niedziela, 20 sierpnia 2017

Hiszpanka i falbany O'La! :)

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze do poprzedniego posta :)




Trochę o stylizacji

Dziś pierwsze ze stu pewnie, pożegnanie lata zwyklakiem w rytmie "flamingo" albo w klimacie Fridy, nie wiem, ale na pewno tanecznie i energetycznie. Niestety nie jest to ani "Taniec z lodami" ani "Lody z Gwiazdami", tylko moje radosne podrygi ;) Tytuł posta jest zgapiony od Beassimy, z którą próbuję się umówić, by puszczać letnie posty przez cały rok, bo tak nam to obu bardzo się podoba  ;) Dzisiaj bazą jest falbaniasta, wielokolorowa i wzorzysta sukienka maxi na ramiączkach, na którą założyłam moją ukochaną białą bluzkę hiszpankę z długim rękawem.  Bluzkę zawiązałam na węzeł pod biustem i udekorowałam kwiatkiem. Dodałam skórzane, brązowe sandały na wysokiej drewnianej koturno-platformie i brązową skórzaną etniczną torebkę ze złotymi dekoracjami i krótkimi frędzlami :) Chyba naprawdę przekonuję się do brązowych, naturalnych dodatków :)) Zawdzięczam to Magdzie Minimalissmo i Grażynie Nieco Starszej Dziewczynie :)


Dziś wszystko co mam na sobie z wyjątkiem butów pochodzi z second-handów.
Today except shoes I'm wearing everything from second-hand shops.


sukienka/dress - H&M
bluzka/blause - NEXT
torebka/bag - NN

kwiat/flower - NN

buty/shoes - NINE WEST















Bardzo uszczęśliwia i motywuje mnie każdy ślad Twojej tu obecności, dlatego serdecznie dziękuję za odwiedziny na moim blogu i za wszystkie komentarze. Zapraszam do oglądania i czytania, a jeśli Ci się spodoba, do obserwowania :}

Every trace of your presence here makes me happy and motivates me, so thank you so much for visiting my blog and for all the comments. I invite you to watch and read, and if you like it, to observe :)


48 komentarzy:

  1. Za oknem pada deszcz, a tu Taka gorąca i piękna Hiszpanka!
    Oleńko, ostatnio kombinowałam z sukienkami na ramiączkach, bo w niektórych już jakoś się nie widzę( a mam ich kilka). Narzucałam na nie rożne bolerka, wdzianka i bluzki. Twój pomysł - rewelacyjny. Pozwolisz, że czasem odgapię. :)
    Pozdrowienia i buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basieńko będzie cudnie jak odgapisz ☺ Fajnie jak jest co odgapiać ☺ Buziole 😙

      Usuń
  2. Super! Piekny zestaw. Co tu duzo pisac😄😄. Bardzo mi sie podoboba i spodnica i bluzka i buty i torebka i kwiatek😊
    Drapanko dla Piesa!!!
    Pozdro i buź😉 Pieknej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łąki ze mną w łóżku drugi dzień bo mnie coś sponiewierało więc drapię i drapię ☺ Cieszę się, że Ci się podoba, i że mam siły odpisywać 😂

      Usuń
  3. Energetyczna i wielce optymistyczna styloweczka. klimat hiszpański jest. Dobry pomysł z bluzeczką na sukienkę. A brązowe , skórzane dodatki bardzo lubięi często podziwiam blog Minimalissimo(która jest perfekcyjnie zjawiskowa w swej elegancji) i blog Nieco starszej dziewczyny, co dużo młodsza mi się wydaje ,przez te swoje fajne stylóweczki.Pozdrawiam i dziękuję za pozytywna energię, ktorą wysłałaś w net. Danka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grażynka jest taka Starsza jak ja Młodsza 😂 Dziękuję Danusiu Kochana ☺ Buziaki 😙

      Usuń
  4. Lubię flamenco, nawet mam obraz tancerki w salonie. Sukienka cudowna, chętnie bym taką zakupiła, jest cudna. Świetny klimat zdjęcia, brązy naturalnych skór, są ponadczasowe. Torba dość ciekawa, jednak ja wolę nosić torbę na ramieniu, mnie przeszkadza, przedzielanie biustu na pół. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marzenko ☺ Teraz zauważyłam, że zawsze tak ubieram torebki, chyba jest mi tak wygodniej gdy ciężka no i nie zjeżdża mi z ramienia ☺ Buziaki 😙

      Usuń
  5. Hiszpańskie klimaty to moja miłość - Twoja stylizacja jest tak idealnie w tym nurcie, że jedyne, co możesz zrobić to wsiąść w samolot do Sevilli ;) :) . Wprowadziłaś mnie w piękny nastój i nadzieję, że lato jeszcze trochę z nami zostanie. A brązowe dodatki - masz rację, wyglądają świetnie. Miłego hiszpańskiego roztańczenia ;) - buziaki - Margot :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Margot Kochanie, wiem, że to Twoje klimaty, to taki mój ukłon ☺

      Usuń
  6. Przepięknie Ola!!!! Uwielbiam takie pląsania rusałkowe:)))
    Wspaniała kolorystycznie kiecka!!! I jest kwiat:D

    Hihihi, powiem Ci, że miałam na jutro naszykowaną podobną bluzkę, do tych w portek w groszki, ale odłożę ją sobie na następny raz:D Antycypujemy!:D

    Cudnie! Aż chce się żyć i tańczyć!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak Edytko, to Ty jesteś przecież od pływania ☺ ja tylko dołączyłam, ale się cieszę ☺ Buziaki ☺

      Usuń
    2. Co dwa pląsania rusałkowe, to nie jedno! Nigdy ich za wiele!!!:D
      Wyobraziłam sobie, że obie pod tym płotem machamy kieckami:D
      By się działo! Aż strach pomysleć:D

      Usuń
  7. O'la prawdziwa...gorąca i hiszpańska...pięknie no i ten ruch sceniczny tzn zdjęciowy super.To co Ola będziemy robić lato zima ? 💋💋💋

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Bea umawiamy się, że rozgrzejemy tą zimę do czerwoności 😂 Buziaki 😙

      Usuń
  8. Gorące, hiszpańskie, urocze:)
    Ja akurat za brązowymi - w kolorze naturalnej skóry - dodatkami to tak średnio, ale są fajne:), no i cś musi stonować tę orgię kolorów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się tych brązowy dopiero uczę jak tysiąca rzeczy na tym blogu, uwielbiam to ☺ Buziole 😙

      Usuń
  9. Jej,pieknie :) Zaskoczylam na tory laczenia roznych printow ze soba ,podoba mi sie to bardzo :) A Twoja spodnica jest idealnym przykladem jak fajnie moze to wygladac :))) Piekny ,letni look taki energetyczny ,radosny,kolorowy i bardzo kobiecy :) Ma w sobie troche hipisowskiego klimatu moze dzieki torbie ? nie wiem ale mnie nastaraja bardzo pozytywnie ten look :)) buziaki Olenko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tak Cię nastraja i że Ci się podoba ☺ Buziaki Kochana 😙

      Usuń
  10. Tej spódnicy to Ci bardzo zazdroszczę!!!! Pamietam ,że jakieś 25 lat temu była moda na takie łączenia kolorystycznie i nie wiedziałam że i teraz można nabyć takie cudo. Jak zwykle piekna i dynamiczna stylizacja, bardzo Ci pasuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepcudna stylizacja, wnosi tyle słońca i optymizmu
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. O la la Ola super i jak świetnie tańczysz. Pięknie to wyszło. Kolory i Ty no super. Jak popatrzę na twoją stylizacje i taniec to zaraz mi tak radośnie,bo piękna jest. A ja uwielbiam wszystko co piękne to kłaniam się nisko i brawa bije,buziole.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och Jolu ☺ Cieszy mnie gdy mogę cieszyć ☺ Buziaki Kochana 😙

      Usuń
  13. Takie Hiszpańskie klimaty bardzo mi się podobają:))bardzo ładnie i pomysłowo to skomponowałaś:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Cieszę się Tess bardzo, że Ci się podoba i ślę buziaki jeszcze z łóżka 😂

      Usuń
  15. Cieszę się ☺ Dziękuję ☺

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ mi miło ! Dziękuję. Sama uwielbiam kolory choć trzeba przyznać, że od kiedy stałam się blondynką trochę wysubtelniały moje zmysły hihihi. ale podobano nic nie jest na zawsze i niczego nie wolno się wypierać. Więc oddaję się chwili i ubieram jak mi w duszy gra. Wspaniałą propozycja :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ nie ma za co, taki jest fakt ☺ Uwielbiam w tym blogowaniu, że wciąż się uczę i otwieram na nowe i to, że upewniłam się, żeby nigdy nie mówić nigdy ☺ Buziaki ☺

      Usuń
  17. Kochana, możesz tańczyć "flamingo" a nawet flamenco w tej spódnicy! ;D pięknie w niej wyglądasz, jesteś jeszcze smuklejsza! :) a tak a propos, to u mnie tez było tego brązu ;D Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, to moja mamusia tak cudownie przekręci czasem co przytoczyłam ale in blanco, przepraszam oczywiście in koguto 😂 Dziękuję Madziu i Ty jednak kojarzysz mi się bardziej z kolorowymi, odlotowymi dodatkami ☺ Buziaki 😙😙

      Usuń
    2. I masz rację obie wkraczamy w świat brązów, Ty odważniej :))

      Usuń
  18. Kuczę kochana, ja uwielbiam na Ciebie patrzeć, bo Ty jak mało kto, tak fajnie potrafisz bawić się modą i tak fajnie łączyć ciuchy, że zawsze powstanie coś niesamowitego <3

    Pięknie wyglądasz, nawet piesiu szczęśliwie pozuje do zdjęć :) hehe

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :) Ale mi się milutko zrobiło po takich słowach :) Buziaki :)

      Usuń
  19. O, la,la...piękna z Ciebie tancerka...buziaki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki temu ruchowi scenicznemu i naszej marnej fotograficznej wiedzy jestem, poruszona i rozmyta co mi baaardzo odpowieda :)) Buziaki Basieńko :)

      Usuń
  20. Jak zobaczyłam te zdjęcia, to od razu uznałam ,że trzeba krzyknąć: OLE!!! Super pasuje Ci ten styl. A naturalne dodatki, zwłaszcza w odcieniach brązu/karmelu są mega super i pasują do prawie wszystkiego. Jestem ich fanką:). Pozdrawiam Olu i kurcze nie nadążam z komentowaniem wszystkich postów. Buziaki, Renata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się :) Niebawem kotlety jakby coś umknęło :) Ja się tak miotam po tych różnych stylach i sytuacjach, kolorach i braku kolorów, że już sama nie wiem, co mi pasuje, ale chyba nie jest to dla mnie ważne, chyba ważne jest, żeby ktoś z tego co pokazuję coś, cokolwiek, chociaż fun czy jakąś przyjemność jeśli nie jakąkolwiek inspirację :)) Buziaki Kochana :)

      Usuń
  21. 23 yr old Graphic Designer Walther Vowell, hailing from Victoria enjoys watching movies like Colonel Redl (Oberst Redl) and Orienteering. Took a trip to Hoi An Ancient Town and drives a Ferrari 250 GT SWB California Spider. sprawdz tych gosci

    OdpowiedzUsuń