czwartek, 14 września 2017

Rozmyty błękit / Blurry blue

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze do poprzedniego posta. Dziś bardziej monochromatycznie i spokojnie. Zestaw, którego nie zdążyłam pokazać wiosną. Dlatego teraz jak już mam pomysły, to gnam, żeby nie było za późno, choćby dlatego, że wiosną te spodnie miałam dużo luźniejsze!!! ;) Łatwo będzie się zorientować, gdy tych pomysłów mi zacznie brakować, albo co gorsza zacznie brakować rozmiarów ubrań, bo wtedy przestanę gnać jak dzika, albo nawet zniknę we mgle i to nagle, na dobre i na złe ;)) Bo ja nie lubię się rozmieniać na drobne i nie lubię 2 razy wchodzić do tej samej wody. Nielubienie różnych spraw mam po tacie, a genów nie wyskrobiesz. I przepraszam ponownie za dramatycznie poruszone i nieostre zdjęcia, to się niestety jeszcze powtórzy :(




Trochę o stylizacji

Ten pomysł budowałam wokół zielonego topiku czy gorseciku uzyskanego z koronkowych krótkich spodenek. Ponieważ to gipiura to wystarczyło rozpruć i poobcinać fragment nogawkowy, i gorsecik był gotowy. Założenie go na białą koszulę jakoś się dziwnie narzuciło samo ;) Teraz trzeba było dobrać resztę. Bardzo spodobało mi się zestawienie tej spokojnej butelkowej zieleni i bieli z błękitem. Dołączyłam więc moje błękitne dzwony nieco sportowe w charakterze wykończeń, z białymi lamówkami i zamkami z tyłu nogawek, pokazywane już TU . Na wierzch zarzuciłam jasną dżinsową katankę z czasów przedlumpeksowych. Do tego białe ortopedyczne sandały i mała biała torebka z owalnym srebrnym uchwytem. Do uchwytu dopięłam srebrne kółka, które stanowią uchwyt innej torebeczki. W ten sposób powstała fajna dekoracja, dodatkowy uchwyt czy rodzaj bransoletki albo kajdanek :)


Dziś wszystko co mam na sobie poza kurteczką pochodzi z second-handów.
Today except jacket I'm wearing everything from second-hand shops.

koszula/shirt - ZARA
top of shorts - NN

spodnie/pants - FISHBONE
buty/shoes - VAGABOND
torebka/bag - NN


kurtka/jacket - CAMAIEU



















Bardzo uszczęśliwia i motywuje mnie każdy ślad Twojej tu obecności, dlatego serdecznie dziękuję za odwiedziny na moim blogu i za wszystkie komentarze. Zapraszam do oglądania i czytania, a jeśli Ci się spodoba, do obserwowania :}

Every trace of your presence here makes me happy and motivates me, so thank you so much for visiting my blog and for all the comments. I invite you to watch and read, and if you like it, to observe :)



38 komentarzy:

  1. Ja nie wiem, jak Ty to robisz, że zawsze coś wymyślisz! Nie wpadłabym na to, żeby na koszulę cos dołożyć! Jak dla mnie ekstra to wygląda! Koronka jest świetna!
    Dzwony tez mi tu pasują!
    Bez tego topu byłoby zwyczajnie... A tak jest styl LumpoloOlowy:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Edytko łobuzie ☺ I zdrowiej bo mrozy i sesje na mrozach czekają 😂

      Usuń
    2. Hehehe :D Dzisiaj miałam kryzys...Może jutro będzie lepiej ;)
      :*

      Usuń
  2. A juz myslalam, ze bede pierwsza :)....super sprawa z ta gipiura. Co sadzisz o polaczeniu gipiury z pizama ;)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co sądzę ☺ jak najlepiej ☺ Dziękuję Kochana ☺

      Usuń
  3. Kajdanki - uwielbiam ;) :D :)))), a porteczki fantastycznie się prezentują jako gorsecik - co za pomysł !!!! Jestem wielką fanką monochromatycznych pomysłów, więc Twój total błękit po prostu kocham. Spodnie z tymi raczej bym powiedziała - szwami jak w pończochach tak cudownie podkreślają Twoje DŁUUUGIE nogi !!! Młodzieńcza, młodzieżowa stylizacja, a Ty wyglądasz właśnie tak - młodzieńczo i młodzieżowo. :))) Kisses - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki SIS ☺ Ciachanie nożyczkami jest takie fajne ☺ i przetabianie uchwytow i paskow w torebkach 😂 Buziaki ☺

      Usuń
  4. Przeglądam kilka blogów modowych, Twój zostawiam zawsze na koniec, bo wiem, że zobaczę coś fajnego, wymyślonego ze smakiem, fantazją, coś Olowego. Poprawiasz mi nastrój, a ten zaczyna wraz z nadchodzącą jesienią ostro zjeżdżać. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dla mnie ogromna radośc a nawet coś więcej, ale nie lubię szumnych określeń :)
      Dziękuję Marysiu i będę się starać, zeby Cię nie zawieżć :) Buziaki :)

      Usuń
  5. Kajdanki powiadasz;). Oj Oluś, normalnie Ci zaśpiewam "Jesteś szalona, oooo"! Fajne połączenie kolorystyczne, muszę wypróbować. Scisk, R.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana, że wpadłaś :) Wypróbuj go na pewno ;) Buziaki :)

      Usuń
  6. Skąd tyle fantastycznych pomysłów u Ciebie?:)))co założysz jest świetnie:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu ☺ Sprawiłaś mi ogromną przyjemność 😙☺❤

      Usuń
  7. Te dzwony są rewelacyjne, ależ ty masz super figurę! Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam stylizacje baby blue :) świetnie Ci w dzwonach

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz niesamowity dar zrobienia czegoś z czegoś innego. Taki gorseto-top przyjęłabym z dziką radością, ale sama, widząc w szmateksie koronkowe spodenki, pewnie uznałabym, że super są, ale nie widziałabym szansy na zrobienie z nich tego, co ty zrobiłaś.
    przepięken zestawienie kolorystyczne, własnie przez tę zieleń. Wiele osób twierdzi, że błekit jest dobry dla wszystkich - a ja uważam, że nie do końca. Sama jestem bardzo jasnoskórą blondynką, i bywa, że w błekitach znikam, a ja je lubię bardzo... dorzucenie dosyć blisko twarzy takiej silniejszej plamy bardzo dobrze całości robi, nie zmieniając delikatnego, pastelowego charakteru. No i zwykle nie rozwalam swoich torebek na kajdanki, a to takie zabawne:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te kółka łatwo się przepina ☺ A kolorki ze sobą rzeczywiście fajnie ☺ Jesienią i zimà coś czuję, że siè pobawię kolorkami fajnie znów, tej szarej kratki będzie u mnie jak na lekarstwo ale będzie ☺ Dziękuję Kochana, buziaki 😙

      Usuń
  10. Gdzie by mi się chciało, coś pruć, przeszywać, kombinować. albo coś od razu jest dobre, albo z tego rezygnuję, no chyba, że trzeba tylko skrócić, a i tak zrobi to krawcowa. Torebka bardzo mi się podoba, nawet bez kajdanek, całość idealnie zgrana, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodenki kupiłam jako spodenki, ale jak się zorientowałam, że jednak ich nie założę to ciachłam, w tym przypadku to było 5 minut, mnie się też nigdy nie chce, dlatego te moje przeróbki jeśli są to minimalistyczne 😂 Dziękuję Marzenko i pozdrawiam ☺

      Usuń
  11. U Ciebie pomysł goni pomysł a potem zawsze pokazujesz " coś". Pozdrawiam :-)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Diabeł tkwi w szczególach :-) ciekawy jest ten koronkowy gorsecik, a torebkę mam podobną tylko czarną i z kokardką :-) fajny jeansowy look, co tu dużo mówić - ładnemu we wszystkim ładnie ;-) pozdrawiam. Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Martuś 😉 Cieszę się, że Ci się podoba ☺

      Usuń
  13. Fajny i nie taki "grzeczny" zestaw, pomysł z topem na koszulę bardzo ciekawy (do naśladowania), kolory cudnie dobrane!!! Trzymaj się błękitna Olu! :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Olu,Olusiu,Olenko:) Radosc dla oczu niebywala....blekit to piekny kolor i bedzie o nim jeszcze glosno. Jestes ,wiec przyslowiowa jaskolka:) Koronkowy top zamieszal niesamowicie . Przelamal nie tylko kolorystyke ale takze troche sportowy charakter stroju :)No i z torebki uczynilas bizuterie ....brawo,szalona kobieto ,buziaki Renata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :) Jaskółka to ptak wolności :) ale też: jedna jaskółka wiosny nie czyni, a szkoda, bo wiosna jest taka fajna :) Pozdrawiam Cię cieplutko :)

      Usuń
  15. Piękne kolory, szyk-topik...Spodnie mnie zachwyciły...Pięknie leżą na tobie����

    OdpowiedzUsuń
  16. Oleńko uwielbiam Twoją kreatywność! Koronkowy top założony na koszulę nadał całej stylizacji charakteru. Torebka jest cudowna:) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. 30 year old Project Manager Estele McGeever, hailing from Levis enjoys watching movies like "Truman Show, The" and Coloring. Took a trip to Tyre and drives a Ferrari 500 TRC. odsylacz

    OdpowiedzUsuń