sobota, 30 września 2017

Moja Annie Hall czyli Power Dressing Lumpoli No 1

Serdecznie dziękuję za komentarze do poprzedniego welurowo-folkowego posta. 



Dziś wskakuję w odmienne, bo bardziej męskie klimaty, po raz pierwszy w tym sezonie, ale nie ostatni. Okazało się, że jest  to zgodne z aktualnym trendem na Power Dressing, który ma swe korzenie w latach 90. Jest to trend stworzony dla stylowej kobiety pracującej. Trend, który czerpie z męskiej szafy i bazuje na odważnych konstrukcjach. Z jednej strony są to przeskalowane ramiona i oversizowe kroje, jakby podebrane z garderoby naszego mężczyzny – obszerne płaszcze, przyduże koszule lub luźne spodnie, co na pewno zobaczycie u mnie. Z drugiej, damskie wersje garniturowych zestawów, czy świeża interpretacja garsonek. Pokazują je Calvin Klein, Victoria Beckham, Alexander McQueen, Moschino czy Mulberry. Niestety tych bardziej kobiecych wersji nie zobaczycie u mnie, bo tego w lumpeksach po prostu nie ma :(

Trochę o stylizacji

Ta stylówka trochę na eleganckiego kloszarda albo ekskluzywnego menela i trochę na Annie Hall, to taka moja  bardzo luzacka wersja wspomnianego wyżej trendu na Power Dressing. Takich męskawych przerośniętych klimatów będzie u mnie jeszcze dosyć sporo prawdopodobnie, bo przełamałam się i zaopatrzyłam wiosną w takie ubrania dzięki Reni Jaz. Na dzisiejszy zestaw składają się ogromne, szerokie, granatowe w białe prążki, spodnie marchewy z rozcięciami u dołu nogawek oraz biało-granatowa prążkowana koszula z szerokimi mankietami na spinki, pokazywana już TU. Ostatnio uwielbiam wszelkiego rodzaju oversizy, no i uwielbiam paski i prążki, także jesiennie, dlatego na pewno będzie ich u mnie więcej niż kratki także szarej, choć jej też nie odpuszczę na pewno, bo taka jestem Trendy Girl! Na wierzch zarzuciłam ponownie prosty, klasyczny, długi czarny płaszcz. Na nogach mam czarne czółenka na małym słupku. Dodatki są ze skóry w naturalnym kolorze. Stanowią je szeroki pas z asymetryczną skórzaną klamrą i białą gumą z tyłu oraz duża workowata, prosta skórzana torba. Power Dressing czyli męski styl i spodnie marchewy są trendy, paski, prążki i przydługie rękawy były i są trendy, podkreślanie talii i wielkie torby są trendy, więc taki super trendy kloszard mi wyszedł :) Jestem z niego bardzo dumna :)


Dziś wszystko co mam na sobie pochodzi z second-handów.
Today I'm wearing everything from second-hand shops.

spodnie/pants - NN
koszula/shirt - REDGREEN
torebka/bag - NN
buty/shoes - BARBARELLA
płaszcz/coat - ATMOSPHERE
pasek/belt - NN
















Bardzo uszczęśliwia i motywuje mnie każdy ślad Twojej tu obecności, dlatego serdecznie dziękuję za odwiedziny na moim blogu i za wszystkie komentarze. Zapraszam do oglądania i czytania, a jeśli Ci się spodoba, do obserwowania.


Every trace of your presence here makes me happy and motivates me, so thank you so much for visiting my blog and for all the comments. I invite you to watch and read, and if you like it, to observe :)

39 komentarzy:

  1. Świetna stylówka:). Taki trochę dandys w prążki;). Bardzo mi się podoba to wydane dress for success!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się też w tym czuję :) Dziękuję Kochana, pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Lubię koszule w męskim stylu, wolę niż te typowo damskie. Świetnie połączyłaś ze sobą ubrania w paski. To trudne, ale Tobie się udało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Haniu, jeszcze popełnię takie połączenia i inne też, lubię takie eksperymenty ☺ Buziaki 😙

      Usuń
  3. Ty jak coś wymyślisz, to po prostu wymiata!!!
    Super są te połączone paski... Jedne zamieniają się w drugie;))
    No i pory szerokie jak trzeba! Pasek w talii dodaje tej kobiecości...I oczywiście rozpięte guziczki przy koszuli:))
    Super całość!!!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :) Taką właśnie jestem dziewczyną ;)) Buziole :)

      Usuń
    2. I bardzo się z tego cieszę, że taka jesteś:))):*

      Usuń
  4. Świetny pis, bardzo dobrze się patrzy na te wszystkie stylizacje. Ja teraz szukam dla siebie jakiegoś jesiennego zegarka ale ciężko jest mi coś znaleźć. Ostatnio kupiłam mojemu mężowi zegarek tutaj http://www.zegarkowy.pl/category/casio-classic-meskie ale dla siebie nie mogę nic znaleźć

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje długie, proste płaszcze sa perfekcja! Całość wspaniała i idę teraz do szafy mojego Meza. Od dawna poszukuje tej perfekt koszuli, mysle, ze dzisiaj ja znajde :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno ją znajdziesz :) Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :)
      Zobacz do czego jeszcze posłużyły mi koszule mojego :)
      http://lumpola-style.blogspot.com/2017/07/total-look-z-koszul-w-paski-total-look.html
      http://lumpola-style.blogspot.com/2017/08/poskramianie-nieskromnej-biaej-sukienki.html

      Usuń
  6. Nie wiedziałam, że to się nazywa Power Dressing :D ;) - ale nawet bez znania nazwy - tak się właśnie kojarzy - POWER !!! Kobieta wyzwolona, silna, piękna i elegancka. Taka współczesna Coco :))) I ta Twoja talia !!! Super :))) Kisses - Margot :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha! Wiem bo śledzę te niechlubne trendy wprawdzie dorabiam teorię do praktyki, jak widać skutecznie 😂 Uśmiecham się, kąciki ust podniosły się z podłogi!☺ Buziole 😙

      Usuń
  7. A ja właśnie uwielbiam garnitury dla kobiet w męskim stylu :) Taka nonszalancja <3 Wszystko mi tu gra :) Miłego wieczoru. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne są te paski:))uwielbiam Twoje długie płaszcze,ten też jest świetny:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Elegancja z nutą nonszalancji, czyli coś co bardzo lubię!!! Fantastyczny zestaw!!! Buziole! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się w tym super czuję nawet jako JA 😉 Buziaki ☺

      Usuń
  10. Bardzo elegancko i świetnie Ci w tej stylizacji. Olu ty zawsze pięknie wyglądasz..Twoje stylizację są takie pomysłowe,zawsze podziwiam i pomysły i wykonanie i zazdroszczę energii:) u mnie ostatnio jesienna depresja:) Jeszcze nie jesień prawdziwa,a mnie nic się nie chce...buziole.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joluś Kochanie poczytaj mojego poprzedniego posta ☺ Dziękuję Ci bardzo i ślę buziaki ☺

      Usuń
  11. Ola!!! Czary i magia !!! Ale jakos mnie to nie dziwi ,przeciez Ty jestes geniuszem w laczeniu,mieszaniu,parowaniu,podkrecaniu :) To Twoje DNA i nic tego nie zmieni :) Piekny look mozna nim zablysnac na kazdym Fashion Week,:)))) buziaki Renata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że się o niego bałam po tych jazdach, które miałam z dżinami pod sukienką i kataną do niej 😉 Bałam się, że będzie jeszcze trudniejszy do przełknięcia.. Dziękuję Kochana, to wiele dla mnie znaczy 😙

      Usuń
  12. Olu dzisiejszy zestaw mnie oczarował. Jest w nim wszystko co uwielbiam, szerokie spodnie, obszerna koszula i piękny dług płaszcz. Pasek cudownie podkreślił talię :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki piękny zestaw... emanuje z tych zdjęc spokój,pewnośc siebie, poczucie wysokiej jakości... bardzo bym tak chciała. A tymczasem w piątek zrobiono mi zdjęcie, w sytuacji zawodowej, z innymi osobami. Byłam zadowolona z tego jak wyglądam, póki owego zdjęcia nie zobaczyłam. Miałam ochotę wyć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecuję Ci, że na pewno w takiej sytuacji też bym wyła. Ja moje zdjęcia wybieram z setek ujęć, właśnie robię czystkę na nowym potężnym kompie, który prawie nie uśmierciłam ich ilością, moja Lucy powiedziała, ze w życiu czegoś takiego nie widziała :( Dziękuję Kochana i głowa do góry :) Buziole :)

      Usuń
  14. Taka feminizacja męskich ubrań świetnie się sprawdza, zwłaszcza do pracy. Wygląda to dużo ciekawiej niż typowe biznesowe komplety dla kobiet. Świetna stylizacja! Pozdrawiam serdecznie Angela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pełna zgoda Angela ☺ Taki mundurek nawet ja chętnie noszę ☺ Buziaki 😠☺

      Usuń
  15. Cóż można powiedzieć prócz super. Super stylizacja, super Ty, brakuje mi tylko Twojego uśmiechu.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu z uśmiechem ostatnio kiepsko, choć już lepiej, o patrz :)
      Dziękuję Kochana :)

      Usuń
  16. I bardzo dobrze, że jesteś z siebie dumna, bo wyszło jak z Fashion Week'a :-) Piękne pasy, oversize'y, niby męskie, a jakże kobieco w nich wyglądasz ;-) buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana :) Bardzo się cieszę, że Ci się podoba tak jak mnie :))
      Buziaki :)

      Usuń
  17. Męskie klimaty - kuszą nas. Paski nadal rządzą. Świetny zestaw...💕💋💋💋buziaki...

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny wpis. Podoba mi się ten zestaw

    OdpowiedzUsuń
  19. Przyznam że bardzo ciekawie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń