poniedziałek, 18 lutego 2019

PHENOMENAL US - CHALLENGE 41

Szalejące rękawy / Crazy sleeves

Chciałam zrobić fotki do 2 stylówek, ale jakoś z tą drugą nie wyszło. Miałam pokazać super białą koszulę ze wspaniałymi rękawami (houl za 2 złote). Niestety puściłam ją tylko na insta i fb jako mój urodzinowy niedorobiony ootd i to wcale nie w tej wersji planowanej. Przyjdzie jeszcze na nią pora, a dziś będzie jakoś, przynajmniej wiosennie, zieloniasto i niech już tak zostanie ;) Wyglądam w tej limonkowej bluzce trochę jak bramkarz hokejowy, ale może to jest właśnie moja przyszłość, albo wyparta przeszłość, kto wie :) 




Kiedyś jeszcze bywało u mnie tak, że to, co nie dowyglądałam, to dopisałam. Teraz powoli nie mam czym nadrabiać, więc strach się bać ;)

Wszystkie elementy tej stylówki, poza skórzaną mini torebeczką już występowały na blogu:
mięsisty limonkowy golf TU, siermiężna bluzka limonkowa szyta przez kogoś na miarę TU, plisowana biała spódnica TU TU i skórzane kowbojki TU. Uwielbiam limonkę w zestawie z beżami, ale to innym razem, dziś z bielą i karmelem, bo to prawie to samo ;)

Ponieważ zawsze chodzi mi o stylówkę, a nie o mnie, to obcinam na większości zdjęć głowę, bo ta głowa ostatnio jakaś mała w przeciwieństwie do reszty ciała ;) 

Zapraszam do obserwowania i do polubienia mojej strony na fb LUMPOLASTYLE

Dziś wszystko co mam na sobie pochodzi z second-handów.
Today I'm wearing everything from second-hand shops.

spódnica/skirt - C&A 
bluzka/shirt - NN
sweter/sweater - SEMPRE
buty/shoes -  NN
torebka/bag - NN
okulary/glasses -  NN
golf/turtle neck - NN













Bardzo uszczęśliwia i motywuje mnie każdy ślad Twojej tu obecności, dlatego serdecznie dziękuję za odwiedziny na moim blogu i za wszystkie komentarze. Zapraszam do oglądania i czytania, a jeśli Ci się spodoba, do obserwowania :)

Every trace of your presence here makes me happy and motivates me, so thank you so much for visiting my blog and for all the comments. I invite you to watch and read, and if you 



73 komentarze:

  1. Bardzo ładne połączenie kolorystyczne. Wiosenny, świeży zestaw, który wyglăda na Tobie doskonale. Nie widzę żadnych dysproporcji między ciałem a głową. Chyba jednak jesteś przewrażliwiona😃. Pozdrawiam serdecznie 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Krysiu ☺, a ja tam "swoje" wiem 😉 Buziaki 😙

      Usuń
  2. Ładne kolory, fajne buty, jest wesoło i wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  3. Olu, Ty zawsze wyglądasz genialnie, "nie marudzaj" kochana. Kolorystyka cudna!!!
    Chciałam Cię prosić o pomoc ze zdjęciami, bo mój fotograf trochę niedomaga...
    Moc buziaków!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basieńko ☺ Jasne, że Ci pomogę ☺ Buziaki 😙

      Usuń
  4. Kolorystyka iście wiosenna, radosna i piękna. Stylówka wybrana z fantastycznym wyczuciem. I fotki na luzie i z polotem :) Pozdrawiam Pola :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ☺ Tak się zawsze rozfikam na tych zdjęciach 😂

      Usuń
  5. Pięknie Ci w tych limonkach:))rękawy bardzo ciekawe:))mini torebka super:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. NO tak , właśnie TAK !!!!
    Bufki, wielkie rękawy, przerysowana forma !!!!! Cudownie w trendzie i cudownie wszystko dobrane. Nie wspomnę już o świetnym połączeniu limonki z białym, ale skąd wzięłaś bluzkę i sweter w tym samym kolorze, to tyko Ty wiesz.
    Z brązowaa skórą dodatków - cudownie.
    Kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie nie wiem dlaczego co rusz trafiają mi się rzeczy w tym samym kolorze, może jest mało farbek w produkcji 😉 Buziaki i dzięki Sis ❤

      Usuń
  7. Wspaniałe szalejące rękawy, a do tego szalony kolor i szalejąca plisowanka!!!
    Pięknie mi tu wszystko szaleje i gra!!!:D
    A Ty Ola, zawsze "dowyglądujesz" na perfekt! Niczym nie musisz nadrabiać:D
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Edytko ☺ Tak, ten zestaw kolorowy to taki energetyczny przeskok z zimy do wiosny 💚

      Usuń
  8. Olu, pięknie ! modnie ! energetycznie ! Jesteś mistrzynią w wyczarowywaniu takich wspaniałych zestawów !!! Wiosną i radością powiało :-) Buziaczki kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cała stylizacja fajnie się łączy, choć bluzka nie w moim guście. Strasznie podobają mi się plisowane spódnice, ale siebie w nich nie widzę. Natomiast mega zazdroszczę tego sweterka, który ma super fason i cudowny kolor *_* pozdrawiam!

    Zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za komentarz ☺ Pozdrawiam ☺

      Usuń
  10. Świetna limonka. Do tej białej spodnicy kapitalnie!!! Super sweterek. A plisowanki sa bardzo wdzieczne. Pieknie Olu wygladasz😍

    OdpowiedzUsuń
  11. Oprócz tego, że zestaw zawiera tytułowe rękawy, to jeszcze jest świeżo i wiosennie, zwiewnie i lekko :) bardzo na plus :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Olu, jest fantastycznie! Od kilku postów ta biała spódnica wykonuje doskonałą robotę + Twoje jej ogranie. A dodatkowe kilogramy umiejscowiły się chyba tylko w Twojej głowie ... ja ich nie widzę. Pozdrawiam i czekam na kolejne fotki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana ☺ W głowie kilogramy nieeee ☺ moja głowa mała 😂😂😂

      Usuń
    2. ... może i mała, ale pełna wspaniałych pomysłów! Nie zaprzątaj jej nieuzasadnionymi problemami. Pięknie wyglądasz, a ewentualny "problem" potrafisz pięknie zakamuflować. Tak trzymaj! Pozdrawiam, Joasia.

      Usuń
  13. Mmmmm, pięknie <3 biel i limonka z dodatkiem rudości-brązowości, plisowanka, przewiązanie swetra, rękawy, torebka - wszystko bajka <3 jesteś cudowną modną wiosną w tym poście :)
    PS coś i Tobie, i Margotce, i mnie ta biel nie daje spokoju ostatnio :D buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Arletko ☺ Tak wiosna nam się bieli ☺❤ Buziaki 😙

      Usuń
  14. To jest piękny odcień zieleni, kiedyś mój ulubiony. Z bielą wprost zachwyca. Takie rękawy nie dla mnie, bary mam za szerokie. Muszę poszukać coś w tym kolorze w sh, bo sieciowki póki co zawodzą. Całość 👍 na wielki plus. Pozdrawiam serdecznie 💞💋

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu ☺ Dobrze, że nie wiem jak sieciówki zawodzą ☺ Buziaki 😙

      Usuń
  15. Hej, chyba działa:). Mnie ta limonka na bialym totalnue zachwyciła... wiesz...

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialna spódnica, bardzo mi się podoba. Torebka też fajna. Całość taka świeżutka, wiosenna, fajnie, choć to nie moja kolorystyczna bajka

    OdpowiedzUsuń
  17. Do twarzy Pani w takim kolorze. Przepiękna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa i bardzo oryginalna stylizacja muszę przyznać!

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialna stylizacja! Limonkowa góra to był strzał w dziesiątkę.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdecydowanie mój ulubiony kolor. Jedna z lepszych stylizacji tutaj na blogu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. każdy ma swój ulubiony styl - moda to subiektywny przedmiot. Ale uważam że sukienka dosyć ładna. Chociaż nie w moim guście..

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo interesująca stylizacja:-) to doskonały wybór na chłodne już jesienne dni. Sprawdzi się zarówno do pracy, jak i na południowe wyjście ze znajomymi. Bardzo podoba mi się ta zieleń. Całkowicie ożywiła całą stylizację. Jedyne co bym zmieniła to kolor spódnicy, bo ja ie czuję się komfortowo w takich jasnych :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna stylizacja. Jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawie napisane. Warto było tutaj zajrzeć

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie tu u Ciebie muszę częściej tu zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny blog, ciekawe wpisy


    https://eleger.pl/

    OdpowiedzUsuń
  27. Zakochałam się w tej stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  28. extra stylizacja. Zielony sweterek z kozakami wyglada bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolorystyka iście wiosenna, radosna i piękna. Stalówka wybrana z fantastycznym wyczuciem. I fotki na luzie i z polotem lubię takie ujęcie brawo

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny wpis. Podoba mi się ten zestaw

    OdpowiedzUsuń
  31. To zestawienie wygląda rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń