wtorek, 21 czerwca 2016

Jeans z folkową nutą

Forever young :)

Jeans jest z nami od tylu lat i wciąż nam się nie nudzi :) Kochamy go za wygodę i uniwersalność.
Co ważne, możemy go teraz nosić w dowolnych zestawieniach, różnych krojach, fasonach 
i we wszystkich pięknych odcieniach niebieskiego :)
Dziś chciałam Wam pokazać parę fajnych zdobyczy w klimacie delikatnie folkowym.
Między innymi wąskie sznurowane kuloty, które mnie onieśmielały, póki nie zobaczyłam w podobnych Mai Sablewskiej ;)
Wygląda na to, że w temacie jeansu ostatnie słowo nie istnieje :)
Zapraszam do polubienia mojego fanpage'u na fb :)

https://www.facebook.com/lumpolastyle/?ref=aymt_homepage_panel



JEANS TOTAL LOOK









bluzka z second hand - George
spódnica z second hand - Gerry Weber
sandały z second hand - A.D.K
torebka z second hand - Cath Kidston London



WYTŁACZANA SUKIENKA




sukienka z second hand - Next
torebka z second hand - Atmosphere
buty z second hand - Vagabond

jeansowa kurtka - naszyłam aplikację z bluzki z cecond hand



JEANSOWE KULOTY 




tunika z second hand - Zara Kids ;)
koszyk z second hand - BASS
kuloty z second hand - Soon

buty - Darbut

2 komentarze:

  1. Bardzoooo! Szczególnie pierwsza wizja;)
    wczoraj też byłam na łowach, ale chyba w złym miejscu, bo tylko się zniechęciłam...

    OdpowiedzUsuń