czwartek, 5 października 2017

Soft vintage softly touched by rock

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze do Odgrzewanych Kotletów. Dziś chyba ostatni post w ogrodzie, za chwilę wracam na drzwi i pewnie na moją szarą ścianę też :) Na pewno uniesiecie to dzielnie :) Może kiedyś zrobię jakąś piękną sesję plenerową ...., ale się rozmarzyłam :) W ogóle to chyba obiecywałam dłuższą przerwę, ale ta długość zamieniła się w krótkość, tak jak odpoczynek zamienił się trochę w chorowanie ;) Może teraz będzie ta dłuższa przerwa, bo przecież często my swoje, a życie swoje :))) 





Trochę o stylizacji

Dziś stylizacja w klimacie vintage przełamana czarną skórzaną ramoneską. Podstawą jej jest romantyczna bluzka w złamanej bieli z niską stójką. Bluzka ma piękne plisy i hafty z przodu, i delikatne wykończenia pasmanterią rękawów. Dzięki stójce i detalom nawiązuje do wiktoriańskich klimatów, które są tak trendy w tym sezonie, przywołując nastrój jak z filmów "Dziwne losy Jane Eyre" czy "Wichrowe wzgórza" nakręconych na podstawie książek sióstr Bronte. Tę cudną bluzeczkę połączyłam z jaśniutką beżową, lekko perłową plisowaną spódnicą. Spódnica jest mi trochę za szeroka, co powoduje bardzo fajny efekt delikatnie obniżonej talii. Dodatki to babcine w charakterze czarne buty z odkrytą piętą na niskim obcasiku i paskiem w kolorze ecru, oraz torebka także w kolorze ecru wykończona czarnymi lamówkami, z jasną podszewką w czarne groszki :)


Dziś wszystko co mam na sobie pochodzi z second-handów.
Today I'm wearing everything from second-hand shops.

spódnica/skirt - MARKS&SPENCER
bluzka/blause - PEACOCKS
buty/shoes - FOOTGLOVE
torebka/bag - ATMOSPHERE
kurtka/jacket - GENERATION
















Bardzo uszczęśliwia i motywuje mnie każdy ślad Twojej tu obecności, dlatego serdecznie dziękuję za odwiedziny na moim blogu i za wszystkie komentarze. Zapraszam do oglądania i czytania, a jeśli Ci się spodoba, do obserwowania :}


Every trace of your presence here makes me happy and motivates me, so thank you so much for visiting my blog and for all the comments. I invite you to watch and read, and if you like it, to observe :)

63 komentarze:

  1. Bardzo fajny, spokojny zestaw, taka trochę inna Ola i dobrze, bo wiem, że lubisz się zmieniać.
    Bardzo ładna bluzka a do takich spódnic mam sentyment i choć teraz nie noszę to przypominają mi się dawne lata /laka młodości, no może nie całkiem młodości ha!ha!/. Miałam beżową i brązową /to była faza na brązy, których teraz nie lubię i nie noszę/. W butach zapewne pełna wygoda. Pozdrawiam Olu, miłego dnia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Basieńko, w ogóle ten zestaw to mimo, że chyba elegancki to pełna wygoda ☺ Buziaki 😙

      Usuń
  2. Olu, pięknie Ci w takiej klasyce vintage! Jestem ZACHWYCONA:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu ☺ Taki kolejny eksperyment i chyba udany ☺❤ Buziaki 😙

      Usuń
  3. Elegancko, z klasą, pełna szyku- dzięki ramonesce uzyskujemy efekt modern vintage :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba ☺ Pozdrawiam serdecznie ☺

      Usuń
  4. A ten wywalony jęzor to co ? Znowu do mnie ? hahahah Troszkę, ale tylko troszkę mnie zirytowałaś, bo w mojej kolejce czeka post z identyczną spódnicą i też z białą górą hahahaha :)))) . Piękny look - spokojny, a przecież rockowy - ramoneska to jest jakiś wymysł niebiański - zawsze do wszystkiego pasuje. :)))) Kisses - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak się wciąż troszkę denerwujemy wzajemnie ;)) Jęzor tylko do Ciebie oczywiście :))
      Dzięki SIS, buziaki, ale wiesz takie z daleka, żeby Cię nie zarazić ;)))

      Usuń
  5. Cudownie, Olu ! Tylko dwa kolory, czyli to, co lubię. Bluzka jest absolutnie piękna. Spódnicę kupiłam ostatnio taka samą ale czarną ( wiesz gdzie :) ) Butki i torebka dobrane idealnie.
    Buziaki :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Soniu :) No tak, to Twoje kolorki :) Buziaki :)

      Usuń
  6. zachwyciłam się bluzeczką, cudowna jest <3

    OdpowiedzUsuń
  7. No tak... niestety nie mogę nosić takich spódnic, a Tobie wszystko wychodzi, cokolwiek bys nie załozyła. Czy robiłas juz próby z workiem? Pewnie tez będzie pięknie...
    Bluzka zjawiskowa, podobnie jak całośc, co z tego że nie mogę sama się tak ubrac, podziwiam jak obraz. A widok z tyłu moze przyprawić o zawał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Anno dziękuję Ci Kochana, ale chyba nie jest tak dobrze z tym moim wyglądem w tym stroju jak obie myślimy ☺ więc możesz być spokojniejsza ☺ Buziaki ☺

      Usuń
    2. A jeszcze a propos innego niz ogród miejsca na sesję - pamiętasz o białym looku na tle białego śniegu?

      Usuń
  8. Oh spódnica piękna mam taką w sh zakupiłam za 2 zł jest wielka na mnie rozmiar 42 a to nic ja sobie przerobie :) LOOK robi szał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę ☺ Ta też jest mi trochę za duża ☺ Pozdrawiam ☺

      Usuń
  9. I love this so much! A little tamer than your usual looks, but still completely fabulous! Keep me on my toes with your fashion sense! I love it all!

    Shelbee
    www.shelbeeontheedge.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się to niebanalne połączenie ;) Spódnica jest prześliczna

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię vintage:))) wszystko w Twoim zestawie mi się podoba:))ślicznie wyglądasz:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu ☺ Też jestem bardzo zadowolona ☺ Buziaki ☺

      Usuń
  12. Chyba po raz pierwszy widzę Cię w tak grzecznej stylizacji-przyzwyczaiłaś mnie do różnych wizualnych szaleństw :-) Wyglądasz doskonale w tym zestawie-sama chętnie tak bym się ubrała :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze powtarzałam, że kusi mnie spróbowanie sił we wszystkim, nawet w minimaliźmie i pociąga różnorodność ☺ Ograniczają tylko zdobycze z sh i moja figura 😂 Cieszę się bardzo, że Ci się podoba ☺ Buziaki ☺

      Usuń
  13. Jeden komentarz zostawiłam juz na innej stronie.....;-0
    Tutaj dodam tylko, ze cudny , subtelny zestaw,swietne buciki;-0
    Czekam na zestaw spodnica plus gruby długi sweter,czyli czekam na Twoje cudne zaburzone proporcje ;-0
    Buziaki ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecuję, nie wiem kiedy ale na pewno ☺ a zaburzonych proporcji przymajmniej w postaci płaskich butów będzie u mnie trochę, jeden look na pewno Ci przypadnie do gustu 😉 Dziękuję i pozdrawiam ☺

      Usuń
  14. Wyglądasz tak nobliwie........no prawie nobliwie. Fajny zestaw, bluzeczka śliczna, wszystko fajnie zgrane i faktycznie takie trochę inne........niż zazwyczaj. Przynajmniej się nie nudzisz, hehe. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ☺ taki jest plan, nie nudzić się, bo ja sie bardzo szybko nudzę więc jakoś muszę zapobiegać 😂 Buziaki ☺

      Usuń
  15. Niesamowita bluzka, spódnica też super, a połączenie ze skórzaną kurtką daje fajny efekt - trochę grzecznie, a trochę drapieżnie - bardzo lubię takie miksy:) Poza tym buty i torebka piękne! Wspaniale wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę ☺ Dziękuję i pozdrawiam ☺

      Usuń
  16. OLEŃKO Super, lubię takie połączenia i sama też pokazywałam plisowaną z ramoneską, niby to samo- ale całkiem inaczej, Cudownie.
    Pozdrawiam, całuski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo to taki samograj Danusiu :)) Dziękuję i ślę buziaki :)

      Usuń
  17. Ola,jak zwykle pokazujesz stylizacje ,ktore sa najbardziej pozadane :) Nowoczesny "vintage" to nowy bohater tego sezonu :) Wlasnie takie babcine bluzki pojwily sie na wybiegach :) A Twoja jest cudowna i w polaczeniu zplisowana spodnica i skorzana kurtka wypadla fenomenalnie:) Rewelacja !!! buziaki Renata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana ☺ Też jestem bardzo zadowolona ☺ Buziole 😙

      Usuń
  18. Cudna ta spódnica!!! Całosc piekna!
    Bardzo ładnie, Olu😍

    OdpowiedzUsuń
  19. Szybko przewijam wszystkie komentarze, nie czytam ich, nie chcę się niczym sugerować. Zawsze tak robię, dopiero po napisaniu własnego mogę przejrzeć, co kto, napisał. A więc, (nie zaczynamy zdania od, a więc) vintage bardzo lubię, spódnica jest super, plisy modne, bluzka też cudna, ale...mimo pionów ta stylizacja dodaje kg . Pewnie, przez obniżoną talię, poszerza biodra, gdyby spódnica była ciut wyżej było by smuklej, albo jakby bluzka była na wierzchu, ale to oczywiście moje zdanie. Całość jest bardzo efektownie skomponowana. Pozdrawiam, buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko ☺ Ja po prostu mam kg ☺ i pierwszy raz postanowiłam nie walczyć o złudzenie optyczne i te moje ukochane proporcje, co mi tak świetnie na zdjęciach wychodzi, jestem mistrzynią kamuflarzu 😂 Uważam, że wyszło to super i czuję prawdziwy powiew wolności ☺☺ Dziękuje Kochana ☺ Buziaki ☺

      Usuń
    2. Kamuflażu!!!!😂😂😂😂😂

      Usuń
  20. Kochana wyglądasz fantastycznie:) cudowna ta stylizacja;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękna, bardzo moja (jakbyś to określiła ;-)) stylizacja :-) bluzka jest cudowna - zakochałam się w niej od razu. Wyglądasz jak celebrity z instagrama :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, że Ci się spodoba i czekałam na Ciebie :) Dziękuję Martuś :) Buziaki :)

      Usuń
  22. Oleńko zachwycam się Twoim zestawem. W wersji vintage wyglądasz obłędnie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anetko ☺ Cieszę się, że Ci się podoba ☺ Buziaki 😙

      Usuń
  23. Olu coś Ty taka grzeczna? Nabroiłaś coś? ;) Ok, jest cudnie, wyglądasz ślicznie i ta bluzka i spódnica, ramoneska to pięknie przełamała. Buciki przeurocze!!! Ślicznie, buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nabroiłam, ale ciiii ... nie mówmy nikomu ☺ Teraz chwilę poudaję grzeczną, tak dla zmyłki ☺ chyba że się przyzwyczaję 😂😂😂 Dzięki Lilou ☺ Buziaki ☺

      Usuń
  24. Ależ piękna bluzka, ależ piękna spódnica, ależ piękna stylizacja :) ... ależ mnie tu długo nie było!!!

    Cześć Ola :D!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Justynko :)) Fajnie, że jesteś!!! :)) U mnie zawsze jakby ktoś chciał to nadzieja w Kotletach :) Baaardzo się cieszę, ze Ci się podoba :) Buziaki :)

      Usuń
  25. Kocham plisy <3 więc jestem na tak... Miłego wieczoru. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna stylizacja, powiedziałabym nawet że spokojna jak na Ciebie ale taka elegacja i klasyka bardzo do Ciebie pasuje. Pozdrawiam Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja mam poślizg w komentowaniu i przeoczyłam ten wpis komentując późniejszy. Nie mniej jednak zachwyt mój ogromny. Jest wspaniale. , Ślicznie wprost.

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie pokazuj języka, bo Ci krowa... ;)))
    A zestaw piękny! Lubię takie uwspółcześnione retro.. Bardzo lubię...
    Klimatycznie jest:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem, że lubisz ☺ A język mi wychodzi pod hasłem "już dosyć" i tak się załapuje na zdjęcia jakoś 😊 Buziole ☺

      Usuń
  29. Bardzo ładna stylizacja, kobieca i romantyczna, choć ramoneska nadaje jej charakteru!
    Piękna bluzka :)

    OdpowiedzUsuń