sobota, 4 czerwca 2016

Czerwona spódniczka na guziki

czyli energia dla blondynek :)

Kupiłam tą spódniczkę chyba w marcu. 
Byłam wtedy jeszcze na etapie ostentacyjnej celebracji nowej figury,
czyli najchętniej nosiłam bardzo niewielkie spódniczki ;) 
Wydawało mi się też, że czerwony kolor nie jest dla mnie, bo przy nim po prostu zniknę.
Przymierzając ją miałam wrażenie, że jest ogromna, i że będę nią niemal zamiatać po ziemi, 
ale zaryzykowałam zakup i dobrze się stało :)
Po raz kolejny przekonałam się, jak bardzo przyzwyczajenia fałszują nam obraz rzeczywistości, 
i że warto wykraczać poza własne ograniczenia.
Upewniłam się też, że czerwony to kolor blondynek ! :)
Zapraszam do polubienia mojego fanpage'u na fb :)

https://www.facebook.com/lumpolastyle/?ref=aymt_homepage_panel


PRZED EURO




spódnica z second hand - New Penny
bluzka z second hand - Atmosphere
czółenka z second hand - Atmosphere
torebka z second hand za złotówkę - Atmosphere




BULDOGI TEŻ NOSZĄ PERŁY





spódniczka z second hand - New Penny
sandały z second hand - Love your Sandals
torebka z second hand - Atmosphere
T-shirt z second hand -  Love to Lounge
jeansowa koszula z second hand - Candy Couture



POWTÓRKA O KWIATACH





spódniczka z second hand - New Penny
sandały z second hand - Next
torebka z second hand - Esprit ( Remix )
bluzka z second hand - Amisu
zegarek z second hand  ( nowy )


3 komentarze:

  1. Cudowna ta czerwień! pasuje idelanie do Ciebie i Twojej urody! czekam na nowe posty!!!
    zakochałam sie w tym blogu!

    OdpowiedzUsuń
  2. 46 yr old Account Coordinator Travus Cameli, hailing from Alexandria enjoys watching movies like "Awakening, The" and Whittling. Took a trip to Tsingy de Bemaraha Strict Nature Reserve and drives a Bugatti Type 57SC Atalante. czytaj

    OdpowiedzUsuń