czwartek, 19 października 2017

Cała w kratkę / Plaid All Around

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze do poprzedniego posta z czarnym aksamitem, czachą i dżinsową kataną. Dziś będzie przynajmniej kolorystycznie bardziej łagodnie i pastelowo, na pewno za to bardzo kratkowo :) Miał lecieć inny post, ale na szczęście zauważyłam, że go nie dokończyłam, czyli to ja się chyba kończę ;))



Trochę o stylizacji

Był taki moment wiosną, że pod wpływem Reni Jaz otwarłam się na marynarki, dokładnie na ich oversizowe wersje. A, że otwarłam się szeroko, powpadało mi ich w ręce wtedy trochę. Ponieważ nie zdążyłam wiosną z ich pokazaniem na blogu, poczekały cierpliwie do jesieni, by jej za chwilę też omal nie brakło, gdyby nie przygnało afrykańskiego powietrza :) Pierwszą z tych cierpliwych marynarek był paskowany surdut. Dziś pokazuję drugą, białą w dużą delikatna granatową kratę, będzie jeszcze jedna w paski. Potem przewiną się 2 typowo męskie, ogromne marynary kratą najbliższe aktualnym trendom, bardziej szare, ale chyba najdalsze mojemu sercu, chyba ich nawet nie lubię. Natomiast ta biała marynarka z wyrazistymi granatowymi guziczkami bardzo mi się podoba. Zestawiłam ją z także kratkowanymi spodniami marchewami z bardzo wysokim stanem w kolorystyce złamanej zieleni. Tego typu spodnie, jakby za wielkie, męskawe, niezgrabne, to kolejny element, który znalazł swoje miejsce w mojej szafie i na moim blogu. Pojawiły się już prążkowane, pasiaste, teraz pierwsze kratkowane, a w kolejce czekają inne, także jednolite w kolorze ;) Do marynary i spodni dodałam obszerną, lekką koszulę we wzorek przypominający także kratkę tylko octagonalną, w kolorystyce zbliżonej do spodni. Całość uzupełniają zamszowe karmelowe mokasyny i taka dziwna torebka, w zasadzie nie wiem, co to jest, może rodzaj sakwy. Torebka jest oczywiście w kratę, dosyć sporą, granatowo-zieloną. Ciekawa jestem Waszej opinii na temat takiego zmasowania krat i kratek, w tej luzackiej, męskiej w charakterze stylówce, ponownie w klimacie Diane Keaton i jej Annie Hall. Ja jestem bardzo zadowolona i z przyjemnością patrzę na zdjęcia, nawet na te niezbyt wyraźne :)


Dziś wszystko co mam na sobie pochodzi z second-handów.
Today I'm wearing everything from second-hand shops.

spodnie/pants - C&A
bluzka/blause - TOM TAILOR
buty/shoes - NN 
torebka/bag - NN
marynarka/jacket - EUGEN KLEIN













Bardzo uszczęśliwia i motywuje mnie każdy ślad Twojej tu obecności, dlatego serdecznie dziękuję za odwiedziny na moim blogu i za wszystkie komentarze. Zapraszam do oglądania i czytania, a jeśli Ci się spodoba, do obserwowania :}

Every trace of your presence here makes me happy and motivates me, so thank you so much for visiting my blog and for all the comments. I invite you to watch and read, and if you like it, to observe :)

41 komentarzy:

  1. Cała za kratkami! :D Ale mnie denerwujecie dziewczyny w tych wszystkich fajowych szerokich kracianych gaciach! :D ;) U mnie w sh nic fajnego w tym temacie nie majo. Boskie szerokości i łączenie krat! Osobiście bym się wściekła mając na sobie tyle wzorkowego (jakiegokolwiek) dobra na sobie przez dłuższy czas (15 minut :D), ale że fajnie się na takie zestawienia gapi, to fakt! ;) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wierzę, że to może wkurzać ... a ja się w takich gaciach pozakochiwałam i nawet mam to szczęście zdobywcze :) Dzięki i buziaki :)

      Usuń
  2. Wspaniała stylizacja! Te krateczkowe spodnie i marynarka fajnie współgrają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie, to po mistrzowsku te kratki połączyłaś!!! Nawet okulary mają oprawkę w brązie:))
    Do tego ten Twój naturalny luzik... Nie mam się do czego przyczepić!
    Nawet do drzwi pasujesz:D To tak piszę, gdyby ktoś się o tło czepiał;))
    Jest git!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Kochana, staram się jak mogę, zeby tło nie raziło ;))) Cieszę się, ze Ci się podoba :) Buziaki kraciaki :)

      Usuń
  4. Wiesz, że mieszanie wzorów to mój ulubiony styl, więc różnorodne kraty, nie tylko w kolorze, ale kształcie uważam za fantastyczny pomysł. Dobrałaś wszystko po mistrzowsku. Ta torebka tak bardzo w trendach torebek o dziwnych kształtach podkręciła tę całą stylizację na maksa. Przepiękna marynara, spodnie, koszula - no co tu dużo pisać wszystko. Nic nie szkodzi, że nie zdążyłaś tego pokazać wiosną, przecież takie ubranie idealnie pasuje o każdej porze roku,a jesienią szczególnie. Kisses - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo mieszanie wzorów jest takie fajne :))) No a przez te opóźnienia wciąż wiosenno jesienne wciąż łapię ogony w aktualnych trendach ;) Buziaki :)

      Usuń
  5. To się pani wykratkowała na maksa. Prawie 100 procent kraty w kracie.Buciki tylko nie są kraciaste. Urzekła mnie koszula i torebka. Oczywiście cała Ty też mnie urzekłaś w tym wydaniu. W mej obecnej szafie kraciasto ubogo. a przeciez kiedyś lubiłam kratę. Chyba delikatnie czas to zmienić, aczkolwiek ja juz taka jestem, że jak wszyscy sie na coś rzucą to ja w opozycji. Zupełnie bez sensu to. Krata ponadczasowa i twarzowa i możliwości, jak ukazałaś, daje wiele. Czego sie lękać, nie wiem, ale chwilowo może ja faktycznie mało gotowa na kratkowanie. Buziaki Danka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daniusiu, te wszechobecne szare kratki na blogach i na innych mi się podobają, sama siebie w nich nie lubię, ale może ja jestem mało szara po prostu, i dzisiejsza kolorystyka pasuje mi idealnie uczuciowo, może tak powinnaś do tych kratek podejść, nie, ze na siłę bo trendy, tylko tak z sercem, spróbować się za nie złapać :)) Buziaki :)

      Usuń
  6. spodnie bardzo podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodnie fantastyczne, spodnie plus koszula cudnieeeee ;-))o butach nie wspominam bo wiadomo.....najlepsze ;-))

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurczę, w życiu bym nie powiedziała, że te wszystkie kratki razem wzięte, będą tak fajnie razem wyglądać, a tu proszę- wszystko jak najbardziej huczy i gra !! :D
    doskonale to wszystko okiełznałaś kochana :D

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ☺ Sama się nie potrafię nadziwić ☺ Buziaki ☺

      Usuń
  9. A mnie się bardzo Twoje kratki podobają:)))poradziłaś sobie jak zawsze doskonale:)))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Reniu, bo mnie też 😂 Buziaki 😙

      Usuń
  10. Olka ,jak ja Ci dziekuje za ten look ,az odechcialo mi sie chorowac :))) Jest co podziwiac !!! Marynarka idzie na pierwszy ogien:))) ma swietny kroj i swietny print :) Nieco inna krata ale wlasnie ten rodzaj pojawia sie jako nadchodzacy trend :)( Ogon???!!!) koszula ...kapitalna,bo duza ,bo taka w meskim stylu,bo kapitalny nadruk :) no i spodnie ....marzenie klasyczne garniturowe ,prosto z meza szafy. No i ta klamra w postaci torby :) Juz widze jak dumnie ubrana w ten look, spaceruje Bond str. i wiem ,ze jestem absolutnie w hot trendach :)

    PS : Jesli jeszcze raz ,slownie raz, napiszesz mi o ogonach to Cie.....:))) buziaki Renata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że trochę odwróciłam Twoją uwagę od chorowania, to prawdziwy cudowny komplement :) Jak Wy mnie z Margot uparcie uciszacie!! Nic a nic nie mogę sobie pomarudzić, a to taki ból dla mamrota ;)) Dziękuję Kochana i zdrówka życzę :) Buziaki :)

      Usuń
  11. A ja się łamałam, czy połączyć ze soba identyczną kratę, tylko różnej wielkości... fenomenalnie to wygląda, jestem wciąż pod wrażeniem, a pierwszy raz okiem rzuciłam tu parę godzin temu. Dla mnie numer jeden to marynarka, ale reszcie nic a nic nie brakuje. Nie wiem, co jeszcze wrzucisz w październiku, ale już wiem, co się załapie na podium.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co się łamać ☺ Trzeba kratkować ☺ Bardzo się cieszę, że Ci się podoba i odwagi Kochana! ❤

      Usuń
  12. No tak właściwie nie wiem co "powiedzieć". Nigdy nie zakładałam, że możesz się potknąć i odziać się 'be'. Wciąż mnie zachwycasz, uważam, że razem z R.J. powinnyście zostać sztandarowymi reprezentantkami kobiet po 50-tce. Niech nikt się nie waży powiedzieć o nas " stara baba". Mieć waszą odwagę, podpatrzeć, przełożyć na własne możliwości i tak trzymać. Trwaj Olu
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę się wystraszyłam na początku ;) Dziękuje Marysiu, to dla mnie ogromne wyróżnienie :) Pozdrawiam Cię cieplutko :)

      Usuń
  13. U mnie praktycznie krat nie ma, jedna marynarka wiosny nie czyni. Bardzo fajny look, a buty mają dość dziwną nazwę wziąwszy pod uwagę, że bardzo przypominają dawne prawdziwe mokasyny. Torba trochę podobna do plecaka, fajna, ale marynarka podoba mi się tak naj naj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marzenko ☺ Nazwę losfers dla płaskich wygodnych mokasynów zapamiętałam z blogów zanim zaczęłam ja blogować, tak bardzo była popularna, nie sądziłam, że używając jej teraz popełniam jakąś gafę czy się snobuję 😉 Bardzo się cieszę, że stylówka Ci się podoba ☺ Buziaki ☺

      Usuń
    2. Marzenko, sprawdziłam i masz rację :) Poprawię teraz w postach i przy okazji wyjaśnię różnicę. Dziękuję za zwrócenie uwagi, tak się dzieje jak uwierzysz autorytetom zaocznie ;) Buziaki :)

      Usuń
  14. Fajne kratki! Uwielbiam ten motyw na ubraniach :) Oleńko ciekawie wszystko ze sobą zestawiłaś. Całość bardzo mi się podoba :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Głośne TAK dla te propozycji. Jest prawie wszystko co lubię czyli szerokie spodnie, marynarka, no i oczywiście kratkowy wzór.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ☺ Jeśli o mnie chodzi to jest podobnie 😉 Buziaki ☺

      Usuń
  16. Mało jest kraty w mojej garderobie, ale jest ona teraz szalenie modna. Fajnie to razem zestawiłaś Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poskładałam to co miałam i chyba się udało :) Dziękuję Kochana :)

      Usuń
  17. Olcia super krata. No dobra spodnie w kratę mam ufff:) podziwiam całość, a szczególnie zestawienie wzoru. To trudna sztuka,a u Ciebie jest idealnie,buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana :) Zestawianie wzorów to taka ogromna przyjemność :) Buziaki Jolu :)

      Usuń
  18. Kochanej kratki nigdy nie za wiele - kupuję w całości ten look:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ola.mam nowego bloga :)))!!!! Buziaki Renata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Kochana ☺ Na rocznicę własna donena ☺ Super!!!!☺

      Usuń
  20. Bardzo fajne połączenie krat i kratek :-) Nie pomyślałabym, że efekt może być taki ciekawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. To chyba nawet nie ostatnie takie moje zamieszanie, bo dziś zrodziło się kolejne ;)
    Dziękuję i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń