wtorek, 5 lutego 2019

Nie tylko krata się zieleni

 To miał być pierwotnie mój pomysł na Phenomenal Us - Challange 40 na temat: Gdzie ten koc, ale został wyparty przez lilakową kraciastą spódnicę z szala. Mam teraz nastrój, by puścić te fotki, ale wena do opowieści dziwnej treści musi dopiero nadejść. Myślę, że niebawem uzupełnię tego posta o słowo popisane, albo i nie ;) Bawcie się dobrze, albo i lepiej, a ja wracam do pracy tymczasem. Oczywiście wszystko na mnie jest lumpeksiarskie. Taki jest po prostu fakt, nie ideologia :)) Buziole :)
















34 komentarze:

  1. Bardzo udana kratkowanka i świetna torebka

    OdpowiedzUsuń
  2. Za takie piękne rzeczy kocham SH:))wyglądasz ślicznie:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak fajnie wyglądasz szalikowo - kocykowo!!!
    Cudnie to wszystko omotałaś.
    Moc buziaków posyłam!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ola, Ty jesteś po prostu mistrzynią w komponowaniu ciuchów! W życiu bym tak nie umiała zestawić takich, zdawałoby się, nie pasujących do siebie, żeby w efekcie końcowym - tak świetnie pasowały!
    Pozornie, narzucone na siebie... tworzą fantastyczną kompozycję! Jakbyś obrazy ciuchami malowała:D
    Jesteś po prostu ARTYSTKĄ! MALARKĄ CIUCHOWĄ :))
    Masz nową ksywkę...sorki:D
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana :) Dzisiaj mi potrzebne każde dobre słowo, nawet jeśli to ma być nowa ksywka ;) Buziaki :)

      Usuń
    2. Ciucholarka! :D
      Może być? :D
      :*

      Usuń
    3. Przebija Lumpolę na łeb, na szyję :))

      Usuń
  5. :))) Wlasciwie nie wiem co mnie bardziej urzeklo...kolory (soczysta zielen z granatem) czy zamotanie ,omotanie i totalny artystyczny mix :)))A moze wszystko razem bo wyglada rewelacyjnie. Ciesze sie ,ze puscilas te dwa posty ...mam wielka radosc z podziwiania ich ,buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Kochana, ja też już sama nie wiem, co mnie najbardziej pociąga w tym modowaniu ☺ chyba wszystko ☺ Buziaki 🌷

      Usuń
  6. Noooo super !!!!
    Kolory i kształty super !!!!
    Tak sobie właśnie wyobrażam ten kocowaty trend - bez żadnego specjalnego szycia, bez dopasowywania - ot tak nonszalncko coś tam sobie żyjące swoim życiem.
    A te kolory- zwłaszca spódnicy są WOW, WOW, WOW :) )))))
    Pięknie - kisses Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Sis :) Nonszalancja jest fajna :)) Buziaki :)

      Usuń
  7. Torebkę i spódnicę biorę w ciemno. Cała stylizacja super.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kraciasto, warstwowo, kolorowo, razem = pięknie 😊💙💛💚

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta kratka jest przepiękna a stylizacja świetna !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Milo, że znów dzialasz...Fajnie się czyta i ogląda efekty Twojej kreatywności. Te szaro-bure panienki na ulicach Wrocławia nudzą mnie. Wyjątkiem jest lamodalena :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sobie działam trochę na pół albo ćwierć gwizdka, dobrze że cała para nie idzie w ten gwizdek 😉

      Usuń
  11. Achhh, dziękuję! Właśnie przypomniałaś mi o mojej marynarce w szkocką kratę - nie miałam jej na sobie chyba z rok, a pamiętam, że kiedyś bardzo ją lubiłam! Świetnie wyglądasz :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. O ta spódnica jak dla mnie ! Szal jest piękny :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. I znów to niesamowite połączenie kolorów, świetny wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny artykuł, będę tu wracać

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe i interesujace wpisy

    OdpowiedzUsuń
  16. wspaniały blok i fajne treści

    OdpowiedzUsuń
  17. inspirujące wpisy i fajne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta propozycja jest wprost zjawiskowa

    OdpowiedzUsuń