poniedziałek, 19 lutego 2018

HOT - NIE TYLKO "BLUE VELVET" - NOT ONLY 'BLUE VELVET'

Dziś kolejne, szóste wyzwanie naszej grupy PHENOMENAL US. Tym razem pod hasłem Nie tylko "Blue Velvet". Moja interpretacja polega na tym, że poza Blue Velvet w postaci niebieskiej aksamitnej kurteczki są same inne już nie welwetowe rzeczy :) No i niestety znów zdjęcia mi nie wyszły, ale do stu razy sztuka ;)

#phenomenalusinvelvet #phenomenalus #phenomenalusnotonlyinbluevelvet #phenomenaluschallenge




Trochę o stylizacji

Miało być zupełnie inaczej, najpierw bardzo zielono, prawie total look, ale wszystkie elementy już kiedyś występowały na blogu w różnej konfiguracji. Potem brałam pod uwagę również total look bordowy złożony z ołówkowej maksi spódnicy i bluzki ze stójką, ale w całości jakoś za elegancko i dystyngowanie mi to wyglądało. Nie miałam humoru na taki styl. Wtedy przypomniałam sobie, że mam taką niebieską bawełnianą aksamitną kurteczkę, czy żakiet, a niebieskiego koloru w tym sezonie baaaardzo mi brakowało, no i taki Blue temat przecież :) Postanowiłam więc na tej niebieskiej kurteczce bazować. Znów próbowałam ją zestawić z tamtymi zieleniami czy bordo i wyglądało w obu przypadkach bardzo fajnie i byłoby totalnie, ekstremalnie welwetowe, gdyby nie...Właśnie, gdyby nie to, że ja uwielbiam nietypowe zestawienia kolorów,  a ostatnio udało mi się kupić spodnie palazzo w kolorze miedziano-brązowym. Wcześniej miałam już identyczne musztardowo-złote. Postanowiłam te 2 rzeczy ze względu na kolorystykę zestawić razem. Zresztą okazało się, że bardzo podobne kolory pojawiają się w palecie Pantone na wiosnę-lato 2018 pod nazwami Little Boy Blue i Chilli Oil :) Zaryzykowałam też dziwny zabieg, a mianowicie na chwilę włożyłam spodnie do butów i powstały takie jakby pumpy. Miałam w tym jeszcze jeden cel oprócz nieudolnej próby dodania lekkości sylwetce. Chciałam pochwalić się butami w całej okazałości. Są to buty Betty Bercley, skórzane z plecionki trzech odcieni brązowej skóry. Uważam je za wspaniałą lumpeksową zdobycz :) Moja Lucy śmieje się, że są wiklinowe. Do tej kolorystyki także bardzo spasowała mi szara bluzeczka obsypana jakby miedzianym gwiezdnym pyłem. Dodatki to mini torebeczka błękitna nabijana złotymi dżetami i brązowy mały kuferek ze złotym zapięciem. Wiem, że te dwa pierwotne pomysły zielony i bordowy na pewno by się Wam spodobały, bo były eleganckie i estetycznie bezpieczne, ale kto nie ryzykuje, szampana nie pije .... podobno i sodówka bombelkówka nie ma szans, żeby mu do główki trafić, a ja o niej śnię i marzę, żeby choć raz ją poczuć ;) Koniec z żartami, wiem, że ta sodóweczka na pewno nie dziś i trochę się obawiam jak ocenicie to moje coś dziwnego, ale taką miałam ochotę, szczególnie, że teraz robię stylówki tylko związane z wyzwaniami i mam mniej możliwości pokazania wszystkiego co chciałabym. Tym razem chciałam Wam pokazać i zestawić ze sobą kilka moich ulubionych lumpeksowych "nowinek" i te dwa kolory też koniecznie :) Zresztą jest to dużo bardziej "moje" niż ta elegancja, której sobie tym razem odmówiłam. A spodnie pumpy mam nadzieję, że będą w następnym sezonie HITEM, a ja zostanę trendsetterką ;)

 Zapraszam do obserwowania i do polubienia mojej strony na fb LUMPOLASTYLE


Dziś wszystko co mam na sobie pochodzi z second-handów.
Today I'm wearing everything from second-hand shops.

spodnie/pants - ATMOSPHERE

kurtka/jacket - KOMODO
bluzka/blause - COS
buty/shoes - BETTY BERCLEY
torebka/bag -  MARCONI
torebeczka/mini bag - NN



















Bardzo uszczęśliwia i motywuje mnie każdy ślad Twojej tu obecności, dlatego serdecznie dziękuję za odwiedziny na moim blogu i za wszystkie komentarze. Zapraszam do oglądania i czytania, a jeśli Ci się spodoba, do obserwowania :)

Every trace of your presence here makes me happy and motivates me, so thank you so much for visiting my blog and for all the comments. I invite you to watch and read, and if you like it, to observe :)

64 komentarze:

  1. Byłam bardzo ciekawa jak Twoja aksamitna stylizacja będzie wyglądać i oczywiście się nie zawiodłam! Modna kolorystyka i nonszalancki fason to już Twoja metka:-) Obydwie torebeczki bardzo bym chciała, dodają stylizacji niepowtarzalnego charakteru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alicjo Twoja opinia bardzo mi schlebia, dziękuję ☺

      Usuń
  2. Fajne zestawienie podoba mi się fason spodni takie teraz spotkałam na Fashion Day i w wersji do środka kozaczków i na zewnątrz i torebeczki brawo nosimy po dwie 👏👍❤️❤️❤️Pozdrawiam www.happy-woman.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli nie jestem pierwsza ze spodniami w kozaczkach 😕 Czas przemyśleć to blogowanie 😂

      Usuń
  3. Taka sportowa elegancja, Olu:)
    Ladnie zestawiłas kolory. Laki powinien byc na kazdym zdjeciu do tej stylizacji;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był na wielu ale mnie wtedy nie widać, moze tak byłoby lepiej ☺

      Usuń
  4. Kolorystyka bardzo, bardzo, ale to uśmiech skradł mi serce:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie jest...trendowo.Szkoda że narazie jesteś zamknięta w pewnych "ramach"projektowych. Tęsknię za Twoim szaleństwem. Mam nadzieję że wraz z wiosną rozkwitniesz....czego Ci bardzo życzę Olu. Całusy Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba Cię zawiodę Alicjo,nie prędko wrócę, o ile w ogole w tamte tryby, coś się we mnie podziało, chyba się zmieniłam. Przepraszam ☺

      Usuń
  6. Mogę sobie nie lubić brązów i rudości, ale zestawione z niebieskim zawsze wyglądają przepięknie. Kurteczka z torebusią to po prostu coś znakomitego. Gwiezdny pył na sweterku... mniam... I uprzejmie prosze o odwalenie się od zdjęć. Są dokładnie takie, jakie powinny być.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja juz bym się od zdjęc odczepiła ale inni nie dajà spokoju ☺ Wiem, ze to nie Twoje kolorki, dzięki, że nie zamaridziłaś bardziej ☺

      Usuń
  7. Cudowne zestawienie, nie da się tego ukryć. Tworzysz świetne połączenia, Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dodatki świetne. Moim zdaniem tematyka ogranicza Twoją inwencję. Szkoda, że nie pokazujesz nic poza tym. Najbardziej podoba mi się Twoja szafa. Serdeczne buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czuję się ograniczona tematyką, może po prostu dorastam,a dorośli są nudni 😉 Nie mam sił na więcej, no i nie wiem co z blogiem, bo juz mi brakło ładnych mebli ☺

      Usuń
  9. Jak zawsze genialnie, tylko te foteczki takie dość niewyraźne :) Najbardziej w tym całym zestawieniu podobają mi się buty, wyglądają obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No u mnie z fotkami nieustajàca bida ☺ Dziękuję i pozdrawiam 😊

      Usuń
  10. Spodnie świetne w swojej tradycyjnej wersji, bo taka podoba mi się najbardziej. Fotki nieostre ale w sumie to dodajne Twojej propozycji odrobinę tajemniczości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tez tradycyjnie te spodnie nakbardziej, włozyłam do butów celowo ☺ Zdjecia juz chyba inne nie będą 😂

      Usuń
  11. Wystarczyła kurteczka i wyszło cudnie:)))piękny błękit:)))i te fantastyczne torebki....:)))ja znów z powodu okropnej choroby wypadłam z zabawy:((((Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Teniu zaglądałam co chwilkę do Ciebie i martwiłam się słusznie, że i Ciebie te zmory dopadły 😕 Dziękuję Kochana za komentarz i zdrowiej szybciutko ☺

      Usuń
    2. Reniu ☺ za grube paluchy do telefonu ☺

      Usuń
  12. Olcia, ale super to wygląda.Kurtka jest bardzo stylowa, a połączona w taki sposób nabiera nowoczesnego wymiaru. Jaka ładna torebeczka i ach te buty, buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Joluś ☺ Dla mnie te plecione buty są bardzo ciekawe ☺

      Usuń
  13. Ola,kolorystyka urzekajaca .... niebieski z brazowym to dla mnie duet idealny :))) Swietnie to wszystko polaczylas Luzne,duze,obszerne ...wszystko jak lubie. I male pytanie jak udalo Ci sie zdobyc plecione buty ? ta plecionka jest szalona:))))))))))))))))))))))))a spodnie w butach - uwielbiam :)) Renata sciskam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze masz dla mnie dobre sĺowo Kochana, bardzo Ci dziękuję ☺ Też jestem zachwycona tymi butami, w zasadzie w nich teraz śpię ☺ Smucà mnie opinie, że narzucona tematyka ogranicza mojà inwencję, może tak jest, choć ja tego nie odczuwam tak ...

      Usuń
  14. Twój Little Boy Blue i Chilli Oil prezentują się razem fantastycznie. Takie połączenie kolorystyczne jest zawsze baaardzo ciekawe i baaardzo eleganckie. Ale jakie tam eleganckie - chodzi o odlotowe, inne, interesujące, a takie niewątpliwie są spodnie i buty. Plecione kozaczki - fantastyczne. Sposób w jaki podwinęłaś te spodnie zachwyca - zawsze mi się podobał taki bryczesowy styl - w latach 80tych doszywałam różne kliny, żeby osiągnąć taki efekt. No i dwie torebeczki hahahah myślimy podobne hihih . Kisses Sis - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bardzo mi się te kolory razem podobają, choć moze nie udało mi się oddać całego ich nasycenia, kozaczki uwielbiam ☺ Dziękuję Sis ☺

      Usuń
  15. No i tak myślałam, ze Oleńka będzie bardzo "velvet" . Super połaczyłaś kolory...no i znów wirujesz :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wciąż bez końca zawirowania ☺ Dzięki Bea ☺

      Usuń
  16. Kolory na ten sezon - dużo mi pasi choć brązy idą w odstawkę. Blue - uwielbiam ale to już wiesz. Twoje połączenie kolorów świetnie wyszło, lubię na Tobie ale nie na mnie.
    Velvet - jakoś unikam a robienie czegoś "na siłę" na potrzeby wyzwania nie ma sensu dlatego odpuściłam choć mogłam "zaszaleć" tylko butami i byłby velvet ha!ha! Buty świetne, dobrze, że pokazałaś je tak dokładnie. Oj! Ty wiercipięto!
    Nastaw aparat na ruch /sport/...pozdrawiam...buziaki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, nigdy nic "na siłę" :) Jak ustawiam na ruch też nie wychodzi :( bo przede wszystkim ciemno też :) Ach i tak nie wiem co ze mną będzie i z tym blogiem :)

      Usuń
    2. Nie chce słyszeć Olu ale rozumie, że może masz dni zniechęcenia. Masz kochana tyle ciuchów, pokazuj je nieco inaczej, nie musisz pisać, że już były, wiele osób w innym zestawieniu nawet tego nie zauważy a pokażesz, że można świetnie korzystać z zasobów już istniejących. Idzie wiosna i ze zdjęciami nie będzie problemu, ja też mam problemy, bo nie zawsze wychodzi tak jak bym chciała. Nie musisz postów wstawiać często, raz, dwa razy w tygodniu to świetny wynik. Wiem, że Twoje sesje są męczące /jak robisz ich kilka/, rób jedna, dwie, żeby była z tego przyjemność a nie przepracowanie. Piszesz tak ciekawie, że czytam z wielkim zainteresowaniem choć nie zawsze komentuje obszernie, bo ja pisać tak świetnie nie potrafię. Trzymaj sie...buziaki Olu...

      Usuń
    3. Basia,podpinam się wszystkimi konczynami!!
      Tak, trzymaj Olu, odetchnij, zmniejsz czestotliwosc nadawań. Naladuj akumulatory i wróc zwoim tempem...

      Usuń
  17. Olu, ale masz cudowne buty! ;) po prostu nie można oczu oderwać! stylówka fajna, chociaż trochę zamazana ;D i genialną masz tą gablotę!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, buty mi się udały, a zdjęcia już chyba nie :)

      Usuń
  18. Zaskoczylas mnie tym " ograniczaniem " ja to odbieram dokladnie odwrotnie :) Trzeba byc bardzo kreatywnym,zeby miescic sie w ramach projektu i wykazac sie wlasna inwencja tworcza :)Chociaz Tobie to akurat tej nigdy nie brakowalo :))))) buziaki slonko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana, bo już sama się gubię, we mnie bardzo łatwo zasiewa się wątpliwości, szczególnie teraz, pewność siebie i wiara w siebie nie są moimi cechami, dobrze, że chyba mam poczucie własnej wartości, chyba ☺

      Usuń
  19. Fajnie. Dałaś radę, a jak się tak przygotowałam i poległam na finale. Zdjęcia Twe urokliwe. Myślałam, że niewyraźne , bo tak ma być. Buty mnie zachwyciły i torebeczki bardzo.Wyglądasz dość nostalgicznie, ale ograniczenia się nie dopatrzyłam. Tyś niewyraźna, a mnie wcale nie ma. Buziaki Danka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ostatnio jestem bardzo niewyraźna, więc i zdjecia takie też :) Następnym razem Ci się uda :) Czekamy :)

      Usuń
  20. Dopiero dzisiaj, bo ja ciągle w rozjazdach...
    Olu droga dla mnie takie zamazane zdjęcia to mistrzostwo, nie wiem, jak to się robi...
    Zestaw bardzo mi przypadł do gustu, ja uwielbiam niebieskości.
    Podziwiam Twoją i Margot swobodę przed aparatem, ja jestem "sztywniara"...
    Olu, ja wierzę w to, że wiosna wyzwoli w Tobie nowe siły, bo pomysłów masz na pewno mnóstwo, czego życzę Ci z całego serca.
    Moc pozdrowień i buziaków!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem Kochana co będzie z tymi siłami, bo ja je nawet świadomie oszczędzam, poważnie przeszarżowałam :) Ja jestem swobodna tylko gdy mąż mi robi zdjęcia, przed kimś innym chyba bym zemdlała ;) Buziaki Basieńko :)

      Usuń
  21. Olu kochana, uwielbiam Twoje zamazane fotki bo są takie artystyczne ! Stylówka jak zwykle doskonała no i jeszcze kolory, które uważam za idealne połączenie co zresztą widziałaś u mnie w podobnej tonacji :-) Jesteś cudowna i tak trzymaj !!! Buziolki... :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie się też podobają dodatki, a mówi się, że w dodatkach jest moc:) Twoje są świetne, stylowe. Kurteczka bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zamaszystość i szerokość spodni bardzo mi się podoba - kiniecznie muszę sobie coś takiego wynaleźć na lato! I fajna bluzka - lubię takie proste rzeczy. Kurtałka też spoko ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawa stylizacja. Piękne połączenie kolorystyczne.Sprzyjające tło i świetny psiak. Jednak jakości zdjęć nie da się tłumaczyć i oszukać. Inaczej wyglądają zdjęcia celowo rozmyte A inaczej nieudane. Ja wiem, że Ty to wiesz Olu. Jednak nie rozumiem tych cukrowanych opinii jeśli chodzi o zdjęcia. Konstruktywną krytykę potraktuj poproszę jako motywację do działań. Kibicuję Ci bez względu jaką decyzję podejmiesz. Jest przecież tyle ciekawych aktywności nie tylko w blogosferze �� Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiem, że te zdjęcia są nieudane, podrasowuję je, żeby w ogóle mnie było widać i źeby były milsze dla oka. Na razie z motywacją do jakichkolwiek działań bardzo źle, ale jeśli nadal będę blogować to na pewno będę starała się te wszystkie uwagi wziąć pod uwagę ☺ Być może zdążę pokazać dobre zdjęcia zanim zrezygnuję z bloga, liczę na to bardzo ☺ Dziękuję za komentarz i pozdrawiam serdecznie ☺

      Usuń
  25. Kozacko z tymi spodniami w kozakach!!! Dawno nie widziałam takiego noszenia spodni, tym bardziej ukłony dal Ciebie!!! Kolory piekne, stonowane i zamaszystość świetna!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  26. rzeczywiście, zestawienie kolorów - rewelacja, spodnie wyglądają też świetnie jako pumpy bez kurteczki, wtedy widać ich fason w całej okazałości <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak zawsze Pani Olu,pomysłowo i z klasą.Całośc bardzo efektowna,nie tuzinkowa.Pięknie.Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  28. beautifull styling dear..!! trousers,shose & jacket look so beautifull..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  29. Olu, świetny zestaw, buty są naprawdę super a torebunia mnie urzekła :-) świetne zestawienie kolorów - Ty jak Renia, we wszystkim świetnie wyglądasz :-) Pozdrawiam ciepło, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mnie skomplementowałaś Martuś, takie porównanie, oj ☺ Bardzo, bardzo mi miło ☺ Buziaki 😙

      Usuń