niedziela, 17 września 2017

Pomarańczowa falbaniasta alternatywa / Orange flounced alternative

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze do poprzedniego błękitnego posta. Wychodzi na to, że na przemian stosuję łagodność i mocne kolorem uderzenie :) To taki rodzaj masażu chyba ;)




Trochę o stylizacji

Dziś stylizacja leżąca chyba bliżej elegancji, stworzona wokół bardzo energetycznej, lekko prześwitującej bluzki, czy tuniki w mocno pomarańczowym kolorze, z falbanami tulipanami przy rękawach poniżej łokcia i bardzo długą szarfą do wiązania pod szyją. Dla pięknonogich mogłaby nawet być sukienką, gdyby ją spiąć jakimś delikatnym paskiem w talii. Założyłam ją na dżinsowe jednolite ciemne momsy w jasne prążki, delikatnie podwinięte u dołu. Na wierzch zarzuciłam leciuteńki jasny płaszczyk, który pokazywałam już TUDodałam także leciuteńkie sandałki na jasnej szpilce, w kolorze zbliżonym do bluzki i czarną skórzaną torebeczkę, taką miniteczuszkę, o której muszę zdanie więcej :) Jakiś czas temu zauważyłam reklamy nowej torebki Chanel - Gabrielle i od razu rzucił mi się w oczy pasek, czy bardziej sposób jego noszenia, długi, łańcuszkowy, podwójnie przewlekany, zakładany na skos na 2 ramiona. Podchwyciłam chętnie ten pomysł, bo uwielbiam pasjami zabawy z paskami w torebkach. Nosiłam tak latem często na co dzień torebki i koszyki, wykorzystując choćby długie krawaty czy szaliki :) Dziś, ponieważ zestaw jest raczej elegancki, dopięłam pasek łańcuszkowy, metalowy, w zasadzie połączyłam 2 paski, żeby uzyskać efekt zbliżony do oryginału. Jeden z nich jest bardzo dekoracyjny. Aaaaa, i mam jeszcze pierścień, też w kolorze bluzki :)


Dziś wszystko co mam na sobie pochodzi z second-handów.
Today I'm wearing everything from second-hand shops.


spodnie/pants - C.A.N.D.A.
bluzka/blause - NN
torebka/bag - NN
buty/shoes - SEVA
płaszcz/coat - NN
pasek/belt - NN















Bardzo uszczęśliwia i motywuje mnie każdy ślad Twojej tu obecności, dlatego serdecznie dziękuję za odwiedziny na moim blogu i za wszystkie komentarze. Zapraszam do oglądania i czytania, a jeśli Ci się spodoba, do obserwowania :}

Every trace of your presence here makes me happy and motivates me, so thank you so much for visiting my blog and for all the comments. I invite you to watch and read, and if you like it, to observe :)



45 komentarzy:

  1. Rewelacyjny pomysł na torebkę, będę stosować. Idealne zgranie bluzki, pierścionka i sandałków. Na pierwszy rzut oka pomyślałam, że ów płaszczyk to peleryna... super spodnie.
    I po raz kolejny, nawet biorąc pod uwagę, że poprzedni błękitny post był lekko nieświeży, chciałam zapytać - czemu ty się często chowasz tak bardzo, skoro już zdecydowałas sie pokazywać? ok, mało kto jest zadowolony ze swojej sylwetki, ale Ty niewiele masz do tego niezzadowolenia. Piszę "niewiele", chociaz ja nie widze nic, ale dobra, rozumiem te rózne takie umiejętnie schowane kompleksy i fałdki, w tym te wyimaginowane. Ola, ty jestes piękna i wyględna bardzo, wyszukujesz w tych szmateksach piękne ciuchy i pięknie je prezentujesz. ja nie cierpię pomarańczowego, prawie tak bardzo jak brązowego, a patrze na Twoje zdjęcia z zachwytem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam co chować Kochana uwierz ☺ Bardzo mnie cieszy, gdy nie odstraszają Cię u mnie kolory, których nie lubisz, to duży komplement ☺ Ten pasek musi być w całości przewleczoy przez oczka, żeby łatwo regulować długości obu części ☺ Buziaki ☺

      Usuń
  2. Tunika cudna !!! Takie luźne rzeczy, uszyte inaczej, niż tylko zaszycie dwóch prostokątów zawsze mnie zachwycają, a tu nie dosyć, że fason świetny, to jeszcze te rękawy i kokarda !!! Takie coś już zdecydowanie umieściłam na mojej liście rzeczy do uszycia !!! Iiiiiii OCZYWIŚCIE sposób noszenia tej torebki - no to jest pomysł nie lada !!!! W poniedziałek lecę po łańcuszek i skopiuję na 100%. Bardzo mi się wszystko podoba - ten soczysty pomarańcz i wyciszone pozostałe kolory. Pierścień wspaniały - taka duża biżuteria jest boska :))))) Kisses - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest tunika szyta przez kogoś samodzielnie, bo do jakości wykończeni można się przyczepiać, ale miał ktoś świetny pomysł :) A torebkowe sposoby i zabawy nie tylko paskami uwielbiam :) Dzięki Kochana :) Buziaki :)

      Usuń
  3. Fantastyczna stylizacja. Podziwiam za upolowanie tak pięknych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie szczęście mi dotąd sprzyja :)) Dziękuję serdecznie :)

      Usuń
  4. Wszystko mi się u ciebie podoba, spodnie, duster coat, kolor bluzki i sandałki - pięknie dobrany zestaw. A u mnie wyprzedaż szafy zapraszam Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ada :) Powodzenia z wyprzedażą :) Buziaki :)

      Usuń
  5. Dzisiaj moc energii w Tobie /i na Tobie/, pięknie Ci w takim mocnym pomarańczu /tak jak mnie, bo w tych bladych to nie bardzo wyglądam/, bluzka-tunika ma ciekawy fason, to długie wiązanie i rękawy bardzo mi się podobają, płaszcz nieco "wyciszył" energetyczną bluzkę, dla mnie super. Pierścień-one są ostatnio moją słabością, lubię takie duże, oj! lubię! Co do torebki to te maleństwa nie dla mnie. Ani nie są dla mnie wygodne bo co tam włożyć? a ja kobitka praktyczna, jak już jest torebka to muszę ją wykorzystać i musi zmieścić najpotrzebniejsze rzeczy a na dodatek do moich gabarytów niewskazana ale pomysł z dwoma łańcuchami ciekawy i fajnie to wygląda. Podobasz mi się dzisiaj - bardzo! Nawet okulary pasują, jest super...pozdrawiam Ola, miłej niedzieli, choć u mnie dzisiaj deszczowo i bardzo smutno...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach torebeczką musiałam się po prostu pochwalić :)) Taki pomarańcz to zdecydowanie jeden z kolorów bardzo twarzowych, kiedyś miałam taką swetrową tunikę z Solara, za czasów przedlumpeksowych i w zasadzie jej nie zdejmowałam, nosiłam do dżinsów dzwonów, do kryjących beżowych rajstop i botek zamszowych w tym samym odcieniu :) Wygląda, ze dziś powtórzyłam i zespoliłam te kolorowe zestawienia :) Cieszę się Basiu, że Ci się podoba :) Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  6. Lubię pomarańcz, ale ten odcień jest naprawdę wyjątkowo ładny i twarzowy. Świetnie ci w nim Olu:). Super porkti, lubię prążki, rzadko widuje się takie spodnie, a szkoda. Sandałki sexy i delikatne, ale jeszcze przyuważyłam fajny pierścień:). Całość wygląda świetnie, masz Olu fantazję i talent do komponowania rzeczy:). Kiss <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Reniu, to wyjątkowo twarzowy odcień :) Dziękuję Kochana i cieszę się, że Ci się podoba :) Buziaki :)

      Usuń
  7. Pomysłowo założyłaś tą torebkę-żaden bandyta jej nie wyrwie :-)A tak serio to uwielbiam pomarańczowy a Ty jesteś jedną z niewielu osób, które nie boją się go nosić . Wyglądasz pięknie i nonszalancko w tym zestawie, buziaki :-***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alu :) Taki pomarańcz był moim ulubieńcem przed blogiem :) Teraz moimi ulubieńcami są wszystkie kolory :) Buziaki :)

      Usuń
  8. To jest bardzo eleganckie i bardzo ładne:)))bluzka marzenie:))pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Olu, energiczna i energetyczna dziewczynko. Lubię i podziwiam Twoje stylizacje .Podziwiam energię Super Olu , cudownie Pozdrawiam Danusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu :) Ogromnie cieszy mnie Twoja opinia :) Buziaki :)

      Usuń
  10. Jaki ten pomarańczowy jest cudny, a z niebieskimi spodniami miodzio:)) Bardzo energetyczny kolor. Moje oczy się radują na tą tunikę i sandały. Bym Ci je skubnęła:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kolorek jest wybitnie twarzowy ☺ Dziękuję Ewuś ☺ Buziaki ☺

      Usuń
  11. Oleńko, ale byłoby nudno, gdybyśmy były wszystkie jak spod sztancy...uwielbiam Twoja zabawę modą i wielką inwencję twórczą. Bluzka i ta długa kamizela rewelacja. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Bea ☺ Tak cudnie, że jesteśmy różne choć ja jestem taka bezstylowa 😂 Buziole ☺

      Usuń
  12. Świetnie to połączyłaś Olu, sama chętnie bym wskoczyła w taki zestaw! Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dla mnie wielka radość Paula ☺ Buziaki ☺

      Usuń
  13. Bluzka / tunika ma przepiękny nasycony kolor i pięknie w niej wyglądasz. A patent z paskami w miniteczuszce super :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, taki nasycony pomarańcz jest świetny ☺ Buziole ☺

      Usuń
  14. Pieknie/cudnie :) Pomaranczowy jest tez na moim radarze,to fajny energetyczny kolor i w dodatku jest Ci w nim pieknie :)Caly look idealnie zgrany kolorystycznie i te wszystkie oversizy .....dla mnie bomba. Nie pisze juz nic o torbie i pomysle na zalozenie bo to mistrzowskie posuniecie :) buziaki Renata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu :) Próbuję ile się da odczarować tę jesień, choć po domu chodzę w czerwonym polarze z reniferem! :) Jakoś polubiłam ostatnio oversizy, bo łatwiej się w nich ukryć ;) A torebkowe wygłupy samodzielne czy podglądnięte są moje ulubione :)
      Buziaki :)

      Usuń
  15. Bluzeczka jest fantastyczna, kolorek ma boski :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Olu, właściwie to wszystko juz zostało powiedziane, więc przyłączam się do tych ochów i achów bo wszystko bardzo mi sie podoba! :)a torebka jest fantastyczna i z paskami i bez :)Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zachwycam się bluzką i spodniami - kocham takie fasony!
    Pięknie, kolorowo, energetycznie, bardzo mi się podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. WOW!!! To dzisiaj Francja-Elegancja!!! I to w jakim stylu! Taka na luzie elegancja.. Bez zadęcia:)))
    Bluzka piękna!!! I pierścień pod nią super dopasowany...Zachwycam się:)))
    Acha! Zapomniałabym napisać, że pięknie Ci Ola w tym kolorku:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :) W takiej elegancji nawet ja się dobrze czuję ;) Buziaki :)

      Usuń
    2. Naprawdę pięknie:)))
      Buziaki!!!

      Usuń
  19. Stylowo, bardzo kobieco i twarzowo. Pomysł na torebkę świetny, bo nie zsunie się z ramienia. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Elegancko i z klasą, fajny pomysł z paskiem do torebki (ja taka bardziej nietorebkowa, noszę bo muszę, ale podziwiam u innych). Kolorek mnie urzekł i te sandałki :))) Ślicznie pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lilaku :) Ty jesteś urzekająca :) Buziaki :)

      Usuń