poniedziałek, 14 sierpnia 2017

Zielone haftowane szarawary / Green embroidered galligaskins

Bardzo dziękuję za przemiłe komentarze pod ostatnim postem z kwiaciastym szlafroczkiem, i za cierpliwość do mnie, gdy włączy mi się "przeżywanie" :)




"To co zaskakujące i nieoczekiwane, zapada w pamięć znacznie mocniej niż doskonałe." 
ALE WTOPA! Erik Kessels

Ale przecież nic na siłę! :) 

Trochę o stylizacji

Dlatego dziś kolejny zwyklak do zapomnienia, czy jak kto woli - "klasyka" w klimacie folkowym, czy może trochę etno. Znów jak to u mnie, dużo się dzieje, taki prawdziwy misz masz - Krysiu, dziś Ci uwierzę :) Ponieważ wpadły na mnie takie bardzo, bardzo szerokie, ogromne, dekoracyjnie haftowane zielone szarawary, postanowiłam zrównoważyć je równie szeroką, leciutką białą haftowaną bluzeczką z krótkim rękawkiem i dekoltem off shoulders. Gładka biała bluzka byłaby dużo lepsza, ale mam tylko tę z długim rękawem, pokazywaną już wielokrotnie, nie chciałam za szybko ponownie. Ożywczym uzupełnieniem tego zestawu są za to dwa mocne kolorami, ale proste formą akcenty, limonkowa szydełkowana torebka worek i delikatne koralowe sandałki na niskiej szpilce.

Dziś wszystko co mam na sobie pochodzi z second-handów.
Today I'm wearing everything from second-hand shops.

spodnie/trousers -  DESIQUAL
bluzka/blause - CUBUS
torebka/bag - NN
buty/shoes - SEVA













Bardzo uszczęśliwia i motywuje mnie każdy ślad Twojej tu obecności, dlatego serdecznie dziękuję za odwiedziny na moim blogu i za wszystkie komentarze. Zapraszam do oglądania i czytania, a jeśli Ci się spodoba, do obserwowania :}

Every trace of your presence here makes me happy and motivates me, so thank you so much for visiting my blog and for all the comments. I invite you to watch and read, and if you like it, to observe :)

57 komentarzy:

  1. Bardzo fajna i wygodna stylizacja a przy tym niezwykle dziewczęca. Nie wiem do jakiej kategorii można ją zaliczyc, może powinniśmy wymyślec jakąś nową nazwę :-)Piękne te hafty są, spodnie niesamowicie mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się właśnie zagubiłam w tym nazywaniu ;) Dziękuję Kochana i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Olu, spodnie super, urzekły mnie bardzo. Ja, która nigdy w second hand nic nie potrafiłam znaleźć, dam sobie szansę. O i to jest właśnie stylizacja, a nie banalne ubranie. Wymyśliłam ksywkę dla Ciebie:OLKA LUMP-POLKA. Pozdrawiam Anna50+

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to trzymam kciuki za same hiciory w sh :)) Dziękuję za komentarz, ksywka gites :))
      Buziaki :)

      Usuń
  3. Wiedziałam przecież - Twoje zapowiedzi, że to będzie zwyklak nad zwyklaki nie ma przełożenia na rzeczywistość. No bo może masz rację - spodnie, bluzka i torebka - ale przecież to nie są ani zwykłe spodnie, ani bluzka, ani torebka. ;) :D Kolorystycznie przepięknie, chociaż ja absolutnie nie lubię ani koloru khaki, ani takiego stylu. Jednak za te spodnie mogłabym oddać niejedne moje hahahha . Wyglądasz uroczo, a białą bluzeczkę i limonkę plus koralowe sandały dołączyłaś cudownie. Kisses - Margot :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następny to dopiero będzie zwyklak, zwyklak klasyczny i eleganckawy z samych odgrzewanych kotletów, tylko pasek nowy :)) Siłowanie ze zwyklakami trwa :)
      Buziaki Kochana :)

      Usuń
  4. Żaden ciuch z Desigualu nie jest zwykły! To ja tu musze na to nawet po obniżce wydac ciężką kasę, a Ty ot, tak, wyciągasz takie spodnie z lumpeksu? W naszej wsi????? te spodnie i każda prosta trykotka i już miszcz:):):):).... Olu, piękny zestaw, również dlatego, że ja nie umiem - albo obawiam się - łączenia dwóch mocnych elementów (a to tak bardzo własnie desigualowe jest), a u Ciebie wzór na spodniach, i wzor na bluzeczce, a całośc dalej lekka. Doskonale pograłas butkami, mam mieszane uczucia co do torby - ok, super modny akcent, ale mnie jakoś nie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeszcze jedną super rzecz od nich pokazałam na insta na razie, a przez rok rozdałam 2 spódnice i 2 torebki bo dla mnie były zbyt Desiqualowe 😂 Dziękuję Kochana i pozdrawiam zielono ☺

      Usuń
    2. Ja za to uwielbiam... Desigual a nie Desiqual, tak przy okazji :) - nie przyuważyłam na IG, idę szukać:)

      Usuń
    3. Muszę się poprawić ☺❤

      Usuń
  5. Mariaż wojska z Cepelią. No tylko Ty tak potrafisz. Cudne zielone porcięta. Ja nudna jestem i pewnie bym tylko umiała z gładką koszulką zestawić. Dawaj więcej tych zwyklaków niezwykłych, może coś się da odgapić, ups zainspirować. Pozdrawiam Danka (nudna jak flaki z olejem)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bym marzyła, żeby coś się dało odgapiać :) Dziękuję Danusiu i flaki lubię :)) I buziaki :)

      Usuń
  6. Teraz juz Cie rozgryzlam.....jak piszesz zwyklak to znaczy ,ze kokietujesz i bedzie zjawiskowo :)))) Caly look to gigantyczny TOP !!! Spodnie dla mnie bardziej "cargo" o ksztalcie marchewki ....czyli absolutny przeboj nadchodzacego sezonu,koszulka bez ramion ciagle goraca czolowka ,buty czerwone ,blyszczace... szczyt marzen kazdej "modowej" kobiety no i ta torba....kolejna genialna,stylizacja :)Ola masz niesamowity zmysl modowy,swietne oko i" wytrawny nos" :))))) Buziaki Kokietko :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz to już będzie na pewno zwyklak, zobaczysz i to z rzeczy, które już wszystkie były na blogu!! Będą nudy na pudy, ale miałam przemożną potrzebę takiego eksperymentu :))
      Buziaki Kochana :)

      Usuń
  7. Ładna,luźna, wakacyjna stylizacja, podoba mi się ogromnie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne portki z haftami, dla szczupłych i wysokich cud miód, fajnie to ograłaś bluzką też z haftami, i niby miał być folk, ale nie jest, za to jest super stylówka, w kolorach zieleni. Mimo, że nie przepadam za khaki, to ten zestaw mi się naprawdę podoba. W Zarze kupiłam sobie koszulę męską w tym kolorze, zobaczymy co wymyślę, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem co to jest ;) ale cieszę się, że Ci się podoba i bardzo jestem ciekawska Twojej koszuli :)) Buziaki Marzenko :)

      Usuń
  9. Ubrania w kolorze khaki znowu są bardzo modne, a Twoje spodnie do tego jeszcze mają świetną aplikację. Super Olu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Haniu, na pewno jeszcze je wykorzystam blogowo :)) Buziaki :)

      Usuń
  10. Oleńko świetny wakacyjny look. Spodnie są obłędne. Wyglądasz młodzieńczo i mega stylowo :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim zdaniem ta bluzeczka idealnie tu pasuje:))ślicznie Olu jak zawsze u Ciebie:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. wow! ale czaderskie portki, bluzka też świetna, pięknie wyglądasz kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiem jak Ty to robisz Olu, jesteś coraz młodsza. Aż mi się chce pomarzyć, że ja też może...., oczywiście jeśli się jakoś wystrzałowo ubiorę. Zestaw och i ach, a modelka i tak najważniejsza. Twoje pomysły są super, wyobraźnia chyba nie ma granic. Zazdroszczę.
    Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tymczasem wypbraźnia nie ma granic, więc ją wykorzystuję na maksa ;)) Czasem jest moim utrapieniem, ale przeważnie radością :)) Miej marzenia, a one się spełnią :) Wiem coś o tym, bo nie mam marzeń i wtedy się nie spełniają ;))) Buziaki Kochana :)

      Usuń
  14. bardzo lubię takie folkowe klimaty - to jeden z najgorętszych trendów nadchodzącego sezonu więc :-) zakochałam się w tych spodniach - obłędne

    OdpowiedzUsuń
  15. Taaa... Zwyklak...:D W takim zwyklaku, to mozna jak gwiazda z wybiegu wyglądać:D
    Kurde... Te portki są mega!!! I bluzka! I tak fajnie je połączyłaś ze sobą!
    A khaki ostatnio u mnie rządzi, więc tym bardziej mi się podoba:D
    Fajosko na maxa!!!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Edytko :) Ja mam nadzieję, ze na chwilę i za chwilę coś innego u Ciebie porządzi ;)) Dziękuję Kochana i pozdrawiam :))

      Usuń
  16. Gacie wielce spoko :D Faktycznie, dużo się dzieje, ale ludzie chyba tak lubią ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko przecież jest dla ludzi :)) Buziaki :))

      Usuń
  17. Witaj Olu, super,jesteś nie do zastąpienia. Cudownie. Pozdrawiam serdecznie:) Danusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu :) Bardzo mi miło :) Buziaki :)

      Usuń
  18. Renia ma rację, kokietujesz, kobieto !!! To żaden zwyklak. Mega look !!! Chyba juz o to pytałam, W KTÓRYM SH TY KUPUJESZ TAKIE RZECZY ??? DESIGUAL ??? W SH ??? I to takie mega modne spodnie ??? Ja wczoraj, po Twoim poprzednim poście wybrałam się do dwóch, dwie godziny szperania i d..a ! Nic ! Nul ! Zero ! Dzzisiaj napadłabym na kolejne ale sklepy pozamykane :( Patrząc na Twoje stylówy mam ochotę zamieszkać w sh i polować na takie perełki. Jesteś mistrzynią !!! Szacun.
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kokietuję Soniu :) Bo jak się nie "napracuję" bo rzeczy same wygrywają, to dla mnie zwyklak :) Tymczasem w tych sh mam niezwykłego farta i korzystam póki jest, niech trwa :) Buziaki :))

      Usuń
  19. kapitalne spodnie! Ty to zawsze wyłowisz :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Super galotki, chętnie bym sama takie wciągnęła na siebie, z białą fokowa bluzką przepięknie!!! Buziole!!! :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Boskie połączenie...bardzo w moim stylu i właśnie sobie przypomniałam że mam podobne spodnie tylko ki czort wie gdzie? Niech to lato się nie kończy bo jest tak cudnie ❤ Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio napisałam u Reni od Vena, że chyba będę pokazywać letnie stylizacje przez cały rok :))) Dziękuję Bea i znajduj szybko :)) Buziaki :))

      Usuń
  22. Olu, super! genialne spodnie!!! żaden zwyklak! ( to słowo ewidentnie nie pasuje do Ciebie! :) )

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam takie spodnie mega look ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. W życiu nie widziałam tak cudnych spodni! CUDNE!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają ☺ Buziaki 😙

      Usuń
  25. Olu bluzeczka jest boska! Że Ty - to oczywiste :)
    Jak Ci się znudzi, to wyciągam łapkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Basieńko, na razie chyba mi się nie znudzi, ale jakby co to :))
      Buziaki :)

      Usuń
  26. Ta bluzka, spodnie i ta torba, ojjj chciałabym mieć. Olu jak zawsze pomysłowo i energetyczna z Ciebie kobieta i do tego piękna, uściski.

    OdpowiedzUsuń