piątek, 13 października 2017

Prążkowany surdut i ludowa koszula / Striped frock coat & folk shirt

Bardzo dziękuję za komentarze do poprzedniego zwyklaka camelowego, który cieszył się sporą popularnoscią, chyba zasłużoną :) Dziś znów wracam by przecierać nieśmiało ścieżki lumpeksowej elegancji, przyprawionej szczyptą nonszalancji ;) 




 Trochę o stylizacji

To kolejny i wcale nie wiem, czy ostatni zestaw paskowo-prążkowy u mnie. Na pocieszenie kraciastych trendów dodałam babciną kraciastą mini torebunię, taką jakby większą portmonetkę na długim pasku. Bazą tej stylizacji jest prążkowana długa taliowana marynarka o szerokich ramionach i fasonie surduta, w kolorze trochę policyjnym, albo po prostu grafitowo-niebieskim. Zestawiłam ją ze spodniami marchewami z wysokim stanem w wąziutkie biało-granatowe prążki. Dodałam koszulę z delikatnym folkowym haftem. Folkowe klimaty bardzo mnie pociągają, no i są trendy, szczególnie folk wschodni. Ta koszula prawdopodobnie pochodzi akurat z Tyrolu i być może jest elementem stroju ludowego. Ma piękny haft na listwie osłaniającej odwrócone, zapinane do środka guziki w górnej części koszuli. Szczerze to jest to niezła gimnastyka, żeby je pozapinać, powiem nawet, że udręka :) W dolnej części piękne metalowe mini guziki są już widoczne. Koszulę ściągnęłam w talii  szerokim skórzanym pasem w ciemnoczerwonym zgaszonym kolorze Marsala. W tym samym kolorze są zamszowe czółenka z kanciastym noskiem i na niewielkim kanciastym obcasie. Podsumowując mamy znów wzorowe zamieszanie bo są paski, kratka i kwiatki.
Dziś za to nie wymieniam wszystkich trendów, żeby Was nie nudzić za każdym razem :)


Dziś wszystko co mam na sobie pochodzi z second-handów.
Today I'm wearing everything from second-hand shops.

spodnie/pants - NN
koszula/shirt - ALPHORN
buty/shoes - JANET D.
pasek/belt - NN
żakiet/jacket - RICHARDS
torebka/bag - DANIELRAY














Bardzo uszczęśliwia i motywuje mnie każdy ślad Twojej tu obecności, dlatego serdecznie dziękuję za odwiedziny na moim blogu i za wszystkie komentarze. Zapraszam do oglądania i czytania, a jeśli Ci się spodoba, do obserwowania :}

Every trace of your presence here makes me happy and motivates me, so thank you so much for visiting my blog and for all the comments. I invite you to watch and read, and if you like it, to observe :)


46 komentarzy:

  1. w takim razie jestes moim ulubionym kloszardem ;)

    bo znow fajnie jest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I moim:D
      I powiem jeszcze, że nikt jak Ty nie potrafi tak pięknie namieszać:D
      Podoba mi się okrutnie ten zestaw!!! I w tym momencie chciałabym mieć z 10 cm wzrostu więcej, zęby móc tak ekstra w takiej stylówie wyglądać!
      Dla mnie MISTRZOWSKA!!!!
      Buziaki!!!!

      Usuń
    2. Dziękuję Edytko ☺ Bardzo, bardzo się cieszę ☺ Ściskam ☺

      Usuń
    3. Moim też, Ola😍😍😍

      Usuń
    4. Cała przyjemność moja :))))

      Usuń
  2. ten pasek w talii - coś fantastycznego! piękna koszula, całość świetnie dobrana, bardzo mi się podoba:)
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Za torebkę dałabym się pogryźć. To na początek. WYjątkowo to udane zestawienie, chociaż wydawało mi się, że taki surdut to nie zmojej bajki, ale przy trzecim obejrzeniu zdjęć zmieniłam zdanie. Cudowna koszula, piękny pasek, spokojne, a jednocześnie podkręcone kolorem buty, idealne spodnie...tak...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, ze Ci się podoba :) Jakoś bez sił jestem ostatnio niepotrzebnie, więc zbieram wszelkie okruchy motywacji skrzętnie :) Buziole :)

      Usuń
    2. Ja też bez sił, i robię wszystko, by się chociaż sama ze sobą umówić, że to z powodów zewnętrznych. Zimno czy co..a tu pogoda sie jakby poprawiła... no to dziś po wsi naszej zasuwałam w czerwonej sukience, od razu lepiej. A tu i pasek, i buty, i ta boska torebka:):):)

      Usuń
    3. W TEJ czerwonej???❤❤❤❤

      Usuń
  4. Piękne perełki znalazłaś! Bosk :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio widziałam bardzo podobna koszulę, może to ta sama ? :) Była sporo za duża i nie kupiłam, ale jak widzę, jak Ty pięknie spięłaś ją szerokim paskiem, to żałuje, że jej nie kupiłam. Ta haftowana pliska jest świetna ! Pomimo, że to nie moje kolory, to jestem zachwycona !!!
    Buziaki :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno to była ta!! ☺ Ja uwielbiam ostatnio takie dużo za duże rzeczy ☺ Buziole 😙

      Usuń
  6. WSZYSTKO mi się podoba !!!!!!!!!!!! Spodnie, paski, kratki, buty, kolory, surdut, spodnie, torebka i ten gorsetowy pas. Połączenie kolorystyczne najlepsze z możliwych, a koszula w swojej śnieżno-białości dodaje całości dostojności :P . hahaha nie wiedziałam, że wierszem potrafię gadać hahah. Kisses - Margot

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Margotko Trzpiotko, że tak Ci się podoba ☺ Buziakuję 😙

      Usuń
  7. Oh jaka cudna torebeczka i to jeszcze w krateczkę, ona to robi wielki szał dla tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Olka ,Olka Ty jesteś niesamowita. Jak Ty to robisz,że takie cuda potrafisz tworzyć. Dla mnie cudowny zestaw i całość i drobiazgowo. Paski i kratka i ten pasior i buciki. Jestem pod dużym wrażeniem i bije brawo z zachwytu. Olka powinnaś rozkręcić swój sklep. Olcia naprawdę,bo masz dar do tworzenia wizji i potrafisz to zrealizować. To bardzo trudne,a Ty umiesz. Wiele kobiet chciałoby mieć dostęp do takich stylizacji. Wiem powiesz,że to się nie sprzedaje,ale twoje są inne. Twoje stylizację dorównują nawet tym co umieszczane są w modowych czasopismach czy albumach, a często są lepsze,buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Twoje komentarze Joluś są niesamowite :) Zaczynam nawet wierzyć w siebie :)
      Cieszę się, ze tak pozytywnie odbierasz to co robię :) Buziaki Kochana :)

      Usuń
  9. Ola,powinnas zmienic nazwe bloga na "Polawiaczka Perel":) Piekny ten look,doskonale dograny w kazdym detalu.Plaszcz/marynarka piekna ,spodnie cudowne i w najbardziej pozadanym obecnie fasonie ,koszula nic nie trzeba pisac bo jaka jest kazdy widzi a torebka no coz wzdycham i zazdroszcze :))) a wszystko polaczone klamra czerwonych dodatkow :) Ola jest wybornie,pieknie i bardzo ,bardzo modowo-blogowo :))))))

    PS: mamy problem z internetem pisze juz 20 raz komentarz ,jak tym razem nie wysle to mnie .......!!!!! buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może powinnam zmioenić tę nazwę :) Choć wciaż siedzi we mnie obawa, że to przecież nie może wiecznie trwać taka dobra passa ;) Też się ostatnio użeram z tymi urządzeniami, najbardziej z telefonem, ale udało się i dziękuję Ci bardzo za taki piękny 20-ty komentarz :) Buziaki Kochana :)

      Usuń
  10. Super marynarka, bardzo lubię takie dłuższe długości Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się ich dopiero uczę, ale to fajne uczucie :) Dziękuję Kchana i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  11. Świetny dandys z Ciebie, buty obłędne i super się zgrały z paskiem. Całość bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Haniu :) Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Bardzo podobają mi się twoje spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ to cudowne uczucie: wrzucić w wyszukiwarkę przypadkowe hasło i natrafić na nieprzypadkową, charyzmatyczną osobowość :) Kobieta po 50-tce? Chyba tylko na papierku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fotografia jest największym kłamcą ;)) Cieszę się z tych odwiedzin i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  14. Olu wyglądasz pięknie:)))marynarka rewelacja a wszelakie hafty uwielbiam:)))mała torebeczka to małe cudo:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ciekawa i oryginalna stylizacja;) wyglądasz cudownie;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ola.... torebunia i hafcik...
    Zatem dwie wisienki na torciku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ola,super!
    Ten żakiet to jak płaszczyk. Cudo!!
    Całość bomba. Buziole

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się ten zestaw. Jesteś w nim elegancka, a jednocześnie na luzie. A na dodatek dodatki(torebeczka i buty) cudne. Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Krysiu :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  19. Piękna całość, a koszula z paskiem wygląda rewelacyjnie :-) uwielbiam takie babcine torebunie - są urocze :-) Super zestaw, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń