piątek, 1 września 2017

Odgrzewane kotlety 5 - przegląd sierpień '17


Przede wszystkim dziękuję serdecznie za wszystkie odwiedziny i każdą opinię wyrażoną pod sierpniowymi postami :) Sierpień był momentami bardzo goracy na moim blogu, oj działo się, działo :) Wiele się nauczyłam i wiele dowiedziałam, wiele dobrego o innych i ciekawego o sobie ;) W sierpniu podobnie jak w lipcu przedstawiałam aż 15 moich pomysłów stylizacyjnych. Bardzo jestem ciekawa Waszych foworytów, dlatego zachęcam gorąco, by podzielić się swoją opinią w komentarzu :) Zachęcam też do wchodzenia głębiej, by zobaczyć więcej, klikając w tytuły zdjęć ;) Moim zdecydowanym ulubieńcem jest ORIENT EXPRESS i to bez żadnego ale, czyli tak jak jest  :) We wrześniu posty zamierzam publikować co 3 dni, będzie w nich jeszcze dużo koloru i trochę lata. Zapraszam :) Buziole :)















































































32 komentarze:

  1. Dla mnie numerem jeden jest Kill Bill. Potem gobelin:). A potem reszta:). Orient Ekspress odpadł z podium z powodu długości dżinsu, o czym pisałam w swoim czasie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętałam ☺ dlatego napisałam, że dla mnie bez ale 😉 Dziękuję Kochana ☺ Buziaki 😙

      Usuń
  2. Dla mnie top jest klasyka - czyli ten zestaw biel-granat z koszyczkiem :-) a torebka-pociąg to w ogóle osobna kategoria - dla mnie 1 miejsce jako "najsympatyczniejszy gadżet ever" :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. No zapodałaś tych kotletów, że ho ho. Wszystkie stylóweczki zabawne, kreatywne i bardzo w Twoim stylu. Nie wiem, która najfajniejsza, ale wiem, że jeszcze zaskoczysz niejednokrotnie. Dużo weny życzę i kolorowego września. Pozdrawiam Danka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba się najeść, bo w przyszłym miesiącu będzie ich mniej, taka niby dieta :) We wrześniu na pewno będzie kolorowo, a ruszamy już jutro :) Szczerze, tak jak kiedyś stresowała mnie bardzo każda nowa publikacja, to teraz nie potrafię się doczekać ;)) Buziaki Danusiu :)

      Usuń
  4. Uwielbiam tą Twoją wielobarwność, co post to inna odsłona Ciebie :) pięknie Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie 7. Zielone szarawary!😄😄
    Ze mnie totalna konserwa wiec pewnie dlatego taki wybór😆😆 Generalnie cala reszta na pozycji drugiej:))))
    Pociag wymiata! Juz wczesniej okazywalam zachwyt nad nim😉😉
    Buziaki😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba bym zgadła ☺ Buziaki Margo 😚 Jutro już nowy post wrześniowy 😂

      Usuń
    2. Ufff...dobrze, że zdaźylam na kotlety, Ola😄😄

      Usuń
  6. Aw moim rankingu 5,6,7 I 8
    Hmm ....cos za dużo zestawów wybrałam ;-)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przesadziłaś ;)) Teraz mi się pobiją ;)) Buziaki :)

      Usuń
  7. Jak dla mnie 3, 6, 8 i 9 są genialne, ale tak naprawdę to wszystkie są czaderkie:)
    Zresztą nie było jeszcze u Ciebie stylizacji, która by mi się nie podobała:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ALEŻ przepięknie - WSZYSTKO !!!!! Taka kompilacja zdjęć fantastycznie pokazuje Twoją kreatywność i idealne wyczucie trendów, kolorów i wszystkiego, co nazywamy twórczą, indywidualną modą. PIĘKNIE - :))) Kisses - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Margot :) Czasem sama się nie mogę nadziwić skąd tyle tego ;)) Buziaki SIS :))

      Usuń
  9. Mam faworytów - 8, 11, 14
    Niesamowita różnorodność Olu, podziwiam...buziaki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basieńko, ta różnorodność to trochę plan, bo taka jestem nieogarnięta, a trochę konieczność, którą ta lumpeksowa loteria prowokuje :)) Buziaki :)

      Usuń
  10. Olcia to z przyjemnością jeszcze raz rozsmakowała się w tych twoich niesamowitych stylizacjach. Olcia super są. Pisałam,że mnie zmotywowałaś do szlafroczków nie tylko w domu i znalazłam hmmm :) Twoje są lepsze no nie wiem jak ten mój wypadnie,ale pokonbinuję,buziole.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno super wypadnie ☺ Szlafroczki byle nie frotowe, są super ☺ Buziaki Kochana 😚

      Usuń
  11. Wszystkie stylizacje mają w sobie to coś, ale mnie najbardziej urzekły 1,7,8 i 12.....Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. 12, 10 i 1 to wg mnie najfajniejsze stylówki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Marzenko :) Ty jesteś taka Boho Girl :)) Buziaki :)

      Usuń
  13. Wszystkie "kotlety super!!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kotlety smaczne wybornie. Dla mnie najsmaczniejszy nr 2. L:)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basieńko :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń