niedziela, 10 lutego 2019

Błękitna kaszanka

Ten tytuł ma powód albo uzasadnienie. Po pierwsze kolorowe, bo na tym mi bardzo zależało, czyli na błękicie z brązem. Po drugie errorowe. Zdjęcia miałam robić wczoraj, ale poległam, a w zasadzie biegałam od łóżka do tej dużej muszelki. Dziś coś się przedłużało z moimi przygotowaniami i czułam lekko nerwową atmosferę. Wystarczyło to, by stracić główkę i nie dopilnować podstaw. Kiedy chciałam zrzucać zdjęcia z aparatu, okazało się, że zamiast na ruch, miałam go ustawiony na jedzenie, stąd kaszanka. Jedyna nadzieja, że wyszłam apetycznie, hahaha ;)) 





Tak czy siak humorek mi osiadł na dnie bagiennym i znów będzie post taki byle jaki, bo jeśli w ogóle, to zdjęciowy. Napiszę tylko, co to za ciuchy, bo przecież są fajne. Nie, żebym się chwaliła, nawet nie żebym się cieszyła, tylko żeby pokazać, co można dorwać w tych szmateksach. Bo serio na tym blogu nie obchodzi mnie, jak JA wyglądam, nie obchodzi mnie, co to za ciuchy są i czy to styl, a tym bardziej czyj on jest. Obchodzi mnie tylko moda, najbardziej w sensie trendów, kompozycja i kolorystyka, i w tym kontekście ma to jak najlepiej wyglądać, bo na to pragnę Was uwrażliwić i otworzyć, a że musi wyglądać to na mnie, to trudno, trzeba to unieść nawet bez godności osobistej. Amen

A propos "Moda przemija, a styl pozostaje", to całe trendowate szczęście dla tej mody, bo nie jest przynajmniej nudno, nawet gdy jest smutno, lub gdy, jak teraz, jestem sobie mocno wścieknięta! :) Cud wszelaki, że nie jestem żadną poważną i doświadczoną haha blogerką, a jeszcze większy, że wcale nie jestem influenserką, bo mogę sobie humorzaścić do mojej woli na tym pokręconym, jak frytki w Mc Donald's blogu. Tak, tak, jadłam je ostatnio, wiem, że fuj i były PYSZNE!


Zapraszam do obserwowania i do polubienia mojej strony na fb LUMPOLASTYLE


Dziś wszystko co mam na sobie pochodzi z second-handów.
Today I'm wearing everything from second-hand shops.

płaszcz/coat - BHS
golf/turtle neck - V&G
buty/shoes - Betty Barclay
torebka/bag - NN
torebka/bag - TOPSHOP
spodnie/pants - MARKS&SPANCER
pasek/belt - NN
okulary/glasses - NN














Bardzo uszczęśliwia i motywuje mnie każdy ślad Twojej tu obecności, dlatego serdecznie dziękuję za odwiedziny na moim blogu i za wszystkie komentarze. Zapraszam do oglądania i czytania, a jeśli Ci się spodoba, do obserwowania :)


Every trace of your presence here makes me happy and motivates me, so thank you so much for visiting my blog and for all the comments. I invite you to watch and read, and if you like it, to observe :)

32 komentarze:

  1. ŁAŁ :) )))))
    Połączenie kolorów już samo w sobie to mistrzostwo :) )))) Skąd w ogóle wytrzasnęłaś taki cudowny odcień niebieskiego ?????????????????????
    I jak zwykle wszystko modne - spodnie do butów, wąski pasek, kuferki małe, golf - a wszystko podane tak smakowicie jak kolorowe makaroniki, więc może dobrze, że nastawiłaś na jedzenie, bo wyszło pysznie :) )))
    Zgadzam się z Tobą całkowicie - musimy być dla siebie modelkami, ale to o pomysły chodzi, a nie o to jak w tych propozycjach wyglądamy.
    Kisses - Margot :) ))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Margotko ☺ Ale ma pypcia kolorowego teraz, niech mnie ☺

      Usuń
  2. Bardzo apetycznie wyszłas, Olu!!🤩
    Kolory piekne! A co najwazniejsze i czego zazdraszczam, ze tak cudnie Ci w niebieskim😍
    Buziole!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyn mają racje pięknie Ci w niebieskim:)))wszystko mi sie podoba razem i każda rzecz z osobna:))jest cudnie:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ola, u nas już nie ma szmateksów!!! Nie wiem, gzie Ty kupujesz te fantastyczne rzeczy i tak pięknie jeszcze je zestawiasz. Niemniej miło popatrzeć i poczytać tym bardziej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A że niby coś tam oszukuję? ☺Tylko lumpeksy ☺ ale nie jest łatwo chyba ☺

      Usuń
  5. Olu, napisałam komentarz, ale cos mi go pożarło:(, więc jeszcze raz.
    O tym sweterku w obłędnym kolorze będę śnić teraz po nocach! Jak Ty to robisz, że takie cuda znajdujesz w SH? Za nic tak nie potrafię, ech smuteczek;). Buziaki!
    P.S.
    Też czasem grzeszę z frytkami;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem Reniu jak to się dzieje ale chciałam look białobiały to mi składniki powpadały, teraz brązowoniebieski i 2 sweterki, drugi tez niebawem ☺ Tak jakoś się dzieje ale tylko w tym temacie ☺

      Usuń
  6. Brąz to dla mnie bardzo trudny kolor i jeżeli już to tylko z błękitem , lub turkusem jest do zaakceptowania, fajne dodatk i buty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kompozycja piękna i ciuchowo i kolorystycznie ☺ Błękitny golf, spodnie, torebki, wspaniale ☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem tutaj po raz pierwszy i na bank zostaję, bo!
    Twój sposób pisania- przepraszam, że nie przez "pani", ale niektórych to oburza :P- bardzo mi się podoba. Nie umiem go zdefiniować, ale przypisałabym go do osoby, która jest nauczycielką polskiego, czy coś w ten deseń. Świetnie się to czyta.
    Po drugie to stylizacja! Zobaczyłam Twój ootd i takie wow. Nie dosć, że kolory są ukinatowe- piękne zresztą, wszystko dobrane z klasą, to jeszcze kupione w lumpeksie! Uważam, że nie ma sensu wydawać pieniędzy na ubrania w sieciówkach- przynajmniej nie zawsze- jeśli takie cuda możemy dorwać za kilka, kilkanaście złotych w second-handzie.
    Zdjęcia niektóre faktycznie lekko rozmazane. Gdyby były ostre, to już w ogóle byłoby idealnie. Gratuluję łupów! Pozdrawiam!

    Zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam na moim blogu, którego traktuję teraz trochę z doskoku, ale bywam :) Jest mi ogromnie miło :) Za rozmyte zdjęcia obrywałam długo i mozolnie, aż udało mi się to w miarę ogarnąć, a tutaj bach i jedzenie się włączyło... nie mogę przestać rozpaczać ;)) Pech, że jeszcze mam fotki drugiej stylówki, te to już totalna kaszanka pod każdym względem, ale jak się nie ma co się lubi, to się ma co się nie lubi, wszyscy musimy to przetrwać :)) W lumpeksach zaczęłam się ubierać 3 lata temu i od tego czasu nie byłam w innym sklepie, także z tego powodu mamrot-introwert skoczył na bungee i założył bloga :)) Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Każdemu się zdarza, w koncu jestesmy tylko ludzmi:-) 3 lata to już niezły wynik.

      Usuń
    3. Pewnie, że każdemu ☺ Tylko szkoda, gdy sie zdarza gdy ledwo masz energię ☺

      Usuń
  9. Ola,moda to trendy dotyczace formy,kolorow,zestawien kolorystycznych dodatkow i sposobow ich noszenia . Na tym polega jej fenomen ,ze kazdy znajdzie tu cos dla siebie . Czesto nowosci sa na poczatku szokujace,bywa ,ze wydaje nam sie ,ze nie do zaakceptowania a potem powoli zaczynamy sie z nimi oswajac i tolerowac najpier u innych a potem u siebie . Dla mnie taka jest idea prowadzenia bloga :)))) Dlatego tak bardzo zawsze kubicuje Tobie :) Odwaznie siegasz po nowe trendy ... niebieski z brazem ,jest kapitalnym duetem kolorystycznym. Ma w sobie jakies zawadiacki podtekst ....niby nic a jednak wszystko :))) Pieknie Olu i jesli chodzi o kolorystyke i o forme .Zamaszyscie,na luzie i z ogromna energia :)) buziaki Olenko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie Kochana oberwałam trochę na fb za spodnie do butòw, oj to ciężki temat, z dwie torebki rózne stylami i za to, że każda rzecz osobno fajna, ale razem nie bardzo. Gdy za rok przypomnę tę stylówkę, to będzie cisza w tych tematach, choć przecież trendowo są dawno dojrzałe 😉 Dziękuję Ci za komentarz, bo bardzo zawsze na niego czekam. Masz rację taka jest także idea prowadzenia mojego bloga, powoli wiem to już na pewno, oswajanie z trendami. Buziaki 😙

      Usuń
  10. Porywam te wszystkie niebieskości.
    Obłędnie wyglądasz.
    Olu, jaka to przyjemność znów oglądać Twoje cudne "wymyślanki". Są niesamowite!!!
    Buziaków moc!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. To połączenie kolorów jest tak silnie w trendach, że nawet jak się teraz komuś nie podoba, to za chwilę mu(jej) się odmieni i sam(a) zacznie je nosić, ani się nie zorientuje ;) Torebki są genialne! Właśnie dobrze, że w różnych stylach, tak jest ciekawiej. To, że są dwie, to kolejny świetny trend, bardzo praktyczny zresztą :D wszystko pięknie, bardzo inspirująco <3 marzył mi się taki zestaw, nakarmiłaś moje estetyczne żądze tą wytrawną estetyczną kaszanką :D :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to połàczenie jest zachwycające, cos jak blady róż z karmelem, ktory rozkochał mnie 3 lata temu, a teraz cudownie rządzi ☺

      Usuń
  12. Bardzo smakowita kaszanka, aż dostałam ślinotoku, widzę że jesteś w formie co mnie bardzo cieszy.Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo na wyrost z tą formą, ale światełko w tunelu migocze 😉 Dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  13. Jestem pod wrażeniem, w jaki sposób łączysz kolory. Bardzo mi się podoba Twój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe i interesujace wpisy

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten wpis jest bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń