będzie mnie w poniedziałek tym razem. Dostałam ochrzan, no i spróbowałam się skupić i poszukać czegoś, w co jeszcze cudem się wciskam, a da się to jakoś krzywo potraktować. Znalazłam tę spódnicę, którą kiedyś miałam luźną, potem w sam raz, a teraz brakuje mi chyba delikatnie 15 cm, ale dzięki temu może być krzywo zapięta i tworzyć krzywe rozcięcie. Ma też różne krzywe, asymetrycznie ponaszywane kieszenie. Żeby było trendy i na przekór tym, o których było na początku posta (choć tego już nie zobaczą), to spódnica oczywiście założona jest na spodnie jasne prążkowane szeroko. Żeby było bardziej trendy to spodnie wpuszczone w buty, oczywiście kowbojki. Do tego oczywiście trendowaty biały golf. Teraz trzeba było jakoś domknąć górę tej stylówki. Zarzuciłam więc kolejne prążkowane wąsko tym razem granatowe spodnie na ramiona też trochę nierówno a pasek spodni i końcówki nogawek włożyłam pod pasek spódnicy. Nie miałam pomysłu na torebkę, zostawiłam to na ostatnią chwilę, co mi się bardzo opłaciło. Kiedy byłam już ubrana do zdjęć, zauważyłam na suszarce świeżo wypraną białą mini torebkę na pasek, o której zupełnie zapomniałam, bo u nas w domu pierze mąż, ja to podobno źle robię, a jeszcze gorzej rozwieszam pranie haha. Obiecuję, że nigdy świadomie nie chciałam mu podpaść w tej dziedzinie ;) Torebka wykończona jest czerwonymi napisami Prada. Jeszcze słoneczne okulary w białych oprawkach i już można było wyjść na ..... śnieg, który pojawił się znienacka i chyba zbierał całe zainteresowanie obiektywu, bo szybkie fotki wyszły niezbyt wyraźnie i jakby ozięble ;)

W każdym razie od teraz nie tylko diabeł ubiera się u Prady, homeleska Lumpola też ;))) 
- fajne słowo, też z tej grupy, jednak coś z tego "spotkania" wyniosłam :) Taki miły dodatek do nazwy bloga, która też została potraktowana, bo padły odkrywcze spostrzeżenia, że adekwatna do tego, co pokazuję oraz tak zabawna, że aż zrobiłam dziewczynom dzień, tyle było mojej radości też :)) A propos, oglądałam wczoraj film "Kot Bob i ja" oparty na faktach, cudny i wzruszający. Znów będę trochę inaczej patrzeć na świat, niestety dla moich mocy przetrwalnikowych wcale nie mniej wrażliwie.


Zapraszam do obserwowania i do polubienia mojej strony na fb LUMPOLASTYLE
Dziś wszystko co mam na sobie pochodzi z second-handów.
Today I'm wearing everything from second-hand shops.

spodnie/pants - Canda
spodnie/pants - Ulla Popeleen
golf/turtle neck - Gerry Weber
buty/shoes - Pulse
torebka/bag - PRADA ( ????? )
spódnica/skirt - Saint Tropez
okulary/glasses - Top Shop









Bardzo uszczęśliwia i motywuje mnie każdy ślad Twojej tu obecności, dlatego serdecznie dziękuję za odwiedziny na moim blogu i za wszystkie komentarze. Zapraszam do oglądania i czytania, a jeśli Ci się spodoba, do obserwowania :)

Every trace of your presence here makes me happy and motivates me, so thank you so much for visiting my blog and for all the comments. I invite you to watch and read, and if you 

39 komentarzy:

  1. Uuuuu!!!!!!kochana!!!!ekstra jest!!!! Moje kolory, cudne buty i torebeczka do tego, krzywizny bardzo trendy. Brawo ty. 😍😍😍😍😍😍😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej! A ja cały czas, od kiedy Pani pisze, że przybrała na wadze, patrzę i podziwiam, bo wcale nie widać żadnej grubości w tych stylówkach. Nawet się zdziwiłam, kiedy podała Pani jaki nosi rozmiar.Wygląda Pani świetnie w tych warstwowych ubraniach i wcale nie grubo. Nie ma co się przejmować zjadliwymi komentarzami. Przecież nie musi Pani wyglądać jak nastolatka. Uwielbiam oglądać Pani stylizacje,są bardzo inspirujące.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawiłaś mi tym komentarzem, szczególnie ostatnim zdaniem :) ogromną przyjemność :) Bardzo Ci dziękuję :)

      Usuń
  3. Świetny pomysł 💡. Ja to chyba mam coś ze wzrokiem, bo tych grubości wcale nie widzę 😍 Ty to masz pomysły. Buziaki serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu obiecuję, że nie chcesz ich zobaczyć, więc bardzo się staram ukryć :))))
      Dziękuję za komentarz :) Buziaki :)

      Usuń
  4. 1.) Do wspomnianej grupy, której nazwa ma dwa słowa - pierwsze Modne, grugie zaczyna się na P, kończy na I , a w środku są jeszcze 3 litery - OLK ;) :D , należałam również całe dwa dni. Nie chodzi nawet o to, że Panie tam promują jakieś bardzo niekorzystne dla sylwetki ubrania, bo w końcu każdy ma swój pomysł, ale o drobny fakt, że kompletnie nie mają pojęcia o modzie i w sposób wulgarny, w tym używając brzydkich słów komentują to, co pokazują blogerki w naszym wieku, w tym te, które rzeczywiście są rozpoznawane w świecie. Tak więc - podobnie jak Ola, nie polecam.
    2.) Tematy do wyzwań - dokładnie tak - wyszukujemy je z różnych źródeł pokazującyh nadchodzące dopiero trendy, a nie to, co mamy w szafach. Jeśli prześledzimy nasze wyzwania, to widać, jak o cale lata świetlne wyprzedzamy tematami ulicę. Dla mnie osobiście w tym tkwi cała atrakcyjnośc FENOMENALNYCH - w wyzwaniach, które są rzeczywiście trudne i wyzwaniowe ;) :D .
    3.) Twój dzisiajszy pomysł - zamotań, skrzywień i wszystkiego, co ten trend niesie jest idealny. Włącznie z fasonem i kolorem butów, poprzez ich noszenie ze spodniami, torebeczką od Prady i krzywymi szelkami wielkoludami kupuję w całości. :) ))))))))))))))))))))))))
    Kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Sis ☺ bo jesteśmy wszystkie Fenomenalne ☺❤

      Usuń
  5. Podobno jeżeli blogerka nie doznała hejtu to jest słaba ;) po za tym jesteś niewątpliwie atrakcyjną kobietą i świetnie potrafisz się bawić ciuchami, twoje zestawienia (czasem zaskakujące) są po prostu ciekawe i z wielkim smakiem :) mimo że rzadko się odzywam (cóż znaczy mój głos) to jestem u Ciebie częstym gościem, rób dalej swoje, jesteś w tym dobra, pzdr Pati :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba mam dużo większe zrozumienie dla słabości, niż dla sprawiania wiednie/bezwiednie przykrości :) Bardzo się cieszę, że do mnie zaglądasz i że taki piękny komentarz mi dziś podarowałaś :) Buziaki :)

      Usuń
  6. Twój pomysł na dzisiejszy temat wyszedł świetnie. Bardzo mi się podoba zwłaszcza dół tzn. spódnica na spodnie i kontrasty kolorystyczne. Góra trochę w japońskim stylu. Jest niebanalnie !

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie sobie poradziłaś z tematem:))a tymi durnymi komentarzami nie zawracaj sobie głowy:)tak piszą osoby zazdrosne albo te co nie mają nic sensownego do napisania:))jesteś inspiracją dla wielu z nas:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu ☺ Zawsze będą mnie dotykać przykrości sprawiane komukolwiek przez kogokolwiek, tak już mam ☺ Buziaki Kochana 😙

      Usuń
  8. Sama nie mogłam się przez lata przekonac do białych kozaczków. Ba , kilka lat temu nałożenie takich butów raczej nie należało do wyżyn smaku. W tym roku jednak w styczniu wypatrzyłam takie kozaczki w dobrej promocji oraz postanowiłam je kupić. W odpowiedniej stylizacji, typowo casualowej mogą wyglądać naprawdę dobrze Jak i powyżej :) Jak miałam je na sobie, starałam sie nie szaleć z intensywnymi kolorami ale stawiać raczej na spokojne monochromatyczne stylizacje. Tylko w takich stylizacjach wygladało to naprawdę dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje drugie, pierwsze już były na blogu kilka razy. Uwielbiam trendy i nie myślę nad tym co i jak, po prostu działam intuicyjnie i serio nie przejmuję się opiniami, poza tym że krytyczne mnie smucą, ale w każdym przypadku, gdy je czytam, nie tylko u mnie :) Buziaki :)

      Usuń
  9. Masz niezwykłe wyczucie trendów, stylu i talent, żeby zrealizować każdy pomysł tylko na bazie sh, a nie najnowszych kolekcji, gdzie jeden element kosztuje tyle, co nasze wspólne pensje miesięcznę. Dobrze, że istniejesz Ty i całe grono Fenomenalnych, bo presja oglądalności tego, co pokazują a'la modne grupy nie daj boże pozbawiłaby nas wszystkie właściwej optyki. Jeśli jest coś z prawdy w powiedzeniu "jeśli wejdziesz między wrony ..." to ważne jest, aby te wrony były odpowiednio wybrane!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu bardzo mi miło, a jeszcze bardziej w imieniu Fenomenalnych ☺

      Usuń
  10. Olu, wszystkie Twoje stylizacje sa rewelacyjne, fantastyczne, z pomysłem, bardzo kreatywne, baaardzo gustowne, świetnie wszystko dobrane ipod względem kolorystycznym i stylowo! Dzisiejsza, jak i poprzednie, baaardzo mi się podobają, a jestem wybredna ;DDD Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, zadowolić wybredne gusta to prawdziwa frajda ☺ Fajnie, że wpadłaś Madziu, miód na serducho ❤

      Usuń
  11. Ola! Ty jesteś po prostu GENIALNA!!!! Z tymi portkami, to bym w życiu tak nie wymyśliła!!!
    I w życiu nie pomyslałabym, że to portki!
    Całość skleiłaś GENIALNIE!!! Sorki, że sie powtarzam, ale to słowo pasuje mi najlepiej:))
    A co do całej reszty...to znasz moje zdanie:)))
    Bądż sobą, szalej, twórz i nie daj się!!!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Genialny to był KL, a ja tylko staram się wykorzystać to, co mam i czasem mi się to udaje 😂 Dzięki Edytko 😙

      Usuń
  12. Olu, wiesz dobrze że jesteś mistrzynią w tym temacie, my Cię w tym utwierdzamy. Dzisiejsza stylóweczka jest BOSKA !!!!
    Buziaczki kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ola przede wszystkim o Tobie bo jestes najwazniejsza .... nie znam chyba nikogo,kto ma takie niekonczace poklady wyobrazni :)))) Piekny,intrygujacy look ,ktory zostaje w pamieci na bardzo dlugo :)))Wszystko idealnie zgrane ,dopasowane choc zwariowane ....ale taka jest wlasnie moda i to kaze ja na uwielbiac :))))) buziaki

    PS: znasz moje zdanie odnosnie tej grupy :))))) buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wracając niepotrzebnie do "tej grupy', to tak sobie myślę, że nie ma przypadków :) Chyba potrzebowałam takiego potraktowania, żeby się bardzo utwierdzić w tym co robię i w tym czego nie będę tolerować, nawet w obliczu oskarżeń o łamanie zasad demokracji ;) Bardzo się cieszę, że ten mój dziwOlong Ci się podoba :) Buziaki Słońce <3

      Usuń
  14. GENIALNIE!!! Jesteś mistrzynią pomysłów i tak już zostanie!!!
    Tysiąc buziaków posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cóż mogę napisac więcej...pięknie wymyśliłaś to. Całuski!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten blog na pewno jest bardzo dobrze prowadzony.Takie jest moje zdanie na ten cały temat tak naprawdę. Taki jestem.

    OdpowiedzUsuń
  17. Podziwiam twoją twórczość :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo oryginalny i nietypowy look!

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę zastanowić czy wezmę do mojej kolekcji...

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawa stylizacja. Podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładna stylizacja i jestem zdania, że faktycznie kobiety mają z tymi kwestiami o wiele łatwiej. Moim zdaniem bardzo fajnie o męskich stylizacjach zostało opisane w https://wszafie.pl/blog/post/5-elementow-meskiej-garderoby-ktore-warto-miec-w-kobiecej-szafie i moim zdaniem niektóre z nich są wręcz niezbędne w każdej szafie.

    OdpowiedzUsuń
  22. ciekawy artykuł i fajne pomysły

    OdpowiedzUsuń