poniedziałek, 22 października 2018

PHENOMENAL US - Challenge 28

Dziewczyna rajdowca / Racer's Girlfriend


Niestety nie mam dobrych wieści. Trochę już nie bardzo wiem, na co zrzucić przewinę, dlatego nie będę owijać w bawełnę, wełnę, czy pajęczynę, bo w boczek, wcale nie chrupiący, już owinęłam skutecznie. Może i miałabym co pokazywać, oj tak. Może i miałabym pomysły, to na pewno. Wciąż jednak nie mam energii i nie mam przede wszystkim modelki. Moja modelka się rozsypała nie jak Rozsypaniec, o nie, dużo skuteczniej i nie potrafi się pozbierać do czegokolwiek, mimo starań usilnych, nie tylko jej, czy moich, bo Waszych też serdecznych przecież. Dlatego o ile w ogóle, liczę wciąż, że tymczasowo, będę Was karmić odgrzewanymi kotletami, jeśli znajdę jakoweś tematycznie na zadany temat. A co do reszty pozostałej, to daję temu Panu Czasowi dużo czasu na wszystko, nie będę go popędzać i już. Po prostu niech się rozpędza powoli z namysłem albo i bez niego, albo niech zahamuje gwałtownie, że konie z kopyt wyskoczą. Co by nie wymyślać widoki wydają się marne, ale może niepotrzebnie ;))

#phenomenalusdziewczynarajdowca #phenomenlusracersgirfriend


NA ZDJĘCIU MOJE ODWIECZNE MOTTO
NO I Z TEGO CO ....?
NO I TYLKO PSTRO
BO JUŻ PRZECIEŻ NAWET NIE PSTROKATO





ODGRZEWANE KOTLETY W KLIMACIE TEMATU

PRZEKORNY GRUNGE / link /





   AMERICAN SOLDIER  / link /



PRZYCZAJONY PUNK   / link /




To by było na tyle. Trzymcie się ... Buziaki i do ..



28 komentarzy:

  1. Wszystkie pomysły pamiętam i wszystkie podziwiam od nowa, bez końca. Idealenie oddajesz klimat w każdej stylówce, ale to już wiesz, bo przecież wiesz :) Luz zaplanowany do perfekcji, detale zgrane do perfekcji - po prostu perfekcyjne propozycje :) )))) Kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyczajony Punk rewelka, reszta równie fantastyczna!
    Super powspominać te kotlety, bo są naprawdę świetne!
    A przy okazji przesyłam garść energii... Ma dolecieć z prędkością światła:))
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja w każdym wydaniu

    Zapraszam do siebie,
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  4. W każdym zestawie temat ogarniasz fantastycznie:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś Olu mistrzynią i najwspanialszą Dziewczyną Rajdowca !!! Buziaczki kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie kotlety mi smakują, to tak na początek...
    Każdego dopada z czasem wyhamowanie i to jest jak najbardziej normalne. Zazwyczaj dopada wtedy, gdy z tyłu głowy kołacze hasło "muszę" - na mnie to hasło zawsze działa w drugą stronę, bo przekorna jestem.
    A więc...
    Staram się oszukać w takich sytuacjach samą siebie, głośno wmawiając sobie że chcę... z różnym skutkiem niekiedy ;)
    Pozdrawiam Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasieńko ja już powoli nie wiem dokąd przed sobą uciec, to "coś" już trwa u mnie ponad rok i ma się "coraz lepiej" niestety. Buziaki Kochana .

      Usuń
  7. Propozycja na dwóch ostatnich zdjęciach przemawia do mnie bardzo. Swietne kurtki !

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tam lubię odgrzewane kotlety, a Przekorny Grunge-bardzo dobry Olu, mniam :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Biorę wszystkie i to wcale nie w ciemno. Tiule przytulę wyjątkowo chętnie i przypominam się o czarną sukienkę, chyba że już przepadła gdzieś we wszechświecie . Też lubię odgrzewane kotlety :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Bea, ja juz sama nie wiem gdzie u mnie co jest 😂😂😂

      Usuń
  10. Super stylizacje, wszystkie mi się podoba, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zawsze Twoje odgrzewane kotlety są, wyborne.
    Tym razem odpuściłam. Dla mnie co tydzień, to za często. Nie daję rady. Zabrakło czasu, energii, chociaż pomysł był...
    Posyłam moc dobrej energii i buziaków.:0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie Baś też za często ze wzglèdu na zbiorówki i komentarze 😉 Dziękuję Kochana, przytulam ❤

      Usuń
  12. Zawsze jak podziwiam Twoje stylizacje przychodza mi na mysl slowa Chanel.... nie mam czasu na monotonie :) U Ciebie nigdy nie jest monotonnie,ale zawsze jest pieknie,ciekawie,oryginalnie i jest to cos co moda lubi :))) odwaga wtworzeniu niebywalych stylizacji :) buziaki Olu :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Olka wszystkie świetne i zawsze podziwiam. Nie umiem napisać modowo, bo ja modę traktuję po swojemu czyli naginam ją dla podkreślania swojej osobowości. Nigdy nie interesowałam się nią inaczej , musiała służyć mnie ...mam bardzo władczy charakter. Jeśli istnieje reinkarnacja, to jak nic było że mnie paskudne,, ziółko,,....Twoje propozycje bardzo lubię i podziwiam pomysłowość, buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba masz rację z tą reinkarnscjà 😂 Buziaki 😙

      Usuń