sobota, 17 listopada 2018

Trochę beznadziejna próba sił

  Zamarudziłam wczoraj w tym poście okrutnie standardowo. Współczuję wszystkim, którzy musieli to czytać, w tym dziś także sobie ;) Postanowiłam to wszystko wykasować i trochę pomilczeć w zamian, bo podobno uczucia są wymowne, nawet wtedy, kiedy milczą. Tego się będę teraz trzymać, dla zdrowia ogólnego, oby nie chwilowo ;) 

  Oczywiście wszystko co mam na sobie pochodzi z lumpeksów i jest naprawdę w idealnym stanie i świetnej jakości. Od tego całego stylu, to ja już się trzymam z daleka, ale oddajmy chociaż szmatom trochę honoru i posądźmy je o odrobinę szlachetności :) 

















38 komentarzy:

  1. No i wyszło jak ta lala. Ból istnienia nieuzasadniony. 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Grażynko. Ból istnienia przeważnie jest nieuzasadniony, tym bardziej bolesny.

      Usuń
  2. Fajne kolory, świetne buty, a szalik cudo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Olka wyszło świetnie.Ty wiesz, że ja uważam,że jesteś niesamowita i nie rozumiem dlaczego tak często źle o sobie myślisz. Jak Ty masz takie myśli, to ja zaraz zaczynam mieć kompleksy, bo jeśli mistrz ma takie myśli, to może taki zwyklak jak ja nie powinien działać...buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu, to wspaniała rzecz umieć o sobie myśleć dobrze, chyba nie ma lepszej. Zdarza mi się to czasem i wtedy jestem naprawdę szczęśliwa. Ty też bądź cały czas, buziaki :)

      Usuń
  4. Ola! Powiedz mi kobieto, cóż świat byłby Wart bez tak cudownych ludzi jak ty! Stylizacja przednia kolory tak dobrane wspaniale że jak patrzę na Ciebie, to od razu mi poprawia się humor, więc o co chodzi? Więcej wiary w siebie słońce! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że sprawiłam Ci radość, dziękuję, buziaki :)

      Usuń
  5. Nieoczekiwanie piękne połączenie kolorów, nostalgiczny dla mnie szal, cudowne botki i ogrom fuksjowej radosnej barwy, cóż więcej? I to coś, co odróżnia Twoje propozycje od niektórych blogów, całkiem pięknych, ale zachowawczych - ten błysk geniuszu:). Ok, błysk talentu. Tez nie? Błysk...błysk...błysk...błysku?????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Kochana, zawsze byłaś dla mnie ogromnym wsparciem, dziękuję :)

      Usuń
  6. Jest pięknie i w moich kolorach:))buty i spódnica fantastyczne:))a torebka marzenie:))Pozdrawiam serdecznie i miłego tygodnia życzę:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu, jesteś wspaniałym, kochanym człowiekiem :)

      Usuń
  7. Jak zwykle fajne ciuchy wyszperałaś, w pięknych kolorach 😊 podziwiam ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Ewuś, mam ten dar, chyba źle ulokowany, bo innym bardziej by się przydał. Buziaki :)

      Usuń
  8. Kolor, kolory, kolorowanki !!!!! Połączenia jak zwykle u Ciebie zaskakujące i przez to inspirujące. Zawsze mnie zadziwia u Ciebie umiejętność dobrania kolorów do siebie, bo przecież nawet w sieciówkach dopasowanie butów do reszty, to raczej trudna sprawa, a co dopiero w SH. Szal inspiruje maksymalnie, ale torebeczka w tym miodkowym kolorku, to rzeczywiście miodzik. Super Sis - kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana, kolory i wory to moja ucieczka, ale ile można uciekać :) Buziaki :)

      Usuń
  9. Jak zawsze, mnie wszystko u Ciebie pasi:D
    Bo niby niedbała stylówka, narzucane na siebie rozmaite ciuchy...Ale jak się przyjrzeć, to wszystko jest dopieszczone na maxa! PERFEKT!!!
    Nic na to Ola nie poradzisz, ale masz tę smykałkę modową i już:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zawsze jesteś dla mnie kochana, dziękuję łobuzie słodki :)

      Usuń
  10. Kolorowy zawrót głowy i uczta dla moich oczu! Dziękuję Olu <3
    Lubię te Twoje szaleństwa i nieoczekiwane zestawienia - bez takich artystycznych, kolorowych ptaków świat byłby po prostu nudny. Uściski Oluś! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, Ty Reniu dajesz dużo więcej prawdziwej energii i radości, nie tylko swoimi kolorowymi stylówkami, ale swoją wspaniałą osobą :)

      Usuń
  11. Olka jesteś rewelacyjna. Nawet nie wiesz, jak bardzo. Nie marudź już więcej i tyle. Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu, to naprawdę bardzo wartościowe, taka opinia z Twoich ust. Dziękuję Ci i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  12. Outfit bardzo ciekawy, ale moje serce skradł ten ogromny szalik - oj przygarnęłabym taki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Warto bylo czekac ...prawdziwe delicje nam serwujesz :)) Piekna calosc i jesli chodzi o . forme i jesli chodzi o kolory. Swietne dodatki szal i torebka,ktora juz komplementowalam na IG .... kapitalna robota Ola :)))buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Słonko :) Ja jakoś bez satysfakcji patrzę na ten pomysł, a moze bardziej na siebie w nim. Buziaki Kochana :)

      Usuń
  14. Great post dear! You have a nice blog
    I follow your lovely blog. Can you follow me too?

    www.guzelvekulturlu.com
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  15. Super! Styl, kolory. Tylko Ty wiesz na ile to co pokazujesz reprezentuje Twoją wenę a na ile kamufluje ciemne emocje.
    Trzymaj się wrażliwa Dziewczyno.
    Serdecznie wspieram i pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za każde słowo wsparcia, które dotąd otrzymałam. Buziaki :)

      Usuń
  16. No i przyjemną stylóweczkę stworzyłaś Oleńko. Moje serce skradł szalik i kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Tyle osób Cię uwielbia i podziwia Twoja Kreatywność. Uwierzysz w to w końcu?
    Zestaw jest rewelacyjny, zdjęcia takie swobodne, jak ja bym chciała tak pozować.
    WRACAJ!!!
    Jestem na L-4, słaba okrutnie, ale posyłam Ci moc energii!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu za Twoje cudowne słowa, zdrowiej Kochana :)

      Usuń
  18. Kobieto, ile w Tobie energii, uwielbiam to! Buty wymiatają, przepięknie wyglądasz! Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ola tą spódnica jest boska a stylizacja to cała Ty stanowicie piękny team dream ....buziaki

    OdpowiedzUsuń