poniedziałek, 28 sierpnia 2017

Moje lata 50 - polka dots i cygaretki

Serdecznie dziękuję za przesympatyczne komentarze do mojego ostatniego posta ze zmurszałą przekornie Lumpolą :) Dziś poważne wyzwanie, z tych śmiertelnie trudnych, czyli cygaretki, w których siebie nie cierpię, ale obiecałam Margot, której sylwetką się inspirowałam TU :) 





Trochę o stylizacji

Zupełnie inne zdjęcia czekały już w kolejce, choćby ostatni z szlafroczków. Postanowiłam jednak to, co najbardziej bolesne szybko wygonić, przegonić i mieć za sobą. Kolorowo zainspirowała mnie Victoria Beckham swoim zestawem kobaltowej spódnicy z musztardowo-złotą bluzką, natomiast kompozycyjnie i klimatycznie Margot postem, który powyżej przywołałam. Cygaretki bardzo mi się podobają, natomiast nie znoszę ich na sobie. Przy moich mocnych kitach i bryczesach wyglądają fatalnie. Zrobiłam więc chyba z tysiąc zdjęć, żeby wybrać znośne ujęcia i żeby Was nie bolało tak jak mnie, więc jak będziecie zaprzeczać to ja swoje i tak wiem! :) Z pozostałymi zdobycznymi cygaretkami wpadłam na inny pomysł, ale to tajemnica :)) Mamy więc te fatalne dla mnie spodnie, za to piękne kolorem i krojem, bo kobaltowo-czarne, dwudzielne w pionie. Do nich, nawiązując do klimatu lat 50, założyłam niezwykle obszerną, marszczoną zakładkami, z bufiastymi rękawami bluzkę, beżową w czarne grochy. Bluzka jest tak obszerna, że zmieniła proporcje mojej sylwetki, w której normalnie góra jest rozmiar mniejsza od dołu. Polka dots są bardzo w trendach, ale też bardzo popularne ostatnio na blogach. Mimo, że jestem na szarym końcu, nie zamierzam rezygnować z pokazania mojej wersji :) W jakimś momencie pojawił się nawet pomysł dwukropka jak u Reni, czy Margot, ale piękna spódnica Gary Weber po wypraniu nieziemsko się elektryzuje, więc zostały mi niestety tylko cygaretki. Wracając do stylizacji, żeby wydłużyć te moje nogi, ubrałam najwyższe czarne lakierowane szpile, jakie mam, jednak bez oczekiwanego efektu :( Zresztą lewy but mam trochę luźny, bo stopa o numer mniejsza, chyba tatuś się deczko spieszył i mnie gdzieniegdzie nie dorobił ;) Ponieważ w szpilkach pojawia się czerwony element platformy, nawiązałam do niego goździkiem przypiętym do bluzki. Słyszałam, że goździki wracają do łask albo nawet są trendy, jak wiele nostalgii po PRL-u. Do tego czarna lakierowana duża podłużna kopertówka ze złotym zamknięciem, bo zaczynają być modne torebki dłuuugie i już więcej nie chcę o tym mówić, chcę to już mieć za sobą ;) Acha!  Zagościł na zdjęciach drewniany podest, żeby szpilki nie tonęły mi tak w trawie i nie grzęzły w ziemi, i żebym nie musiała się tak wieszać, jak Tarzan na tych gałęziach wszelakich. To taki mój mini wybieg, jak dla koni czy słoni ;) Ten podest to też sugestia Margot, w ramach konstruktywnej krytyki na priv :) Dzisiaj ma dziewczynka znów sporo udziału czy zasług w tym poście. W takich sytuacjach postanowiłam, i tu ma miejsce żart, że to ja spijam śmietankę, w efekcie czego nadal grubnę, a do Margot przekierowuję ewentualne baty, ona sobie z nimi lepiej radzi po prostu :) 


Dziś wszystko co mam na sobie pochodzi z second-handów.
Today I'm wearing everything from second-hand shops.

bluzka/blause - DICE
spodnie/pants - INWEAR
torebka/bag - MERCI LAND
buty/shoes - ZARA

















Bardzo uszczęśliwia i motywuje mnie każdy ślad Twojej tu obecności, dlatego serdecznie dziękuję za odwiedziny na moim blogu i za wszystkie komentarze. Zapraszam do oglądania i czytania, a jeśli Ci się spodoba, do obserwowania :}

Every trace of your presence here makes me happy and motivates me, so thank you so much for visiting my blog and for all the comments. I invite you to watch and read, and if you like it, to observe :)

60 komentarzy:

  1. Czyżbym była pierwsza? :-)) pewnie nie:-). Swietnie Ci w tych portkach i do tego ten kształt obcasa. Uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś pierwsza :) Oby nie ostatnia ;) Dziękuję Grażynko :)

      Usuń
  2. Oj laska, aleś się nawyginała i nazasłaniała haha, aż się uśmiałam oglądając te wygibasy :-D Każdy coś tam ma, nie będę Ci na siłę wpierać że nie, bo sama siebie znasz najlepiej. Dla mnie wyglądasz w tych spodniach dobrze i tyle. Choć wiem z własnego doświadczenia, że jeśli w czymś nie czuję się dobrze, to choćby i sto osób mówiło że jest inaczej, ciuch i tak wyląduje na dnie szafy ;-) Myślę że jakby projektant pomyślał żeby te kolory portek dać odwrotnie, to efekt były mega i taki jakiego oczekujemy, nieprawdaż? Swoją drogą zawsze mnie intrygowało skąd wzięła się nazwa "polka dot"...i czy ta "polka" to Polka czy nie-Polka ;-D muszę zgłębić temat. Tymczasem buziak na miły tydzień :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana ☺ Z tymi spodniami masz kolorowo zupełną rację ☺ ale za chwilę post przeleci i odleci z tymi gaciami, i tylko czkawka w kotletach 😉 Buziaki 😚

      Usuń
  3. Ładnie się prezentujesz. Wyjątkowo śliczne obuwie ;) Kształt obcasa bezbłędny! Zapraszam do siebie tutaj. Pozdrawiam serdecznie! ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zacznę od pozornie najmniej istotnego - podest to dobry pomysł, widac buty. Góra boska, ale to wiesz i beze mnie. Spodnie - to nie jest kwestia Twoich nóg, tylko , jak juz jedna z przedmówczyń wspomniała, kwestia układu kolorów. I powiem Ci tak - mam wrażenie, pierwszy raz, że ze zdjęc bije niepewność. Że się stresujesz. No po co... Cała linia sylwetki jest w porządku, a że coś tam masz to każda z nas coś tam ma. Rany, co ja bym dała za Twoj wzrost...i włosy zaczełam na Twoją cześc zapuszczać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, na pewno chcę to już mieć za sobą ;) A że żal pomysłu i wysiłku to puściłam :)
      Widzisz, ja włosy z podgalanego z tyłu, kręconego boba zapuszczam od 2 lat i wciąż słyszę głosy, że wtedy się podobałam bardziej ;) Zapuszczaj, ja się czuję cudownie z dłuższymi :) Buziaki :)

      Usuń
    2. No tak własnie Twoje dłuższe włosy odbieram - jako coś, co czyni Cię sobą... a u mnie znów ciuchy, więc w wolnej chwili zapraszam:)

      Usuń
  5. Ola,pieknie :) Groszki doskonale w kazdym milimetrze looku,polaczenie ich z takimi wlasnie spodniami bylo opcja doskonala:) I z powodu fasonu spodni i tych 2 kolorowych plaszczyzn. Calosc wyglada swietnie,kompletnie,idealnie :) Nie ma detalu ,ktory nie podkreca calosci :)

    PS: Mam nadzieje,ze spodnie zagoszcza u Ciebie na dluzej ,koniecznie :)Olejnikowa przesle jak tylko dostane,ksiazka prof . to ta o ktorej pisalas moim skromnym zdaniem jest genialna. :)buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zagoszczą Kochana, przeminą z tym postem, ale mi miło, ze tak piszesz :)
      Jaki tytuł książki, bo nie znalazłam? Buziaki :)

      Usuń
  6. Świetnie wypadłaś w tych spodniach. To są stylizacje dla Ciebie, bo nogi masz super!
    Buty rewelacja, ale ja doszła bym w nich tylko do bramy, dalej już nie.
    W takich butach kolana mi lecą do przodu i muszę bardzo uważać.
    Ale wyglądają świetnie. Całość świetna, Margot wie co mówi.
    Cholercia, jakie złe nogi? - jakbyś miała jakieś parówki z grubymi kostkami, to faktycznie, takie trzeba zasłaniać - ale Twoje piękne trzeba pokazywać i już.


    ___Tess,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, po sesji mam wciąż zakwasy od walki z butami, żartuję ;) A o spodniach, ja swoje wiem i już :)) Dzięki Tess za miłe słowo, mnie też ( poza mną ) ten look się podoba, dlatego tak chciałam go pokazać, może komuś się przyda ;)) Buziaki :)

      Usuń
    2. Jeszcze jedno.... nie grzesz dziewczyno - nie podobasz się sobie? - przecież jesteś jedną z najładniejszych tu dziewczyn. A zbytnia skromność, może się odbić czkawką. Buziaczki.

      ___Tess.

      Usuń
    3. Nie podobam się sobie w takich spodniach Tess, sama sobie się podobam, ale nie we wszystkim, ale nie mam innej modelki :)

      Usuń
    4. Tess ma rację - bo odbije się czkawką! ;)

      Usuń
    5. I tak z Wami rozmawiam :)) :* :* <3 <3

      Usuń
  7. Oj nie grzesz ciotka, nie grzesz - takie nogi to majątek.
    Tylko spróbuj spojrzeć na nie bardziej przychylnym okiem. (*_*)


    ___Tess.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem czemu nie lubisz cygaretek bo wyglądasz w nich świetnie:)))wszystko bardzo mi sie podoba:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu ☺ Baaardzo przesiaĺam zdjęcia, serio 😙

      Usuń
  9. Bardzo ładnie Ci w takich kolorach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to fajny zestaw kolorystyczny, z ciemniejszym i bardziej złocistym beżem jeszcze lepszy :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. jak sobie chcesz, nie będę zaprzeczać ale jak co do czego to powiem, ze sama tego chciałaś! ;D a cygaretkach wyglądasz super! a jakbyś sie tak nie kręciła przed aparatem to nie musiałabyś tyle przesiewać! ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj! Te polka dots - lubimy...
    Fajna bluzka, buty mają niesamowite obcasy, nawet jak dla mnie za wysokie, już zniżam się, oj, zniżam i moje obcasy coraz niższe ha!ha!
    Co do spodni to Ty wiesz najlepiej w czym dobrze się czujesz. Tyle fasonów, jest w czym wybierać.
    Zgadzam się z Magdą - nie kręć się tak kochana, bo fotograf ma problem "złapać" Cię w kadrze. Buziaki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Basieńko :) Czasem się kręcę, czasem się nie kręcę, tutaj chciałam się tak zakręcić, że aż zniknąć ;) Buziaki Kochana :)

      Usuń
  12. Pani się chyba z nami droczy w związku z tymi spodniami... jest super ;) Pozdrawiam cieplutko. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie ;)) ale dziękuję i cieplutko pozdrawiam, i nie jestem pani tylko Ola :)
      Buziaki :)

      Usuń
  13. Olu cudownie! Cygaretki są świetne a buty dobrane idealnie. Bluzeczka jest urocza :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Olu, bardzo dziękuję za wykorzystanie mojego posta do stworzenia Twojej stylizacji - nie ma chyba nic lepszego dla każdej z nas, jak inspirowanie innych. Czuję się wyróżniona :)))) Raz jeszcze BARDZO DZIĘKUJĘ <3 :D
    hahaha cieszę się też, że pomysł ze sceną ;) się udał :))))
    A stylizacja - jestem zachwycona - wszystko pasuje idealnie do siebie i wszystko zgrałaś perfekcyjnie. Ja - miłośniczka lat 50tych i takich właśnie proporcji, które dzisiaj prezentujesz nie mogę się napatrzeć !!!!
    Buziaki - Margot :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Margot Kochana, to ja jestem wdzięczna Tobie i wszystkim siostrom blogowym za inspirowanie mnie i otwieranie na nowe, i ciekawe bezkresy :) To fascynujące i nie ma nic piękniejszego jak te wzajemne oddziaływania :) To dzięki Wam nigdy nie mówię nigdy i pokazuję rzeczy, o których kiedyś nie pomyślałabym nawet. Uważam, że mój horyzont modowy z jakiś 15 stopni poszerzył się do 90-ciu i oby tak dalej :)) Buziaki :)

      Usuń
  15. Zdecydowanie powinnaś nosić cygaretki, masz bardzo zgrabne nogi!

    OdpowiedzUsuń
  16. No to dorżnę - świetnie w tych spodniach nogi Twoje wyglądają. I są w ogóle bardzo bardzo 👌 I nogi i portki. Na ewentualne niezadowolenie z figury polecam mniej lusterka i nieorzeglądanie się. Ja stosuję 😉
    A wracając - kropy mi się podobają, tu i w ogóle. Jakieś takie rozweselające są. Bluzka ma super kształt 👍😊




    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to dowaliłaś ;)) A lusterko mam odchudzające!!! Wszystkie koleżanki mi go zazdroszczą ;)) Cieszę się, że Ci się podoba, i ciekawa jestem co powiesz, jeśli zajrzysz :) na mój kolejny outfit jutro, taki mój Toranaga czy Jakotako :)) Buziako :)

      Usuń
    2. Miałam takie lusterko w przymierzalni sklepu, który kiedyś dawno temu prowadziłam. Wpadała do mnie taka jedna znajoma specjalnie po to, żeby sie przeglądać - nie mówiła tego na głos, ale ciągle w lusterku stała, zamiast ze mną gadać :DDD

      Usuń
  17. Parę dni temu usłyszałam słowa:" czego ty od siebie chcesz?, wyglądasz świetnie", więc mogłabym zrozumieć co czujesz. Jednak powtórzę te same słowa "czego Ty od siebie chcesz?", naprawdę wyglądasz super. Jesteś piękną, zgrabną kobietą i tego się trzymaj. Ta bluzeczka bardzo ładnie wygląda w połączeniu właśnie z tymi spodniami i jeszcze raz powtórzę, wyglądasz naprawdę super. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i już nie dyskutuję 😉 Buziaki 😙

      Usuń
  18. Świetne spodnie,świetna TY!!POZDRAWIAM!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Hahaha:D Nie ma, to jak na tatusia zwalić:D
    Na szczęście żadnych niedoróbek nie widać! Tych bryczesów też:D
    Portki takie dwubarwne, więc chyba też swe zadanie spełniły... No chyba, że akurat takie dodają:D
    Kończąc wywód - stylówka jak dla mnie BOMBA!!! Począwszy od tego kwiecia,poprzez kropy, portki, a skończywszy na tych odjazdowych buciskach!!!
    Jest moc!
    Buziole!!!
    I spoko... Nie murszejesz:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tatusiowi się należy, obiecuję ;) I co z tym murszeniem ... tak bardzo się starałam, a Ty teraz ... :) Buziole :))

      Usuń
  20. Ciekawe spodnie. Niebieski i granatowy lubię na każdej części garderoby. Groszki również, najbardziej na bluzkach i sukienkach. Całość świetna na duuuży plus. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana za komentarz i odwiedziny :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  21. Olka co Ty się czepiasz tych spodni? Wyglądasz super i super i super i jeszcze wykrzyknik dostawię,żeby zaakcentować!Ciekawe takie i do tego te zajebiaszcze grochy i goździk no bardzo mi się całość podoba,buziole.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czepiam się Joluś i nie odczepię, nawet na odczepnego ;) Dziękuję Kochana i działamy, bo za chwilę wrzesień i nieco zwalniam tempo, nie wiem jak to uniosę ;) Buziaki :)

      Usuń
  22. Bardzo ładna bluzeczka, uwielbiam groszki ;) co za buciki

    OdpowiedzUsuń
  23. piękny zestaw<3 śliczna bluzka<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  24. A mnie się te spodnie bardzo podobają, i Ty w nich też. Buty wiadomo, do siedzenia i patrzenia bo niebotycznie wysokie, goździki bardzo lubię i kupuję sobie czasami, szczególnie różowe, moja mama to je kochała namiętnie. Mnie najmniej podoba się bluzka, ale w sumie fajna stylówka. Ola kiedy robisz wyprzedaż szafy, bo jak rozmiar spodni na mnie to biorę, buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się nad taką wyprzedażą zastanowić, bo na razie tylko rozdaję ;) Dla mnie cała ta stylówka jest może jako obrazek fajna, ale mi dosyć odległa, dużo bardziej wolę szlafrok :)) Buziaki :)

      Usuń
  25. Cała kreacja super ale najbardziej moją uwagę przyciągnęła bluzka. To jest to co lubię ..

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgrabne nogi,zgrabna, ładna i sympatyczna kobita, a sobie coś wymyśla.
    Wszystko jest w najlepszym porządku. Spodnie takie lubię, te grochy i fason super, wszystko gra. Buty kozacko wysokie, ale pasują tu idealnie. Świetnie wyglądasz!
    A ten wybieg od razu zauważyłam. Fajny pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się Ewuś, ze Ci się podoba :) Buziaki :)

      Usuń
  27. Fajny wpis. Podoba mi się ten zestaw

    OdpowiedzUsuń