sobota, 26 stycznia 2019

Biało na białym / White on white

Piszę migiem tego posta, zanim moja radość się ulotni cichaczem, najgorzej, gdy z płaczem ;) Naprawdę miałam ochotę zrobić jakieś zdjęcia i puścić posta, i naprawdę, gdy udało mi się z tych zdjęć coś wybrać, to ucieszyłam się bardzo. Moja chwilowa równowaga jest jednak bardzo chwiejna i wystarczy czasem jedno słowo, jedna opinia, nawet w odczuciu wszystkich innych pozytywna i budująca, tylko w moim przekonaniu nie, by moje ostatnie piwnice wyciągnęły po mnie ponownie swe macki. Muszę być bardzo, bardzo ostrożna, muszę dmuchać na zimne i Was także o to proszę :)




O biało-białej stylizacji zimowej rozmarzałyśmy się z Anną Drobiazgową wielokrotnie, od kilku sezonów, ale jakoś się nam nie poskładało. Tymczasem nastał mój okres separacji z blogiem, kiedy raczej tylko marudziłam i odgrzewałam kotlety. Z ogromną radością za to przeglądałam inspiracje modowe i wnętrzowe na instagramie. Z niezwykłym wzruszeniem podziwiam szczególnie wszystkie stylizacje Reni Jaz, ale to już dobrze wiecie. W tym czasie mojej absencji blogowej Renia pokazała zachwycającą biało-białą stylizację. Zaraz potem podczas moich bardzo teraz rzadkich wypadów do lumpeksów zaczęły mi wpadać w oko po kolei wszystkie te rzeczy, które dziś mam na sobie. Jakby na mnie czekały, żebym mogła też w końcu zrobić mój własny, tak dawno wymarzony biały look :) Nawet czapko-kapelusz przyplątał się jako ostatni, ale nie miałam do niego dziś nastroju. Pokazywałam go już na fb i insta w moich codziennych stylizacjach. 
    
Oddaję tego posta w Wasze ręce. Rzeczywiście dzisiejsze rokowania są takie, że do mojego całkowitego rozwodu z modą raczej nie dojdzie. Jak się będą układać moje z nią stosunki dyplomatyczne, tego jeszcze nie wiem. Zależy to od mojej formy i od ludzi, na ile i jak będą pociągać za struny mojej przewrażliwości, oczywiście najczęściej bezwiednie.

Zapraszam do obserwowania i do polubienia mojej strony na fb LUMPOLASTYLE
Dziś prawie wszystko co mam na sobie pochodzi z second-handów.
Today I'm wearing everything from second-hand shops.

płaszcz/coat - QUO ( kaszmir ) 
golf/turtle neck - NN ( wełna merynos )
buty/shoes - NN
torebka/bag - MONNARI ( 10-letnia )
spódnica/skirt - C&A
okulary/glasses - NN
szal/shawl - NN











Bardzo uszczęśliwia i motywuje mnie każdy ślad Twojej tu obecności, dlatego serdecznie dziękuję za odwiedziny na moim blogu i za wszystkie komentarze. Zapraszam do oglądania i czytania, a jeśli Ci się spodoba, do obserwowania :)

Every trace of your presence here makes me happy and motivates me, so thank you so much for visiting my blog and for all the comments. I invite you to watch and read, and if you like it, to observe :)

42 komentarze:

  1. Olu,cudowny biały, przytulny, cieplutki total look :) Futrzana torebka doskonale uzupełnia tę piękna stylizację. Wyglądasz przepięknie :) Pozdrowionka i buziaki :):):)
    Irena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuj Irenko :) Sama jestem z tego looku bardzo zadowolona :) Ma tylko jedną wadę, pewną nieporadność smogową ;)) Buziaki :)

      Usuń
  2. Wyglądasz świetnie, płaszcz bardzo elegancki i wg mnie całą tą stylizacja jest bazą do następnych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Helenko, każdy element może grać główne skrzypce w wielu zestawieniach, chociażby spódnicę będę Wam teraz pokazywać do upadłego ;) Buziaki :)

      Usuń
  3. Oj Kochana, to jest tak modowo smaczne jak bita śmietanka na moim cafe latte (a uwielbiam ją bezgranicznie :D ) teraz mam jeszcze większą ochotę na łączenie różnych odcieni bieli, kremów; ta ochota we mnie kiełkuje jakiś czas już i dzięki Tobie chyba wyrośnie z niej w końcu jakaś stylizacja :D buziaki, dla mnie jest idealnie i inspirująco <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też tak kiełkowała, więc rozumiem, co czujesz i czekam niecierpliwie :)
      ściskam :)

      Usuń
    2. :) mój misiek i botki z ostatniego wyzwania to takie małe preludium :)

      Usuń
  4. Świetny look OLu! Zawsze powtarzam, że biel kocha zimę, a nie tylko lato :) Uściski <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I masz i rację, i słuszność Reniu :) Buziaki :)

      Usuń
  5. ABSOLUTNIE CUDNIE !!!!!!!!!!!!!!
    Kocham biały kolor, a zimą najbardziej. Twoja propozycja mogłaby być idealnie moją. :) ))))
    Śliczny ten płaszcz i szal.
    Super Sis, super :) )))))
    Śnieżne kisses - Margot :) ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Margotko, pamiętam Twoje cudne biało-białe looki, jesteś w nich zimową królową :)

      Usuń
    2. ;) nie wiem, czy cudne, ale chyba moje ulubione ;) dzięki <3 :) )))))

      Usuń
    3. Cudne, cudne, to one mnie nakręcały wcześniej, teraz przypomniałam Kochana :)))

      Usuń
  6. Biel jest świetna, dobrze wqyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  7. cudownie Olu, wspaniale wyglądasz. Nie bierz proszę rozwodu z modą, bo moda Cię kocha a Ty ją. Dużo sił Ci życzę i odganiaj od siebie te demony zła. pozdrawiam aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę sobie z tą modą z rzadka randkować na pewno, raczej spróbuję powstrzymać się od działań obsesyjno-kompulsywnych i uczuć neurotycznych, bo gdy tylko się pojawiają, to mnie przerażacze przerażają i obezwładniają ;) Dzięki Aga, ściskam mocno :)

      Usuń
  8. Biały, kremowy, płaszcz, golf, szal, jak to wszystko razem pięknie wygląda, no i pasuje Ci 😊 Ją bym raczej wyglądała blado, więc się raczej nie biorę za takie kolory. Podziwiam u Ciebie ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też do takich kolorków muszę się trochę "opalić" ☺ Dzieki Ewuś, buziole ☺

      Usuń
  9. Olu trudno rozstać się z czymś co się kocha, witaj ponownie. Biało-kremowy zestaw śliczny i apetyczny, bardzo świeży. Płaszcz wprost cudny. Życzę powodzenia z całego serca 💓😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo trudno ☺ ale zobaczymy, co czas pokaże, tymczasem muszę odremontować zdrowie i postępować bardzo ostrożnie ☺ Dzięki Lilaku ❤

      Usuń
  10. Pięknie Ci w bieli:))miło znów oglądać Twoje fantastyczne zestawy:)))mam nadzieję że Twoje samopoczucie będzie coraz lepsze i będziesz mogła dalej blogować:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu, to samopoczucie jest najwazniejsze ☺ a blogować prwnie coś tam będę w dużo mniejszej skali, ale raczej tak ☺ Buziaki ☺

      Usuń
  11. Oh this look is fabulous! I love the skirt, no I adore the skirt!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała Pani Zima!!!! Jest leciutko, pomimo warstw i pozornie ciężkiego płaszcza!
    Zdjęcia prześliczne!!! Cieszę się, że jesteś:))
    Buziaki!!!

    P.S. Mnie się nie udało fotek w kożuszku zrobić:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana ☺ Jestem i nie jestem, takie wahadło, co czasem górą przeleci ... Jeszcze zrobisz te fotki ☺ Czekam bardzo ☺

      Usuń
  13. Dla takiego widoku warto żyć 😂😂😂😂kolor , forma wszystko pachnie ideałem i przepowiada wiosenne trendy 💐💐💐💐wiem , że często boimy się i oversizow i bieli w total lookach .. ale chyba niepotrzebnie , jak widać 🤩Ta owsiano-mleczna biel jest nie tylko modna ale i twarzowa wystarczy tylko mały myk w postaci czerwonych ust . No i moje ukochane rozmiary XXL są takie energetyczne , zamaszysty i nie można obok nich przejść obojętnie . Dzisiaj Olu pokazałaś look ... perfekcyjny , idealny, wymarzony. Przenioslas mnie na FW dzięki , buziaki Oleńko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana, zachwycasz mnie, inspirujesz i stymulujesz :) Dzięki Tobie chce mi się chcieć :) Buziaki :)

      Usuń
  14. Ola świetna stylóweczka, przemyślana i dopasowana w każdym szczególe. A rozwodu z modą wziąć nie możesz, bo to miłość od pierwszego wejrzenia, szalona, młodzieńcza i na całe życie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marzenko ☺ Może już czas z takich miłości wyrosnąć 😉 Buziaki ☺

      Usuń
  15. Przebosko w tych jasnościach. Jak miło się na Ciebie patrzy.:)
    Ja też kocham biele i inne jasności zimą.
    Choróbsko pozbawiło mnie kilku sesji "białych", ale może jeszcze zdążę...

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczna stylizacja Olu! Pozdrawiam ciepło - Pola :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wspaniały blok i fajne treści

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się taka stylizacja.

    OdpowiedzUsuń