sobota, 30 kwietnia 2016

Dres kod 2

Szare szarawary - bez okazji ;)

Zapowiedziana druga część :) a w niej te eleganckie, dresowe spodnie w wersji wygodnej, na luzie.
No i niezłe osiągnięcie dla szperaczki: tylko jedna torebka, kupiona w Solarze, ukryła się wśród lumpeksowych zdobyczy.
Za to we wszystkich stylizacjach pojawiły się moje ulubione: mocne kolorowe akcenty i dwukolorowe torebki.
Są też odblaskowe kolory, podobno nie dla blondynek :)
Zapraszam do polubienia mojego fanpage'u na fb :)

https://www.facebook.com/lumpolastyle/?ref=aymt_homepage_panel



PINKI WINKI






                            spodnie z second hand - Next ( nowe z metką )                                
bluzka z second hand - Atmosphere
bransoletka z second hand
torebka z second hand - Nike
tajemnicze złote sandałki z second hand




NAWET ZEBRA W PASKI ...





                              spodnie z second hand - Next ( nowe z metką )                                
bluzka z second hand - H&M
bomberka z second hand - Firetrap
torebka z second hand - Atmosphere
tenisówki z second hand - BullDozer ( nowe )





... NOSI ODBLASKI

 



                               spodnie z second hand - Next ( nowe z metką )                                
bluzka z second hand - H&M Sport ( nowa )
bluza z second hand - Fishbone
tenisówki z second hand - Nike ( nowe )


torebka - Solar

5 komentarzy:

  1. super pomysł czekamy z niecierpliwością na następne stylizacje. perełka wśród blogerek

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie taki luz :-)
    Jak widać każda z nas ma okres zwątpienia. Ja tez doszłam do tego, że to tylko kwestia naszej głowy.
    Ciekawa sprawa z tymi "lumpexami" ja jakoś nigdy nie potrafię nic znaleźć w takich sklepach. Może to przez ten specyficzny zapach. rzuca mi się na mózg :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kiedyś też nie potrafiłam ☺ cieszę się, że to się zmieniło. A do zapachu rzeczywiście nie jest łatwo się przyzwyczaić. Dziękuję za komentarz, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. 50 year-old Desktop Support Technician Malissa Marlor, hailing from Courtenay enjoys watching movies like Cold Turkey and Watching movies. Took a trip to Rock Drawings in Valcamonica and drives a Delahaye Type 175S Roadster. odwiedz strone internetowa

    OdpowiedzUsuń