niedziela, 10 grudnia 2017

Cała w kratkę i pepitkę / Plaid & Houndstooth All Around

Dziękuję za wszystkie komentarze do czerwonego misia żeglarza :) Ostatnio było futerko, dlatego dziś możemy znów trochę pomarznąć w różnych kratkach i pepitkach dla odmiany ;) A tak całkiem serio, to w ferworze walki, robiąc szybko te moje byle jakie zdjęcia do ponad dziesięciu stylówek (żeby nadrobić chorowite zaległości i zrobić świąteczne zapasy, i bo nie lubię robić zdjęć, więc wyganiam z nadzieją, że za bardzo tego na nich nie widać ) zapomniałam narzucić futrzanego brązowego szerokiego kołnierza i założyć brązowych zamszowych rękawiczek. Muszę liczyć na Waszą wyobraźnię i wyrozumiałość. Wybaczcie, że taka jestem niedoubrana. Tym razem nie mogę udawać, że te rzeczy są w torebce :) Mnie ta stylówka, taka ogołocona, kojarzy się trochę warszawsko-cwaniacko, przez bereto-kaszkiet, kratę i torebkę jak mini akordeon. I przez moje minki rozkminki też trochę :)




Trochę o stylizacji

Dziś mamy zabawę proporcjami, fasonami, wzorami i deseniami :) To taka luzacka, cała zakratkowana stylówka, której podstawowym elementem jest kurtka, czy przedłużany grubszy dwurzędowy żakiet w dużą czerwono-zielono-granatową kratę. Dużo bardziej wolę te wielokolorowe mocne kraty niż drobne i delikatne szaroszare. Mocna, wyrazista krata nawiązująca do lat 70 też jest w trendach, choć niestety dużo rzadziej widzimy ją na blogach. Ta kurtka jest ze mną od roku, ale w pełni zaakceptowałam ją po dokonaniu drobnych przeróbek i teraz jest moim ulubieńcem. Zlikwidowałam patkę z tyłu i zwęziłam ją na środkowym szwie z tyłu w okolicy wysokiej talii próbując uzyskać efekt mocnej klepsydry, z podkreślonymi biodrami, jak u Balenciagi i u Reni Jaz oczywiście :) Będę ją pokazywać w innym zestawieniu jeszcze raz i wtedy ten efekt może będzie bardziej czytelny :) Kurteczkę zestawiłam tym razem z przykrótkimi spodniami marchewami z wysoką talią i kieszonkami na zamek, w brązową kratkę i zaprasowanymi na kant, oraz z jasną bluzeczką w dwukolorową pepitkę, z krzywo przyszytą, jakby ogoniastą baskinką, wykańczaną czarną lamówką. Nie mogę się nadziwić, że tak bardzo otwarłam się na brązy, nawet chodzi mi po głowie total look ;) Najwspanialsze w moim blogowaniu jest właśnie to przełamywanie własnych schematów, przecieranie sobie nowych ścieżek, na które nigdy wcześniej bym się nie odważyła, bo nie mój krój, fason, kolor. Uwielbiam to otwieranie się wciąż na coś nowego, nieustanne inspirowanie, to naprawdę cudowna sprawa. Chyba tym, co najszybciej zabija moje zainteresowanie, jest rutyna i powtarzalność. Przestałam myśleć słowami: to nie w moim stylu albo nie moja bajka, dzięki temu mój świat modowy jest może coraz mniej stylowy, za to coraz bardziej wielobajkowy :) Dziś dodatki, które już znacie, bordowe lakierowane botki i bordowa torebeczka w gadzi wzór, tym razem z brązowym paskiem. Na głowie mam modny jasny wełniany kaszkiet czy beret. Zadziałałam moim ulubionym blokowaniem wzorów i chyba nawet się udało :) 

Zapraszam do obserwowania i do polubienia mojej strony na fb LUMPOLASTYLE

Dziś wszystko co mam na sobie pochodzi z second-handów.
Today I'm wearing everything from second-hand shops.

spodnie/pants - LIFE STYLE
bluzka/blause - H&M
buty/shoes - SOLE MADE IN ITALY
kurtka/jacket - NEXT
torebka/bag - NEXT
beret -  NN














Bardzo uszczęśliwia i motywuje mnie każdy ślad Twojej tu obecności, dlatego serdecznie dziękuję za odwiedziny na moim blogu i za wszystkie komentarze. Zapraszam do oglądania i czytania, a jeśli Ci się spodoba, do obserwowania :)


Every trace of your presence here makes me happy and motivates me, so thank you so much for visiting my blog and for all the comments. I invite you to watch and read, and if you like it, to observe :)

52 komentarze:

  1. Całość zgrana idealnie! brawooo ;-)
    Dobrej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak :) jesteś bardzo 'warsiawska' :D :))))i bardzo kraciasta, ale kratki wyglądają właśnie chyba najciekawiej, gdy się je łączy razem ze sobą i przeciw sobie, kontrastowo lub wręcz przeciwnie pasująco. :))))Kurtkę dopasowałaś fantastycznie - kształt klepsydry bardzo widać i bardzo można się znowu od rana zdenerwować na Twoją talię oski, bo już nawet nie osy :P :)))) Kocham kraty, kocham takie połączenia i wyraźne dodatki - takie jak Twoja torba i buty, które takie kombinacje pięknie łączą i działają na zasadzie klamry. Pięknie :))))) Kisses - Margot :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A na fb się dowiaduję, że jestem angielska :)) Cieszę się Margotko, że Ci się podoba i życzę pięknej słonecznej niedzieli :)

      Usuń
  3. Olcia całość zabieram:)Bardzo mi się podoba od a do z i bardzo kurteczka i Ty w niej dosłownie bosko wyglądasz. Super kratkowe zestawienie i ta torebunia, uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra Joluś :) Jesteśmy umówione :) Buziaki :)

      Usuń
  4. Obserwuję systematycznie i dla mnie jest to najlepsza jak do tej pory stylizacja. Po pierwsze rozmiar ubrań jest odpowiedni ( nie jestem wielbicielka przydlugich spodni, za dużych kurtek, za długich rękawów) co doskonake podkresla figurę. Piękny mix krat i kratek. Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zeszłym roku chętniej podkreślałam figurę, bo bardziej ją też miałam ;)) W tym roku uwielbiam pasjami tonąć w oversizach, co będzie za chwilę nie wiem :) Niemniej cieszę się bardzo z tej opinii :)) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  5. No i cóż można rzec....pięknie jest jak zwykle zresztą. A ten kołnierz i zamszowe mięciutkie rekawiczki oddają szyku. Miłej niedzieli. ALICJA

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest super:)))podoba mi się wszystko razem i każde oddzielnie:)))świetna kraciasta kurtka:)))bardzo fajne spodnie i bluzeczka:)))buty i torebka cudne:)))a jak jeszcze ten szal i rękawiczki to już w ogóle mistrzostwo:)))pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że to sobie wyobraziłaś Kochana :) Dziękuję Ci serdecznie i pozdrawiam słonecznie :)

      Usuń
  7. Bardzo dobrze dobrana stylówka, krata kratkę pogania i jest super, wolę Cię w Twoim rozmiarze, oversize czasami przyjmuję, ale Taka Ola bardzo mi się podoba, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marzenko ☺ Ja o niebo lepiej czuję się w oversizach i tu powinny niektóre dziewczyny być zadowolone, bo to tak jakbym jednak pokazując się w nich, była czasem sobą ☺ Dziękuję Ci bardzo i pozdrawiam serdecznie ☺

      Usuń
  8. Ola, dzięki Tobie własnie i podobnym do Ciebie dziewczynom, ten nasz blogowy świat jest taki kolorowy i nigdy nie nudny:D
    Coraz nas czymś zaskoczysz! Gdy już człowiek myśli, że wejdzie do Ciebie i będzie po "Lumpolowemu"...to owszem jest! Ale jednak za każdym razem inaczej!:D
    I za to Cię lubię!!!
    Fajoskie te kraty, krateczki i kratunie!!!

    Buziaki kochana!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki będzie, to zawsze będzie po "Lumpolowemu" :) Coraz mniej daję się "urabiać" i wciąż bardzo mnie to bawi, więc jeszcze trochę się pobawimy razem i różniście raczej :) Buziaki :*

      Usuń
    2. PS. Zobowiązuję Cię do napisania szczerze gdy się u mnie zrobi nudno i przewidywalnie, bo to będzie czas wiadomo na co :))

      Usuń
  9. Stylizacja bardzo grzeczna i z humorkiem jak zwykle.podoba mi się szczególnie zakiet ,ma świetna linię.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Grażynko ☺ Linia podrasowana ☺ Buziaki 😙

      Usuń
  10. Ola,w modzie najfajniejsze jest to,ze jest nieprzewidywalna i nieobliczalna i nieposkromiona :)) Tak jest wlasnie dzisiaj u Ciebie :) Nie ma zadnych ograniczen,zakazow,nakazow ,przymusu :) Jest fantazja,styl,umiejetnosc mixowania,energia i kolor :) Ola pieknie/genialnie/nieziemsko/bosko/wyjatkowo/modnie/zawadiacko/pomyslowo :))) Uwielbiam Cie :)) buziaki Renata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne słowa napisałaś o modzie ☺ Ja ją tak właśnie czuję bez ograniczeń, zakazów, nakazów i przymusu ❤ Dziękuję Kochana 😙

      Usuń
  11. Bardzo stylowo wyglądasz w tym zestawie!!!! Jest ciekawie, nonszalancko i bardzo elegancko. Śmiało mogłabym założyć ten zestaw, zainspirowałaś mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Alicjo :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  12. Kurtka w piękną kratę, super kolorki, spodnie mam podobne tylko nie brąz a ciemny granat.
    Całość na wielki plus, ślicznie wyglądasz, taką Cię lubię. Pozdrawiam, buziaki...

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz rację, przełamywanie własnych stereotypów jest takie jakieś oczyszczające;).
    Podobają mi się krata i krateczka zestawione razem w takim dandysowo - szkockim klimacie.
    Włosy też na plus, teraz wyglądają zdrowo i Ty nabrałaś młodzieńczego pazura. Fryzjerka dobrze zrobiła, sama jestem fryzjerką,lubię zdrowy włos i uważam, że zapuszczanie cienkich strąków nie wygląda dobrze.
    Także git:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Madziu :) Włosy mi lecą jak opętane przy okazji zdrówka, które na łeb, na szyję, więc na pewno to był dobry zabieg, żeby wyglądały zdrowiej, ale do zdrowo daleko :))
      Buziaki :)

      Usuń
  14. "Na czerniakowskiej rog Gagarina
    Ostatni tramwaj jeknal na szynach
    Ostatni tramwaj a za nim taxi
    Bo tam sie bawi warszawski Maxim"
    Ola :)
    Rewelacja z warszawskiej ulicy...

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak jak Ela pisała, gdzie nie spojrzeć tam krata. Trudno się dziwić, bo to taki trend, który jest najwdzięczniejszy do wykorzystania w zestawach. Podoba mi się Twoje połączenie różnych krat i różnych kolorów. Taka torebka by mi się przydała:), cudna jest. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu ☺ To chyba akurat my dwie zderzyłyśmy się sympatycznie kratkowo ☺ Buziaki 😙

      Usuń
  16. No to Olu jedziem na Pragie! ;) Też mi Twoja stylówka przypomina "cwaniaków Warszawaiaków", a bardzo lubię te klimaty! My na aucie mamy naklejkę "Pan pozwoly jestem z Woly", uwielbiam ten warszawski żargon ;). Bradzo fajna ta kraciasta historia u Ciebie, widać że fajnie się przy ty bawisz! Świetnie OLu, buziole!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Kochana bawię się wciąż bardzo dobrze ☺ a jakbym tak przestała to będzie koniec filmu i taki napis THE END 😉 oby NIE prędko 😂 Dziękuję Lilaku ❤

      Usuń
  17. Mnie sie ta Twoja zabawa kratka i pepitka bardzo podoba!!! świetna stylówka, wszystko jest super!!! Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Madziu przeokrutnie ☺ takiego słowa może nie ma, ale taka radość jest na pewno ☺

      Usuń
  18. ja też jakiś czas temu przestałam sobie mówić, że coś jest nie w moim stylu, bo jak nigdy siebie nie widziałam w długości midi, tak w tym roku kupiłam spodnie kuloty, sukienkę i spódnicę tej długości.
    Uwielbiam takie total looki jak ten z kratą, wygląda Pani rewelacyjnie! Wyobraźnia działa - widzę te dodatki których nie ma <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Kochana ☺ dzięki blogowaniu stałam się wyznawczynią "nigdy nie mów nigdy" przynajmniej modowo, zawsze coś 😂 Dziękuję i pozdrawiam serdecznie ☺

      Usuń
  19. Fajne sąte Twoje zabawy ubraniem:) Super!! Pozdrawiam już swiątecznie ..u mnie w mieście i na blogu śnieg a więc ślę już życzenia świąteczne Wszelkiego Dobra!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia :) Pozdrawiam serdecznie i także świątecznie :)

      Usuń
  20. Naprawdę ciekawe połączenie kolorów i wzorów. Kto by pomyślał, że wszystko pochodzi z lumpeksu :) Ja na pewno nie :) Pozdrawiam i produktywnego tygodnia życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za takie miłe słowa :) Przydadzą się bo jakiś kryzys mnie dopadł blogowy ;)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  21. I właśnie to Olu w Twoim blogowaniu lubię i PODZIWIAM - że przecierasz nowe szlaki, proponujesz coś innego, plastycznego, pełnego fantazji i pozytywnego szaleństwa. W życiu bym nie wpadła na to żeby połączyć różne kratki - wygląda to wprost genialnie! Kiss, Renata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę Się Reniu :) Baaardzo potrzebuję teraz kopa wszelakiego do tego blogowania mojego, a takie opinie jak Twoje na pewno mi go dają :) Dziękuję :)

      Usuń
  22. Jak zawsze świetnie udało Ci się połączyć różne rodzaje kraty. Bardzo mi się podoba marynarka i buty. Fajny look.

    OdpowiedzUsuń
  23. Super minki rozkminki :-) Świetna stylizacja, uwielbiam kratę (i chyba tez wolę tą dużą), żakiet i spodnie chętnie przygarnę - są fanastyczne ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale się cieszę, że Ci się podoba ☺ Buziaki Kochana 😙

      Usuń
  24. Poszukuje właśnie żakietu w krate taki cienki na wiosne i trafiłam na Twoje zestawienie. Jest przecudne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Płaszczyk jest rewelacyjny. Cała stylizacja przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń