niedziela, 1 października 2017

Odgrzewane kotlety 6 - przegląd wrzesień'17 / reviev September'17



Przede wszystkim dziękuję serdecznie za wszystkie odwiedziny i każdą opinię wyrażoną pod wrześniowymi postami :) We wrześniu przedstawiałam aż 14 moich pomysłów stylizacyjnych. Bardzo jestem ciekawa Waszych foworytów, dlatego zachęcam gorąco, by podzielić się swoją opinią w komentarzu :) Zachęcam też do wchodzenia głębiej, by zobaczyć więcej, klikając w tytuły zdjęć ;) Moim zdecydowanymi ulubieńcami są RUCH OPORU i ANNIE HALL, w nich najbardziej czuję się sobą :) Chciałam zapowiedzieć zmiany na blogu, ale jeszcze do nich nie dojrzałam, muszę wszystko spokojnie przemyśleć. Jedyna zapowiedź to ta, że dam Wam od siebie trochę odpocząć, więc można się kotletami delektować spokojnie i do woli, zresztą niektóre są sojowe ;))






































































44 komentarze:

  1. 7,11,13 to moi faworyci. 13-piękna ta zieleń u mnie malutko zieleni ale...zakupiłam parkę-płaszcz na zimno, szybko jednak nie pokażę.11-też pięknie. 7-w pomarańczu Ci cudnie. Pozdrawiam Olu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu ☺ Rzeczywiście na zdjęciach wygląds jakby ta zieleń wyjątkowo mi pasowała ☺

      Usuń
  2. Rozmyty błękit, elegancka zieleń, welury i Annie Hall - w dowolnej kolejności. To moje typy, ale dla mnie, dla Ciebie to wszystko... i jeszcze gdy się śmiejesz na zdjęciach... Jakiś urlopik się szykuje? Odpoczywać będziesz? Ja chyba też zrobię przerwę, z różnych powodów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :) Taki mały, krótki reset tylko ;) Buziaki :)

      Usuń
  3. Moi faworyci to: ZIELEŃ I CZASZKA (wcześniej nie widziałam tego posta), RUCH OPORU i OCZYWIŚCIE LUMPOLA DWULICOWA - genialna! Trzeba przyznać, że masz tyle pomysłów na stylizacje - każda inna, aż ciężko nadarzyć! Miłego wieczoru. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :) Cieszę się, że Kotlety działają jak należy :)

      Usuń
  4. I love them all! My favorite is 7. Orange; 10. Resistance Movement and 12. Boho! They all are very good!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sandy, I'm so glad you came here :) It's big pleasure for me :) Kisses :*

      Usuń
  5. zdecydowanie ruch oporu. No i boho, bliskie mojemu sercu. Generalnie masz super styl, jesteś niepowtarzalna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oleńko działo się u Ciebie we wrześniu. Świetne zestawy, różnorodność kolorów i form zachwyca mnie :) Moi faworyci to 3,4,10,13,14 :) Buziaki Aneta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działo się :) I nie wiem czy tak będzie wciaż, wszystko się okaże niebawem :)
      Buziaki Kochana :) Dziękuję :)

      Usuń
  7. Olu, wszystkie mi sie bardzo podobają ale jakbym miała wybierać to 2,3, 10 i 14 :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu ☺ No to się zgadzamy ☺ Buziaki 😙

      Usuń
  8. Ola,Twoje stylizacje sa jak moje wlasne,wiec mam do nich emocjonalny stosunek.....wszystkie uwielbiam tak samo :)))))))))Ale jesli juz to .....1.3,5,6,9,10,11,12,13,14.Buziaki ,Renata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana ☺ Najbardziej za pierwsze zdanie 😂

      Usuń
  9. Wszystkie mi sie bardzo podobają:))ale naj....trzeci piąty i siódmy:))))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Za każdym razem, jak nas częstujesz kotletami hahaha wpadam w totalne zadziwienie, że miałaś tak wiele stylizacji. Najbardziej zadziwiają mnie zawsze te pierwsze, bo chociaż to tylko miesiąc, wydaje się jak wieki temu i z przyjemnością do nich wracam. Czy mam jakieś ulubione? - wszystko jest taaaakie pomysłowe, że chyba w każdej znajduję coś najfajniejsiejszego ;) :D :))))) Kisses - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Margot ☺ Ciekawe co będzie dalej ... pewnie przez najbliższy miesiąc jednak się nic nie zmieni ☺ Buziaki 😙

      Usuń
  11. Ja tam lubię odgrzewane kotlety, są smaczne do kanapeczek, czemu nie? Twoje przeglądam w te i we w te, trudny wybór bo każda jest niepowtarzalna i oryginalna. Stawiam na 1,3,5,7,10,14, ale muszę stwierdzić (może to tylko moje odczucie), ze robisz się coraz bardziej wysublimowana w tym co prezentujesz, Brawo! Buziole :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Lilou, niektórzy inaczej ujmują te moje zmiany 😉 Mnie bardzo cieszy Twoja opinia, bo być może świadczy o tym, że się jakoś rozwijam, a uwielbiam mieć poczucie rozwoju ☺ Dziękuję Kochana 😙

      Usuń
  12. Kod paskowy i lumpola dwulicowa w 100% przypadly mi do gustu <3
    super propozycje ! :)

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie są super, ale... najsuperowsze dla mnie to: 1,5,7,10,14 :-) nie każ długo na siebie czekać ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana ☺ Sama nie wiem czy wytrzymam tyle ile chciałam 😂 a następna stylówka chyba Ci się spodoba ☺ Buziaki ☺

      Usuń
  14. Ha, ha, sojowe znaczy, że zdrowsze;)) Ja tam kotlety lubię bardzo.
    I tak: 1,2,4,7 i 8,10 jakoś nie widziałam, opuściłam, mijaki robię, a taka ładna stylizacja, przyjrzę się bliżej. I jeszcze nr 14 mi się podoba:)) Pozdrowionka:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś :) Kotlety powstały, by zaradzić ewentualnym mijankom dla chcących, dlatego fajnie, że do nich zajrzałaś :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  15. 4 i 14 to moim wrześniowi ulubieńcy. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to coś nam się zgodziło :) Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  16. Wszystkie te stylizacje po prostu mnie urzekły...niektóre bardzo odważne...niektóre spokojniejsze...ale wszystkie z pazurem:-))

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię te Twoje odgrzewane kotlety, bo muszę się przyznać, że nie zawsze mam czas komentować wszystkie Twoje posty, ale zawsze oglądam z zapartym tchem:). Kochana, masz fantazję i dystans! Ruch oporu jest dla mnie the best:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu ☺ To ulubieniec nam się zgadza ☺ Buziaki 😙

      Usuń
  18. Lubie sobie odgrzać te Kotlety i podelektować się nimi:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Kochana ☺ a że na moim krótkim urlopie wylądowałam w łóżku 😂 to na pocieszenie jednak puszczę jutro posta choć miał być detoks 😂😂😂

      Usuń
  19. Moje faworyty to Elegancka zieleń oraz Welur &folk . Ogólnie bardzo podobają mi się Twoje stylizacje z udziałem sukienek i spódnic :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i trochę się smucę bo teraz wyraźnie będzie więcej spodni u mnie 😢 Buziaki ☺

      Usuń
  20. Choć wszystkie świetne, to 5 i 10 są moimi faworytami:)
    14 postów w miesiąc - no no, jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kazdy kotlet, Ola wcinam ze smakiem. Jako, że późno bardzo sie ustosunkowuję więc nie wybieram. Wszystko biere!!!😆😆

    OdpowiedzUsuń
  22. Super podane kotlety są zawsze do zjedzenia...
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń