wtorek, 5 września 2017

Zieleń, biel i czaszka w różach / Greenery, white & the skull in roses

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze do poprzedniego posta. Trzymam się lata uparcie i obawiam się, że tak będzie całą zimę ;)



Trochę o stylizacji

Dziś znowu zwyklak i znowu fajny kolorowo :) Odświeżam w nim Greenery, czyli kolor zielony, który miał być podobno kolorem tego roku, a ja go jakoś bardzo mało widywałam. 
Zielona bomberkowata bogato przeszywana kurteczka bardzo spasowała mi do rockowego T-shirta z dynamicznym wielokolorowym nadrukiem w czaszkę w różach, gwiazdki i chyba klawiaturę. Te mocne elementy zestawiłam z białymi szerokimi spodniami, też przeszywanymi w wielu miejscach podobnie jak kurtka. To chyba taki rodzaj białych bojówek, tylko bez troczków. Dodatki to moja czarna siatka DIY z zawiązanej sukienki, dziś węzeł jest na wierzchu, w niej mała plastikowa czerwona torebka reflektorek, a na nogach czerwone kaczuszki.


Dziś wszystko co mam na sobie pochodzi z second-handów.
Today I'm wearing everything from second-hand shops.

kurtka/jacket - VERO MODA
T-shirt - TIZARO
spodnie/pants - NN
buty/shoes - AUTOGRAPH
torebka/bag - NN













Bardzo uszczęśliwia i motywuje mnie każdy ślad Twojej tu obecności, dlatego serdecznie dziękuję za odwiedziny na moim blogu i za wszystkie komentarze. Zapraszam do oglądania i czytania, a jeśli Ci się spodoba, do obserwowania :}

Every trace of your presence here makes me happy and motivates me, so thank you so much for visiting my blog and for all the comments. I invite you to watch and read, and if you like it, to observe :)

48 komentarzy:

  1. Olu, bardzo podobasz mi się w tym zwyklaczku. Ja też takie stylóweczki lubię a zielony kolorek kurteczki jest cudny ! I zazdroszczę Ci tej czarnej siatki - bo jak były w sklepie to jakoś nie mogłam się zdecydować na jej kupno a teraz nie widzę już :-( Uwielbiam Cię !!! Buziaki kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siatka z sukienki Krysiu ☺ Dziękuję Kochana i za przypomnienie o szelkach też 😂 Buziaki 😙

      Usuń
  2. No bojówki jak byk, jakbyś chciała, to by im się pewnie troczki dało wepchać jakieś:). Na mój gust to nie jest klawiatura, tylko naszyjnik z zębów i kłów:):), ale co ja się tam znam:):):):):)
    Co zrobiłas z podestem, że butów nie widać? Bardzo całośc optymistyczna i radosna, , świeża i pasująca do Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba masz rację z kłami :))) To jeszcze zdjęcia z poprzedniej sesji bez podestu, trochę w tym mieszam, no i czasem w pogoni za światłem nie chce się go targać, ciężki dziad :)) Buziaki :)

      Usuń
  3. haaha no rzeczywiście - to chyba kły straszne zęby jakieś wampirze hahaha ;))) Ach, jak ja bym chciała, żeby ludzie tak wyglądali w zwyklakach !!!! :)) . Masz rację co do tego zielonego - też tak myślałam na początku lata, a życie okazało się inne niż przepowiednie :))) Pomysł siatki za każdym razem u Was podziwiam, ale nie mam nawet takiej sukienki, żeby coś pokombinować :(((( . Super :))) Kisses - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wciąż widzę klawiaturę 😂 Dzięki Margot z tymi kolorami dziwna sprawa miał być też żółty i teraz w końcu sporo się go pojawia, lato zdominowały niebieskie paski i u mnie jeszcze ich trochę będzie 😉 Buziole 😙

      Usuń
    2. dokładnie - żółtego U NAS ;) w ogóle nie było - moja teoria się po raz kolejny potwierdza :(

      Usuń
    3. Ja nie orientuję się w ofercie sieciówek i sklepów w ogóle, tylko widzę, że teraz żółty się pojawia na blogach, nawet pod moimi ostatnimi paskami chłopak zapytał mnie, czy słyszałąm, ze ma być na ten sezon jesienny żółty modny, i się zdziwiłam, bo wiem, że miał być na wiosnę lato, a nie teraz :)

      Usuń
  4. Zielony pewnie nie przyjął się, bo to raczej mało twarzowy kolor. Dobrze więc, że odsunęłaś kurtkę od buzi. Stylóweczka jak zwykle pomysłowa, a Ty coraz szczuplejsza. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu, z tą wagą to odwrotnie ale w końcu latami uprawiałam sztukę kamuflażu 😉 Buziaki ☺

      Usuń
  5. Bardzo podoba mi się połaczenie białych spodni z zielona górą, w tym właśnie odcieniu. Pierwszy raz widziałam na blogu Babooshki Marzenki takie białe spodnie z zieloną bluzką. Nie zgadzam się , że zieleń jest nietwarzowym kolorem. Uważam, że mało osób próbuje oswoić tą zieleńi wcale nie przyjdzie im do głowy ubrać ciuch w tym kolorze, bo ktoś im kiedyś wmówił, że zieleń jest beznadziejna i będa wyglądać w niej źle. A przecież zielonookie rudzielce, opalone blondynki, brunetki ze śniadą karnacją wyglądają w zieleniach rewelacyjnie. Sądzę, że warto poprzymierzać coś zielonego i się przekonać. W ostateczności można zdecydować się na zielone dodatki lub dół. Zieleń to dobry, optymistyczny kolor. U Ciebie Olu wszystko dopracowane super. Ta bluzka czaszkowa ekstra jest i butki też się ładnie kolorystycznie wkomponowały w całość. A siatka wesoło zachęca do radosnego nią wymachiwania. Jak mi wpadnie w ręcę taka siatka i uda mi się takową nabyć to sobie będę szła i machała. A co, wolnemu człowiekowi wolno wszystko. Buziaki Danka. PS. Nie wygrzebałaś gdzieś może w Sh jakiego skórzanego ciekawego paska na chudą talię? Jest mi koniecznie potrzebny do szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jedną próbę z taką zielenią popełnię, a potem inne zgaszone też, będę próbować wszystkiego byle nie gołego ;)) Do czego ten pasek jest Ci potrzebny? I na jaka talię, w jakim klimacie i szerokości? Poślij mi info na maila olabonk1@gmail.com
      Buziaki Kochana :)

      Usuń
  6. Bardzo odważna bluzka! I dobrze, trzeba czasami się przełamać i postawić na taki look ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, ja to już jestem cała poprzełamywana chyba ;)) Buziaki :)

      Usuń
  7. Moja droga, dziś to mnie naprawdę zaskoczyłaś. Nie dość że kolorystyka optymistyczno -dynamiczna ,to do tego ta dzika koszulka-prawdziwa rewelacja!!! Nie jeden stylista mógłby się uczyć od Ciebie bo ta stylizacja jest bardzo pomysłowa i świetnie w niej wyglądasz. Bardzo podoba mi się zielona kurtka-ogólnie to ja noszę kolory jakie mi się podobają a nie jakie są modne ;-)Pozdrowionka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach ja też noszę kolory wszelakie i wszystko wszelakie ☺ Tylko mam czasem jakiś pogląd, coś tam doczytam i wtedy nawiązuję do ewentualnych obserwacji ☺ Dziękuję za takie miłe słowa, pozdrawiam serdecznie ☺

      Usuń
  8. Pamiętam jeszcze te czasy kiedy takie białe spodnie były hiciorem, do tego gruby sweter z kapturem na guziki;).
    Bardzo lubię taką zieleń, choć kojarzy się z wiosną to super sprawdza się w akcesoriach jeśli chodzi o inną porę roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy chyba wspomnieniowe przesunięcie czasowe :) Buziaki :)

      Usuń
  9. Koszulka w moim klimacie, lubię czachy i też noszę, co do zieleni, wszystko zależy od jej natężenia, odcienia i barwy, każdy kolor może być ciepły lub zimny. Jak to mówiła Coco Chanel, można nosić wszystkie kolory, ale w różnych odcieniach. A że odcienie kolorów, ich walory i natężenia poznałam jak chodziłam do plastyka, to wtrące swoje 3 grosze. Fajnie, wakacyjnie na luzie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marzenko :) Właśnie przypomniałam sobię tę Twoją bluzeczkę zieloną z białymi spodniami :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Następne będą niestety w opozycji do tego nastroju ;) Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Baaardzo mi się podoba zestaw tych kolorów!!! Rzadko się spotyka obok siebie biel, zieleń i czerwień, a proszę jak super wyglądają:))
    A do tego portki masz odlotowe! O koszulce nie wspomnę:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne te kolorki razem 😂 a koszulka to czad ☺ Dzieki Kochana, następne będą za karę poważne smutasy 😂

      Usuń
  12. Uwielbiam połączenie zielni z białym:) nosze sie odwrotnie, zielone spodnie i biała gora lub czarna;) gdzie.....i tak w sumie....w bluzce znajduja sie wymienione przeze mnie kolory:)))
    Piekna ta zieleń, Ola i swietny zestaw. Ciepełko zostawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Margo, wiadomo odwrotnie praktyczniej a też ładnie :) Następny zestaw będzie na poważnie i taki wbrew sobie, będę potrzebowała wsparcia chyba :) Buziaki :)

      Usuń
    2. Wsparcie zawsze!!!, Ola😆😆
      Wiesz,że Twoja kreatywnosc baaardzo mi imponuje kochana!!
      A ja sie nosze odwrortnie bo zwyczajnie nie umiem sie przemóc do bialych spodni czy spodnicy :))

      Usuń
    3. Ja wiosną mówiłam, że zazdroszczę laskom, które chodzą w białych spodniach, bo ja wyglądam paskudnie grubo, i nigdy w życiu nie znajdę odpowiednich, i udało się, znalazłam nawet w końcu mam 3 pary takich szerokonogawkowych, w których się świetnie czuję, może i Ty kiedyś spróbujesz, a może nie, bo przecież nic na siłę :) Buziaki :)

      Usuń
    4. Mozesz miec racje z odpowiednim fasonem wlasnie,Ola😄😄
      Mam wrazenie,że w bialych zbyt mocno sa podkreslone moje kształy:)))
      Bede musiala poprzymierzac sobie....moze akurat nie bedzie tak źle w odpowiednim dla mnie kroju;)
      Buziaki

      Usuń
    5. Ja mam zawsze nabite w udach wiec specjalnie wybralam rozmiar lub 2 za duze, z wysoką talià i długą szeroką nogawką, tylko jedne musiałam zwężyć w talii pozostałe jakoś sie trzymają 😂

      Usuń
  13. Lubię takie koszulki, gdzie dużo się dzieje i te czaszkowe historie są świetne, kolorystycznie fajnie dobrane, bo biel z zielenią wspaniale się czują. Kurtka mnie mocno zainteresowała, idzie jesień i trzeba oglądać się za takim :) Trzym się Olu :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Lilaku :) Ty też się trzym :) Buziaki :)

      Usuń
  14. Zielona kurtka jest super, ale jeszcze bardziej zachwyciły mnie białe spodnie.
    Moc uścisków!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polubiłam takie szeroko- szerokie białe spodnie :)
      Dziękuję Kochana :)

      Usuń
  15. Świetny t-shirt, nietuzinkowy,niespotykany i rewelacyjna kurteczka - a kolorystyka zielono-czerwona plus biel bardzo mi się podoba. Bardzo ciekawie to sobie wykombinowałaś. A ja od roku noszę się z zamiarem zakupu takiej siatki i ciągle brakuje mi czasu, co prawda wolałabym wygrzebać oryginał z czasów PRLu u siebie z szafy, to byłoby coś, ale wiem, że takiego w domu już nie znajdę na 100% bo sama robiłam porządki ;). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś na moim fb odbyła się dyskusja o poszukiwaniach i braku dostępności tych siatek w sieciówkach .... Cieszę się, że się wtedy skusiłam na tę seksowną sukienkę ;) Cieszę się Madziu, że Ci się podoba i pozdrawiam Cię serdecznie :)

      Usuń
  16. Świetny zestaw kolorystyczny, taki świeży:). Kocham zieleń najbardziej pod słońcem, ale rzadko nosze coś zielonego, bo ciężko jest mi znaleźć fajny odcień, który do mnie pasuje. A zieleń potrafi zrobi cerze wiele szkody, np. można wyglądać bardzo trupio;). Oczywiście bezpiecznym rozwiązaniem jest dół stroju w kolorze zielonym ,ale i tak nadal jestem wybredna jeśli chodzi o odcień. Buziaki Olu, Renata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to sprawdzę podobną zielenią bliżej buzi niebawem i się wtedy okaże ☺ Dziękuję Reniu ☺ Buziaki ☺

      Usuń
  17. Oleńko...bardzo szybko się ruszasz....ale stylizację dojrzałam jest świetna....kurtka w pięknym kolorze...kradnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uspokajałam, że się poprawię ale jak będzie zimno to przy następnych zdjęciach będę cały czas chyba podskakiwać 😉 Tymczasem następną stylówkę musiałam opisać bo trzeba ją sobie wyobrazić 😂 Dzięki Bea ☺ Buziaki 😙

      Usuń
  18. Fantastyczny zestaw w wiosennych kolorach ;-) (piję do tego zielonego ;-)) Świetnie to wszystko wygląda kolorystycznie, koszulka jest rewelacyjna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mocny zielony miał być kolorem roku, teraz sobie przypomniałam 😂 Cieszę się, że Ci siè podoba ☺ U mnie całą zimę będzie lato z wyjątkiem następnego ponurego posta 😂 Buziaki 😙

      Usuń
  19. Jest pazur, jest sportowa elegancja czyli wszystko co lubię:)
    Czaderska koszulka i kurtka super, poza tym fajne dynamiczne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Pazurów jest chyba nawet dużo, albo to kły sama nie wiem :)
      Buziaki :)

      Usuń
  20. Masz spodnie cargo/bojowki ? tez zdobede jakos ...pewnie droga kupna jak juz wyczekam na dostawe :)))) Wyjatkowo energetyczny i mlodzienczy ten look.Wszystko idealnie wywazone,przemyslane,dograne....piekne :) buziaki Olenko,pozdrawiam Renata

    OdpowiedzUsuń
  21. Zieleń bardzo mi się podoba ale nie ma jej wcale w sieciówkach, żółty się pojawił, jest go dość dużo /i było/ w Orsay. Szkoda, że nie ma zieleni, może nie nosiłabym przy samej buzi ale kurtka, płaszcz czy inne dodatki jak najbardziej na TAK. Super całość...pozdrawiam...wczoraj padłam ja i komórka ha!ha! ale dzisiaj wracam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W lumpeksach też mało tej żywej czy mocniejszej zieleni, więcej jest khaki, ale 3 rzeczy mam :) pokazałam spódnicę i kurteczkę, jeszcze czekają zdjęcia sukienki :)
      Wspaniały ten Twój dzisiejszy powrót Basiu :) Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń