wtorek, 31 października 2017

"Dziewczyna Erdema" / "Erdem Girl"

Bardzo dziękuję za wszystkie wspaniałe komentarze do Cruelli de Max Mara, która cieszyła się niezwykłą popularnością. Zaczynam jej nawet zazdrościć. To taki żart! ;) Dziś post poza kolejkowy i trochę wyjątkowy, gdyż obok nowej stylizacji będą jeszcze w pewnym sensie wybrane Odgrzewane Kotlety z mojego bloga. Skąd taki pomysł, o tym za chwilę :)



Skąd się wzięła Erdem Girl? 

Tytułem wstępu, do postów sponsorowanych nie mam żadnego ale, ale to nie jest akurat taki post jakby co, chyba że sponsorem jest Renia Jaz, która mnie do niego niejako sprowokowała ;) Wszystko przez to, że nazwała mnie żartem Erdem Girl po moim poście puszczonym w zeszłą środę, tym o Dziewczynce z Zapałkami w długiej sukience w kwiaty. Erdem Girl, bo przecież Erdem sukienkami stoi, a ostatnio kwiaciastymi bardzo :) Połechtało mnie to trochę, albo nawet bardzo trochę, więc postanowiłam przyjrzeć się temu znanemu londyńskiemu domowi mody troszkę bliżej, tak w razie czego. Poza tym jakby nie było, przede wszystkim jestem dziewczyną Lakiego i Tadosa, więc rekonesans był konieczny, żeby wiedzieć, komu ewentualnie mam oddać cząstkę swoich uczuć ;)  Dowiedziałam się z interneta, że 2 listopada wchodzi do sklepów kolekcja ERDEM dla H&M, kolejna stworzona w ramach współpracy wielkich projektantów z tą sieciówką. Generalnie nie siedzę w tych tematach, bo moje tereny łowieckie są zupełnie gdzie indziej, jednak przejrzałam dokładnie tę kolekcję, tytułem inspiracji. Pierwsze rzuciły mi się w oczy żakiet i spódnica w żółto-czarną kratę. W podobną kratę kupiłam dopiero co, przed chwilą, super kurtkę albo krótki płaszczyk, jak kto woli. Pomyślałam, mam to! I puściłam fotkę Reni, że niby taka jestem Erdemówa :) Renia zachęciła mnie do pośpiechu z publikacją stylówki o tej kurtce, więc rzutem na taśmę, w tę prawie już paskudną sobotę zrobiłam szybkie zdjęcia. Kiedy przeglądałam całą kolekcję, doszłam do wniosku, że chyba jednak jestem taką Erdem Girl dużo bardziej niż przypuszczałam, i tych uczuć już mu trochę bezwiednie oddałam, bo wśród moich blogowych stylówek jest wiele elementów nawiązujących do tej kolekcji. Wiadomo, że prawie czyni potężną różnicę, ale może te moje pomysły, leżące pewnie daleko od jabłoni, pomogą Wam podjąć decyzję, na co w H&M zapolować. Dlatego na końcu posta mini przegląd tych moich stylówek z prawie "podobnymi" elementami zatytułowany oczywiście Odgrzewane Kotlety :)


Trochę o stylizacji

Po pierwsze i chyba po ostatnie, moje małe wyznanie: - tak ubrana, jak w dzisiejszej stylówce, chodzę teraz na co dzień, czyli to jest mój zwyklak :) Za wielkie spodnie, ogromne kurtki lub płaszcze i miękkie swetrzyska, do tego kolor, wygodne buty na średnim obcasie lub platformie, może tylko musi być bardziej pojemna torba, ale na pewno zakładana na skos i jeszcze gdy chłodniej mały szalik i większa czapka, po prostu trochę kolorowy i może odrobinę stylowy, ale jednak lump :) Bardzo się zmęczyłam tworząc tego posta, szczególnie mentalnie, bo jakoś nie wiem, czy nie popełniam faux pas i uczucia mam zmieszane. Dlatego dziś odpuszczę szczegółowy opis stylówy, ale wrócę do tego już następnym razem :) Za to trendów sobie nie odmówię ;) Skarpetowate buty są trendy, buty na niskim, rozszerzanym dołem słupku są trendy, sztruks jest trendy, spodnie marchewy są trendy, podwinięte nogawki są trendy, wielkie, miękkie golfy są trendy, kubełkowe kurtki i płaszcze są trendy, wielka krata rodem z lat 70 jest trendy, malutkie torebki są trendy, te na podwójnym łańcuchu już ekstremalnie trendy. Może coś przeoczyłam? :)

Oczywiście, zdjęcia są, jakie są, chyba nawet nie są takie złe tym razem, ale nie przyzwyczajajcie się pliiiiz!!!! ;)



LUMPOLA a'la ERDEM dla H&M

DZISIEJSZA NOWA STYLÓWKA Z CZARNO-ŻÓŁTĄ KRATĄ

Wszystko co mam na sobie pochodzi z second-handów.
Everything on me is from second-hand shops.

spodnie/pants - P.J Jeanswear
kurtka/jacket - TU (new )
torebka/bag - NN (new)
buty/shoes - ATMOSPHERE
golf/turtleneck sweater - REINBOW






















LUMPOLA a'la ERDEM dla H&M

ODGRZEWANE KOTLETY

Nad zdjęciami są linki do moich postów, link do całej kolekcji ERDEM dla H&M TU.




BIAŁA BLUZKA






PARKA







MĘSKA MARYNARKA







PLISOWANA BLUZKA








HOODIE







PIŻAMOWA KOSZULA








SUKIENKA W KWIATY








ŻAKIET W KWIATY








SPÓDNICA W KWIATY








TOREBKA







FUTRO W PANTERKĘ








BORDOWY SWETER




Bardzo uszczęśliwia i motywuje mnie każdy ślad Twojej tu obecności, dlatego serdecznie dziękuję za odwiedziny na moim blogu i za wszystkie komentarze. Zapraszam do oglądania i czytania, a jeśli Ci się spodoba, do obserwowania :)


Every trace of your presence here makes me happy and motivates me, so thank you so much for visiting my blog and for all the comments. I invite you to watch and read, and if you like it, to observe :)

52 komentarze:

  1. Ach :)))))) jakie to piękne !!! Te żółte spodnie są fantastyczne - kolor, fason, sztruks - TAK hahah wszystko jest trendy :))))) Wielka krata to wzrornictwowo przepiękny motyw, a tu jeszcze takie mocne kolory - fantastycznie. Przyglądam się i przyglądam tej torebeczce i powiem szczerze zazdrość mnie ogarnia coraz większa, ja takich nie widzę w żadnym sklepie, a Ty już kolejną pokazujesz tak po prostu, bo taka Ci była potrzebna, więc taką masz !!!! IRYTACJA !!! hahaha :)))) Nie widzę tutaj żadnego faux pas ??? chyba, że tak wcześnie rano mój mózg nie łapie jakichś niuansów hahahah natomiast TAK< TAK< TAK - jesteś naszą ERDEM GIRL :))))) Kisses - Margot :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem tymi spodniami zachwycona, mimo że jestem w nich ogromna, uwielbiam je!!! :)) No i tak jest, mam szczęście do niezwykłych łupów, wczoraj znów, coraz bardziej mnie to przeeaża ... Cieszę się, ze Ci się podoba, bo ja jednak jestem Pani Kolor :) Buziaki :)

      Usuń
  2. Och... a ja chyba muszę strzelić focha:(. Bo mnie to zaczyna przerastać - kolekcję Erdem x H&M miałam na oku już od jakiegoś czasu, bo sporo o niej bīło w różnych mediach, i jak na ogół w tych specjalnych kolekcjach HM znajduję coś dla siebie, czasem nawet nabywam , to tym razem byłam rozczarowana. A Ty, z taką swobodą i wdziękiem znów pokazałas coś pięknego, idealnie w okreśłonym stylu i w ogóle. No foch.
    A już poważnie - coraz mniej się odnajduję w świecie mody... I nawet nie tej wielkiej, tylko w tych urokliwych zwyklaczkach. Obejrzałam ostatnio swoje zdjęcia z takiej jednej rodzinnej imprezy i... i już nie...ja już nie. Ale zaglądac i zachwycać się będę nadal.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie strzelaj focha Kochana, bo się znowu w smutki zagłębię. Dziękuję, że zawsze piszesz mi takie miłe rzeczy, to dla mnie ogromnie motywujące :) Buziaki Kochana :)

      Usuń
  3. Wow no masz rację po co iść na polowanie na Erdema jak Ty już wszystko masz:)Wspaniały zestaw.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, ze Ci się podoba :) Nie miałam planu chwalić się, że coś mam, bo nie przywiązuję się do rzeczy :) Może poza wyczuciem i szczęściem lumpeksowego polownika, bo to powód do radości dla mnie :) Buziaki :)

      Usuń
  4. Swietny zwyklak, Ola! Uroczo w nim wygladasz.
    Na modzie to ja sie nie znam. Wiec nie wiem co modne:)))
    No może cos gdzies mi troche dzwoni;))
    Ubieram to w czym mi dobrze i to samo podoba mi sie u innych. U innych nawet bardziej bo mi w wielu fasonach i kolorach słabo:pp
    Cudny Twoj zestaw. Kolory super. Chętnie wskoczyłabym w ten komplet:)))
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Margo, bo mi się też bardzo podoba, ten żółty daje tyle energii :) Ale "smutne" i "nudne" kolorowo zestawy jeszcze pokaże na blogu :)) Buziaki :)

      Usuń
  5. Faktycznie wyglądasz jak dziewczyna Erdem - i to zdecydowanie jak mniemam mniejszym kosztem :-) Stylizacja absolutnie cudna - te spodenki i żakiecik w krateczkę - Uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ola, zatkało mnie.
    No dobra, odczekałam chwilę, policzyłam 1 do 10 i napiszę coś więcej.
    Z każdym postem udowadniasz swoją wyjątkowość. Z każdym postem coraz bardziej zazdroszczę Ci wyczucia stylu.
    Tak, jesteś naszą ERDEM GIRL, bez wątpienia. Twoje zestawienie jest niesamowite ! A futerkowa panterka u Ciebie oczywiście ładniejsza !
    Dzisiejsza stylówa mnie urzekła i to bardzo. Wszystko mi się bardzo podoba. Patrzę i patrzę, coś tam zamotała z tą torebką. Chyba widzę ten pasek, który kiedyś mnie zachwycił. Kurcze, chcę taka torebkę, tak noszoną ! To hicior, a Ty sobie ją po prostu zamotałaś, dopięłaś i masz !
    Sorki ale się powtórzę; JESTEŚ KOPALNIĄ INSPIRACJI !!! I powtórzę za klasykiem, Bareją, "Ciebie to łyżkami jeść !"
    Buziaki !!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Soniu!!! Mój tata Cię prześwięci, jak mnie będziesz tak chwalić, całe życie nie robił tego wcale, żeby mi woda sodowa do głowy nie uderzyła, choć nigdy nie zobaczył ani bąbelka!!! :))) Jest mi niezmiernie miło i trochę czuję się zakłopotana :) Buziaki Kochana :)

      Usuń
  7. Piękne zestawienia kolorystyczne i fakturalne. Bardzo mi się podobają Twoje stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marzenko za oba komentarze :)) Buziaki :)

      Usuń
  9. Dobrze że są odgrzewane kotlety bo jednak nie wszystko widziałam:)))Dzisiaj również pięknie wyglądasz:)))bardzo mi sie podoba kraciasty płaszczyk:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miesięczne Odgrzewana Kotlety będą za chwilkę :) Cieszę się Reniu, że Ci się podoba :) Buziaki :)

      Usuń
  10. Olu wyglądasz zjawiskowo i wszystko mi się w tej stylówce podoba. Ty wyglądasz bardzo pięknie, ja wyglądała bym paskudnie. Moja figura :niska, bardzo drobna nie wygląda w takim stylu dobrze. Okrągłe biodra i nogi w stosunku do budowy ciała ok, ale do takich stylizacji trzeba mieć długie. Ty takie masz i wygląda to super. Nie mogę nieraz być modnie ubrana,bo warunki figurowe mi na to nie pozwalają,buziaki, ale zestaw kolorystyczny zapamiętam, szczególnie te żółte portaski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Joluś :) Ja wcale nie mam długich nóg w proporcji do mojej sylwetki, nie wiem dlaczego tak wszyscy piszą, może potrafię tak zmyślać na zdjęciach ;) Myślę, że w proporcjonalnych do Twojego wzrostu takich ciuszkach wyglądałabyś podobnie lub lepiej :) Buziaki Kochana :)

      Usuń
    2. Olunia Nie,bo masz długie nóżki, a moje są krótsze i do tego mam tylko 160...Bardzo mi się taki styl podoba,ale co zrobić, może kiedyś zademonstruje i zobaczysz, że ją tak świetnie nie będę wyglądać,buziole.

      Usuń
  11. Ślicznie Ci w tych kolorach. Również bardzo lubię tę kolorystyka i na pewno jeszcze zaprezentuję coś w tym stylu. Płaszcz piękny, a "odgrzewane kotlety super. Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie próby bym nie podejmowała, a podejmuję przecież różne, to jednak jestem kolorowa i nic tego chyba nie zmieni, od razu widać jak pozuję i jak się uśmiecham, gdy mam na sobie kolor ;) Dziękuję Krysiu i pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  12. Powinnam sobie ,,ustalić'' taki przycisk ,,kopiuj - wklej'' Na klawiaturze i komentowanie miałabym z głowy :)
    Ola, ja pierdzielę, dla mnie za każdym razem genialnie. Masz kobieto to wyczucie w zabawie ;)
    Pozdrowienia z opadniętą szczęką, językiem na brodzie i wybałuszonymi oczami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu :) Aktualnie zalewa mnie katar i odpisuję z nogami w solonym wrzątku, trochę nie widząc na oczęta, więc sodówka mi nie grozi ;))) Buziaki Kochana :)

      Usuń
  13. Olu ERDEM przy Tobie siada!!! Swietnie mieszasz w trendach��. Torebkami jestem niezmiennie zachwycona. Nie jedną z Twojej kolekcji chętnie bym przytuliła. Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alicjo za takie przemiłe słowa ☺ Pozdrawiam Cię serdecznie ☺

      Usuń
  14. Tak Oluś, jesteś Erdem Girl jak nic:). Co prawda nie bardzo się interesowałam ubraniami z Erdem, ale w Twoim wydaniu bardzo mi się podobają. I bardzo, ale to bardzo ten Twój zwyklak mi się podoba. Sama bym w to wskoczyła, bo jak wiesz, kocham kolory. Tylko z czernią przy twarzy mi nie do twarzy;). A pisać też kochana potrafisz, że hej <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi z tą czernią blisko twarzy też średnio, tutaj sprawę wygrał kompromis, odsłonięta nieco szyja 😂 Dziękuję Reniu ☺ Z tym pisaniem to sprawa dziwna, bo niemal blogowa jedynie, poza jedną korespondencją 15 lat temu, skupioną na grze słówek ☺ Przecież ja jestem umysł ściśnięty, inżynierski jak by nie było 😂 Buziole 😙

      Usuń
  15. Powinnam napisac " a nie mowilam ?:)) ,ale poniewaz nie znosze tego zwrotu to napisze tylko >>>A NIE MOWILAM :))))))Klata cala a sukces trzeba uczcic :))))

    PS : Okropny dzien mialam ...najpierw nawalilo mi auto,potem spedzilam w korku 4 godziny . No ale po takim poscie moge spokojnie powiedziec,ze co tam dzien ,wieczor jest piekny :)))) buziakiRenata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fatalny zwrot :))) Dobrze, że go nie użyłaś :)) Bardzo Ci współczuję takiego dnia, w ramach współtowarzyszenia w niedoli tonę ponownie w katarze, więc teraz obłożyłam się cebulą od stóp do głów i dobrze, że nic nie czuję ;)) Super, że Ci poprawiłam bilans dnia, spowodowanie uśmiechania to największy komplement :) Buziaki Kochana :)

      Usuń
  16. O mamusiuuuuuuu.... ten płaszczyk jest przezajebiaszczy.... od dłuższego czasu szukam idealnego kraciastego płaszcza i w sieciówkach i w lumkach - bezowocnie. Jeśli pojawią się takie w H&M nie zawaham się kupić (hmmm...jednak ten Twój, Ola bardziej wpisuje się w to czego szukam, niż ten z z kolekcji Erdem :/).
    Pozdrawiam gorąco :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Kochana, jest cudny i milutki, i całkiem nowy ☺ Cieszę się, że Ci się podoba, życzę sukesów w poszukiwaniach i buziakuję ☺

      Usuń
  17. nie moj styl ale powodzenia

    http://nouw.com/skucinska

    OdpowiedzUsuń
  18. Uu, to ja nawet nie wiedziałam o tej kolekcji Erdem, za mało siedzę na internetach, gazety kupuję, ale nie wszystko na czas do mnie dotrze, ale nic to, bo wszystkiego można się dowiedzieć zaglądając na blogi, a zwłaszcza u Ciebie:) Zawsze coś ciekawego, z pomysłem, z kolorem i z humorem. Olu wspaniale wyglądasz, wszystko fajne, kurtka, spodnie, buty i ten golf z suwaczkami i torebusia, super!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie wiedziałam gdyby nie Tenia 😂 Cieszę się Ewuś, że Ci się podoba i dziekuję za takie miłe słowa ☺ Buziaki ☺

      Usuń
  19. Wypisz wymaluj - Erdem!!! Ośmielam się rzec, że nawet ich wyprzedzasz, więc mogą się schować :-) bardzo podoba mi się kolekcja dla HM, jako że mój budżet jest ograniczony, liczę na to że wszystko zostanie momentalnie wykupione a serwery przeciążone ;-) pozdrawiam Wizjonerkę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana ☺ tak się jakoś poskładało dziwnym trafem 😉 Buziaki ☺

      Usuń
  20. Ola...Ja Ci powiem, że te domy mody i projektanci, nie maja pojęcia jaka perełka się w blogosferze skrywa:)))
    Ty jesteś mistrzynią i już!!!
    Nie widziałam jeszcze tej kolekcji, ale Twoja stylówka wymiata!!!!!
    I lubię jak się uśmiechasz:)))
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :) Niestety ostatnio jakoś mniej się uśmiecham, liczę, że to się zmieni :) Buziaki :)

      Usuń
  21. Jesteś mistrzynią w wynajdywaniu ciekawych rzeczy.
    Dzisiejszy zestaw bardzo na TAK! Do żółci podchodzę bardzo ostrożnie, nie przepadam i sama nie wiem dlaczego ale kurtkę to być Ci porwała ha!ha! Dodajesz posty "z prędkością światła", nie mogę nadążyć ale ja mam trudniejszy okres i na trochę "Znikam"...buziaki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, życzę Ci z całego serca tylko łatwiejszych okresów <3 Tak, kurtka mi się super trafiła :) Buziole :)

      Usuń
  22. Dosłownie szczena mi opadła, bo faktycznie twoje lumpowe łowy przypominają HM-owe cuda, szczególnie płaszczyk w panterkę.
    Co do dzisiejszej stylizacji to zazdraszczam sztruksów i płaszczyka - są bajeczne!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgoda o sztruksach i płaszczyku, i o futerku też :) Buziaki i szczękę oszczędzaj pliz :))

      Usuń
  23. Bardzo lubię takie połączenia kolorystyczne, są idealne na jesienne dni. Zwłaszcza płaszcz bardzo mi się podoba. Torebka (już kolejna, którą widzę u Ciebie) jest świetna. Jestem pod wrażeniem zestawienia Twoich ubrań i tych z kolekcji H&M.

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba mi się taka stylizacja. Fajne zestawienie kolorów.

    OdpowiedzUsuń