poniedziałek, 15 stycznia 2018

Biały miś w kropce / A white teddy bear into dots

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze do mojej ulubionej limonki. Dziś futrzaste pozdrowienia dla zimy, prawdopodobnie ostatnie. Przynajmniej te lekkie buty są w takiej sytuacji usprawiedliwione. Mufka i rękawiczki to chyba za dużo jak na jeden raz, ale gdy komuś paskudnie złazi lakier z paznokci, a chce pokazać cudny pierścień, co mu ostatecznie i tak nie wychodzi za bardzo, to jest to chyba jedyne wyjście.


Trochę o stylizacji 

Pod koniec października Renia Jaz opublikowała posta I lOVE: GANNI SWEATER z pięknymi ażurowymi, moherowymi, babcinymi w klimacie, a nowoczesnymi w formie swetrami. Na początku miałam mieszane uczucia, bo trąciły mi myszką, co to siedzi w szafie z ciuchami i trochę nie wierzyłam, że uda mi się zdobyć coś podobnego, ale też wiedziałam, że nikt nie jest dla mnie bardziej przekonujący do nowych dla mnie tematów i zmiany uczuć od Reni. Nawet szybko mi to poszło i zdobyłam sweter wprawdzie nie moherowy, ale o podobnym wzorze i naprawdę za grosze, tylko trzeba było zszyć na szwie jeden rękaw, bo chyba ktoś miał zamiar go popruć i na moje szczęście zrezygnował. Ta biała misiowa kurtka ze sztrykowanymi rękawami, gdy ją kupowałam, też była w stanie częściowego nadprucia dolnego ściągacza, które w jej przypadku dokończyłam. Obu białym popruwańcom towarzyszy granatowa plisowana spódnica w białe groszki. Dodatki to szarawa futrzana mufka, która ma wewnątrz kieszonki na zamek, czyli może być mini torebką, skórzane szare rękawiczki, szara futrzana czapa carycy, welurowe granatowe skarpetowe botki i duży srebrny pierścień z białym okiem. Takie kubełkowe futerka z rękawami z innego materiału są bardzo trendy, skarpetowe buty i polka dots są trendy, i będą nadal w kolejnym sezonie hot. No i niby trendy są, a wyszedł taki trochę retro look, mało nowoczesny.
.
Od siebie, lektura zdecydowanie nieobowiązkowa

Dziś miało być moje pożegnanie z Lumpolą, w taką czarną dziurę ze sobą wpadłam. Postanowiłam jednak jeszcze spróbować wziąć udział w kosmicznym wyzwaniu Dream Team Challenge za tydzień i zobaczyć jak się będę wtedy czuła, może podołam również kolejnym wyzwaniom. Przecież ja też je trochę rozpętałam, pewnie na swoją zgubę, tę z braku krokodyla ;) Albo po prostu nie ma przypadków, za to ja mam alibi, gdy wciąż tu będę........................( W tym miejscu był bardzo długi tekst o tym co, jak i dlaczego, ale właśnie go wykasowałam, a w zasadzie przeniosłam do schowka, bo może się jednak przydać. Jakby co, będę do niego odsyłać, bo w nim są wszystkie odpowiedzi ) .................. Podsumowując ten długi tekst, którego nie ma, mówię Wam "do zobaczenia", już nie jak zawsze dotąd było za 2-3 dni, tylko jak znajdę w sobie odrobinę energii, by zrobić zdjęcia, to być może za tydzień, a co potem ..... powie nam ten, kto wie.

EDIT: Właśnie przeczytałam na fb, że dziś jest tzw. Blue Monday, najbardziej depresyjny dzień w roku, chyba mam przerąbane ....


Zapraszam do obserwowania i do polubienia mojej strony na fb LUMPOLASTYLE


Dziś wszystko co mam na sobie pochodzi z second-handów.
Today I'm wearing everything from second-hand shops.

sweter/sweater - TU
buty/shoes - M&S
spódnica/skirt - HIRSCH
mufka/muff - NN
kurtka/jacket - PAPAYA
czapka/fur cap - NN
pierścień/ring - NN
rękawiczki/gloves - NN
















Bardzo uszczęśliwia i motywuje mnie każdy ślad Twojej tu obecności, dlatego serdecznie dziękuję za odwiedziny na moim blogu i za wszystkie komentarze. Zapraszam do oglądania i czytania, a jeśli Ci się spodoba, do obserwowania :}

Every trace of your presence here makes me happy and motivates me, so thank you so much for visiting my blog and for all the comments. I invite you to watch and read, and if you like it, to observe :)

68 komentarzy:

  1. Lubię połączenia cienkich spódnic z grubszymi swetrami.
    Świetna całość,jak na wersję zimową to "lekka" i bardzo optymistyczna ;-)))
    Ola do zobaczenia za da dni ;-)))
    Ściskam....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu, dobrze wiesz o kim pisałam w ostatnim zdaniu przed EDITem ;)

      Usuń
  2. Kocham ten wygląd! Spódnica jest cudowna, a sweter jest słodki, słodki i ciepły.

    OdpowiedzUsuń
  3. Plisowana spódnica w kropki to rzeczywiście chyba tylko w SH - coś fantastycznego !!! Wprawdzie wiem, że nie lubisz takich osobistych komentarzy, bo pokazujesz modę, a nie siebie, ale nie mogę się powstrzymać z komplementem. BO W TEJ CZAPIE WYGLĄDASZ TAAAAK PIĘKNIE !!!!!!!!!!! W ogóle ta mufka, pierścień i futerko - jakieś kozackie skojarzenia mam, ale jakże cudne i wysublimowane !!!!!. Świetny sweter i w ogóle wszystko - :))))) kisses - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację z tym kozackim skojarzeniem, taka sobie branka ;) Dzieki Margotko :)

      Usuń
  4. 1. Mój ulubiony dowcip dotyczy białego, małego, puchatego polarnego misia.
    2. Zawsze chciałam miec mufkę i nadal nie mam :(
    3.Biała góra to juz pół - total biały look :)
    4.Pierścionek. Pierścionek. Pierścionek.
    5. ten sweter to taki aranek w słodkiej wersji :)
    6. Przypomniałas mi, że mam białą sztruksową kurtkę ze swetrowymi rękawami
    7.Do tego pięknego black&white wybaczam doniczke :), swoją droga pięknie pasuje.
    8. Groszki. Groszki. Groszki.
    9. Ola... no wiesz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anno ... no wiesz ... 9 punktów to za mało ;) Buziaki :)

      Usuń
  5. Przepięknie!!! To jest zdecydowanie stylówka dla mnie :)!!!

    Ola... no coś Ty!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Miotam sie pomiedzy skrajnymi emocjami : Uwielbienia i wscieklosci/zazdrosci :) Ja przepadam za tymi babcinymi klimatami:) Azurowy sweter ..... no wlasnie on to jest powodem mojej zazdrosci/wscieklosci. Mialam w planach kupic ,ale zabraklo !!!!!Kupilam bordowy,ale to nie to samo :) Twoj jest zjawiskowy :))) Pieknie wystylizowany ze spodnica ,lekka i bardzo kobieca. A futrzane dodatki zagraly w totalnej kontrze ,ale jak zagraly !!! Ola,piekny look ,idealny ,arcyciekawy :))Uwielbiam Cie moja Olko :)Renata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mnie czarujesz Reniu, ze aż jestem zaczarowana :) Dziękuję :)

      Usuń
  7. To są spódnice, które lubię najbardziej. Nie mini, nie ołówkowe ale takie właśnie trochę retro, midi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) A podobno najgorsza i długość i fason :)

      Usuń
  8. Olcia jest zjawiskowo, dosłownie siedzę i gapię się i to przed wybiciem się z pracy ...parę minut do końca, widziałam parę godzin wcześniej, ale praca ...a teraz już mogę opisać mój zachwyt. Spódnica w groszki i ten ażurowy sweterek ( Olcia zaraziłaś mnie teraz będę usilnie szukać podobnego oj:)) Do tego białe futerko, dosłownie zazdroszczę i już i jeszcze futrzana czapka i ...to już zazdrość do potęgi i mufka i pierścień i to biały i na rękawicy, Ola jest cudnie i to połączenie jest bardzo ciekawe, buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach Olu! Jak cudnie...a te zdjęcia gdzie na spodnicy z groszkow tworzą się paseczki....szczękę zbieram z podłogi. Wielki szacun Kochana! Alicja

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem czy jest depresyjny ale chyba pechowy, zgubiłam dziś rękawiczkę z Moschino...Zaskoczyłaś mnie bardzo swoją stylizacją, wyglądasz w niej tak dostojnie i poważnie iż oczy przecieram :-) Poza tym uważam, że wyglądasz w niej doskonale!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie na mnie przychodzą czasy dostojne i poważne ;) Dziękuję :)

      Usuń
  11. Ażurowe swetry są w trendach tak samo jak groszki. Alicja napisała, że wygladasz dostojnie w tej stylizacji i ja się z nią zgadzam w 100 procentach

    OdpowiedzUsuń
  12. Olu, ten zestaw ma w sobie coś, co przyciąga wzrok. Mnie najbardziej urzekła spódnica. Jakże na czasie są te ubrania, mimo, że kiedyś w latach mojej młodości były także bardzo modne i pożądane. Masz dar do wyszukiwania w sh, czy też kogoś, kto odkłada Ci te rzeczy? Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba odkłada mi je moda i trendy, których nikt w pobliżu akurat może nie czuje, takiego mam farta :) Dziękuję Krysiu :)

      Usuń
  13. Ale mi się taka wersja carycy podoba!!! Przepięknie wyglądasz Ola!!!
    Ta mufka, czapa i groszki...Cudo!!! No i juz wiem, jak nosić pierścień, gdy lakier mi odpryśnie:D:D:D

    No, ale jak to...Nie będzie Cię w wyzwaniach?!
    Kochana, ja poncho na allegro kupiłam! Już na Zorro!:D
    Musisz w tym być i napędzać turbinę!:D

    Buziole!!!:D

    Acha! Lemonka cudowna! Nie zdążyłam komcia zostawić...Goście, praca... Zakręcona jestem:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wyzwania powinnam się sprężyć Kochana, nie bój :) Buziaki :)

      Usuń
    2. No! Bo już się bałam! :D
      Ja też na wyzwania się sprężam!:D

      Usuń
  14. Bardzo lubię rękawiczki i mufki też:))połączenie pięknego swetra z lekką spódnico wyszło cudnie:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie się takie stylówki kojarzą z tym, jak się moja mama ubierała, kiedy ja byłam małą dziewczynką (lata 70'). Fajna kieca, zgrałaś wsio z gustem. Co do swetrów, to ażurków jakoś nie lubię, z przyczyn osobistych - więc nie bierz tego do siebie ;) Ta poprzednia stylizacja też mi się bardzo podoba, przekonałaś mnie do limonki :) Jutro kupię kilka ;) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci siè podoba i życzę smacznego ☺ Buziaki ☺

      Usuń
  16. Czasami trzeba się schować i odpuścić. Fajnie było tutaj, do Ciebie - zaglądać. Pozdrawiam serdecznie Ewa

    OdpowiedzUsuń
  17. Olu Lumpolu �� czasami trzeba odpocząć i odpuścić. Szkoda bo lubiłam tutaj zaglądać.Szanuję decyzję,czytałam uważnie Twoje wpisy i coś w tym jest o czym piszesz. Pozdrawiam serdecznie Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym akurat momencie przyznaję Ci rację, dziś, teraz myślę, że jednak powinnam sobie odpuścić zupełnie, wszystko mnie przerasta.

      Usuń
  18. nie jestem fanką takich czapek, ale cała reszta - miód!
    Mam nadzieję, że to tylko blue monday, bo dopiero niedawno trafiłam na ten blog i byłoby super móc nadal oglądać kolejne szalone stylizacje...
    pozdrawiam i przesyłam pozytywną energię! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie tylko Blue Monday niestety, zobaczymy co będzie ale w tym momencie znów to czarno widzę, jakby co zaglàdaj, może ... Buziaki

      Usuń
    2. Trafiłam tutaj dzisiaj i płynę przez kolejne ciekawe wpisy, bajeczne zdjęcia, sympatyczne komentarze. Lumpolu, będąc zwyczajnie klasyczną, tym bardziej podziwiam Twoją kreatywność. Serdecznie pozdrawiam Ania

      Usuń
    3. Aniu, niezwykle mi przyjemnie czytając Twoje słowa i super, że tu trafiłaś ☺ Pozdrawiam ciepło ☺

      Usuń
  19. Olu, cudny zestaw! Kocham kropki i już:)
    A co do reszty...rób jak czujesz kochana, nic na siłę. Miałam niedawno podobnie i w końcu podzieliłam się na blogu. Jak chcesz, to zerknij na post "Prawda i autentyczność". Buziole i uściski! Renata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak też bedzie Reniu, przyszedł u mnie czas odpuszczania ☺ Buziaki 😙

      Usuń
  20. Napisałam piękny i mądry list do Ciebie ale przez pomyłkę się wylogowałam.....Może nie był w całości wcale potrzebny. Zacytuję więc ostatnie zdanie: Olu, wstań, otrzep się i do roboty! Ludzkość czeka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potężne działa wytoczyłaś Grażynko, bardzo potężne. Buziaki.

      Usuń
  21. Pomysł z mufką świetny. Super wyglądasz Olu.

    OdpowiedzUsuń
  22. Musiałam jeszcze dopisać, bo kliknęłam zbyt szybko. Dziwne, ale też ostatnio nie mam ochoty na robienie zdjęć i prowadzenie bloga. Również myslałam o zawieszeniu,co to jest? Może wypalenie cha, cha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może SMOK 😉 Nie wiem Haniu, ale trzeba słuchać swojego wewnętrznego głosu chyba. Buziaki 😙

      Usuń
  23. Ta stylizacja bardzo mi się podoba, każda jej część. Taka trochę retro, trochę elegancka i taka na luzie :))
    Ja to w ogóle nie wiem jak Ty tak dajesz radę, co dwa, trzy dni? A gdzie czas na resztę? U mnie też ostatnio lipa i brak chęci, może przez to zimno i ciemno. Blogowanie jakoś ostatnio mniej mnie rajcuje. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie Ewuś nie daję rady w ogóle, to było tak, że jak narobiłam zdjęć do 10 stylówek za jednym razem, to nie miałam cierpliwości czekać z nimi, a teraz mnie brakło zupełnie do wszystkiego ... Buziaki :*

      Usuń
  24. Każda rzecz z osobna wydaje się nobliwa: mufka, spódnica w groszki, ażurowy sweter. Ale na Tobie wygląda to świeżo, jak Ty to robisz?:)
    Poszukuję podobnej spódnicy, tylko nie z poliestru, jeszcze nie udało mi się znaleźć:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chcę być złą wróżką ... :) Nie wiem jak to robie, ale będę robić coraz mniej, za to dziś się wzięłam za dysputy na fb. Nie całkiem na trzeźwo, to nawet ciekawe doświadcznenie ;) Niestety wciąż byłam dyplomatyczna, a mogło tak pięknie "zagorać" ;) Buziaki Madziu :)

      Usuń
  25. Romantycznie się zrobiło...spódnica super, uwielbiałam taką długość, zwłaszcza do kozaków. Sweterek świetny, miałam na początku stulecia /chyba/. Super wszystko Ola...pozdrawiam, buziaki...

    OdpowiedzUsuń
  26. Królowo, zrobisz, co uważasz, odpoczniesz, ale myślę, że zatęsknisz za Nami,a My na pewno - bo jesteś PEREŁKĄ Ciuchowo - modową :)
    Zestaw kupuję cały, kocham mufki, mam 2, jeszcze nie obfocone.
    Fotografa u mnie brak obecnie i chęci moich do pozowania. No i dlatego u mnie tylko wspomnienia, zaległe fotki...
    Wszystkiego dobrego i moc buzioli!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basieńko ☺ To pogrzeb w starych tematach na Dream Team ☺ Buziaki ☺

      Usuń
    2. Oki, cosik tam chyba znajdę :)

      Usuń
  27. Spódnica - co tu dużo pisać świetna. Całość pomimo, że czarno-biała, to radośnie wygląda. Grochy takie klasyczne uwielbiam. Chyba dołączę do grona pesymistek, ale nie jeśli chodzi o prowadzenie bloga, tylko bardziej ogólnie, patrzę dokąd ten świat i ludzie zmierzają i nie widzę celu, każą nam pędzić na oślep,a gdzie czas na prawdziwe życie? Pozdrawiam i trzymaj się Olu. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu ☺ Fajnie, że zajrzałaś ☺ Buziaki 😙

      Usuń
    2. Oglądam częściej niż komentuję, mam poważny uraz prawej ręki i mogę podnosić ją jedynie do kąta prostego, więc mam duże problemy z ubieraniem się, zamykaniem drzwi, nawet przestałam prowadzić samochód chwilowo, pisanie na komputerze też sprawia mi trudność, więc ograniczam jak tylko mogę, bo rehabilitacja może trwać nawet 10 miesięcy, a zaczynam dopiero za miesiąc...

      Usuń
    3. Bardzo Ci Madziu współcziję i trzymam kciuki za szybki powrot do zdrowia i sprawnosci ☺

      Usuń
  28. Nawet się nie waż rezygnować!!! Fantastyczny look (ostatnio Twoje stylizacje są (dla mnie) coraz lepsze). Sweterek jest cudny, spódnica boska i całość wygląda rewelacyjnie. Sama bym się tak ubrała ;-) P.S. Nie mam żadnych kosmicznych ubrań więc chyba to wyzwanie odpuszczę :-( buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedzisz Martus ja chyba tez sobie to wyzwanie odpuszczę, bo raczej nie uda mi sie zrobic zdjęc 😕 Buziaki Kochana 😙

      Usuń
  29. Pieknie Olu!! Tak jak napisala Bastamb romantycznie😍
    Cudnie, poprostu cudnie!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Oluniu, bardzo pięknie i bardzo trendy :) białe grochy zawsze są interesujące i teraz wszystkie w takich będziemy chodzić ;DDD i cudownie Ci w tej czapie!!! :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu ☺ A jutro chodzimy po księżycu albo po Marsie 😂 Buziaki 😙

      Usuń
  31. ale cudownie wyglądasz! :*

    OdpowiedzUsuń