wtorek, 19 września 2017

Na ścieżce wojennej z jesienną szarugą / On the war path with autumn shade

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze do poprzedniego, bardzo energetycznego posta. 
Tę stylówkę wywlokłam znienacka z mojego wiosennego salonu odrzuconych. Trochę nie rozumiem dlaczego tam się znalazła, ale tak się jakoś stało. Może byłam na nią wtedy za mało odważna. Wyciągam ją teraz, bo jest fajna i pragnę odświeżyć Wam zawczasu w pamięci moją szarą ścianę, na którą być może wrócę już niebawem, gdy w ogrodzie braknie liści, a w zapasach zdjęć z liściami :) Przede wszystkim jednak natchnęły mnie jej barwy wojenne, które być może pomogą mi nabrać odwagi, by stawić czoła jesiennej szarudze i wrócić do jasnych, i radosnych stylówek, bo taki mam właśnie plan! :)




Trochę o stylizacji

Ta stylizacja jest bardzo prosta, a może nawet prostacka, ale i luzacka. Składają się na nią, wielokrotnie już pokazywana przejrzysta różowa spódniczka maksi oraz wielka oversizowa khaki bluza w panterkę ze złotym nadrukiem. Dodatki to czarne skórzane dziwne buty ze złotymi klamrami, podobne do tych od Balenciagi i torebka worek czarna skórzana, ozdobiona wielką ilością złotych metalowych guzików. 


Dziś wszystko co mam na sobie pochodzi z second-handów.
Today I'm wearing everything from second-hand shops.

spódnica/skirt - ATMOSPHERE
bluza/blause - GEORGE
buty/shoes - RETRO
torebka/bag - NN

















Bardzo uszczęśliwia i motywuje mnie każdy ślad Twojej tu obecności, dlatego serdecznie dziękuję za odwiedziny na moim blogu i za wszystkie komentarze. Zapraszam do oglądania i czytania, a jeśli Ci się spodoba, do obserwowania :}

Every trace of your presence here makes me happy and motivates me, so thank you so much for visiting my blog and for all the comments. I invite you to watch and read, and if you like it, to observe :)




44 komentarze:

  1. No tak. Uwielbiam zestawienie delikatnej, wiotkiej i jeszcze różowej spódnicy maksi z czyms grubym i wielkim na górze. Nie znoszę, nie trawię, nie toleruję panterek na niczym. Tak, wiem, szał sezonu, nawet Heidi Klum dla Lidla i te tematy, ale panterka to niech zostanie ( dla mnie, rzecz jasna) na panterze. I inne cętki na innych zwierzakach. Ta Twoja broni sie mniej oczywistymi kolorami:). No, i jest super modna...
    Czyli tak - doskonały pomysł, jak dla mnie z inną bluzą. Idealne do całości buty i torba, jak zwykle nie wiem skąd to wytrzasnąć mogłaś, ale jest doskonałe. Szkoda, że raz fotograf nie wyostrzył na te guziki... bym sie poprzyglądała z rozkoszą:)
    I znów mam to samo, co z pomarańczową alternatywą - coś kompletnie nie mojego, ale na Ciebie się dobrze patrzy:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Kochana, będziemy miec trochę pod górkę, bo mam w zanadrzu jeszcze 2 prawdziwe panterki, chociaz jedna blizej Cruelli de Moon i jedną krówkę łaciatą nawet, może sie jakoś prześlizną cichaczem i zasłonią Heidi Klum ;) Ale na pocieszenie mam nadzieję na stylówkę, stylówki kompletnie Twoje, tak zgaduję, ale kiedy to nie wiem ;) Dziękuję i buziakuję :)

      Usuń
    2. Zaraz poszukam lepszej torebki :)

      Usuń
    3. O, teraz widac super:). dzięki:)

      Usuń
  2. Świetny zestaw, takie lubię,w takich jest mnie jakby nieco mniej. Buciska fantastyczne. Uśmiecham się szeroko, jak Ty. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marysiu :) Jeszcze chwilę poletnię i poelegancę a potem będzie dużo oversizowych klimatów tak mi się wydaje ;) Buziaki Kochana :)

      Usuń
  3. Kocham takie rzeczy :)))) Nie sądzę, żeby ta stylizacja była prosta ;)))) skomponowanie rzeczy w takim stylu jest trudniejsze, niż niejedna klasyka. Torebka guziczana to po prostu rewelacja !!! Często używam guzików, jako biżuterię, ale tak przyozdobiona torba to jest absolutne cudo. Chociaż piszesz NN, to jestem pewna, że jest z Anglii :))))) Ta spódnica, to jest takie moje baletnicze marzenie :))) Panterka, buciory - super !!!! Kisses - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna jest ta stylówa, ale potrzebowałam czasu, żeby ją puścić :) To jest to o czym wciąż piszę: otwieranie się, odwaga, przełamywanie się, poszerzanie horyzontów, gdzie tu niewolnictwo :) Boska sprawa i to na totalnym luziku, bez żadnej napinki :) Dzięki Margot :)

      Usuń
  4. Super, każdy element tej stylizacji mi się podoba. Całość fajna, kobieca ,nic tu nie jest przypadkowe (takie robi wrażenie);-).Bluza i buty -sztos!
    Buziaki Olka ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to mówią Kochana "Nie ma przypadków" ;) Dzięki Elu i buziaki serdecznie :)

      Usuń
  5. Olu, w tym "szaleństwie" jest metoda! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Metoda na głoda :)) Idę jeść :)) Dzięki Paula :) Buziaki :)

      Usuń
  6. Tak bardzo lata żal:))a Twoje zestawy takie śliczne:))spódnica jest cudna:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, jeszcze dużo ładnego niezbyt jesiennego chyba pokażę :)) Buziole Kochana :)

      Usuń
  7. That's so pretty dear 😍❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio widzialam M Bele w pieknym panterkowym plaszczu ,oczywiscie oversizowym. Pomyslalam pieknie . Teraz patrze na Ciebie i tez mysle pieknie :)Ta lekka spodnica i byty ala najnowsze od Balenciagi....no wymiatasz,mloda.Wymiatasz :) buziaki Olenka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Reniu ☺ Ja mam oversizowy szkafrok Cruelli de Moon, który pokażę jeszcze na pewno 😂 i jeszcze 2 łaciate okrycia, do znudzenia ☺ Sama jestem ciekawa co się będzie działo ☺ Buziaki 😊

      Usuń
  9. Oleńko ta delikatna spódnica w połączeniu z cięższymi butami to strzał w dziesiątkę! Torba jest świetna :) Pozdrawiam Aneta

    OdpowiedzUsuń
  10. Buciorki są genialne, a kolor Twojej sukienki wielbię:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zestaw świetny - luźny, a zarazem kobiecy i elegancki. A spódnica jest genialna - aż trudno uwierzyć, że z second handu ;-) Pozdrawiam serdecznie Angela

    OdpowiedzUsuń
  12. Panterki absolutnie nie są faux-pas, trzeba tylko wiedzieć, jak ją nosić i zastosować, aby nie było kiczu. Dla mnie niedoścignionym ideałem łączenia zwierzęcych printów jest Roberto Cavalli, które uwielbiam, bez wzajemności. Twoja dzisiejsza stylóweczka to typowy rockowy zestaw, i bardzo fajnie w nim wyglądasz. Jak dla mnie dla artystów ponadczasowy, nie raz widziałam podobnie ubrane osoby w na Camden Town w Londynie. Wielki świat, duże miasta całkiem inaczej podchodzą do mody, niż zaścianek, oj bo co ludzie powiedzą, kobieta w pewnym wieku, powinna być elegancka. Może być i elegancka jak musi lub chce, ale może być twórcza, artystyczna i np. rockowa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Marzenko ☺ Nic nie muszę, wszystko mogę ☺ ale nie trzeba zaścianka, bo na Fierce dziewczyny też mmi piszą, że spódnica za lekka do tego zestawu 😂 Przechadzek po Londynie zazdroszczę ☺ Buziaki ☺

      Usuń
  13. Torebka mnie zachwyciła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kolorowy Motyl w natarciu
    jestes naprawde niebanalna osobka

    OdpowiedzUsuń
  15. Olu, wszyscy pieją, że jest super ;) i to prawda, ale ... torebka, torebka sama w sobie jest rewelacyjna, lubię guzikowe wstawki, ozdóbki, sama chyba już 4 lata temu zrobiłam pagony z guzików, które uważam za hit ;D więc torebka jest super i ona powinna grac pierwsze skrzypce, a tutaj hiciorem jest połączenie zwiewnej, długiej spódnicy z tą wyśmienitą bluzą - panterka z numerem! i do tego genialne buty! i to wystarczy :) ta malutka z poprzedniego postu byłaby fajna albo gładka czarna. ... no to się pomądrowałam i tyle ;)
    P.S. Dużo lepsze zdjęcia! nie są zamazane ;D Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, to się pomądrowałaś :))) Ja do tej torebki nie miałam wcale przekonania i do tej stylówki też, więc przeleżała pół roku i cud, że ją wyciągnęłam :) Teraz mam do tej torebki zupełnie inne uczucia, ale ja się dopiero uczę, o modzie poza własnym wyczuciem, wiem cokolwiek i nieśmiało niecałe 2 lata i mam nadzieję, że widać u mnie jakiś postęp, bo ja mam cudowne uczucie, ze wciąż się rozwijam i otwieram na mnóstwo nowych sytuacji, ale może to złudzenie ;))) Dziękuję Kochana i buziaki ślę :)

      Usuń
    2. Masz rację, ze tamta mała torebka by pasowała, ale wtedy jej jeszcze nie miałam, miałam inną małą, która była w drugiej stylówce, miały lecieć razem, ale tej nie potrafiłam jakoś puścić, dlatego podjęłam decyzję o tym, że jedna stylówka na jeden post :) http://lumpola-style.blogspot.com/2017/04/khaki-i-blade-roze-khaki-pale-roses.html

      Usuń
    3. Oluniu, wszystko jest bardzo dobrze! świetnie ci wszystko wychodzi, jesteś bardzo zdolna i masz wyczucie:) to tylko taka moja sugestia ;) czasem jest tak, że przed lustrem wszystko pasuje a na zdjęciu coś nie koniecznie ;) Czasem się nakręcamy i chcemy poszaleć ale jedna rzecz może przyćmić stylówkę i tyle ;) Fajnie, że się zgadzasz ze mną, że ta mała by tu pasowała i pewnie gdybyś ją wtedy miała to by tu była :) Buziaki :)

      Usuń
  16. Bardzo oryginalne zestawienie ciężkich butów ze zwiewną i pudrową spódnicą, drapieżnie i subtelnie zarazem, czasami można tu pokusić się o pasek w talii, super Olu, buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lilko, chyba nawet wtedy próbowałam z paskiem, dzwoni mi coś :) Buziaki :)

      Usuń
  17. Świetna, bardzo fajnie wygląda w połączeniu z bluzą<3
    Buty z pazurem robią robotę!:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny nonszalancki look. Podoba mi się zestawienie delikatnej spódnicy z ciężkimi buciorami :-) są wygodne? Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są wygodne i paradoksalnie bardzo lekkie 😂 Dziękuję Kochana i pozdrawiam ☺

      Usuń
  19. Nie umiem tak kombinować z dodatkami i wzorami jak Ty! Zazdraszczam Ci talentu!
    Ta torba jak strzelił do butów pasuje, a oboje jak w dziesiątkę do tej bluzy!
    Spódniczka fajny kontrast... Taka różowa mgiełka w towarzystwie bojowych ćwieków :D
    Fajosko!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana ☺ Z wzorami to ja dopiero pokombinuję 😉 Dla mnie chyba wyzwaniem jest mniej kombinować i nie przekombinować 😂 Buziole 😙

      Usuń
  20. No tak, panterka wpasowuje się do naszych stylizacji coraz bardziej i częściej, co podoba mi się oczywiście. Lubię ten wzór, a w takich rozsądnych i tak prezentowanych ilościach, to jak najbardziej. Do tego ta delikatna pastelowa i zwiewna spódnica, buty i nietypowa torebka. No Olu, znowu świetnie wykombinowałaś! Piątka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś to był dopiero przedsmak, małe przygotownie bo mam do pokazania jeszcze 4-5 rzeczy we wzory zwierzęce i wtedy one nie będą wcale w rozsądnych ilościach, ale obiecałam sobie nie poskramiać zanadto swojego szaleństwa, podkręcać go też nie będę, al. ... :)
      Dziękuję Kochana i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń