środa, 20 grudnia 2017

Świąteczna klasyka w futrze vintage / Festive classic in vintage fur

Dziękuję za wszystkie komentarze do nocnej koszulki pod puchową kołderką :)
Dziś ubrałam się odświętnie i klasycznie, ale po Lumpolowemu jednak, czyli trochę nonszalancko i zgodnie z trendami przecież, bo w vintage futrze i futrzanej czapie :) Z futrami na blogu jestem na szarym końcu jak zawsze, bo choćby ostatnio piękne długie futra pokazały Renia Jaz i Grażynka Wajdon :) O miejsce na szarym końcu, czy po mojemu "w ogonach", walczymy zawzięcie z Margot, to taki nasz prywatny żart :) Ja wygrywam, nie zamierzam się poddać i jej tego szarego końca oddać, bo Margot pokazała właśnie cudne białe futerko w czarno-białym niezwykłym zestawieniu, co ja dopiero zamierzam, choć jeszcze przed Wigilią. A propos prezentów, znów puszczam posta szybciej niż planowałam, to taki mój prezent dla samej siebie, mam nadzieję, że przyjemność także dla Was :)




Trochę o stylizacji

Dziś miała być zupełnie inna stylówka, ale ponieważ udało mi się zrobić w weekend nowe zdjęcia, to trochę się zamieszało w tej kolejce. Uległam nieco Magii Świąt i postanowiłam z tej okazji wystąpić trochę bardziej uroczyście i to nawet dwa razy z rzędu, czyli jeszcze przed Świętami będzie coś w podobnym bardziej wyeleganconym klimacie. Obie wersje zresztą są moimi wyjściowymi zwyklakami, tak się normalnie stroję na okazje, nie do pracy i nie po bułki oczywiście :) Śledząc parę miesiecy temu trendy na ten sezon, wyśledziłam powrót vintage futer i trend na wielkie futrzane czapy. Inspiracje z pokazów mody znajdziecie na końcu posta. Wyśledziłam i nawet trochę zapragnęłam, jak mało czego ;) No i udało się, taka już tradycja, bo futro cudne ze sztucznego misia mam, a czapy ogromne kapeluszowe przypominające wiadro czy abażur też sztuczne nawet dwie. Jestem nimi zachwycona. Futro to po puchówce drugi mój największy wydatek, oczywiście podobnie z powodu chemicznego oczyszczenia :) Pod futrem klasyczny zestaw, czyli biała koszula do garniturowych dzwonów w szerokie prążki. Obie rzeczy wyjątkowo w moim rozmiarze, tak z okazji Świąt :) Dodatki to szeroki pasek w kolorze miodowym z ciekawą klamrą złożoną z kółek oraz czarna kopertówka w prążki, do której dopięłam przechodnie kółka z innej torebki, dzięki temu można ją nosić jak breloczek na bransoletce :) Brakuje mi biżuterii, która tutaj aż się prosi i zamszowych rękawiczek w kolorze miodowym, o których po prostu zapomniałam. Buty to czarne kozaki na szpilce, więcej o nich w następnym poście :)

Mimo że zobaczymy się jeszcze przed Świętami, chciałam Wam już dziś podziękować za to, że mi tak cudnie towarzyszycie w tym moim blogowaniu. Moje szczere podziękowania i zarazem serdeczne życzenia świąteczne zawarte są w słowach Zenty Mauriny Raudive.

"Chociaż człowiek potrzebuje samotności by odnaleźć siebie, potrzebuje także przyjaciela by wzrastać i dochodzić do pełni." 

Życzę Wam na nadchodzące Święta, żeby były dla Was szczególnym czasem takiego właśnie bogatego i radosnego wewnętrznego wzrastania, i dochodzenia do PEŁNI, w otoczeniu bliskich, rodziny i przyjaciół. 


Zapraszam do obserwowania i do polubienia mojej strony na fb LUMPOLASTYLE


Dziś wszystko co mam na sobie pochodzi z second-handów.
Today I'm wearing everything from second-hand shops.

koszula/shirt - ZARA
buty/shoes - ATMOSPHERE 
spodnie/pants - Made in Italy
torebka/bag - IRREGULAR CHOICE
czapka/cap - C&A
futro/fur - THOMAS ALBRECHT
pasek/belt - NN















Inspiracje z wybiegów 

CZAPKI



FUTRA


Bardzo uszczęśliwia i motywuje mnie każdy ślad Twojej tu obecności, dlatego serdecznie dziękuję za odwiedziny na moim blogu i za wszystkie komentarze. Zapraszam do oglądania i czytania, a jeśli Ci się spodoba, do obserwowania :)


Every trace of your presence here makes me happy and motivates me, so thank you so much for visiting my blog and for all the comments. I invite you to watch and read, and if you like it, to observe :

39 komentarzy:

  1. Tak, tak, tak - przyjemność dla nas TEŻ !!!! I to jaka !!!!! Wszystko absolutnie wysublimowanie piękne ... ale ten kapelusz !!!!!!!!!!!! :)))))))))))))))))))) to po prostu brak słów, pokłony niskie, dziesiąty cud świata. Od razu znowu tęsknię za tymi dziwnymi kapeluszami z lat 50tych, ciągle mając nadzieję, że jeszcze przyjdzie na takie moda. I ... patrząc na Ciebie może to jest właśnie ten moment, może odważymy się pół żartem, pół serio popatrzeć na modę i zaczniemy po prostu się nią cieszyć. Rewelacja :))) Kisses - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tych wielkich futrzanych kapeluszach i czapach zakochałam się bez pamięci, takie uczucia do ciuchów to u mnie rzadkość :)) To jest moje wielkie marzenie, żeby moda właśnie cieszyła i bawiła, żeby może zminimalizować trochę to całe napięcie i powagę, które jej towarzyszą :) Bardzo się cieszę, że Ci się podoba :) Walczymy Margot dalej, może nie o te ogony, ale o tą frajdę :)) Buziaki :)

      Usuń
    2. Dokładnie ;) "zminimalizować to całe napięcie" - co wypada, a co nie, czy można w letniej sukience zimą, czy ramoneski tylko dla młodych, czy każdemu wypada być na czasie, czy można się trochę przebrać, czy można się ubrać tak jak my chcemy, a nie ktoś tam, czy można zmienić zasadę "mniej znaczy więcej" na zasadę " lubię więcej" ;) :P :D :))))))

      Usuń
  2. Olu, z wrażenia zapomniałam Ci podziękować za wspomnienie mojego pomysłu i mojego bloga :))))) DZIĘKI :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czemu Ty się katujesz tymi ogromniastymi oversizami?????? W swoim rozmiarze wyglądasz cudownie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Tak, wiem, lubisz i takie tam.
    Tak, te ogromniaste też fajne bardzo.

    ale no jak można uciekać od takiego czegoś....

    uwielbiam takie futerka i mam. takie spodnie to niemal jedyne, które w swoim czasie zajechałam na śmierć i nie udało mi się nabyć identycznych, nad czym bardzo ubolewałam. Biała koszula. Pasek. Wszystko biore naychmiast, a póki co podziwiam na Tobie.

    No żeby nie było az tak sweet.... no.... do doniczki wsadze kwiatek. Ale to może dlatego, że ja w ogóle nie znosze czapek, żadnych. TYlko kask na nartach:):):)

    Ach, i ta torebka do tych spodni. mam mord w oczach, i jednocześnie podziw wielki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widzisz, że teraz jestem skatowana!!!😂😂😂 Do oversizów wracam zaraz po Świętach, to będzie nawet KONIECZNOŚĆ 😂😂😂 Dziękuję Kochana, no właśnie zapomniałam o doniczce!!!😂😂😂 Wiem, że nie nosisz czapek, dlatego Ci "wybaczam", ale jak dobrze, że choć ten kask, uffff
      ☺❤ Przedświętowe buziaki 😙

      Usuń
    2. Co do konieczności oversizów po świętach, to jasne :) - ja też jedną taką sukienkę sobie zaplanowałam. A skatowania nie widac :):):)

      Usuń
    3. Bo ja jestem mistrzynią kamuflażu, szczególnie na zdjęciach ;))

      Usuń
  4. dziś dostajesz ode mnie 6+ i z kropką, czyli taką najważniejszą, buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka kropka nad i ☺ Dziękuję Marzenko i pozdrawiam świątecznie ☺

      Usuń
  5. Olu, coś niesamowitego! Ta czapa, cudne futro (warte ceny czyszczenia;)) - jestem po prostu zachwycona:).
    Piękne życzenia; dziękuję i życzę tego samego:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu ☺ Tak futro trafiło mi się jak ślepej kurze ziarno ☺ Świąteczne buziaki 😙

      Usuń
  6. Oleńko elegancja w Twoim wydaniu bardzo, bardzo mi się podoba :) Cudne futerko :)
    Wesołych Świąt Kochana :))) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wesołych Anetko ☺ Jeszcxe przed Świętami raz wyskoczę, ale nie z lodówki bo one na pewno przepełnione 😂 Buziaki 😙

      Usuń
  7. Bardzo oryginalnie, ale podoba mi się! :)


    Dodałam do obserwowanych - inspirujesz. ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądają te spodnie !

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem czy to szary koniec ale to futro jest świetne:)))a czapa to już mistrzostwo:))i fantastyczna torebka...no ogólnie jest fajnie!!!!Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu :) Chyba naprawdę jest fajnie :) Buziaki :)

      Usuń
  10. Czapa na pewno oryginalna i modna ale ja nienawidzę czapek, czapeczek i innych nakryć swojej głowy więc wybacz ale nie moja bajka ale futro bym Ci ukradła, piękne, kocham futrzaki:)
    pozdrawiam aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach Aga antyczapkowo nie jesteś osamotniona, moje pełne zrozumienie :) Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  11. Ola, rewelacja!!! Jak dla mnie ten zestaw jest doskonały!!! Podoba mi się od czubka donicy, po szpile!!!!
    Jest retro...i jest pięknie! I pięknie wyglądasz!!!
    Życzę Ci abyś wciąż nam tak pięknie szalała!
    Wesołych świąt Ola!!!
    Buziaki!!!
    Z roboty piszę i właśnie mialam fajną klientkę w słusznym wieku, w ekstra zlotych butach do wielkiej czerwonej puchowki!

    ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest! Jest! Jest! ☺ Ale się cieszę, że Ci się podoba, ale jeszcze bardziej z tej klientki! Żeby jak najwięcej takich! Żebym już nie miała po co blogować!😂😂😂 Buziaki ☺❤

      Usuń
  12. Olu mimo że za futrami nie przepadam (uzasadnienie u Reni) Ty w swoim wyglądasz wyjątkowo korzystnie tzn.wiotko i powabnie:-) Całość super żurnalowa! Wszystkiego dobrego z okazji Świąt, mieszaj inspirująca i z nami bądź. Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mi posłodziłaś Kochana ☺ Będzie co będzie, cudny byłby taki moment, że wszyscy radośnie modowo mieszają i już wtedy brak uzasadnienia dla mnie ☺ Tymczasem trochę jeszcze pobędę ☺ Dziękuję i pozdrawiam serdecznie ☺

      Usuń
  13. Nie przepadam za zima ,ale noszenie futer troche te niechec oslabia :)nawet moze bardziej niz troche :) Duze futra uwielbiam i duze futrzane czapy tez.Bo nie tylko chronia nas przed zimnem ,ale wyglada sie w nich kapitalnie,fantazyjnie,oryginalnie i wystrzalowo :)Dokladnie tak Olu wygladasz i bardzo mi sie to podoba :)
    OLu,dziekuje serdecznie za zyczenia i mam nadzieje,ze te swieta beda dla Ciebie i Twoich najblizszych pelne milych chwil :) Buziaki ,Renata .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :) Ja serio zapragnęłam wielkiej futrzanej czapy gdy zobaczyłam te z wybiegów i serio nie wierzyłam, że taką znajdę, nie wiem o co chodzi, że te moje blogowe marzenia ciuchowe się spełniają, powinnam to przekuć na coś poważniejszego, ale chyba się boję i nie pozwalam sobie na marzenia ;) Świąteczne buziaki :)

      Usuń
  14. :))) Moze powinnas uwazac z zyczeniami ....bo wyglada ,ze masz moc sprawcza :))) Mam pomysl podrzuce Ci jakies moje :)))))) Musialam jeszcze raz popatrzec na te Twoja czapke . Fajnie Ci w niej ..cudnie wyglada do okularow,fryzury. Jakos tak wszystko sie kapitalnie domknelo :)Fajnie masz :))) Buziaki Renata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak :) Marudziłam, że nie mam nic ultrafioletowego i nic srebrnego i dziś ultrafioletowy sweterek i metaliczna solejkowata srebrzysta sukienka :) Powinnam zrobić przekierowanie na realne życie ;))

      Usuń
  15. Ola cudnie!!!
    Wszystko super!!!
    Wpadam tylko, zeby sie zameldowac bo czas mnie ostatnio dogania:))))
    Poki co buziaki Slicznoto Futrzakowa!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby Cię nie przegonił!!! :) Daj czasowi czas, albo może mówmy do niego Pan Czas, to będzie łaskawszy :) Fajnie, ze zajrzałaś, buziaki :)

      Usuń
  16. Spodnie z wysokim stanem i szeroką nogawką to hit! Robią tyle dobrego dla nszych sylwetek, że grzech ich nie nosić. Futerko nosiłabym od razu, brakuje mi takiej rzeczy w mojej szafie. Całościowo piękna stylizacja kochana. Wesołych Świąt Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana i wzajemnie Wspaniałych Świąt :)

      Usuń
  17. Oluś, wyglądasz cudnie, elegancko i tak zimowo. Czapa odjazdowa, bardzo mi się podoba, no i futro masz super. Zdaje się być lekkim i bardzo przyjemnym w noszeniu. Superrr!!!
    Ola, życzę Ci radosnych Świąt i pięknej błyszczącej choinki z prezentami !:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach futerka i futerkowe czapy są takie cool ☺ Dziękuję Ewuś i Wszystkiego Pięknego ❤

      Usuń
  18. Super stylizacja a te paski na spodniach i torebka ciekawe połączenie :)
    Również życzę zdrowych, szczęśliwych i Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę ☺ Wszystkiego Pięknego ❤

      Usuń
  19. Przepiękne stylizacje w stylu vintage ;)

    OdpowiedzUsuń