poniedziałek, 13 listopada 2017

Szara klasyka i czerwone dodatki / Gray classic and red accessories

Serdecznie dziękuję za komentarze do posta z Brzydulą Lumpolą :) Nie było tak źle, jak się obawiałam, jednak strach ma wielkie oczy, a ja przecież takie malutkie... Odtąd będę patrzeć swoimi, krecikowymi :)  Dziś post trochę na uspokojenie nastrojów, nie pod krytykę, bardziej "pod publikę". Jest uwielbiana przez wszystkich szarość i modna czerwień w dodatkach, jest klasycznie i elegancko, jest Laki i nawet ja się uśmiecham czasem. To taki komplecik, po którym sukces powinien być zamurowany, a dla mnie trochę nudy na Rozpudy ;)




Trochę o stylizacji

Jest jednak pewne ALE. Zauważyłam dopiero teraz, że ta cała elegancka szara dama ma ubłocone obcasy, bo w tym dniu, gdy robiła zdjęcia, niezłe podeszczowe bagienko było w ogrodzie. Może to nie dama, a wieśniaczka jednak, a słomę ukrywa sprytnie pod spódnicą ;) Przynajmniej wiadomo, do czego służy podest, albo dlaczego kiedyś zwieszałam się jak Tarzan z gałęzi ;) Dziś mam na sobie szarą wełnianą ołówkową maksi spódnicę z zabawnymi zewnętrznymi zaszewkami z przodu i rozcięciem z tyłu. Do niej założyłam melanżowy grubo wyrabiany szary męski sweter jakby pozszywany z kawałków, o łączeniach wykończonych czerwoną włóczką. Na wierzch mój ulubiony jasnoszary, prosty płaszczyk. Do tego botki od Cruelli ( u niej obcasy były jeszcze czyste! ) i ta mini-torebunia kraciasta na długim pasku. Prosto i klarownie, klasycznie i estetycznie. Tak też czasem daję radę ;) Tylko te obcasy!! Wstyd!! ale niech się wstydzi, ten kto widzi :)) Dlatego milczę o trendach i zdjęciach, żeby już nie zagęszczać smogiem atmosfery :)


Dziś wszystko co mam na sobie pochodzi z second-handów.
Today I'm wearing everything from second-hand shops.

spódnica/skirt - BARISAL
sweter/sweater- NN
buty/shoes -  PEARLZ
torebka/bag - DANIEL RAY
płaszcz/coat - SHEIN













Bardzo uszczęśliwia i motywuje mnie każdy ślad Twojej tu obecności, dlatego serdecznie dziękuję za odwiedziny na moim blogu i za wszystkie komentarze. Zapraszam do oglądania i czytania, a jeśli Ci się spodoba, do obserwowania :)

Every trace of your presence here makes me happy and motivates me, so thank you so much for visiting my blog and for all the comments. I invite you to watch and read, and if you like it, to observe :)

66 komentarzy:

  1. Olu zauważyłam że szarości bardzo Ci służą... W nich subtelniejesz stajesz się taka krucha może dlatego że lubisz kolor? Dzisiaj bardzo mi się podoba....co nie znaczy że wcześniej nie :-).Pozdrawiam Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba :) Buziaki Alicjo :)

      Usuń
  2. Tak....eee....tak zwyczajnie????? Tak idealnie, do pracy, codziennie, zwykle? Prosto, spokojnie, niemal klasycznie? Tak miało być??? No chyba tak :):):):). Torebka robi resztę :).
    Niby wszystko dla mnie - spokojna, ołówkowa spódnica , czerwone dodatki, doskonałe buty. A jednak jakoś mi Ciebie w tym brakuje. I sama, do takich długich spódnic, raczej noszę albo równie długi płaszcz, albo krótkie okrycie, nie przepadam za spódnicą nieco wystającą spod płaszcza.
    Przepięknie, stylowo, ale jakoś za spokojnie. No sorrry, lubię ten Twój błysk szaleństwa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież ja też lubię :))) Masz rację, że za spokojnie, ale uniosłam, buty ubłociłam, ale się nie przewróciłam ;) Coraz bardziej się utwierdzam, że klasyka i elegancja raczej nie dla mnie, przynajmniej w komplecie takim ;)) Ja jednak jestem łachmytą zatwardziałym :)) Buziaki :)

      Usuń
    2. jesteś z tego pokolenia, co powinno pamiętać Trzeci Oddech Kaczuchy - i tu idealnie do Ciebie pasuje: "Ja, poeta i łachmyta...". Po na samo łachmyta sie nie zgadzam, jesteś kimś bardzo wyjątkowym:)

      Usuń
    3. Przypomniałaś mi :)) Przypomniałam sobie :)) Nawet słowa mi pasują :)) Dziękuję :))

      Usuń
  3. Fajna spódnica, fajny sweter, pewnie dobrałabym do tego cięższą torbę i sportowe "cięższe" buty i dla mnie byłby to mega strój;-)Adla Ciebie ten jest super i tak jest dobrze!
    W ogóle nie kapuje kompletnie o co chodzi z tą krytyką???
    Przecież Ty w tym nie chadzasz po ulicach tylko przedstawiasz propozycje, to przeca wiadomo ,ze na tyle stylizacji (uuuuuu) ile wrzucasz tygodniowo jakaś będzie mniej trafiona ;-)Możesz już na temat co się bardziej podoba pisać pracę.
    Buziaki;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A właśnie, że coraz więcej jest takich stylówek, w których chadzam ☺ Od naukowych prac i obserwacji socjologicznych mamy przecież kogoś innego 😂, ale fakt faktem, że czasem reakcje są dla mnie bardzo zaskakujące ☺ No i od teraz zwalniam tempa, bo za chwilę braknie zdjęć, a sił na nowe nie ma ☺ Buziaki 😙

      Usuń
    2. I może kiedyś dojdę do tego Twojego ulubionego, czyli z rzadka, ale "mój" streetstyle, ale będzie mi trudno wtedy przyznać Ci rację :))))

      Usuń
  4. Taka nuda, że szok...Wychodzę! Foch!:D:D:D

    Ola, Ty szalona kobieto... Taką nudę, to niejedna chciałaby na swój grzbiet wciągnąć:D
    Aż wstydzę się powiedzieć, ale mnie się bardzo podoba:D Kurde...Lubię czerwień, szarość i małe torebeczki... Moje klimaty...Ale nudna jestem:)))

    Uśmiecham się do Ciebie z drugiej strony monitora:D
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uśmiechasz się do nudy??? Ty Słonko chyba nigdy nie przestajesz się uśmiechać ☺☺☺ Dzięki Kochana ☺ Buziaki 😙

      Usuń
    2. Staram się do wszystkiego uśmiechać... Ale bywa, że nie da rady:)
      Buziole!:*

      Usuń
  5. Ola, ja jako stara konserwa jestem zachwycona dzisiejszą nudą!
    Przecudnie😍
    Moda to zabawa, choc się nie znam na tym:)))) dlatego pomimo, że wielu rzeczy bym nie zalozyla, w Twoich zestawieniach ma to wyczucie smaku i klasy. Łączysz swietnie kolory i komponujesz stroje, ktore mogłyby sobie na wybiegu pochodzić. Tak trzymaj!!!
    Pozdrowionka w deszczu ale gorące jak slonce:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Margo ☺ Tak też będzie póki sił, a tych ostatnio zero, więc na pewno póki zapasów zdjęć ☺ Buziaki ☺

      Usuń
  6. No tak, dla Ciebie może trochę nudno :) Każda z nas potrzebuje czasami odmiany. Jednak sama widzisz i dobrze się czujesz, bo mimo, że jest spokojnie jest Twoja nutka szaleństwa, Twoja indywidualność i kreatywność. Piękna spódnica, daje wiele możliwości; od szaleństwa po klasykę. Torebusia dobrana idealnie, taka wisienka :)
    Buziaki !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Soniu :) Spódnica jest rzeczywiście super i torebunia też :) Buziaki Kochana :)

      Usuń
  7. Bardzo fajnie wszystko połączyłas!

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba jestem też nudziarą bo wszystko mi się tutaj podoba, spokojnie ale te czerwone dodatki, butki rzucające się w oczy zrobiły swoje i wygląda to z klasą. I tak wiemy, że i z tego zestawu potrafisz zrobić szaleństwo tylko poczekajmy.
    A szaleńcze zestawy w Twoim wydaniu też są fajne, Tobie na pewno pasują, choć niekoniecznie każdemu. Nie każdy w tych samych ciuchach będzie wyglądał dobrze, trzeba mieć to "coś" i Ty to masz.

    pozdrawiam aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz Aguś, mnie pociąga wiele rzeczy, albo nawet wszystko, ale sytuacja jest dynamiczna i moze zostanę nudziarą ;)) Masz rację, że nie każdemu wszystko pasuje, czyli coś w tej spójności ubioru z osobowością jest chyba, będę musiała z żalem przyznać ;)) Buziaki :)

      Usuń
  9. Olenko,doskonale,pieknie,kolorowo :)))) Tak kolorowo bo czerwien jest kolorem i to jakim :) A szarosc w takich rznych odcieniach tez nie jest tylko szaroscia ,ale az szaroscia :) Doskonala dluzsza niz midi spodnica ...genialnie w punkt, praktycznie ton w ton dobrany plaszcz i duzy sweter ,ktory pieknie przelamuje szarosci swoim melanzem :))) nie sposob nie wspomniec o mini torebce ,ktora jest piekna klamra do calosci :)) Ola jestem pelna uwielbienia za piekny ,klasyczny look z ogromnym luzem i wyczuciem najnowszych trendow :) Buziaki Olusia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nawet największy sweter będzie mniejszy od moich bioderek i kitek, dlatego tak mi się podoba dzisiejszy look naszej Mar'gok ( zaraz mnie zabije na śmierć chyba!!! :))
      Cieszę się Kochana, ze te moje nudy Ci się podobają i ślę deszczowe już buziaki :)

      Usuń
  10. Olcia te obcasy to gdybyś nie powiedziała to nawet nie widziałabym, bo stylizacja jest taka cudna, że te obcasy nie robią różnicy. Bardzo podoba mi się taka spódnica połączona z tymi botkami i swetrem. Sam sweter jest też śliczny. Olcia brawa i uciekam, uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Joluś :) Pozdrawiam Cię cieplutko :)

      Usuń
  11. Szaleństwo niezmiennie i zawsze? - to też stałoby się nudne! Fajnie, że potrafisz przełamać ten główny nurt Twoich modowych pomysłów i zaproponować coś grzeczniejszego :). To właśnie zaskakuje i to właśnie świadczy o Twojej otwartości i wszechstronności. Mnie się to bardzo podoba, że potrafisz zaskoczyć takim właśnie przeskokiem z szalonych stylizacji do czegoś bardziej klasycznego.
    No a sama dzisiejsza propozycja - dla mnie genialna w swojej prostocie, ale wcale nie nudna! - wszystko gra ze sobą, patrzę na ten zestaw (i Ciebie w nim!) z ogromną przyjemnością :).
    A o obcasach niepotrzebnie pisałaś, chyba tylko jakiś upierdliwiec szukający dziury w całym mógłby wypatrzeć te ślady błota!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mnie one bardzo wkurzyły te obcasy 😂 Tak, lubię poszukiwania i odnajdywania się w wielu wymiarach dlatego jestem taka bezstylowa i nigdy nie zostanę zapamiętana, przeboleję
      😂 Dziękuję i pozdrawiam serdecznie ☺

      Usuń
  12. Ciekawy swetr i te czerwone botki <3 dla przełamania całości

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie Ci w szarościach, nudy nie widzę, przez formę, długość i struktury. Botki oczywiście cudne, bo czerwone, płaszcz jest piękny, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marzenko ☺ Ja się łatwo nudzę ☺ Buziaki 😙

      Usuń
  14. Bardzo spodobał mi się ten sweterek - świetnie współgra z czerwonymi butami. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wyglądasz! uwielbiam szarości :):)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sweter i płaszcz kupuję, ale od pasa w dół ubrałaby coś bardziej rockowego:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiem,wiem mini i glany ☺ To se uż ne vrati 😕 Buziole ☺

    OdpowiedzUsuń
  18. Spódnica, płaszczyk, buciki.........jak dla mnie super połączenie.....bo ja taka trochę "nudna" lubię być. Mam pytanie, gdzie są takie wypasione punkty SH, gdzie takie cudeńka można wynaleźć, bo w mojej miejscowości, to jedna wielka szarzyzna w tych sklepach........a może ja nie umiem szukać?. Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem z Rybnika, i najczęściej kupuję w okolicznych Biga-Styl lub Vive Profit, ale zaglądałam często i bywało, że wychodziłam z niczym. Obie sieci mają swoje strony internetowe. Wchodząc nie nastawiam się na konkret tylko na hicior i włączam "noktowizor" 😉 Cieszę się, że Ci się podoba ☺ Buziaki ☺

      Usuń
  19. Jest elegancko,dużo szarości i fantastyczna czerwień:)))wyglądasz pięknie:))buty i torebka cudne:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny look Olu, spokojny, a jednocześnie z pazurem.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie zaskoczyłaś mnie tym lookiem - przecież nigdy nie wiadomo, co wymyślisz :P . Twoja kreatywność szaleje od skrajności do skrajności i dlatego zawsze tak fantastycznie się do Ciebie zagląda. Przepięknie elegancko, cudownie klasycznie, a jednak zadziornie i niepowtarzalnie. Zakochałam się w torebce - szkocka krata to taki mój bzik, więc rewelacja :)))) Kisses - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za 2-3 tygodnie już pewnie nic nie wymyślę 😕 ale do tego czasu jeszcze trochę dziwOlongów, a jak ☺ Dzięki Sis ☺

      Usuń
  22. Przepiękna stylizacja.
    A ja cały czas zazdroszczę Ci figury.
    Buziaczki, kochany bączku. (*_*)

    ___Tess.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tess ☺ Serio jestem tylko mistrzynią kamuflażu na potrzeby bloga 😂😂😂 Buziaki 😙

      Usuń
  23. Zawsze oczekuję czegoś oryginalnego u Ciebie i nigdy mnie nie zawodzisz. Swter absolutnie tak samo jak i spódnica rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam szarości, bardzo ładnie jest Ci w takich kolorach ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Szary to mój ukochany kolor bazowy, a w połączeniu z czerwienią wygląda świetnie. U mnie na blogu jutro też szary total look.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wcale nie jest szaro, nudno i tak, że ziewam przed ekranem. Wręcz przeciwnie. Bardzo dobrze dobrany zestaw, czerwone akcenty świetne. Buty, zauważyłam owszem te obcasy, ale też podłoże i mnie nie to zdziwiło. Fajnie Olu, elegancko ale też na luzie (sweter). Uściski <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lilou ☺ Nie chciałabym Cię uśpić 😂 Buziaki ☺

      Usuń
  27. Ja chcę ten sweterek!!!
    Ola ten zestaw jest... idealny :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Oj tam, oj tam, przynajmniej naturalnie wyszło z tymi obcasami, a nie jak z salonu mody ;-) Uwielbiam i szarości i bordo - piękny zestaw, a torebunia cudna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tam one wkurzyły te obcasy 😂😂😂 Cieszę się, że Ci się podoba ☺ Buziaki 😙

      Usuń
  29. To moje klimaty! Podoba mi się wszystko :-).

    OdpowiedzUsuń
  30. To jest "TO" co mnie podoba się najbardziej. Ta nudna klasyka. Moim skromnym zdaniem wyglądasz IDEALNIE.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz trochę wiem CO Ci się podoba Basieńko :)) Dziękuję i buziakuję :)

      Usuń