sobota, 4 listopada 2017

Odgrzewane kotlety 7 - przegląd październik'17 / reviev October'17



Przede wszystkim dziękuję serdecznie za wszystkie odwiedziny i każdą opinię wyrażoną pod październikowymi postami :) W październiku przedstawiałam 11 moich pomysłów stylizacyjnych, czyli nie bardzo udało zwolnić tempa, co odbiło się nieco na moim samopoczuciu i nawet zdrowiu ;)  Dziś bardzo jestem ciekawa Waszych foworytów, dlatego zachęcam gorąco, by podzielić się swoją opinią w komentarzu. Mam jednak jasne przeczucie, że królową będzie CRUELLA. Zachęcam też do wchodzenia głębiej, by zobaczyć więcej, klikając w tytuły zdjęć :) Ja tym razem mam aż 5 ulubieńców. Są to: SOFT VINTAGE, CASUAL, KRATKA, CRUELLA I ERDEM GIRL czyli stawiam na nonszalancję, mniej na elegancję, bo dla mnie SOFT VINTAGE i CRUELLA też należą do kategorii nonszalancja :)




31 komentarzy:

  1. Olu z przyjemnością przypomniałam sobie twoje ostatnie stylizacje i tak jak pisałam, masz artystyczną duszę i talent, a do tego urodę. Miłej soboty Olcia, ja ostatnio analizuje smoczą krew:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Joluś ☺ Zajrzę do Ciebie jutro na spokojnie ☺ Dziś urodziny męża dla rodziny 😂😂😂 Buziole 😙

      Usuń
  2. Aja znowu szczerze, wiesz ,ze inaczej nie potrafię, sorry.
    Zawsze z podziwem dla Ciebie,za inwencję, fajne spojrzenie na modę,niebanalność!!!
    Ale bardziej ucieszyłaby mnie mniejsza ilość stylizacji na miesiąc i info.że nie jesteś tak tym przemęczona.
    Ola pozdrawiam i sciskam jak zawsze serdecznie,pomimo ,ze tak trudno nam się porozumieć w wielu kwestiach ;-) buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też by to ucieszyło, ale u mnie w tym temacie rozumek niewiele ma do gadania, tak to ze mną jest i nie będę się obwiniać, nawet jeśli w jakimś sesie tego nie przetrwam 😂 Dziękuję Ci bardzo za troskę i miłe słowo ☺ Buziaki 😙

      Usuń
  3. Cruella wymiata!
    Ale chętnie wybrałabym też zestawy Erdem Girl oraz Aksamit i Jeans (to drugie z uwagi na moje ulubione połączenie tkanin i dodatków), w dalszej kolejności: Kratka, Casual, Soft Vintage.
    Podobają mi się bez zastrzeżeń także pozostałe stylizacje, ale bardzo subiektywną listę moich typów ułożyłam pod kątem ewentualnego odgapienia na moje potrzeby, czyli - co bym na siebie włożyła, jako kreacje interesujące wizualnie i w dodatku pasujące do mojej sylwetki. Bardzo podoba mi się Kloszard i Sukienka w Kwiaty, ale ja sama chyba bym w nich utonęła, więc tylko dlatego spadły nieco w moim rankingu :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za wnikliwy komentarz i cieszę się z tak miłej opinii ☺ Odgrzewane Kotlety zaczęłam publikować w kwietniu, kiedy też powoli zaczęłam się rozpędzać tak z ilością postów, że sama nie ogarniałam ☺ Teraz dla mnie samej są bardzo przydatne, gdy czegoś szukam ☺ Buziaki ☺

      Usuń
  4. CRUELLA, ERDEM GIRL, AKSAMIT I JEANS, CASUAL - to moi faworyci. Wciąż ogromnie podziwiam jak ciekawie potrafisz wszystko zestawić a przede wszystkim wyszukać. Niezła z Ciebie poszukiwaczka skarbów:)

    pozdrawiam aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno to jednak łatwe to znajdowanie ☺ ale bardzo Ci dziękuję ☺ Pozdrawiam serdecznie ☺

      Usuń
  5. Tym razem trudno jest... surdut w prażki - bez surduta, aksamit i dżins, cała w kratkę, i cruella - no bez pantery.... wiem, wiem, jestem zmierzła i marudna, taka durch heksowata, ale tak mam. Własnie nabyłam sobie srebrną puchówke, która planowałam, i w ramach poprawiania sobie humoru srebrna bomberkę o nietypowym fasonie, cekinową...ucha cha cha cha cha, oczywiście nieplanowaną - pewnie nigdy jej nie założe....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz będzie tylko trudniej i brzydziej, ale tak mam 😂 Buziaki hekso stebrzysta Ty ☺ Koniecznie załóż, koniecznie i zazdroszczę bo wypatrywałam srebrnej kurtki od 2 miesięcy aż porzuciłam, a wcześniej były tylko rzut takich samych latem i gupia byłam, że bałam się spotkać kogoś w kościele, do którego i tak nie chodzę 😂 Buziole ☺

      Usuń
  6. Olenko,trudny wybor bo ja te stylizacje traktuje jak wlasne dzieci :))) W kazdej z nich widze siebie :) Ujmuje mnie babciny look,zwany soft vintage :) Kwiatpwa sukienka od Erdema :))) bo na taka poluje :) Marynarki i krate ...bo uwielbiam krate i nosze namietnie,czerwony look z pantera ...bo adaje klam ,ze w naszym wieku to juz z tym ostroznie :))) Bezowy plaszcz...bo moim zdaniem to klasyka najwyzszych lotow :) W kazdym razie kazda stylizacja jest mistrzowska i tego bede sie trzymac :)))) buziaki Renata


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana ☺ To Twoje dzieci na pewno, bo na wiele rzeczy mnie otworzyłaś, bez Twojej inspiracji nie byłoby ich, miałabym może całkiem niezłe ale klapeczki na oczach ☺ Buziaki ☺

      Usuń
  7. Ciężki wybór, bo bardzo różnorodnie jest. Fantastyczna jest krata, soft vintage, jeans, Sherlock i surdut, a każda pozostała przyciąga czymś innym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Madziu z Twojego komentarza, jesteś taka perfekcyjna i doskonała w tym co robisz, że Twoje pozytywne opinie na temat moich luzaków są dla mnie bardzo ważne i znaczące ☺ Buziaki ☺

      Usuń
  8. Cruella wymiata! Ale...Soft vintage,GARNITUR W PRĄŻKI I KWIATY, Casual, Surdut w prązki, Aksamit i dżins, Pasiasty Kloszard i Erdem Girl, tez nie są gorsi:D
    Ola, Ty masz taką fantazję i tak zaskakujesz, że za każdym razem człowiek jest w szoku, gdy do Ciebie zagląda:D
    Prosimy o więcej:)))
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chwal mnie tak bo się popsuję! 😂 Już nie umię podskoczyć ponad 2% sił a z tym marnie wychodzę też na blogu, to niestety będzie teraz do zaobserwowania 😕 Buziaki Kochana i przecież chwal, chwal i chwal, to może się jakoś podźwignę 😂

      Usuń
  9. A mnie się wszystkie podobają i wybierać nie będę:))))jesteś super:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu ☺ Wszystkie to też piękny wybór ☺ Buziaki Kochana ☺

      Usuń
  10. Patrząc na Twoje zdjęcia zachciało mi się spódnicy (a jeszcze lepiej sukienki z aksamitu), kamelowego płaszcza, i wielu innych rzeczy :-) masz oko! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja może mam oko, a Ty teraz bidna masz zachciewajki 😂 Dziękuję Kochana i pozdrawiam ☺

      Usuń
  11. Cruella jest the best, hahahah ale zapomniałam już o Garniturze w prążki i kwiatach, i znowu ta stylizacja mnie zachwyciła. Ale patrząc na tę całą listę, nie da się po prostu tak przejść obok !!!! Jesteś niesamowita - każdy pomysł jest fantastyczny :) Gratuluję inwencji, indywidualnego podejścia do mody i zachęcania nas wszystkich do patrzenia na nią z przymrużeniem oka, a jednak poważnie :) :) :) . Kisses - Margot :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Margotko ☺ Chyba w tym ostatnim kawałku ostatniego zdania ujęłaś sedno ☺ Dziękuję za tak cudowne słowa i ślę buziaki 😙

      Usuń
  12. Cruella, Dziewczynka z zapałkami, Erdem....poza tym wszystko ma w sobie to "coś",tę nutkę szalonej artystycznej TWOJEJ duszy. Pozdrawiam Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alicjo i pozdrawiam bardzo serdecznie ☺ Zaglądaj ☺

      Usuń
  13. Wszystkie cudne, ale skoro mam wybrać stawiam na Sherlocka Holmesa, Soft Vintage i Cruellę :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Martuś :) Chyba podobnie bym dla Ciebie typowała te pierwsze 2 :)) Buziole :)

      Usuń
  14. Wszystkie stylizacje super. Bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój zdecydowany faworyt to CRUELLA...buziaki...

    OdpowiedzUsuń
  16. 20 yr old Administrative Assistant IV Hobey Laver, hailing from Longueuil enjoys watching movies like Mysterious Island and BASE jumping. Took a trip to Carioca Landscapes between the Mountain and the Sea and drives a Ford GT40. YOURurl.com

    OdpowiedzUsuń