środa, 27 września 2017

Boho Flower Power

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze do poprzedniego zielonego i eleganckiego posta :) Dzisiaj daleko od elegancji, trochę boho, trochę hippie, trochę lat 90 i trochę vintage, a największe trochę łazęgi lumpeksiary, czyli dla każdego coś fajnego :)





Trochę o stylizacji

Ta stylizacja to niezłe zamieszanie. Jest romantyczna babcina w klimacie lekka maksi sukienka w róże. Róże tak bardzo trendy w tym sezonie oczywiście ;) Jest też obszerna katana dżinsowa jak z lat 90, przydługie dżinsy dzwony hippisów i barokowe w klimacie dodatki, czyli skórzany pasek nabijany kolorowymi dżetami i bardzo dekoracyjna metalowa bransoleta też z kolorowymi kryształkami. Tę trochę szeroką bransoletę ubrałam na rękaw kurtki, co odgapiłam od Reni Jaz radośnie :) Są też skórzane mokasyny na słupku i skórzany plecaczek. Nie wiem co powiecie na takie zamieszanie i tyle warstw, ale to jest to, co Lumpole lubią najbardziej, choć one lubią prawie wszystko :))


Dziś wszystko co mam na sobie pochodzi z second-handów.
Today I'm wearing everything from second-hand shops.

sukienka/dress - FOREVER 21
kurtka/jacket - TOM TOMPSON
spodnie/pants - ZARA
buty/shoes - MMM
plecak/backpack - NN
pasek/belt - NN
bransoletka/bracelet - NN













Bardzo uszczęśliwia i motywuje mnie każdy ślad Twojej tu obecności, dlatego serdecznie dziękuję za odwiedziny na moim blogu i za wszystkie komentarze. Zapraszam do oglądania i czytania, a jeśli Ci się spodoba, do obserwowania :)

Every trace of your presence here makes me happy and motivates me, so thank you so much for visiting my blog and for all the comments. I invite you to watch and read, and if you like it, to observe :)

40 komentarzy:

  1. Świetna katana,prosta,dokładnie taka jaką swego czasu poszukiwalam.
    Ty to Ola masz szczęście ;-)))Albo inaczej, SH wybitnie Ciebie polubiło
    ściskam!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka od razu mi się skojarzyła z takim English Country Look - tego rodzaju print zawsze mnie czarował. Właściwie nie wiem co napisać, bo Twoje boho jest po prostu Śliczne. Z jednej strony romantyczne, a z drugiej kowbojskie - pasek i bransoleta cudowne. Takie skórkowe dodatki do lekkich sukienek i denimu uważam za perfekcyjne połączenie. Super i do tego taaaak pięknie :) :) :) Kisses - Margot :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz kowbojskie, nie pomyślałam :) A skórkowe dodatki to dla mnie wciąż nowość, uczę się ich :) Buziaki Margot :)

      Usuń
  3. Sukienka jest cudna:)))bardzo ładne dodatki do niej dobrałaś:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Takich mokasynów szukam od dawna, takich jakie były modne na przełomie 79/80. Na obcasie i z widocznym szyciem. Ale nigdzie nie ma,albo są płaskie, albo na podeszwie jak koturn. Sukienka cudna, róże kocham, i te żywe i na tkaninach. Bardzo mi się w tym namieszanym stylu podobasz, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Marzenko ☺ Miałam szczęście z tymi mokasynami ☺ Buziaki ☺

      Usuń
  5. Bardzo, bardzo sweet. I wiem, że nie pokazujesz nóg, i że w dodatku te dżinsy tutaj stylowo pasują, ale przy tej długości mogłabyś bez... dla tych butów :):):). Pasek i bransoletka doskonałe, plecaczek też:).
    Tak jest...majowo, a nie jesiennie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie mogłabym, za goło, za zimno 😕 ale dziękuję Kochana, próbuję wiosnę w sercu hodować 😂 Buziaki ☺

      Usuń
  6. Oleńko ta sukienka jest świetna! Ciekawie zestawiłaś ją z jeansem :) Paskiem się zachwycam :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja pierwsza myśl - na pewno jest w tych warstwach ciepło:D
    Druga, że jest pięknie!!!
    A trzecia - żałuję żem mała i w takich warstwach tonę...
    Rewelka ten zestaw!!! I super pomysł z portkami pod kieckę!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Boho! Piękne boho, totalnie kobiece :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny misz-masz :-) piękna sukienka boho, jeans zawsze na czasie, super :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, bardzo obrywam za tę stylówkę na grupie amerykańskiej na fb, więc nie wiem, nie wiem ... Szczególnie za spodnie :) Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  10. Oh jaka cudna sukienka, stylizacja super a jak dla mnie sama sukienka bez dodatków i spacer boso po lesie latem - Mega :)

    OdpowiedzUsuń
  11. sukienka śliczna, taka romantyczna :) z jeansami również ma się doskonale! :) Olu, stylówki masz super ale zdjęcia, no muszę to powiedzieć - kiepskie, takie zamazane, trudno się je ogląda ;( może wystarczyłoby tak się nie kręcić przed aparatem? ;D Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie potrafię się nie kręcić Madziu 😕 i biję się za to w piersi co rusz, ale wciąż nie chcą być mniejsze 😂 Nie wiem czy się poprawię, nawet nie potrafię tego obiecać bo mam rzadko szanse na robienie zdjęć i wtedy dzieje siè to w zawrotnym tempie choćby w ten ostatni paskudny weekend zrobiłam 10 stylowek bo przez miesiàc nie będę miała okazji, może jak kiedyś zwolnię tempa to przełoży się to na jakość zdjęć tymczasem coś za coś jak mi łeb pęka od pomysłów 😕 Dziękuję Kochana i buziole ślę 😙

      Usuń
    2. No i bardzo nie lubię zdjęć i pokazywania siebie, przed blogiem nie pozwalałam sobie robić nigdy żadnych zdjęć, ale nie mam innej możliwości pokazania tego niż na sobie 😂

      Usuń
  12. Bardzo Ci do twarzy w tym bohowym wydaniu. Śliczna sukienka i reszta zresztą też. Buziaki serdeczne. A ja lubię jak kręcisz się na zdjęciach :))))).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to mi ulżyło Krysiu ☺ Bardzo Ci dziękuję ☺ Buziaki ☺

      Usuń
  13. Ola,genialnie :) Sama sie sobie dziwie,ze kiedys nie przepadalam za sukienkami . Dzisiaj nie wyobrazam sobie zycia bez nich :) A Juz takie jak Twoja w kwiatowy wzor, nieco babcina to moje ulubione :) Zwlaszcza,ze mozna je swietnie stylizowac:)Mnie bardzo podoba sie to polaczenie z jeansami . Jest mniej oczywiste,zaskakujace ,tworcze :)Jest wyjatkowo,delikatnie i uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana ☺ Na Fierce na fb mam straszny atak o te dżinsy, że miałam ubrać białe legginsy!!!!☺ Buziaki 😙

      Usuń
    2. A co Ty się przejmujesz tymi komentarzami. Kto tu lansuje ciekawe pomysły? Nie one tylko Ty. Powinny brać z Ciebie przykład. Z białymi legginsami byłoby koszmarnie, za to po hamerykańsku :).

      Usuń
    3. Tak, na pewno byłoby koszmarnie, nawet nie chcę sobie tego wyobrażać, nie przejmuję się, tylko czuję bezsilność, to trochę jak walenie głową w mur

      Usuń
  14. Tryskasz pomysłami Olu, sukienka super, bardzo ładny wzór, ja kocham róże.
    Pozdrawiam serdecznie, miłego dnia...

    OdpowiedzUsuń
  15. sukienka marzenie, spedza mi sen z powiek

    OdpowiedzUsuń