piątek, 18 sierpnia 2017

Westernowy Orient Express

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze do poprzedniego posta :) 

A dziś mamy POCIĄG :))
Jaki to POCIĄG? - Niebieski!! - Ale DOKĄD?????! - Do połowy!!!!! 
Od tej połowy kiedyś był żółty, a dziś jest różowy :))



Trochę o stylizacji

Ostatnio było klasycznie i bardzo grzecznie. Długo nie wytrzymałam i dziś znów moje szalone klimaty. Bazą jest przebrzmiała modowo, a orientalna w klimacie, różowa z czarnym wzorem, lekka sukienka szyta z chust. Bardzo spodobała mi się po przymierzeniu, albo ja sobie w niej, a że nie lubię pokazywać po prostu sukienki dla sukienki, bo nawet nie mam po nią gdzie Was odesłać, oj boli, zarzuciłam na nią prosty dżinsowy, klasyczny płaszczyk albo sukienkę, sama nie wiem co to. Nie lubię też epatować golizną, co na zdjęciach okazało się czystą teorią albo fikcją literacką ( tak, jestem bez biustonosza ) i płaszczyk też z tego powodu ;) Do tego zestawu dodałam także moim zdaniem nieco orientalne butki szczurki, no i hicior wieczoru czy też poranka, czarną torebkę, duży kuferek w kształcie lokomotywy Orient Expressu. Już od dawna są modne torebki w różnych dziwnych kształtach i formach. Tego lata dominują owocowe, mnie trafiła się lokomotywa, może to znak, żeby w końcu gdzieś ruszyć, ale o tym było już na początku ;) 

Dziś wszystko co mam na sobie pochodzi z second-handów.
Today I'm wearing everything from second-hand shops.

sukienka/dress - TODAYSWOMAN
dżinsowy płaszcz albo sukienka/denim coat or dress - TOM TAILOR
torebka/bag - NN
buty/shoes - FOLIO














Bardzo uszczęśliwia i motywuje mnie każdy ślad Twojej tu obecności, dlatego serdecznie dziękuję za odwiedziny na moim blogu i za wszystkie komentarze. Zapraszam do oglądania i czytania, a jeśli Ci się spodoba, do obserwowania :}

Every trace of your presence here makes me happy and motivates me, so thank you so much for visiting my blog and for all the comments. I invite you to watch and read, and if you like it, to observe :)

50 komentarzy:

  1. Ola torebka przebiła wszystko!!!!😂😂
    Wymiata na maksa, czad na maksa😁😁
    Rewelacja
    Sukienka niesamowita i świetnie pasuje do tego płaszcza.
    No nie moge z ta torebka :)))
    Pojemna jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ☺ Jest pojemna ale przestrzennie ale A4 się nie zmieści A5 chyba też nie, parasolka składana tak 😂 Cieszę się, że Ci się podoba ☺ Buziaki ☺

      Usuń
    2. Jestes niesamowita z wyszukiwaniem takich perełek😀
      Buziolki, Ola😊

      Usuń
  2. Tytuł posta tak intrygujący, że najpierw przeczytałam, a dopiero potem zobaczyłam, chociaż na ogół robię akurat odwrotnie. :)
    Nie będę pewnie dzisiaj oryginalna - przypuszczam, że wszystkie komentarze będę praktycznie takie same ;)))))) FANTASTYCZNIE< CZAD< ŚWIETNIE< ODLOT< i wszystko co dzisiaj tutaj zostanie napisane, traktuj też jak moje.
    Nadal nie wiem, jak można natrafić na taką lokomotywę na przykład z firaneczkami w kolorze sukienki nie tyle, że w SH, ale w ogóle w sklepie.
    Świetnie Sis - kisses - Margot :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :) No i jak mam porzucić lumpeksy, gdy one mnie tak serdecznie częstują :)) Buziaki :)

      Usuń
  3. Dziewczyny mają rację - torebka skradła Ci show i nie jestem już pewna czy to Ty ją nosisz czy ona Ciebie ;-DD Także jak dla mnie mogłabyś nie tylko nie mieć stanika, ale niczego w ogóle bo i tak nie wiem czy ktoś by zauważył ;-P
    No ale skoro już masz tą sukienkę to fakt, jest piękna i baaardzo się kojarzy z latem, urlopem, morskim wiatrem który rozwiewa te falbany...
    Buziaki!
    ps. a nie dałoby się podejrzeć jaka firma robi takie cuda? Wiadomo, pytam o pociąg ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie dojrzałam w środku torebki, jeszcze przetrzepię :)) Niebawem pokazuję ją jeszcze raz więc może już będziecie znudzone i dojrzycie stylówkę :))) Dzięki Kochana :) Buziaki :)

      Usuń
  4. Zabawna ta torebka.
    Olu, Ty maniaczko proporcji - a co byś powiedziała na krótką dżinsową kurteczkę do tej słodkiej sukienki? taką krótką, krótką, bo ten płaszczyk własnie mi te proporcje zaburza. W wersji "przodem" ok, ale z boku i z tyłu jakos nie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przymierzałam ☺ Było źle, sukienka się rozdymała dziwnie, chyba tylko bolerko takie ledwo za łopatki dałoby radę ☺ Buziaki ☺

      Usuń
    2. No własnie o takim króciutkim myślałam:)

      Usuń
    3. No wiem ☺ ale nie mam 😕 nawet nie mam co zepsuć 😉 Buziole 😚

      Usuń
    4. I masz rację bo próbne selfie miałam z przodu i było git ☺

      Usuń
    5. Raz Cię poproszę, Olu, zajrzyj do mnie - ciekawi mnie Twoja opinia o ostatniej bluzce, tej w kratkę:)

      Usuń
  5. Jestem zachwycona i torebką i płaszczem ;) Super:)

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  6. Taaak...:)) Dołączam do dziewczyn w zachwytach nad torebką! Ale sukienka plus płaszczyk tez są niczego sobie:D
    A wszystko razem, to prawdziwy Expressss i Orient:D Wszystko się tu klei jak zawsze:D Tytuł ze stylówką i Ty Ola w niej:))
    Mnie pasuje ta powiewność sukienki i długość płaszcza:D
    Fajosko jest!!!
    Buziaki szalona kobieto:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Kochana, że Ci się klei :) I TY WIESZ ;))) Buziaki :)

      Usuń
  7. sukienka świetnie Ci pasuje :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebka wymiata, daje cały urok do stylizacji . BOMBA !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba się na nią obrażę 😂 Dziękuję i pozdrawiam ☺

      Usuń
  9. No i pięknie. Kolejowa torebka będzie mi się śnić po nocach. Jak mnie się podobają takie zwariowane torebki. Buziaki Danka
    PS. Ostatnio same jakieś złe rzeczy mnie spotykają(a raczej bliskich mi ludzi i psy) to chociaż oczęta nacieszę Twoją niebanalną stylóweczką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Kochana smutno mi, że tak Cię ostatnio życie traktuje ale mi miło, że choć trochę mogę Cię uśmiechnąć, buziaki Danusia 😚

      Usuń
  10. U mnie taki upał, że biegam w samych sukienkach choć golizna nie świecę ha!ha!
    Dzisiaj to ja Ci płaszcz /czy sukienkę/ porywam, szukam od dawna i nic nie może mi się trafić.
    Pozdrawiam Ola, miłego dnia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam Basiu jak pisałaś już przy tym moim poprzednim płaszczyk ☺ Umówmy się tak, że ja Ci się za nim rozejrzę ☺ Dotąd jak tylko to komuś obiecywał to zaraz znajdował wymarzoną rzecz, tak to działało, więc sprawdźmy ☺😙😍

      Usuń
    2. Znów mój telefon poobcinał końcówki 😂

      Usuń
    3. Podobnie było z moim kożuszkiem....

      ___Tess.

      Usuń
    4. Tess, ale się cieszę, że go masz 😃

      Usuń
    5. To może i mnie się uda ha!ha! Zaczynam poszukiwania ale tak "na poważnie".

      Usuń
  11. Ależ mam u Ciebie zaległości... W blogosferze jestem z doskoku. Po powrocie z Warszawki, gościła u nas kilka dni najstarsza wnusia. Ciągle cosik się dzieje.
    A tu taki szał i zestawowy i torebkowy.
    Jak zawsze jestem pełna podziwu dla Twojej kreatywności.
    Buziaki i pędzę jak express na wcześniejsze posty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, po prostu miło Cię widzieć i cudnie, że doskakujesz ☺ Buziaki 😚

      Usuń
  12. super stylizacja bardzo mi się podoba.
    Rewelacyjne dodatki :)

    Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  13. Olka jak superowsko to połączyłaś. Pięknie wyglądasz to napewno wiesz:) Całość bardzo mi się podoba. Sukienka i butki szczurki, a torebka jest niesamowita, buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tęsknią Kochana ☺ A działo się trochę, oj 😉 Buziaki ☺

      Usuń
  14. " Fantazja jest od tego aby bawić się na całego", a więc fantazjuj Olu. Zauważam, jak moje poprzedniczki, że masz wyjątkowe szczęście?, talent? do znajdywania wyjątkowych rzeczy. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardziej szczęście, bo talent zarezerwowałam sobie do grzebania talentów 😆 Dziękuję Marysiu, fajne to o Fantazji ☺ Buziaki 😚

      Usuń
  15. Sukienka bardzo mi się podoba szczególnie jej dół:))ale tak jak napisałaś c hitem jest torebka:)))cudnaaaaa:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Reniu, torebka skradła całe show ☺ Cieszę się, że Ci się podoba ☺ Buziaki ☺

      Usuń
  16. Torebka niesamowita, owszem ale sukienka jest śliczna, bardzo seksowna i kobieca. Dżinsowa historia to moja ukochana. Bardzo na tak!!! Buziole!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Olu, po to Pan Bóg nam dał piersi, żeby ich nie ściskać stanikami ;) Dekolt masz bardzo ładny więc możesz się tak nosić swobodnie! Ja na urlopie w ramach małej prywatnej akcji "wolność dla cycków" :) założyłam wszystkie możliwe bluzki bez stanika, cudowne uczucie! Co do stylizacji, bardzo mi się podoba a tytuł kojarzy z ukochanym Herculesem Poirot :) Pozdrawiam, buziaki wielkie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Paula :) Cieszę się, ze Ci się podoba, a wracając do "wolności" czasem coś piszę tylko po to, by uprzedzić ewentualne serdeczne komentarze ;)) Buziaki Kochana :)

      Usuń
  18. Mam kilka fantazyjnych torebek, lubię takie inne, więc ona najpierw przykuła moje oko, sukienka fajna, choć wygląda jak elegancka koszulka nocna, ale na letnie plaże cudna. Jeansowa sukienka sama w sobie fajna, ale mi tu nie pasuje, nawet nie kolor a długość, tu by mi pasowało coś krótkiego do pasa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. OLa,jest super :) sukienka z tymi krzywiznami ....rewelacja:) Dla mnie to wlasnie ona jest gwiazda programu :)))) Jest w niej cos urzekajacego....jest piekna :) buziaki sle :)

    OdpowiedzUsuń
  20. 35 year-old Research Assistant III Luce Waddup, hailing from Frontier enjoys watching movies like "Charlie, the Lonesome Cougar" and Leather crafting. Took a trip to Muskauer Park / Park Muzakowski and drives a Prizm. wazne ogniwo

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta propozycja jest niesamowita

    OdpowiedzUsuń