sobota, 2 września 2017

Kod paskowy / Barcode

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze do Odgrzewanych Kotletów sierpniowych :)
Dziś pierwszy post wrześniowy, następne będą się pojawiać planowo co 3 dni :)






Trochę o stylizacji

Ta stylizacja jest trochę letnia, bo paski i bluzka off shoulders, i trochę już jesienna, bo mokasyny na słupku, a nie sandały czy klapki. Podstawą pomysłu na nią jest zestawienie dwóch elementów w paski i prążki. Pierwszy to przykrótkie cygaretki w delikatne błękitne prążki. Tak, tak, to kolejne cygaretki u mnie, na śmierć zapomniałam, że takie coś ponownie na sobie popełniłam :) Drugi element trochę DIY, bo to pasiasta tunika czy dłuższa bluzka off shoulders, uzyskana z kombinezonu z krótkimi spodenkami. Ponieważ nie noszę krótkich spodenek, never ever, a takie bardzo ciekawe kombinezony pojawiają się w lumpeksach, jest to mój sposób na zaadoptowanie ich na moje potrzeby i możliwości. Szczególnie póki są modne szerokie paski w talii, naprawdę polecam, także bez paska, by zatuszować w razie czego brzuszek i oponki :) Na bluzkę zarzuciłam prościutką długą białą, elegancką krojem kamizelkę, która zakrywa nieco newralgiczne fragmenty figury, i tworzy wraz z bluzką efekt cold schoulders :) To kolejny fajny patent, czyli założenie kamizelki czy bezrękawnika na bluzkę off shoulders, ale najlepiej taką z dłuższymi rękawami, bez falban przy dekolcie :) Dodatki do tego zestawu są naturalne i jasnobrązowe, do czego jak już pisałam, dzięki moim blogowym koleżankom, powoli, ale jednak się przekonuję :) Dziś są to skórzane mokasyny na wysokim stabilnym słupku, skórzany pasek bardzo dekorowany kolorowymi dżetami, oraz torba z drewnianych koralików.


Dziś wszystko co mam na sobie z wyjątkiem butów pochodzi z second-handów.
Today except shoes I'm wearing everything from second-hand shops.

spodnie/pants - BRAX
bluzka/blause - ATMOSPHERE
kamizelka/vest - KIMILILY
torebka/bag - NN
buty/shoes - MMM
pasek/belt - NN


















Bardzo uszczęśliwia i motywuje mnie każdy ślad Twojej tu obecności, dlatego serdecznie dziękuję za odwiedziny na moim blogu i za wszystkie komentarze. Zapraszam do oglądania i czytania, a jeśli Ci się spodoba, do obserwowania :}

Every trace of your presence here makes me happy and motivates me, so thank you so much for visiting my blog and for all the comments. I invite you to watch and read, and if you like it, to observe :)

50 komentarzy:

  1. Fajny miks lata i jesieni, bluzka mnie zauroczyła totalnie:) pasek, buty i torebka świetnie razem współgrają, jak zawsze superowa całość:)
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kochana, cieszę się, że Ci się podoba :))

      Usuń
  2. Łączenie wzorów i kolorów to mój ulubiony element zabawy modą, więc Twoje paski do pasków, paskami łączone są po prostu rewelacyjne. Do tego te brązowe - naturalne dodatki - efekt idealny !!!! Klasyka, cebulkowatość - ale też Twoje zaplanowane szaleństwo przemyślane do bólu. CUDOWNIE !!!!! Buziaczki - kisses - Margot :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Margot :) Paski do pasków to prawie jak kropki do kropek :) Buziaki :))

      Usuń
  3. Pięknie wszystko połączyłaś ale potrafisz to robić i wychodzi Olu znakomicie.
    Bluzka świetna i te spodnie, cudowny duet! Kamizelka - kiedyś nosiłam /na początku stulecia/ tylko nieco krótsze, uwielbiałam a teraz jakoś nie mogę trafić na odpowiednią.
    Ciekawe dodatki, dobrze dobrane kolorem. Buziaki, pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paski nami zawładnęły, i mimo krat na jesień, ja będę dalej paskować na maksa ;) Ta kamizelka jest fajna ze względu na długość właśnie :) Dziękuję Basieńko i pozdrawiam cieplutko, także Twoje bajorko jak morze, które mi się śni i chyba na chwilę wyśni ;))

      Usuń
  4. Śliczna jest ta bluzka i reszta świetnie dobrana:))bardzo ładnie Olu wyglądasz:)))ja bardzo rzadko chodzę w sandałkach,prawie całe lato zakładam pełne buty:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja latem dużo w trampkach i tenisówkach niestety ;) Dziękiuję Reniu i ślę buziaki :)

      Usuń
  5. Olka super kolorystyka i pomysł jest bardzo ciekawy. Ja dzisiaj kupiłam taką śmieszną czerwoną kamizelkę i będzie stylizacja z sukienką i bluzką :) Wyglądasz cudnie,buziole.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już czekam niecierpliwie na tą Twoją stylóweczkę ☺ Buziaki Jolu 😚

      Usuń
  6. Podoba mi się Twój kod paskowy oraz pieknie dobrane dodatki. Szkoda, że lato już się kończy. Pozdrawiam Danka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Danusiu ☺ Ja nic nie wiem co z tym latem 😉 Buziaki Kochana 😙

      Usuń
  7. Boje sie paskow ale ten zestaw jest perfect!!
    Myślę, źe odważylabym sie go założyc😄😄
    Idelnie dobrana calość,Ola!
    🖒🖒🖒👌👌👌
    Ciepła duźo🤗😋

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale się cieszę Kochana ☺ Nie ma jak przełamywać strachy ☺ My z Lakim właśnie się wtulamy, bo znów samotni, a jakieś bombardowanie sztucznych ogni w pobliżu ...Buziaki 😙

      Usuń
  8. Fajnie łączy Pani ze sobą różne elementy garderoby i dodatki są nietuzinkowe. Bardzo mi się podoba, a torebka jest extra:-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjna ta bluzka...ja jednak.nie mam oka albo szczęścia do zakupow w SH...Twoje jak zwykle zachwycają 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem się zastanawiam, kiedy ta moja lumpeksowa passa się skończy ;)) Dziękuję Bea :) Buziaki :)

      Usuń
  10. I znowu zachwycasz:) Musze pisac krotko bo moj komputer szaleje:((((Cudowny pomysl jak wykorzystac jeszcze letnie ubrania z juz jesiennymi:) Swietna kolorystyka tych paskow na topie . mamwrazenie,ze pasujaca do wszystkich kolorow jakie mamy w szafie :) Podoba mi sie tez dluga kamizelka i oczywiscie cygaretki:) Stworzylas Olu bardzo fajny casualowy look ale z ogromna dawka nonszalancji tak typowej dla ciebie. I bezowo/karmelowe dodatki daly tu bardzo fajna kontre :) Ola,co tu gadac jest swietnie :) buziaki Renata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba więcej takich letnio-jesiennych sytuacji pokażę, i chyba jeszcze dużo lata, zawsze jakieś ogony ciągnę za sobą ;)) Dziękuję Reniu i pozdrawiam Cię serdecznie :)

      Usuń
  11. Oleńko pięknie wszystko połączyłaś! Bluzeczka jest śliczna a paskiem się zachwycam :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie skomponowałas tą bluzkę razem z kamizelką. Wyglądasz bardzo elegancko i jednocześnie ,jak na Ciebie przystało, artystycznie w tej stylizacji. Bardzo podoba mi sie dobór dodatków w kolorze jasnego brązu-dodają szlachetności całemu lookowi. Udanej niedzieli Olu :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się bluzeczka, uwielbiam wszelkiego rodzaju paski ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie i przestań już marudzić, że z Twoimi nogami jest coś nie tak, bo wyglądasz bardzo dobrze w cygaretkach. Uwielbiam karmelowe dodatki:). Pozdrawiam cieplutko, Renata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz będę sobie marudzić w kącie :( Dziękuję Reniu, buziaki :)

      Usuń
  15. Ładny "spokojny" zestaw, uwielbiam koszule i bluzki z odkrytymi ramionami, są bardzo kobiece! Spodnie są fantastyczne!!! :) Uściski!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja! :) bardzo podoba mi się to połączenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Na kotlety nie zdążyłam:D
    Ale ta stylówka w niczym nie ustępuje wcześniejszym! Ola, Ty jak zawsze z pomysłem!
    Kombinujesz i inspirujesz!
    Hihihi, złapałam się na tym, że gdy mam coś założyć, to myślę: "A może by tak z tej bluzki spódnicę zrobić?":D
    To jest zarażliwe!!!:D:D:D

    A kontynuując temat stylówki, to pasuje mi w niej wszystko! Nawet tło:D Bo ten płot "paskowy", to pewnie nie przypadek:D

    Buziole!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie Kochana tło to zawsze przypadek 😂 jak złapiemy światło a słabo nam ta łapanka wychodzi 😉 Dziękuję Edytko i ślę buziaki zmarzlaki 😙

      Usuń
  18. Olu, świetnie to wymyśliłaś! dodatki rewelacja, bardzo podobają mi się Twoje mokasyny! :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz jak to jest ze ślepą kurą i ziarnem 😂 Cieszę się Madziu, że Ci się podoba i serdecznie pozdrawiam ☺

      Usuń
  19. Kadzę Ci Olu i będę kadzić zawsze. Twoje zestawy są super, inspirują mnie i zaraz myślę, co mam w podobnym stylu i co mogę wykorzystać. Nie wiem co masz do cygaretek, wyglądasz w nich bardzo ładnie. Mokasyny uwielbiam, takich jak Twoje jeszcze nie posiadam, a chciałabym. Tak "przewyglądaj" nadal. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu, nie ma piękniejszych słów dla mnie, która założyłam bloga właśnie by inspirować, by otwierać siebie i innych na przeróżne możliwości :) Jeśli tak się wydarza, to jestem przeszczęśliwa, dlatego bardzo Ci za te słowa dziękuję :) Buziaki Kochana :)

      Usuń
  20. Ależ fajne te paski i paseczki:0, ale naprawdę zachwycająca jest ta torba. Pożądam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paskow u mnie jeszcze będzie do nudzenia zamiast kratek co to modne w tym sezonie 😂 i coraz więcej brązowych dodatków, kto by pomyślał!😂 Buziaki 😙

      Usuń
  21. A co sądzisz o tym, że kolorem tej jesieni będzie żółty? Krążą teraz takie pogłoski, ale nie wiem czy w nie wierzyć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam, ze żółty miał być w poprzednim sezonie takim hitem, moim zdaniem nie przyjął się bardzo bo jest trudny, tak samo jak kolor roku Greenery, wcale go tak dużo nie było, przynajmniej na blogach, bo oferty sieciówek nie śledzę. Pozdrawiam :)

      Usuń
  22. Oleczko genialne zestawiene. Bluzka gra pierwsze skrzypce i jest totalnie numero uno dla mnie. Całość mnie zauroczyła. Wszystko się zgadza :)
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Swietna stylizacja! :)

    www.gloryofthesnow.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ubóstwiam kobiety, które pokazują, że ubierając się w ciucholandach można wyglądać modnie i z klasą!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło ☺ Wciąź się rozkręcam 😉

      Usuń
  25. Cóż za wspaniała talia!!!Buziaczki serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powoli tylko ona mi została 😂 Buziaki Krysiu 😙

      Usuń
  26. Olu uwielbiam Twoją kreatywność coraz bardziej:)
    Jest cudnie - Ty cudna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basieńko :) Ja to się jej czasem nawet boję ;) Buziaki :)

      Usuń