czwartek, 24 maja 2018

Czarno-białe kwiaty z różowym przybraniem / Black and white flowers with pink trim

Nie mogę mieć gotowych postów, bo jak mnie coś nagle zastresuje, to puszczam posta przed czasem. Tak się właśnie stało .... chyba ma mnie to uspokoić i pocieszyć, ale to już raczej nie zależy ode mnie, w zasadzie tylko od Was :)

Tymczasem, zanim to pocieszenie i uspokojenie może nastąpi, bardzo dziękuję za wszystkie cudowne komentarze do mojego przedziwnego FOLKU, do którego sama miałam uczucia bardzo zmieszane :) Dziś, w kolejnej przerwie między wyzwaniami PHENOMENAL US stylóweczka moim zdaniem w dużym kontraście do poprzedniej, bo kolorowo i stylowo bardzo uniwersalna, taka dla każdego, prawdziwa ready to wear, co staram się udowodnić linkami na końcu, chyba już ostatnimi na moim blogu. I ponownie przepraszam za prześwietlone zdjęcia, najbardziej przepraszam osobę, która już dawno chce mi w tym temacie pomóc, a ja po prostu się wstydzę ... 



Dlaczego wybrałam różowy trencz?

Odpowiedź jest prosta, bo to on wybrał mnie, spojrzał na mnie z lumpeksowego wieszaka i już byłam jego :) No i cudnie, bo już od kilku sezonów, a tą wiosną szczególnie królują płaszcze, zwłaszcza trencze, a wspaniałą alternatywą dla karmelowych i beżowych trenczy, są te w intensywnej palecie barwnej. Nie ma lepszego połączenia klasyki i wiosennych barw niż wybór trencza w żywym kolorze. W tegorocznych wiosennych kolekcjach pojawiają się propozycje w kolorze karminu, indygo, fuksji, cytryny, fioletu, żółtego i błękitu. Jednak bezapelacyjnie w ofertach sieciówek króluje róż i to w wielu odsłonach. Na czasie jest zarówno zimny pastelowy odcień, jak i wyrazisty, intensywny. Ogromną zaletą tych kolorowych płaszczy jest ich niezwykła uniwersalność. Doskonale pasują zarówno do botków, szpilek, jak i trampek. Można je wspaniale łączyć z garniturami oraz sportowymi bluzami. W zależności od wyboru reszty stylizacji, możemy wyglądać niezwykle młodzieżowo, albo klasycznie i kobieco. Trencz to idealny wybór na wiosnę. Jest lekki, wygodny i wygląda megastylowo. Ponadto doskonale podkreśla talię, nadając figurze kształt klepsydry. Ten rodzaj płaszcza sprawdzi się wielu stylizacjach na różne okazje. Aby nadać mu casualowego charakteru możesz go zestawić z jeansami i trampkami. Zestawiając go z koktajlową sukienką i szpilkami, otrzymasz wieczorową stylizację na wielkie wyjścia. Moda na trencze w pastelowej kolorystyce i na modele o intensywnych barwach ma jeden efekt nie do przecenienia, po prostu rozwiewa nudę na ulicach, o tak :) Pastelowy różowy najlepiej komponuje się ze stonowanymi: bielą, szarością i czernią. Ponieważ wiosną dobrze jest ożywić czerń właśnie jasnymi, pastelowymi barwami, dlatego duet z różem zawsze wypada tak dobrze, szczególnie gdy uzupełnimy go złotą biżuterią. Ciekawe kto to pisze :))) 


Trochę o stylizacji

Bazą tej stylizacji są 2 elementy, kopertowa czarno-biała sukienka w kwiaty z rozszerzanym rękawem 3/4, oraz różowy krótki trencz. Szczerze to nie wiem, czy to jest sukienka, czy może szlafroczek, albo elegancki peniuar, a nawet jeśli, to chyba nie podpada :) Chyba najbardziej blogowo lubię wiosnę i jesień, bo uwielbiam warstwy i kompletne stylizacje są dla mnie u mnie tylko te warstwowe i torebkowe. Nie odpowiada mi i nie bardzo ma u mnie sens pokazywanie np. po prostu samej sukienki, której nikt i tak nigdzie nie kupi. Całkiem możliwe, że nawet w upalne dni będziecie u mnie oglądać stylizacje z wierzchnim okryciem, przynajmniej dopóki nie schudnę :) Bo najprawdziwszą prawdą skrzętnie na zdjęciach ukrywaną jest, że przez to moje całe chorowanie odzyskałam wagowo prawie wszystko co udało mi się przed blogowaniem zrzucić, 2/3 na pewno :(  Mój wpis o Lumpoli jest już w tej kwestii zupełnie nieaktualny. Bardzo staram się, żeby na blogu tak bardzo nie było to widoczne,  przecież jestem w końcu mistrzynią kamuflażu, dlatego może tak to nie podpada, ale nie ma co zaprzeczać, 10 lub nawet więcej kg muszę dodatkowo nosić. Fakt to fakt, trzeba coś z tym zrobić, albo się pogodzić. A teraz koniec tematu i powrót do stylizacji. Takie czarno-białe graficzne kwiaty jak na tej sukience są bardzo wdzięczne, widywałam je już pięknie wystylizowane na innych blogach. Te akurat kwiaty wyróżnia zagęszczenie wzoru, takie jakby "przejście tonalne". Na tę piękną sukienkę zarzuciłam różowy krótki trencz z białymi wykończeniami i guzikami, z niezwykle przyjemnego w noszeniu i dotyku materiału. Dodałam okulary przeciwsłoneczne w białej oprawce, złoty zegarek na biało-srebrnych skórzanych bransoletkach, czarne satynowe kaczuszki bez pięty, a marmurkowej białej torebce z różowymi i czarnymi paskami schowałam pasek, i powiesiłam ją na zawiązanym pasku od płaszcza. Ten zestaw należy raczej do eleganckich. Jego elegancję przełamałam dosyć obcesowo czarnym bawełnianym workiem "na kapcie" ale za to z logo DKNY :) Tak, tak, teraz już obnoszenie się z dużymi logotypami wcale nie jest obciachem, jest wręcz trendowo wskazane. Już się nastawiam do bicia za to zdanie ;)) Zamieniając w tym zestawie płaszczyk na cienki kardigan lub dżinsową kurtkę, buty na trampki, torebkę na okrągły kosz, możemy uzyskać look całkiem codzienny, czy nawet wakacyjny :) Także bezawaryjnej zamianie może ulec kolor trencza, może być błękitny, musztardowy, beżowy, lawendowy, moim zdaniem chyba raczej pastelowy. Choć fuksiasty? Czemu nie :)

Zapraszam do obserwowania i do polubienia mojej strony na fb LUMPOLASTYLE

Dziś wszystko co mam na sobie pochodzi z second-handów.
Today I'm wearing everything from second-hand shops.

sukienka/dress - NN
płaszcz/coat -  CONCEPT UK
buty/shoes -  SF SINCE 1961
okulary/glasses - TOP SHOP
torebka/bag - ATMOSPHERE
worek/    - DKNY
zegarek/watch - NN














To już prawdopodobnie ostatni post z linkami do podobnego zestawu, podobnych płaszczy i sukienek. Mój dzisiejszy wybór wyróżnia fakt, że znalazły się wśród przedstawionych rzeczy nie tylko takie dla szczupłych klepsydr, przynajmniej taki był plan :)


TROCHĘ PODOBNY ZESTAW 
/ linki pod nazwami /
PŁASZCZ     SUKIENKA    TOREBKA    OKULARY    ZEGAREK    BUTY







INNE PASTELOWO RÓŻOWE PŁASZCZYKI
/ linki pod nazwami /
SPRINGFIELD    TOM TAILOR   ORSAY   MANGO   EVANS






INNE SUKIENKI W PODOBNYM KLIMACIE I KOLORYSTYCE
/ linki pod nazwami /
MOSS    WALLIS   CELLBES   ANNA FIELD    SIMPLY BE.



Bardzo uszczęśliwia i motywuje mnie każdy ślad Twojej tu obecności, dlatego serdecznie dziękuję za odwiedziny na moim blogu i za wszystkie komentarze. Zapraszam do oglądania i czytania, a jeśli Ci się spodoba, do obserwowania :)

Every trace of your presence here makes me happy and motivates me, so thank you so much for visiting my blog and for all the comments. I invite you to watch and read, and if you like it, to observe :)

43 komentarze:

  1. Nie wiem, co tam napisałaś, bo nie mam teraz czasu czytać, ale to co widzę jest ZABOSKIE :D (jak to Sivka mówi) :) :) :) i ten dobór rzeczy podobnych ... idealnie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie wiem co tam napisałąm, bo taka jestem znerwowana ;)) Buziaki dziękczynne :)

      Usuń
  2. No dobra już przeczytałam - trench wiosną rzeczywiście idealny, ale nie tylko - może nam służyć cały prawie rok, a warstwowość to najlepszy wymysł ever - nic tak fajnie nie wygląda jak warstwy, a ile przy tym możliwości. Co do Twojej wagi to nie wiem - nie widać - jeżeli używasz jakiegoś kamuflującego programu to bardzo poproszę o nazwę - pilnie po tej okropnej zimie potrzebuję :) ;) :D . W każdym razie ślicznie :) - kisses - Margot :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiesz łobuzie czego używam ;))) Już się nie będę "wymądrzać" o trenczach ever ;)) Buziaki :)

      Usuń
  3. Piękna sukienka a różowy płaszczyk to istne cudo:))wszystko fantastycznie dopasowałaś:))Pozdrawiam serdecznie i jak najmniej stresu życzę:))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Olcia Jaki super zestaw!Przepiękne połączenie kolorystyczne i super pomysł na torebkę na pasku-pomysł zabieram;)Sukienkę masz niesamowitą, no nie wiem jak Ty to robisz, że znajdujesz takie cacka. Mnie dopadła filozofia życia i nieszczęścia więc lepiej mojego postu na pierwszym blogu nie czytaj, bo znając twoją wrażliwość to się pogrążysz w smutnych myślach, a lepiej trzymaj wiosenny optymistyczny nastrój, buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Joluś :) Rzeczywiście może zajrzę do Ciebie później trochę :) Buziaki Kochana :)

      Usuń
  5. Wspaniała sukienka, świetny kontrast! Na początku myślałam, że to spódnica https://zoio.pl/odziez-damska/spodnice, ale jednak nie ;-) A płaszcz jest idealny pod Twoją urodę ;-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fenomenalnie wyglądasz ;) Świetny jest ten zestaw, genialnie w nim wyglądasz. Pozdrawiam kochana, udanego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna sukienka. Elagencko się prezentuje w takim połączeniu kolorystycznym.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastic coat! And those shoes are fabulous. Pink combines great with black and white, I hope to see you on my Fancy Friday link up!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you Nancy :) You are so kind to me :) I will apear soon :))

      Usuń
  9. Ja wciąż szukam idealnego trencza, ale takiego klasycznego w kolorze. Aczkolwiek, gdyby taki do mnie w lumpku mrugnął, to tez bym mu nie odmówiła;))
    Fajnie podkreśla te biało czarne wzory! Świetnie pomodziłaś znowu!
    I mam nadzieję, ze jest juz ok:D
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, już ok, dziękuję :) to były u mnie takie trochę strachy na lachy, ale sprowokowały falstart :)) Oj, te kolorowe krótkie trenczyki mrugają do mnie bez opamiętania ;)) Dzięki Edytko :) Buziaki :)

      Usuń
  10. Wyglądasz rewelacyjnie w tej stylizacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ola, mam uśmiech na buzi za każdym razem kiedy Cię czytam, oglądam i podziwiam wszystko na raz... Budzisz tak ogromną sympatię, że obojętnie co miałabyś na sobie, ja wciąż bym się uśmiechała :) Z serca pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Kasieńko, przyjmuję to na już niewątłą klatę ;)) Kochana jesteś :))

      Usuń
  12. Połączenie kolorystyczne zastosowałaś niebanalne i z charakterem! Sukienkę wybrałaś piękną a dołączenie torebki do paska jest genialnym i nowatorskim pomysłem :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś tak urocza i promienna w tej kreacji ze trudno wzrok od Ciebie oderwać! Warstwom mówimy zdecydowane TAK! Udanego weekendu �� Agata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatko :) Tobie też pięknego weekendu, choć już połowa za nami :) Coś mi się przestawiło w blogu i nie przychodzą mi powiadomienia o komentarzach, a także widzę komentarze z opuźnieniem :( Buziaki :*

      Usuń
  14. Przepięknie wyglądasz Ola!!! Różowy trencz jest bosssski, sukienka przeurocza :)!!!.
    Też najbardziej lubię pory roku, gdy można pobawić się z warstwami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cześć Olu - ciekawa lektura ;-)Jak to mówił Pawlak do Czekoladki w "Kochaj albo rzuć" - "mądrego zawsze dobrze posłuchać" :-))) A stylóweczkę masz przecudną, uwielbiam trencze, a ten Twój różowy jest piękny - ożywia cały zestaw i dodaje mu uroku :-) Nie wiem o jakich kilogramach piszesz, chyba się gdzieś schowały (pewnie na pięcie) :-) Buziaki, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Martuś ☺ ta moja pisanina to takie wodolanie, którego nigdy nie miałam, bo umysł ściśnięty 😂 Teraz chociaż na "papier" coś się ulewa, więc szybko się po pisuję 😂 A kilogramy są tylko uciśnione 😂

      Usuń
  16. Płaszcz jest śliczny, napatrzeć się nie mogę. Wygląda jak nowy. Dlaczego u nas nie ma takich lumpeksów ?? Bosko wyglądasz, może tylko butki nie dla mnie, ale cała reszta jest megafajna ☺💗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Ewuś wygląda jak nowy i wygląda na super jakościowy ☺ Dziękuję Kochana 😊❤

      Usuń
  17. Wspaniała spódnica!
    http://zoiomoda.pl/

    OdpowiedzUsuń
  18. Sama przyjemność czytania, patrzenia, przyglądania się :) I wzorowania się! :D Biel, czerń i delikatny róż - piękne połączenie, wiosenno-klasyczne <3 Uściski, Olusia!

    OdpowiedzUsuń
  19. Oluś, kradnę Ci kieckę, choć czarna, ale że mam ostatnio świra na punkcie kwiatków, to sama rozumiesz;). Co prawda za pastelami nie przepadam, ale sprytnie ten róż zestawiłaś z ciemną kiecką, więc w sumie fajnie się zrobiło i podoba mi się:).Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Reniu, że ja w lumpeksach muszę brać co dają, a potem coś tam z tego klecę ;)) Sama nie jestem czarna, ale kiecka nawet całkiem, całkiem daje radę :) DziękujęKochana :)

      Usuń
  20. Chyba się z Margotką się umówiłyście, by mnie przekonac do trenczy - te różowe propozycje sa cudowne i bardzo mi sie to podoba, wyglądasz w tym pięknie, to idealne do Twojej urody.Zestawienie z sukienką tez dla mnie wyjątkowo trafione - słodko, romantycznie, nieco staroświecko z przełamaniem tym różem. Boskie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana ☺ O staroświecko to słowo, którego zapomniałam a bardzo mi się przyda ☺ Dziękuję ☺

      Usuń
  21. Skarbeczku, gdzie ta dycha??? Patrzę i patrzę i nic nie widzę, wprawdzie trochę ślepa jestem ale żeby aż tak to nie! :D Sukienka bardzo oryginalna, podoba mnie się niezmiernie ;) i z tym workiem, i z tym trenczem, i z tą torebusią, którą tak sprytnie na pasku umieściłaś :) Wszystko wygląda znakomicie! :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dycha jak nic tylko uciśniona 😂😂😂 Bardzo się cieszę Madziu, że Ci się podoba 😊 Wiedziałam, że docenisz moje wygłupy ☺ Buziaki 😙

      Usuń
  22. Ola,jestes moja gwiazda :)))) babcine sukienki ,uwielbiam i mam nadzieje,ze zostana z nami na dlugi,dlugi czas :)))))))))))) a plaszcze ...no coz jestem od nich uzalezniona :))) piekny look w swiatowych trendach :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :) Bardzo zawsze czekam na Twoje opinie :) Tak jak Ty od płaszczy, ja jestem uzależniona od komentarzy, a od Twoich szczególnie :))

      Usuń
  23. Bardzo efektowne jest to zestawienie

    OdpowiedzUsuń